Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

22 minuten geleden zei NicoHaak:

Ja inderdaad wel een goede zaak. Lijkt me overigens wel een meer dan prima speler voor de Eagles.

Moeten ze wel met 5 achterin gaan spelen. Llansana in een viermansdefensie lijkt me lastig op Eredivisieniveau. Of misschien gaan ze hem gebruiken om het middenveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei FlyD:

Moeten ze wel met 5 achterin gaan spelen. Llansana in een viermansdefensie lijkt me lastig op Eredivisieniveau. Of misschien gaan ze hem gebruiken om het middenveld.

Daar had hij het zelf in de aankondiging op VI wel over. Dat hij er naar uitkeek om zicht te bewijzen op het middenveld op eredivisieniveau. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ff knip en plakken vanaf een knippen en plakken website (voetbal primeur):

'Bijna zeker dat Bergwijn naar Ajax gaat, Amsterdammers verbreken transferrecord'

16:13, Vandaag
3

Clubwatcher Mike Verweij weet het zo goed als zeker: Steven Bergwijn gaat een transfer maken naar Ajax. De Amsterdammers zullen het eigen transferrecord verpulveren om de transfer te verwezenlijken. Het kan echter wel nog even duren voordat de komst van Bergwijn officieel gemaakt wordt.

In de studio van De Telegraaf komt Verweij met een update over Bergwijn. "Dat hij komt, durf ik nu wel bijna met zekerheid te zeggen. Schreuder wil hem echt heel graag hebben en Ajax gaat zijn eigen transferrecord verbreken: ze zullen fors over de het bedrag van 22,5 miljoen heengaan om Bergwijn binnen te halen."

Momenteel is Sébastien Haller de recordaankoop van Ajax, maar hij staat juist op het punt om te vertrekken. De afwikkeling van de Bergwijn-transfer lijkt iets meer tijd in beslag te gaan nemen. "Dat heeft met meerdere factoren te maken", stelt Verweij. "Daniel Levy, de eigenaar van Spurs, is een hele moeilijke onderhandelaar. Ook lijkt het boekhoudkundig interessant voor Ajax om de deal over 1 juli heen te tillen. Dan begint namelijk een nieuw boekjaar, dus dan kan je betere cijfers schrijven. Ik denk dat de fans nog wel even geduld moeten hebben voordat Bergwijn komt."

Als de transfer definitief wordt, keert Bergwijn na 2,5 jaar weer terug in Nederland. Voor zijn overstap naar Engeland was de linksbuiten nog speler van PSV. De Eindhovenaren ontvingen dertig miljoen euro van Tottenham Hotspur voor Bergwijn.

borat.jpg.73c62a956a48a04938d385d8f5aaea10.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haller wordt vandaag medisch gekeurd zegt onze grote vriend Fabbie Romano.

Bovenstaande tweet van Thier die deelde het @Rinzinho twitter account ook idd. Maar vraag me af hoe serieus die bron is. Iig wel opmerkelijk dat Schreuder Alvarez niet nodig heeft. Betekend dat hij toch andere accenten lijkt te gaan leggen op het middenveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan zeker een interessante dag of dagen gaan worden. Ook voor H2. Alleen vraag ik mij bij het zien van al die namen wel af of de scouting ook twee jaar thuis heeft moeten werken. Waarbij zij alleen de beschikking hadden over Ziggo en ESPN. Het voelt namelijk wel een beetje als bord op schoot scouting als ik sommige namen hoor. 

Ook onze. John Steen-Olsen stopt er einde van deze maand mee. Toch wel een icoon die niet langer werkzaam is voor de club. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 22-6-2022 om 13:02 zei NicoHaak:

Ja beetje lastig te zeggen ook wel bij verdedigers in Jong. Vond Doukhi erg matig bij Jong, maar is toch een meer de gerespecteerde voorstopper nu.

Mwa Doekhi paste vooral niet bij Ajax, verdedigend sterk, werd toen ook kampioen met Jong. Hillen kan niet veel, moet het vooral hebben van zijn snelheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

Mo is fit en gaat mee naar het WK.

Mo zag er gisteren idd afgetraind(er) uit dan paar weken terug. Goed voor hem en voor Ajax :) Hopelijk kan hij aanhaken dit seizoen en ons verbazen. In potentie natuurlijk heerlijke voetballer.

Overigens Zirkzee. Snap hem ergens wel. Maar toch ook weer niet. Heb hem paar keer bij Jong Oranje gezien en dat vond ik niet heel indrukwekkend. Beetje zelfde type als Haller: onhandig en klungelig aan de bal, maar als die de bal op juiste plek - lees 16 meter - krijgt dan doet hij er vaak wel wat goeds mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei cimbomcu:

Hoe komen jullie eribj dat Alvarez weg mag?

Telegraaf, die lult ook maar af en toe wat. Al staan die wel echt in goed contact met Schreuder.

31 minuten geleden zei Lazy:

Mo zag er gisteren idd afgetraind(er) uit dan paar weken terug. Goed voor hem en voor Ajax Hopelijk kan hij aanhaken dit seizoen en ons verbazen. In potentie natuurlijk heerlijke voetballer.

Overigens Zirkzee. Snap hem ergens wel. Maar toch ook weer niet. Heb hem paar keer bij Jong Oranje gezien en dat vond ik niet heel indrukwekkend. Beetje zelfde type als Haller: onhandig en klungelig aan de bal, maar als die de bal op juiste plek - lees 16 meter - krijgt dan doet hij er vaak wel wat goeds mee.

Ja dit moet het seizoen van Mo worden, wat gun ik het die gast ook echt. Misschien maar even een shirtje van hem kopen zodat ik em nog meer kan supporten :D 

Overigens zag ik iemand vandaag met een Anthony shirt lopen, dan baal je ook wel een beetje toch?

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei cimbomcu:

Hoe komen jullie eribj dat Alvarez weg mag?

Beetje eigen invulling van de welbekende clickbait websites van Nederland. Verweij heeft in een podcast gezegd dat Ajax er niet rouwig om zou zijn als ze Alvarez deze zomer voor 30m kunnen slijten. En volgens mij heeft VI in een pro artikel iets in dezelfde strekking geschreven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei La Pulga:

Overigens zag ik iemand vandaag met een Anthony shirt lopen, dan baal je ook wel een beetje toch?

Als diegene die 'h' ertussen heeft gezet, zal hij of zij sowieso flink balen neem ik aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites