Beppu Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 9 uur geleden zei Arezo: In principe is het voor jou gewoon meneer Henderson. Schippie en Hendo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Ik mag toch hopen dat ze Rijkhoff niet als vervanger zien van Akpom. We zijn in ieder geval verlost van Jorge Sánchez (terug naar Mexico) en Chico (Porto gaat zijn koopoptie lichten). Salah-Eddine gaat verhuurd worden aan een club in het buitenland. Chico vind ik ergens jammer, maar goed. Die kreeg een behoorlijk salaris. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 6 minuten geleden zei Thierryvane: Ik mag toch hopen dat ze Rijkhoff niet als vervanger zien van Akpom. We zijn in ieder geval verlost van Jorge Sánchez (terug naar Mexico) en Chico (Porto gaat zijn koopoptie lichten). Salah-Eddine gaat verhuurd worden aan een club in het buitenland. Chico vind ik ergens jammer, maar goed. Die kreeg een behoorlijk salaris. Pommetje was best een prima speler. Benieuwd hoe Rijko hem gaat vervangen. Is in FM wel een beest soms. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Rijkhoff is voor Jong gehaald. Geloof er weinig van dat Akpom vertrekt zonder een vervanger. Bij een blessure van Brobbey ben je namelijk helemaal klaar, en daarnaast mag Rijkhoff altijd op de bank gaan zitten bij 1 in plaats van bij Jong minuten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 6 uur geleden zei Thierryvane: Ik mag toch hopen dat ze Rijkhoff niet als vervanger zien van Akpom. We zijn in ieder geval verlost van Jorge Sánchez (terug naar Mexico) en Chico (Porto gaat zijn koopoptie lichten). Salah-Eddine gaat verhuurd worden aan een club in het buitenland. Chico vind ik ergens jammer, maar goed. Die kreeg een behoorlijk salaris. Vind het nog steeds erg gek dat je conceicao laat gaan, terwijl je geen echte rechtsbuiten in je team hebt. Niet dat hij nou heel goed gepresteerd heeft bij Ajax, maar het was zeker een jongen met wat extra's. Akpom ook een beetje verdeeld over. Een reservespits van 13 miljoen is toch voor Ajax begrippen niet uit te leggen? Niet eentje van 28 jaar oud oid. Dat je dat doet met een toekomstig vervanger van je huidige spits, was nog een ander verhaal geweest. Maar nu gebeurd er dus precies wat je al aan kan voelen: je moet een keuze gaan maken of je gaat cashen voor een 28-jarige reservespits, die in de winterstop echt niet 1 op 1 vervangen gaat worden. Raar beleid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Vind het nog steeds erg gek dat je conceicao laat gaan, terwijl je geen echte rechtsbuiten in je team hebt. Niet dat hij nou heel goed gepresteerd heeft bij Ajax, maar het was zeker een jongen met wat extra's. Akpom ook een beetje verdeeld over. Een reservespits van 13 miljoen is toch voor Ajax begrippen niet uit te leggen? Niet eentje van 28 jaar oud oid. Dat je dat doet met een toekomstig vervanger van je huidige spits, was nog een ander verhaal geweest. Maar nu gebeurd er dus precies wat je al aan kan voelen: je moet een keuze gaan maken of je gaat cashen voor een 28-jarige reservespits, die in de winterstop echt niet 1 op 1 vervangen gaat worden. Raar beleid. De kans is vrij aanwezig dat wanneer Mislintat er nog zat er nu ooi andere keuzes gemaakt zouden worden. Dat het beleid een andere richting maakt is opzich vrij logisch gezien wat er allemaal gebeurd is sinds Mislintat weg is toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 30 januari Share Geplaatst 30 januari (bewerkt) 5 uur geleden zei Elsjorro1990: Vind het nog steeds erg gek dat je conceicao laat gaan, terwijl je geen echte rechtsbuiten in je team hebt. Niet dat hij nou heel goed gepresteerd heeft bij Ajax, maar het was zeker een jongen met wat extra's. Akpom ook een beetje verdeeld over. Een reservespits van 13 miljoen is toch voor Ajax begrippen niet uit te leggen? Niet eentje van 28 jaar oud oid. Dat je dat doet met een toekomstig vervanger van je huidige spits, was nog een ander verhaal geweest. Maar nu gebeurd er dus precies wat je al aan kan voelen: je moet een keuze gaan maken of je gaat cashen voor een 28-jarige reservespits, die in de winterstop echt niet 1 op 1 vervangen gaat worden. Raar beleid. Ben dit wel met je eens. Maar Akpom gaat de rest van dit seizoen ook echt zijn minuten en goals nog wel maken, dus je hoeft in principe dus niet de keuze te maken of je nu op hem gaat cashen. Dat kan in de zomer ook nog wel. Normaal gesproken. Overigens zou Leverkusen 3-5 mln (obv bonussen) overhebben voor Dies Janse. 30 januari bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Heel vet dit! Blijft een gek verhaal dat ze die trainer niet verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 16 uur geleden zei timpy00: De kans is vrij aanwezig dat wanneer Mislintat er nog zat er nu ooi andere keuzes gemaakt zouden worden. Dat het beleid een andere richting maakt is opzich vrij logisch gezien wat er allemaal gebeurd is sinds Mislintat weg is toch? Een andere richting vind ik niet zo'n probleem, alleen: Je hebt zojuist ook al Mikautadze terug laten gaan naar zijn club. Dan had je misschien beter kunnen zeggen: We maken van Mikautadze 2e spits en Akpom mag voor een goed bod (15+) vertrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Laatste dagje gaat in toch? Bergwijn hopelijk naar Bayern en Rijkhof naar Ajax (scheelt mij ook in FM weer) verwacht alleen dat er buiten Rijkie verder niks gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 1 uur geleden zei La Pulga: Laatste dagje gaat in toch? Bergwijn hopelijk naar Bayern en Rijkhof naar Ajax (scheelt mij ook in FM weer) verwacht alleen dat er buiten Rijkie verder niks gebeurd. Volgens mij is morgen de laatste dag. Geen idee waarom eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 6 minuten geleden zei Geppiej: Volgens mij is morgen de laatste dag. Geen idee waarom eigenlijk. Correct. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Zijn ze dronken in München? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 33 minuten geleden zei Lenstra: Zijn ze dronken in München? Bekende tactiek van Bayern. Ze willen een zomeraankoop eerder binnenhalen, maar moeten daar nu dik voor betalen (15 miljoen). Dit is vast onderdeel van de onderhandelingsmethodiek om dat bedrag naar beneden te krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 1 uur geleden zei Lenstra: Zijn ze dronken in München? Logisch toch, aanvoerder en een van de spelers die we het meest moeten koesteren en beste spelers van de Eredivisie. Eerder gezegd ik zou Bergwijn alleen voor 25 miljoen plus weg doen, en dat is hij niet waard dus neem aan dat niemand dat biedt. Dus ga er vanuit dat hij blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari Oh ja ik was even vergeten dat we Bergwijn gekoesterd moet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 januari Share Geplaatst 31 januari 28 minuten geleden zei Lenstra: Oh ja ik was even vergeten dat we Bergwijn gekoesterd moet worden. En vergeet de andere buitenspeler, ik gok een van jouw favoriete spelers, niet. Met die wetenschap is het eigenlijk gek dat er zo weinig interesse is voor deze spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Prima dat die RVC nu wel, een jaar te laat, beleid gaat toepassen en gaat toe zien op aankopen. Maar moeten we dan werkelijk moeilijk gaan doen om fucking 1,5 miljoen voor een gigantisch talent? Ik verbaas me met de week. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 2 minuten geleden zei Elsjorro1990: Prima dat die RVC nu wel, een jaar te laat, beleid gaat toepassen en gaat toe zien op aankopen. Maar moeten we dan werkelijk moeilijk gaan doen om fucking 1,5 miljoen voor een gigantisch talent? Ik verbaas me met de week. Komt nog wel goed denk ik. ASE waarschijnlijk naar Twente op huurbasis, dan is de weg vrij voor Rijkhoff. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 1 uur geleden zei Thierryvane: Komt nog wel goed denk ik. ASE waarschijnlijk naar Twente op huurbasis, dan is de weg vrij voor Rijkhoff. De T: "Volgens De Telegraaf stemde de Ajax-leiding uiteindelijk in met de komst van Rijkhoff, 'omdat ook werd ingezien dat men het niet kon maken een 19-jarige een transfer door de neus te boren, terwijl de transfersom van 1,5 miljoen euro in termijnen kan worden betaald', klinkt het." Die hadden gewoon een excuus nodig om kliks te vergaren. Ongekend wat een droeftoeters blijven dit toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari 7 minuten geleden zei Rogier.: De T: "Volgens De Telegraaf stemde de Ajax-leiding uiteindelijk in met de komst van Rijkhoff, 'omdat ook werd ingezien dat men het niet kon maken een 19-jarige een transfer door de neus te boren, terwijl de transfersom van 1,5 miljoen euro in termijnen kan worden betaald', klinkt het." Die hadden gewoon een excuus nodig om kliks te vergaren. Ongekend wat een droeftoeters blijven dit toch. Mike gaat niet zo lekker de laatste dagen hè. Gaat bij ASE trouwens om koop, niet om huur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Klopt. Bedrag zou met bonussen oplopen tot max 1 mln. Ging het bij Ajax toch niet meer maken. Hoop enkel dat ze ook een doorverkoop hebben opgenomen. Betwijfel overigens of hij het bij Twente wel gaat redden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Benieuwd of apkom nog weggaat. Rijkhoff weer terug gehaald. Goed signaal naar de jeugd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 februari Share Geplaatst 1 februari Citaat Nottingham Forest are pushing to do a deal for Ajax forward Chuba Akpom before the deadline. The move would see the 28-year-old join Forest initially on loan, with an obligation to make the move permanent for around €15million (£12.8m, $16.3m). Akpom previously had a loan spell at the City Ground in 2015, where he made seven appearances but didn't score. He joined Ajax from Middlesbrough in a £10.4m deal last summer and has gone on to score nine goals in 20 appearances. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten