Arezo Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Zijn dat niet gewoon corners en vrije trappen geweest? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Arezo: Zijn dat niet gewoon corners en vrije trappen geweest? Want uit corners en vrije trappen kan je niet scoren? 12 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 1 uur geleden zei Lazy: Branco valt tegen man.. Interessant lijstje, helemaal omdat de meeste van deze zeker niet alles gespeeld hebben. Waar zijn bijvoorbeeld de PSV-spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Zeker wel, alleen haal dat mijns insziens wel de waarde van die statistiek weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 1 minuut geleden zei Arezo: Zeker wel, alleen haal dat mijns insziens wel de waarde van die statistiek weg. Want? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 1 minuut geleden zei Arezo: Zeker wel, alleen haal dat mijns insziens wel de waarde van die statistiek weg. Dat is waar natuurlijk maar zo kan je over elke statistiek, wel iets zeggen om waarde weg te halen. NL commentaar voorheen Ziggo en nu Viaplay zegt steeds ''Arsenal al zolang niet meer verloren van blalbala'' en dan voel ik de bui al hangen en gaan we vaak niet winnen. Statistieken zijn er juist om doorbroken te worden. Je zou gelijk kunnen hebben, geen idee to be fair. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 1 minuut geleden zei ElMarcos: Want? Als je bij een topclub speelt dan krijg je ook meer corners, als elke corner die niet over de grond gaat gezien wordt als scoringkans dan is het wel wat makkelijker. Dat hij een goede traptechniek is ook wel een fijn, maar de handelingssnelheid is gewoon zo traag. Ben wel benieuwd eigenlijk naar al die 13 balletjes die hij dan blijkbaar heeft gegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Een bal voor hengelen is in mijn optiek wat minder lastig dan echt een kans creëren middels een pass die qua snelheid, timing enzovoort goed moet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 Taylor twee hele goede potjes voor Jong Oranje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 5 uur geleden zei Keeza: Een bal voor hengelen is in mijn optiek wat minder lastig dan echt een kans creëren middels een pass die qua snelheid, timing enzovoort goed moet zijn. Heb je de laatste jaren gezien hoeveel corners bij Ajax goed voor het doel werden gehengeld? Nee? Klopt ook, want dat waren er bar weinig. Dus leuk om te melden dat dat minder lastig is, maar blijkbaar is dat heden ten dage nogal een lastigere opgave dan wij denken. En dan neem ik maar even aan dat ze alleen de hoekschoppen en vrije trappen meenemen die ook daadwerkelijk een scoringskans tot gevolg hadden.... en niet elke willekeurige voorgehengelde bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 12 minuten geleden zei Geppiej: Heb je de laatste jaren gezien hoeveel corners bij Ajax goed voor het doel werden gehengeld? Nee? Klopt ook, want dat waren er bar weinig. Dus leuk om te melden dat dat minder lastig is, maar blijkbaar is dat heden ten dage nogal een lastigere opgave dan wij denken. En dan neem ik maar even aan dat ze alleen de hoekschoppen en vrije trappen meenemen die ook daadwerkelijk een scoringskans tot gevolg hadden.... en niet elke willekeurige voorgehengelde bal. Lees mijn comment iets beter, maat. Je kan ook stellen dat er ‘niets gedaan’ wordt met de ballen die voor gehengeld worden, maar dat is een andere disussie. Wat ik probeer uit te leggen is dat een bal voorzetten middels een corner of vrije trap, waarbij je dus eigenlijk niet gehinderd wordt, meer kans van slagen heeft dan bijvoorbeeld een voorzet. Laat staan een pass die qua snelheid en timing goed moet zijn, waarbij je (misschien wel) gehinderd wordt door een andere speler/spelers die je bal willen afpakken en je tevens afhankelijk bent van de loopactie van de speler naar wie je de bal speelt. Al deze factoren, en er zijn er zeker meer, maakt het dat als je bij een (top)club als Ajax de corners en vrije ballen mag nemen je wat makkelijker en sneller in dit soort rijtjes van statistieken terecht komt. Om deze reden ben ik dan ook van mening dat het niet zo’n bijzondere statistiek is van van Boomen. Staat de vrije trappen en corner nemer van Fortuna bovenaan dit lijstje, dan vind ik dat iets knapper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 1 minuut geleden zei Keeza: Om deze reden ben ik dan ook van mening dat het niet zo’n bijzondere statistiek is van van Boomen. Staat de vrije trappen en corner nemer van Fortuna bovenaan dit lijstje, dan vind ik dat iets knapper. Dit heeft Feyenoord zelfs een keer doen besluiten om de transfer van Diemers naar FC Groningen te kapen. Pakte ook wel iets anders uit toen die bij Feyenoord speelde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 september 2023 Share Geplaatst 12 september 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Taylor twee hele goede potjes voor Jong Oranje. In welke rol op het middenveld? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 9 uur geleden zei Gert: In welke rol op het middenveld? Twee keer op 8. Proper op 6 en Babadi 10. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 12 uur geleden zei Thierryvane: Taylor twee hele goede potjes voor Jong Oranje. Wel tegen KKD-niveau. Daarvan weten we dat zijn matige omschakeling en slaapmomentjes niet schadelijk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 7 minuten geleden zei Rogier.: Wel tegen KKD-niveau. Daarvan weten we dat zijn matige omschakeling en slaapmomentjes niet schadelijk zijn. Is zo. Maar wel lekker voor zijn vertrouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 Zou Anwar gewoon contractje aanbieden, kan geen kwaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 9 uur geleden zei Rogier.: Wel tegen KKD-niveau. Daarvan weten we dat zijn matige omschakeling en slaapmomentjes niet schadelijk zijn. Ben ik best bereid te accepteren als her aan de bal in de buurt van geweldig komt. Maar dat is bij Ajax nog niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 Volgens mij is het bij Taylor ook geen gebrek aan vertrouwen maar is het juist meer de zelfoverschatting. Loopt er echt bij alsof die een wereldster is en ook vorig seizoen dat rare juichen bij zijn doelpunten sloeg nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 2 uur geleden zei La Pulga: Volgens mij is het bij Taylor ook geen gebrek aan vertrouwen maar is het juist meer de zelfoverschatting. Loopt er echt bij alsof die een wereldster is en ook vorig seizoen dat rare juichen bij zijn doelpunten sloeg nergens op. Ik zou niet bij juichen te snel debken dat iemand zich te goed voelt. Is beetje tijd van nu ook toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 3 uur geleden zei La Pulga: Volgens mij is het bij Taylor ook geen gebrek aan vertrouwen maar is het juist meer de zelfoverschatting. Loopt er echt bij alsof die een wereldster is en ook vorig seizoen dat rare juichen bij zijn doelpunten sloeg nergens op. Je postte zelf Michiel Kramer compilatie filmpje, en die juicht regelmatig raar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 Dit soort momenten doel ik op, vind ik zonde bij de jonge jochies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Dit soort momenten doel ik op, vind ik zonde bij de jonge jochies. Ik vind dit minder raar doen alsof je pagga aan het slaan bent, van Kramer iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 september 2023 Share Geplaatst 13 september 2023 6 minuten geleden zei Kyrill: Ik vind dit minder raar doen alsof je pagga aan het slaan bent, van Kramer iig. Dat is mooi dat je dat vindt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 14 september 2023 Share Geplaatst 14 september 2023 Dat was een fles champagne overigens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten