Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

18 minuten geleden zei Thierryvane:

Helaas niks kunnen zien dit weekend i.v.m. verjaardag nichtje. Blij dat we uiteindelijk toch 'gewoon' wonnen. Nu hopelijk Kudus op 10 laten staan en Bassey CV.

514568719_2023-02-1408_44_24-WhatsApp.png.2e3e13440f291e4bb7aa64093ffc723e.png

Krijg hier een beetje Ajax Salzburg 0-3 (2014) vibes bij.

Dat wij eraf gaan bedoel je? 

Want qua spelbeeld zal het een heel andere match zijn. Vraag mij af of wij ooit zo kapot zijn gespeeld en afgejaagd als Salzburg de eerste helft thuis. Moisander wordt er volgens mij nog steeds in de nacht wakker van. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

2 minuten geleden zei Dansmeister:

Dat wij eraf gaan bedoel je? 

Want qua spelbeeld zal het een heel andere match zijn. Vraag mij af of wij ooit zo kapot zijn gespeeld en afgejaagd als Salzburg de eerste helft thuis. Moisander wordt er volgens mij nog steeds in de nacht wakker van. ;c

Dat het inderdaad een vrij kansloos verhaal gaat worden. Ploeg die niet komt om te voetballen en puur op de counter gokt. Geweldige match met onze restverdediging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei Thierryvane:

Helaas niks kunnen zien dit weekend i.v.m. verjaardag nichtje. Blij dat we uiteindelijk toch 'gewoon' wonnen. Nu hopelijk Kudus op 10 laten staan en Bassey CV.

514568719_2023-02-1408_44_24-WhatsApp.png.2e3e13440f291e4bb7aa64093ffc723e.png

Krijg hier een beetje Ajax Salzburg 0-3 (2014) vibes bij.

Union is een counter ploeg, Salzburg toen zette mega hoog druk. Wel een verschil.

Neemt niet weg dat dit wel een gevaarlijke ploeg is met onze geweldige restverdediging...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

56 minuten geleden zei Lazy:

Union is een counter ploeg, Salzburg toen zette mega hoog druk. Wel een verschil.

Neemt niet weg dat dit wel een gevaarlijke ploeg is met onze geweldige restverdediging...

Dit heeft de potentie voor Ajax om een hele pijnlijke pot te worden voor Ajax :classic_sad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben heel benieuwd of Heitinga komende wedstrijd wat kleine aanpassingen gaat doen aan de samenstelling van het elftal. Enerzijds denk ik dat je met Alvarez op het middenveld en Bassey achterin wat meer defensieve stabiliteit krijgt nog. Anderzijds denk ik ook dat we voetbal nodig hebben om de muur te slechten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei ElMarcos:

Ben heel benieuwd of Heitinga komende wedstrijd wat kleine aanpassingen gaat doen aan de samenstelling van het elftal. Enerzijds denk ik dat je met Alvarez op het middenveld en Bassey achterin wat meer defensieve stabiliteit krijgt nog. Anderzijds denk ik ook dat we voetbal nodig hebben om de muur te slechten. 

Denk dat de 2e helft tegen RKC daar wel naartoe heeft gewerkt. Het stond toen defensief stuk beter en tegen een counterploeg is de restverdediging enorm belangrijk. Denk dat we middenveld met Taylor - Alvarez - Berghuis gaan zien en dat Klaassen bankie gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Keeza:

Ajax heeft zich ook weer van hun beste kant laten zien ;c

Ja, het shirt met daarop GIRO 555 waarmee ze het veld op kwamen zag er goed uit hé? ;c

10 minuten geleden zei Lazy:

Denk dat de 2e helft tegen RKC daar wel naartoe heeft gewerkt. Het stond toen defensief stuk beter en tegen een counterploeg is de restverdediging enorm belangrijk. Denk dat we middenveld met Taylor - Alvarez - Berghuis gaan zien en dat Klaassen bankie gaat.

Zou zomaar kunnen. Al vind ik dat Taylor de laatste weken ook niet meteen een hele goede indruk maakt. Maar een betere optie dan vriend Klaassen, dat absoluut.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kudus op 10 is toch echt een cheat. Mag van mij wel Kudus-Bergwijn-Alvarez morgen en Bassey achterin. Conceicao mooi rechts een kans ipv links. Maar mocht Bergwijn niet fit zijn dan die Brobbey variant. En dan kan Taylor er wel in zodat hij vanaf linkshalf mooi met Brobbey kan spelen. Maar iig niet op 6.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei FlyD:

Kan ik mee leven! Maar ik vrees een beetje dat Klaassen de voorkeur op het middenveld krijgt boven Taylor (of Berghuis).

Eerste signalen zijn dat Taylor niet speelt. Beetje lood om oud ijzer wat mij betreft. Klaassen is wat doelgerichter, Taylor wat dynamischer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites