Elsjorro1990 Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 1 uur geleden zei Regis: Gozer kan sowieso beter in Emmen blijven. Weet niet wat ie in Amsterdam wil komen doen? Veel meer dan koffie zetten zal het niet worden. Je bent ook echt zo overdreven ook he. Kun je niet achter kokkie aan ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 26 minuten geleden zei Elsjorro1990: Je bent ook echt zo overdreven ook he. Kun je niet achter kokkie aan ofzo? Mwah hier heeft hij gewoon een punt hoor. Het is geen bijzondere keeper. Die ook absoluut niet kan meevoetbalken dus wat is zijn meerwaarde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 Zojuist zei Pino: Mwah hier heeft hij gewoon een punt hoor. Het is geen bijzondere keeper. Die ook absoluut niet kan meevoetbalken dus wat is zijn meerwaarde? Oh daar valt over te discussiëren natuurlijk. Het gaat mij meer om dat chargeren altijd van hem. Te pas en te onpas. Meevoetballen: Eens, zal die wel echt stappen in moeten gaan maken. Maar qua reflexen is het gewoon een hele goede keeper. Iets wat je zou kunnen beamen als je meer kijkt dan alleen de samenvatting. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 52 minuten geleden zei Barteh: Hij heeft een mening die hij op een provocerende manier uitlaat. Ik vind dit niet op een fatsoenlijk forum zoals MU thuis horen. Dit was niet provocerend nasr een user persoonlijk, iets dat Kokkie wel deed. Jammer Bartje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 54 minuten geleden zei Elsjorro1990: Oh daar valt over te discussiëren natuurlijk. Het gaat mij meer om dat chargeren altijd van hem. Te pas en te onpas. Meevoetballen: Eens, zal die wel echt stappen in moeten gaan maken. Maar qua reflexen is het gewoon een hele goede keeper. Iets wat je zou kunnen beamen als je meer kijkt dan alleen de samenvatting. Ik heb nooit ontkent dat zijn reflexen niet goed zijn. Maar ik zie geeen potentieel in hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 maart 2019 Share Geplaatst 27 maart 2019 58 minuten geleden zei Pino: Ik heb nooit ontkent dat zijn reflexen niet goed zijn. Maar ik zie geeen potentieel in hem. Dat kan. Ik denk daar anders over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 Ik vind Kotarski een groter talent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 Telegraaf ook weer lekker proberen te stoken omtrendt Gravenberch. Mooi dat er niet veel later een bericht kwam van zijn ouders dan Ryan lekker bij Ajax blijft voetballen en dat dat een bewuste keuze is. Snap niet dat Ajax nog altijd vasthoudt aan de Telegraaf als "huiskrant", terwijl die alleen maar bezig zijn met stoken en onrust creeeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 Ik wil die Driessen echt zo graag op z'n bek slaan he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 Get in line, denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 Met z'n arrogante kop zeggen dat hij niet naar Madrid gaat, dat Frenkie zeker naar PSG zou gaan. Morgenavond zit hij weer bij VI helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 13 uur geleden zei Elsjorro1990: Je bent ook echt zo overdreven ook he. Kun je niet achter kokkie aan ofzo? Hoef niet naar Colombia om coke te snuiven. Kan hier ook dus nee. Maar als je dit soort jongens gaat halen(Pierie en Scherpen) kunnen we de jeugdopleiding net zo goed opdoeken en PSV alvast feliciteren met de landstitel de komende jaren. Had gehoopt dat we ons op een wat hoger kaliber spelers zouden gaan richten, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 (bewerkt) Pierie lijkt me nog niet zo rare keus. Al zie ik weinig bewegende beelden van Heerenveen 28 maart 2019 bewerkt door komodo25 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 Ik vind Pierie wel een goede speler, maar of hij ook echt het niveau gaat halen om Ajax (of PSV) omhoog te helpen betwijfel ik. Ik verwacht dan eerder een niveau Viergever, iemand die wel leuk mee kan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 3 minuten geleden zei komodo25: Pierie lijkt me nog niet zo rare keus. Al zie ik weinig bewegende beelden van Heerenveen En hoe kom je dan tot de conclusie dat het geen rare keus is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 30 minuten geleden zei Erwin.: Ik vind Pierie wel een goede speler, maar of hij ook echt het niveau gaat halen om Ajax (of PSV) omhoog te helpen betwijfel ik. Ik verwacht dan eerder een niveau Viergever, iemand die wel leuk mee kan doen. Leuk. Na mijn eerste, kleine Weh Vinde Van-post ben je enkel waarheden gaan verkondigen. Ben het hier opnieuw volledig mee eens. En met @Regis ook, maar dat is geen verrassing meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 Aankoop van Pierie is wellicht ook een gevalletje; we kunnen hem maar hebben in plaats van Feyenoord of PSV? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 1 uur geleden zei Regis: Hoef niet naar Colombia om coke te snuiven. Kan hier ook dus nee. Maar als je dit soort jongens gaat halen(Pierie en Scherpen) kunnen we de jeugdopleiding net zo goed opdoeken en PSV alvast feliciteren met de landstitel de komende jaren. Had gehoopt dat we ons op een wat hoger kaliber spelers zouden gaan richten, maar helaas. Omdat er klaarblijkelijk bij Ajax mensen zijn die het wel zien zitten in deze jongens en daar prima voor een bepaald bedrag een gok voor willen nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 1 uur geleden zei Pino: En hoe kom je dan tot de conclusie dat het geen rare keus is? Omdat ik hem wel in de samenvattingen zie plus eventueel 90 min tegen Groningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 Zojuist zei komodo25: Omdat ik hem wel in de samenvattingen zie plus eventueel 90 min tegen Groningen Dan zie je hem toch wel meer dan weinig, Pierie twijfel ik aan, als hij niet te duur is kun je de gok wel; wagen. Die keeper kun je beter in de provincie laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 Dat zei men toen ook bij Cillessen. Gewoon de gok wagen. Jaartje verhuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 Zojuist zei Pino: Dan zie je hem toch wel meer dan weinig, Pierie twijfel ik aan, als hij niet te duur is kun je de gok wel; wagen. Die keeper kun je beter in de provincie laten. Als Heerenveen makkelijk wint zie je minder van Pierie in de samenvattingen. En ga geen 90 min kijken naar hun behalve Heerenveen tegen Groningen speelt. Zie dus minder beelden van Pierie dan van Scherpen of bijvoorbeeld Immers. Kijk nog wel geregeld een potje eredivisie zolang het maar geen Heerenveen is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 28 minuten geleden zei Gert: Dat zei men toen ook bij Cillessen. Gewoon de gok wagen. Jaartje verhuren. Cillisen had toch wel meer talent dan die knakker van Emmen en was voetballend ook een stuk sterker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 Pierie is wel een handige back-up natuurlijk. Kan zowel links centraal als linksback spelen. Achter Tagliafico heb je nu niemand. Sinkgraven voldoet op die positie niet en Bakker vertrekt naar PSG. Type Viergever inderdaad. Tilt het niveau niet omhoog, maar handig om erbij te hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 maart 2019 Share Geplaatst 28 maart 2019 8 minuten geleden zei Pino: Cillisen had toch wel meer talent dan die knakker van Emmen en was voetballend ook een stuk sterker. Ja dat zeggen we nu achteraf. Maar met die transfer waren er ook enorm veel vraagtekens. En dat was niet alleen vanwege zijn karakter. Dat hij te boek stond als een voetballende keeper klopt wel ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten