Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

4 uur geleden zei timpy00:

Kenny Tete geruchten....

Word ik niet blij van.

Waarom niet? Beetje ongelukkige samenloop bij Fulham met z'n blessure en Castagne, maar lijkt me voor (dit) Ajax wel degelijk een aanwinst toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Lenstra:

Waarom niet? Beetje ongelukkige samenloop bij Fulham met z'n blessure en Castagne, maar lijkt me voor (dit) Ajax wel degelijk een aanwinst toch? 

Was zo blij dat hij toendertijd wegging. Aanvallend slecht

Kreeg toen veel lof voor die slidings enzo waarmee hij dan de bal terugwon die hij net zelf inleverde.

In alles minder dan bijvoorbeeld Veltman.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aanvallend was het niet veel bijzonder inderdaad, maar ik kan me herinneren dat hij als de beste verdedigende back op de Nederlandse velden werd gezien toen hij doorbrak. In het kader van defensieve zekerheid inbouwen kun je dan beter met Tete gaan spelen dan alle backs die je nu hebt met uitzondering van Hato.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Beppu:

Aanvallend was het niet veel bijzonder inderdaad, maar ik kan me herinneren dat hij als de beste verdedigende back op de Nederlandse velden werd gezien toen hij doorbrak. In het kader van defensieve zekerheid inbouwen kun je dan beter met Tete gaan spelen dan alle backs die je nu hebt met uitzondering van Hato.

Dat was met name vanwege zijn slidings… alleen maak je slidings doorgaans als je te laat bent met ingrijpen.

OT: mag hopen dat de nieuwe Ajax leiding eerst gewoon een trainer en td aanstelt en die samen het plan laten uitstippelen. Dit lijkt me de zoveelste paniekgreep van het huidige bestuur onder leiding van Van Halst. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Beppu:

Veltman was ook daarin beter.

Maar Tete corrigeerde vaak zichzelf is niet voor niks nooit lang onomstreden geweest.

Defensieve zekerheid inbouwen betekend niet zoveel mogelijk spelers opstellen die goede verdedigers zouden moeten zijn. Defensieve zekerheid heeft vooral te maken met onderlinge afstanden en teamafspraken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei timpy00:

Veltman was ook daarin beter.

Maar Tete corrigeerde vaak zichzelf is niet voor niks nooit lang onomstreden geweest.

Defensieve zekerheid inbouwen betekend niet zoveel mogelijk spelers opstellen die goede verdedigers zouden moeten zijn. Defensieve zekerheid heeft vooral te maken met onderlinge afstanden en teamafspraken.

Veltman was ook niet de meest geliefde speler bij de fans volgens mij. In ieder geval niet hier op dit forum:D.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Beppu:

Veltman was ook niet de meest geliefde speler bij de fans volgens mij. In ieder geval niet hier op dit forum.

Ja snap ik oprecht niet. Zeker als hij nu een optie zou zijn is het echt heel dik Veltman over Tete.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei cimbomcu:

Met Tete ga je terug in de tijd, die voegt niet veel toe. 

Ik snap dat je qua ambitie wat meer wil, maar ten opzichte van Gooijer en Gaaei lijkt Tete me toch een uitstekende keuze als je die nu in je selectie had gehad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei putdus:

Goed idee, Concecao verhuren. Kan die mooi ervaring op doen op cl niveau. Wij redden onszelf wel met een banel of Martha als buitenspeler. 🤦‍♂️

Je snapt toch zelf ook wel waarom Konsesao verhuurd - en nu uiteindelijk ook verkocht - is? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Tim':

Ik snap dat je qua ambitie wat meer wil, maar ten opzichte van Gooijer en Gaaei lijkt Tete me toch een uitstekende keuze als je die nu in je selectie had gehad.

Hoop alleen niet dat hij komend seizoen in de selectie zit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei timpy00:

Hoop alleen niet dat hij komend seizoen in de selectie zit.

Nee, precies. Daar doelde ik ook op. Volgend seizoen niet maar op dit moment was het wel handig geweest voor Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Tim':

Nee, precies. Daar doelde ik ook op. Volgend seizoen niet maar op dit moment was het wel handig geweest voor Ajax.

Maar goed dat is nooit een optie geweest natuurlijk.

Overigens ben ik laatste weken inmiddels zover dat ik denk ik liever Gaaei heb dan Gooijer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei rich ruzzian:

De kans is groot dat Chuba Akpom, Carlos Forbs, Benjamin Tahirovic, Borna Sosa en Anton Gaaei aan hun laatste maanden bij Ajax bezig zijn.

Bron: Johan Inan van het AD. 

Forbs en Sosa mogen van mij wel blijven. Forbs heeft nog steeds potentie en kan een extra optie en wapen zijn. Ik geloof niet dat we een betere optie (of 2e optie) dan Sosa gaan vinden voor linksachter.

Tahirovic begint wel overbodig te worden. Akpom deed het een paar leuk, maar gaat uiteindelijk niemand missen.

Gaaei mag wel verhuurd worden om te checken of hij nog wat potentie kan waarmaken.

Ik had dat Sutalo ook nog wel in dit rijtje verwacht. Want je hebt nu Kaplan terug en eigenlijk zou je er ook nog een ervaren/leidinggevende CV erbij willen hebben en dan zou je te veel opties hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites