Thierryvane Gepost March 14 Share Gepost March 14 Dat zijn drie verdedigers in één wedstrijd out. Zondag uit op Het Kasteel, TOTO'tje op Sparta hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geppiej Gepost March 14 Share Gepost March 14 1 minuut geleden zei sennid: Wat een matig ploegje dat aston Villa. Zijn ze toch ook serieus. Dat Ajax nog matiger is is natuurlijk ook een feit. Maar ben hier totaal niet van de onder de indruk. Denk dat PSV en Feyenoord hier gewoon van winnen hoor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost March 14 Share Gepost March 14 1 minuut geleden zei Geppiej: Zijn ze toch ook serieus. Dat Ajax nog matiger is is natuurlijk ook een feit. Maar ben hier totaal niet van de onder de indruk. Denk dat PSV en Feyenoord hier gewoon van winnen hoor. Dat denk ik niet. Daar kom je gewoon handelingssnelheid te kort voor als Nederland zijnde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 14 Share Gepost March 14 (edited) 5 minuten geleden zei Thierryvane: Dat zijn drie verdedigers in één wedstrijd out. Zondag uit op Het Kasteel, TOTO'tje op Sparta hoor. Geen financieel advies, maar hier kun je bijna een hypotheek voor afsluiten en blind inzetten Jezus, wat is dit weer matig. Pijnlijke avond voor Ajax. Schip out? Edited March 14 by 007mark Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost March 14 Share Gepost March 14 De kelk tot op de bodem ledigen noemen ze dit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 14 Share Gepost March 14 Alles op alles zetten om volgend jaar geen Europees voetbal te halen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arezo Gepost March 14 Share Gepost March 14 Er klopt gewoon al het hele seizoen niks van. Ik denk dat er 2 spelers het niveau hebben wat Ajax nastreeft? Brobbey en Hato? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 14 Share Gepost March 14 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost March 14 Share Gepost March 14 Als dit zo doorgaat, komt mijn voorspelling van playoffs spelen voor Europees voetbal spelen dit seizoen al uit, voor Ajax Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 14 Share Gepost March 14 6 minuten geleden zei Arezo: Er klopt gewoon al het hele seizoen niks van. Ik denk dat er 2 spelers het niveau hebben wat Ajax nastreeft? Brobbey en Hato? Hato ook vreselijk overschat, maar wordt in bescherming genomen omdat hij 17 is. Lekker verkopen als je er 20-25 miljoen voor kan krijgen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 14 Share Gepost March 14 Zojuist zei 007mark: Hato ook vreselijk overschat, maar wordt in bescherming genomen omdat hij 17 is. Lekker verkopen als je er 20-25 miljoen voor kan krijgen. Ik heb je hoog zitten maar ik hoop dat je zelf ook weet dat dit nergens op slaat. Enfin: kansloze avond. Op naar een - wederom - pijnlijke pot aanstaande zondag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gert Gepost March 14 Share Gepost March 14 7 minuten geleden zei 007mark: Hato ook vreselijk overschat, maar wordt in bescherming genomen omdat hij 17 is. Lekker verkopen als je er 20-25 miljoen voor kan krijgen. Achtien. Verder leuke grap. Ben zelf eerlijk. Tm de rode kaart gekeken en toen maar gaan Netflixen. Zo uitzichtloos dit. Kut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost March 14 Share Gepost March 14 Dit seizoen is klaar, ik ga geen tijd meer verspillen aan Ajax kijken. Ik hou het forum en de uitslagen nog een beetje in de gaten. Verder moet Ajax alleen maar dingen doen die ter voorbereiding zijn van volgend seizoen. Wat dat precies zou moeten zijn dat weet ik niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sennid Gepost March 14 Share Gepost March 14 1 minuut geleden zei Chiemel: Dit seizoen is klaar, ik ga geen tijd meer verspillen aan Ajax kijken. Ik hou het forum en de uitslagen nog een beetje in de gaten. Verder moet Ajax alleen maar dingen doen die ter voorbereiding zijn van volgend seizoen. Wat dat precies zou moeten zijn dat weet ik niet. Een gevalletje Feyenoord doen. Alle huis, tuin en keuken voetballers eruit en verder met de jeugd. Ja dat is pijnlijk maar dan heb je wel weer eigen jongens die voor de club strijden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
joostmakaay Gepost March 14 Share Gepost March 14 8 minuten geleden zei Chiemel: Dit seizoen is klaar, ik ga geen tijd meer verspillen aan Ajax kijken. Ik hou het forum en de uitslagen nog een beetje in de gaten. Verder moet Ajax alleen maar dingen doen die ter voorbereiding zijn van volgend seizoen. Wat dat precies zou moeten zijn dat weet ik niet. Zeggen dat je een successupporter bent, zonder te zeggen dat een successupporter bent 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost March 14 Share Gepost March 14 26 minuten geleden zei Thierryvane: Ik heb je hoog zitten maar ik hoop dat je zelf ook weet dat dit nergens op slaat. 18 minuten geleden zei Gert: Achtien. Verder leuke grap. Nah, vind sommige verwachtingen oprecht wel een beetje overdreven. Maar dit was meer een verwijzing richting Van der Vaart: https://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/2024/03/rafael-van-der-vaart-adviseert-feyenoord-en-zou-santiago-gimenez-voor-opvallend-laag-bedrag-laten-gaan Kan dat jullie deze verder niet gezien hebben, geeft niet. Lichtelijke Calimero grap ook 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Pulga Gepost March 14 Share Gepost March 14 5 minuten geleden zei joostmakaay: Zeggen dat je een successupporter bent, zonder te zeggen dat een successupporter bent De frustratie om weer 90 minuten naar zaadvoetbal te kijken, ik snap het wel. Vandaag kon ik ook gewoon trainen maar ik blijf weer thuis om lekker voetbal te kijken en dan zie je weer eens geen inzet en 6 van de 11 spelers die moeite hebben met een balaanname en de bal naar de juiste kleur te passen. Het is ook echt niet te begrijpen dat je nu al een week lang met twee nummer 10's speelt die gewoon 0 creativiteit hebben. Kunnen wel de dingen opnoemen dat slecht is bij dit Ajax maar het is makkelijker om te benoemen wat er wel goed is en dat is Ramaj. Ik zou het niet erg vinden als ik zondag wat anders te doen heb dan Sparta - Ajax te kijken, maar als het aanstaat op tv dan moet er maar weer gekeken worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost March 14 Share Gepost March 14 (edited) 8 uur geleden zei sennid: Een gevalletje Feyenoord doen. Alle huis, tuin en keuken voetballers eruit en verder met de jeugd. Ja dat is pijnlijk maar dan heb je wel weer eigen jongens die voor de club strijden. Zo heeft FC Groningen het ook gedaan dit seizoen en dat bevalt ook goed. Maar nu wil ik ook niks een Martha en Banel zien bij Ajax 1, dus het zal een mix moeten worden. Het zullen de spelers moeten zijn die je er volgend jaar ook nog bij wil hebben, of vooral bouwen om de spelers die dit Ajax moeten gaan dragen en spelers die meeste potentie hebben veel minuten geven. Maar eerste gedachte is zsm de nieuwe trainer aanstellen zodat deze alvast kan nadenken over het systeem voor volgend seizoen zodat de spelers daar alvast in getraind kunnen worden. We zullen volgend seizoen niet meer met 3 verdedigers willen spelen. Dus dan denk ik het volgende: Bouwen rondom Ramaj, Kaplan, Hato, Bergwijn, Berghuis en Brobbey. Bergwijn hierbij niet zeker GK: Ramaj gewoon basis RV: Gooijer/Rensch afwisselen CVs: Kaplan en Hato centraal, Sutalo maar ff laten focussen op trainen op van alles en nog wat. LV: Sosa laten spelen om te kijken of hij het nog waard kan maken CM: Afvragen of je Henderson volgend seizoen nog wil gebruiken, denk het wel? Ik zou Berghuis naar deze linie brengen vanuitgaande dat je volgend seizoen een nieuwe RB wilt hebben en Berghuis hier het beste tot zijn recht komt. Taylor vind ik moeilijk, ik zie hem niet meer grote stappen maken. Ik zou er dan Mannsverk of anders Vos bij zetten. Tahirovic niet meer laten spelen als het plan is om hem weer te verkopen. Dan vergeet ik vd Boomen een beetje, die kan je wellicht afwisselen met Henderson. Kortom, hier vooral nadenken wie je er volgend seizoen nog wilt hebben mbv nieuwe trainer. LB: Bergwijn en Godts hierheen halen zodra Bergwijn wegvalt. Edit; lees dat Bergwijn wilde vertrekken (gerucht), dan zou ik hem dus niet meer opstellen. Godts links dan. SP: Brobbey laten spelen met veel invalbeurten van Rijkhoff waar het kan. Akpom niet meer laten spelen. RB: Godts hier zijn minuten laten maken. Forbes ook nog wel minuten geven op de flanken. 8 uur geleden zei joostmakaay: Zeggen dat je een successupporter bent, zonder te zeggen dat een successupporter bent Onzin. Ik kan Ajax best kijken zonder dat ze prijzen pakken, maar zitten we ver vanaf. Ik kan nu geen rationeel of emotioneel argument bedenken om Ajax te gaan kijken. Hooguit om te kijken hoe goed Godts is of een beter beeld te krijgen hoe het verder zou moeten, maar dat gaat Johnnie toch helemaal verpesten. Verder heb ik een drukke baan, 2 kinderen en genoeg andere dingen te doen en kijk ik al bijna geen voetbal meer. Waarom zou ik nu nog naar dit Ajax kijken? Edited March 15 by Chiemel 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
putdus Gepost March 15 Share Gepost March 15 8 uur geleden zei Geppiej: Zijn ze toch ook serieus. Dat Ajax nog matiger is is natuurlijk ook een feit. Maar ben hier totaal niet van de onder de indruk. Denk dat PSV en Feyenoord hier gewoon van winnen hoor. Feyenoord niet. Die vliegen er continu uit tegen roma, een middenklasse uit Italië. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ReneLeBlanc Gepost March 15 Share Gepost March 15 16 minuten geleden zei putdus: Feyenoord niet. Die vliegen er continu uit tegen roma, een middenklasse uit Italië. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost March 15 Share Gepost March 15 Nou jongens, hebben jullie genoten van jullie Europese monopoliepositie voor één dag? Toch wel jammer dat nu alle clubs er al uitliggen. Tegen deze tegenstanders geen absolute ramp, gezien de budgetten, maar wel zonde dat we nog maar in de kwartfinales zitten en we nu al niemand meer hebben die een gooi kan doen. Dat maakt dat ik weinig motivatie meer heb om het Europese voetbal te blijven volgen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jj1 Gepost March 15 Share Gepost March 15 (edited) Volle bak naar plek… 7 als we geluk hebben jongens Edited March 15 by jj1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thierryvane Gepost March 15 Share Gepost March 15 Op 13-3-2024 om 11:10 zei Thierryvane: Berghuis niet mee naar Engeland, Godts en Vos wel. Wanneer gaan ze die medische staf eens goed onder de loep nemen? #HappyKroesDay 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice' Gepost March 15 Share Gepost March 15 Laat vandaag het begin worden van een mooi nieuw tijdperk mannen! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
timpy00 Gepost March 15 Share Gepost March 15 33 minuten geleden zei Thierryvane: #HappyKroesDay Nou is het wel algemeen bekend dat teams waar in korte tijd meerdere trainerswisselingen plaats vinden vaak veel meer last is van blessures. Daarbij is deze groep ook dus zwaar ondertraint geweest dit seizoen wat ook niet meehelpt. Ligt niet alleen maar bij medische staf. Maar daar kritisch naar kijken lijkt me altijd goed. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts