Dansmeister Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 18 minuten geleden zei Thierryvane: Helaas niks kunnen zien dit weekend i.v.m. verjaardag nichtje. Blij dat we uiteindelijk toch 'gewoon' wonnen. Nu hopelijk Kudus op 10 laten staan en Bassey CV. Krijg hier een beetje Ajax Salzburg 0-3 (2014) vibes bij. Dat wij eraf gaan bedoel je? Want qua spelbeeld zal het een heel andere match zijn. Vraag mij af of wij ooit zo kapot zijn gespeeld en afgejaagd als Salzburg de eerste helft thuis. Moisander wordt er volgens mij nog steeds in de nacht wakker van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 2 minuten geleden zei Dansmeister: Dat wij eraf gaan bedoel je? Want qua spelbeeld zal het een heel andere match zijn. Vraag mij af of wij ooit zo kapot zijn gespeeld en afgejaagd als Salzburg de eerste helft thuis. Moisander wordt er volgens mij nog steeds in de nacht wakker van. Dat het inderdaad een vrij kansloos verhaal gaat worden. Ploeg die niet komt om te voetballen en puur op de counter gokt. Geweldige match met onze restverdediging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 18 uur geleden zei Elsjorro1990: Poeh, stond bij die 0-1 ook weer ouderwets niets te doen. Al was die bal van Wijndal ook wel HEEEL erg slecht. Kudus for president wel hoor. Dan moet je voor de gein even kijken naar Berghuis. Dat is gewoon werkweigering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 32 minuten geleden zei Thierryvane: Helaas niks kunnen zien dit weekend i.v.m. verjaardag nichtje. Blij dat we uiteindelijk toch 'gewoon' wonnen. Nu hopelijk Kudus op 10 laten staan en Bassey CV. Krijg hier een beetje Ajax Salzburg 0-3 (2014) vibes bij. Union is een counter ploeg, Salzburg toen zette mega hoog druk. Wel een verschil. Neemt niet weg dat dit wel een gevaarlijke ploeg is met onze geweldige restverdediging... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 56 minuten geleden zei Lazy: Union is een counter ploeg, Salzburg toen zette mega hoog druk. Wel een verschil. Neemt niet weg dat dit wel een gevaarlijke ploeg is met onze geweldige restverdediging... Dit heeft de potentie voor Ajax om een hele pijnlijke pot te worden voor Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Krijg hier een beetje Ajax Salzburg 0-3 (2014) vibes bij. Hattrick Becker, dat zou wat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 12 minuten geleden zei Rogier.: Hattrick Becker, dat zou wat zijn. Bassey eet 'm op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 14 februari 2023 Share Geplaatst 14 februari 2023 Ben heel benieuwd of Heitinga komende wedstrijd wat kleine aanpassingen gaat doen aan de samenstelling van het elftal. Enerzijds denk ik dat je met Alvarez op het middenveld en Bassey achterin wat meer defensieve stabiliteit krijgt nog. Anderzijds denk ik ook dat we voetbal nodig hebben om de muur te slechten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 21 uur geleden zei ElMarcos: Ben heel benieuwd of Heitinga komende wedstrijd wat kleine aanpassingen gaat doen aan de samenstelling van het elftal. Enerzijds denk ik dat je met Alvarez op het middenveld en Bassey achterin wat meer defensieve stabiliteit krijgt nog. Anderzijds denk ik ook dat we voetbal nodig hebben om de muur te slechten. Denk dat de 2e helft tegen RKC daar wel naartoe heeft gewerkt. Het stond toen defensief stuk beter en tegen een counterploeg is de restverdediging enorm belangrijk. Denk dat we middenveld met Taylor - Alvarez - Berghuis gaan zien en dat Klaassen bankie gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 Ajax heeft zich ook weer van hun beste kant laten zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 3 minuten geleden zei Keeza: Ajax heeft zich ook weer van hun beste kant laten zien Ja, het shirt met daarop GIRO 555 waarmee ze het veld op kwamen zag er goed uit hé? 10 minuten geleden zei Lazy: Denk dat de 2e helft tegen RKC daar wel naartoe heeft gewerkt. Het stond toen defensief stuk beter en tegen een counterploeg is de restverdediging enorm belangrijk. Denk dat we middenveld met Taylor - Alvarez - Berghuis gaan zien en dat Klaassen bankie gaat. Zou zomaar kunnen. Al vind ik dat Taylor de laatste weken ook niet meteen een hele goede indruk maakt. Maar een betere optie dan vriend Klaassen, dat absoluut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 Taylor moet gewoon weer op 8, dat kan alleen als Alvarez op 6 staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 21 minuten geleden zei ElMarcos: Ja, het shirt met daarop GIRO 555 waarmee ze het veld op kwamen zag er goed uit hé? Ja prachtig, bijna perfect. Pipo's. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Taylor moet gewoon weer op 8, dat kan alleen als Alvarez op 6 staat. Ja, als zes voldoet hij niet. Zoveel kunnen we wel stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 Uitstekende en logische zet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 Kudus op 10 is toch echt een cheat. Mag van mij wel Kudus-Bergwijn-Alvarez morgen en Bassey achterin. Conceicao mooi rechts een kans ipv links. Maar mocht Bergwijn niet fit zijn dan die Brobbey variant. En dan kan Taylor er wel in zodat hij vanaf linkshalf mooi met Brobbey kan spelen. Maar iig niet op 6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 Zet je geld maar in op: Citaat Bergwijn - Tadic - Kudus Taylor - Alvarez - Berghuis Wijndal - Bassey - Timber - Rensch Rulli Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 15 februari 2023 Share Geplaatst 15 februari 2023 4 uur geleden zei Thierryvane: Zet je geld maar in op: Kan ik mee leven! Maar ik vrees een beetje dat Klaassen de voorkeur op het middenveld krijgt boven Taylor (of Berghuis). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 14 uur geleden zei FlyD: Kan ik mee leven! Maar ik vrees een beetje dat Klaassen de voorkeur op het middenveld krijgt boven Taylor (of Berghuis). Eerste signalen zijn dat Taylor niet speelt. Beetje lood om oud ijzer wat mij betreft. Klaassen is wat doelgerichter, Taylor wat dynamischer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Vanavond naar de Arena toe, maar echt geen idee met welke verwachtingen ik die kant op moet gaan. Ergens wil ik heel erg het gevoel hebben dat we dit kunnen gaan winnen, maar dat voelt als tegen beter weten in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Ik kijk nooit wedstrijden van Berlin dus kan alleen op verhalen afgaan. Hoop daarbij op Alvarez op 6. Want anders wordt Becker elke 5 minuten weg gestoken bij balverlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Rulli; Rensch, Timber, Bassey, Wijndal; Álvarez, Taylor, Berghuis; Kudus, Tadić, Bergwijn Geen Klaassen dus. Ben erg benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Even los van de resultaten of het spel vind ik Heitinga toch best wel een prima indruk maken langs de lijn. Doet geen gekke dingen en lijkt het allemaal best wel onder controle te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Wat verlang ik toch naar een middenvelder die met een lichaamsbeweging zich tussen twee man vrij kan spelen.. die taylor.. dat is koning tikkie breed en terug. Het is zo voorspelbaar en zacht. Treurig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 16 februari 2023 Share Geplaatst 16 februari 2023 Jezus wat is dit slecht zeg. Zie dat de scheids ook weer lekker in het niveau mee gaat. Na 5 minuten khedira al een waarschuwing geven en vervolgens mag die eikel nog 3 keer op de rug van Kudus hangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten