Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Als we niks meer verkopen, kunnen we het prima doen met deze selectie lijkt mij(dan zet die in geval van nood maar Alvarez of grilitsch achterin. Of een van de talenten. Hij heeft nog altijd een betere selectie als Frank de Boer en zelfs als Peter Bosz. Dus hij mag nu gewoon eens gaan presteren, ipv zoeken naar aankopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Chiemel:

Kunnen inmiddels wel verwachten dat Bassey de vaste linksback gaat worden en Ajax een CV erbij gaat halen voor centraal. Alleen die Balerdi wil niet. 

Als je de wedstrijd PSG - OM terugkijkt ben je erg blij dat Balerdi geen Ajacied gaat worden. Wat een onkunde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik moet zeggen dat Fitz-Jim mij gisteren toch wel positief opviel.

22 minuten geleden zei Dansmeister:

Als je de wedstrijd PSG - OM terugkijkt ben je erg blij dat Balerdi geen Ajacied gaat worden. Wat een onkunde.

Nou.... voor 15 a 20 mil lijken we wederom te ontsnappen aan een Ocampos aankoop....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Thierryvane:

Ocampos had gisteren toch prima in de spits kunnen staan? Of linksbuiten en Tadic spits. Lucca moeten ze heel gauw op de trein naar Italië sturen.

Ik denk zelfs dat Ocampos een betere rechtsback is als onze Mexicaan die er gisteren stond, maar die is toch geen 20 miljoen waard?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei ElMarcos:

Maar zoals vaker met dit soort spelers uit Afrika en Zuid-Amerika doet hij gewoon weer een maand heerlijk aan werkweigering. Ongekend....

Ziek he, als ik vroeger een dagje spijbelde op school stond er al iemand voor de deur om een controle uit te voeren. Zo'n Kudus zal toch niet echt ziek zijn? Overigens wel opvallend, de spelers die ziek zijn waren vorige maand actief in Qatar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn Baas en Regeer nou zoveel slechter als Wijndal en Sanchez, of hebben we echt 15 miljoen door putje weer weggespoeld, en gaan we straks met bassey linksback spelen(waar die nog 10x slechter uitkomt dan in centrum). 

Wie scout er al die mensen? Hoeveel rechtsbacks kan je kopen die er niks van bakken(orejuela, kristensen, sanchez, klaiber) of centrum verdedigers magallan, alvarez en bassey.

Ze presenteerde Alvarez toch echt als cv die als rechtsback en op middenveld kon spelen, en Martinez toen voornamelijk als linksback die ook als cv kon spelen, dat die daarna op middenveld terecht kwam(waar je ten minste wel kon zien die kan wel voetballen).

Wie die mensen scout ik heb geen idee, dat ze dan denken die past goed in ons systeem en die kan het best op die positie, wat dan blijkt dat ze die positie helemaal niet beheersen of uit de verf komt bij ons.

ik snap nog steeds niet wat er in alvarez wordt gezien, ik zie hem vooral heel vaak zorgen dat het voetballend heel lastig wordt, en vind hem verdedigend eigenlijk heel vaak maar wat onbeholpen. Dat chelsea zo gek was om 50miljoen te bieden begreep niemand.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Thierryvane:

Eindelijk positief nieuws te melden: Berghuis, Timber, Wijndal, Bergwijn en Alvarez zijn vandaag aan het trainen.  

Toevoeging: ook Kudus (niet verwacht) en Brobbey zijn aanwezig.

hé jammer.. :P 

Link naar opmerking
Deel via andere websites