Thierryvane Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Goed weer zeg! Heel veel zin in vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 ja, van die video kreeg ik weer heel veel zin! Doet Ajax elke keer écht heel erg goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Vanmiddag eerst de Youth League met een piepjong Ajax. Vanaf 11:55 uur op Ziggo Sport (kanaal 14 + Select). Gaan we even meepikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 16 minuten geleden zei Thierryvane: Vanmiddag eerst de Youth League met een piepjong Ajax. Vanaf 11:55 uur op Ziggo Sport (kanaal 14 + Select). Gaan we even meepikken. Dat wordt een héle lange lunch vandaag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 16 minuten geleden zei Thierryvane: Vanmiddag eerst de Youth League met een piepjong Ajax. Vanaf 11:55 uur op Ziggo Sport (kanaal 14 + Select). Gaan we even meepikken. Thanks voor het melden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Goed weer zeg! Heel veel zin in vanavond. Jezus wat dik. Kippenvel hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Aardige fout Setford: 1-0 Sporting binnen tien minuten. De basis is dus gemiddeld 16,8 jaar oud hoor ik net. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 6 minuten geleden zei Thierryvane: De basis is dus gemiddeld 16,8 jaar oud hoor ik net. Hier moeten ze eigenlijk wel wat aan doen als ze ooit ver komen. Nu zijn Hlynsson, Amourricho & Setford al teruggehaald, maar dat terughalen zorgt er wel voor dat de afstemming wat minder is. Tot nu toe ook erg onzorgvuldig. Maarja, om met half Jong Ajax dit toernooi in te gaan is ook weer teveel van het goede. Blijft voor dit toernooi zonde dat de O19 eruit is gehaald door de KNVB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Benieuwd naar vanavond, eerste serieuze tegenstand. De vorm is er nog niet echt, maar dat gevoel heb ik vaker gehad afgelopen seizoenen. Hopelijk genoeg dynamiek en snelheid op het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Vermakelijk potje wel. Helaas zojuist de 1-2 van Axel Dongen afgekeurd wegens buitenspel. Ik zag het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 15 minuten geleden zei Thierryvane: Vermakelijk potje wel. Helaas zojuist de 1-2 van Axel Dongen afgekeurd wegens buitenspel. Ik zag het niet. Sporting wel wat beter vind ik. Aantal keer heel goed weggekomen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 7 minuten geleden zei timpy00: Sporting wel wat beter vind ik. Aantal keer heel goed weggekomen ook. Eens hoor, Ajax was alleen het laatste kwartier sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Lopen wel weer toppers in hoor, met Hlynsonn, Axel en vooral Misehouy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 23 minuten geleden zei cimbomcu: Lopen wel weer toppers in hoor, met Hlynsonn, Axel en vooral Misehouy. Ben ook wel benieuwd naar die Deen, Kjaer Jensen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 37 minuten geleden zei cimbomcu: Lopen wel weer toppers in hoor, met Hlynsonn, Axel en vooral Misehouy. Misehouy is echt heel goed. Van Axel Dongen wist ik dat al, Hlynsson ook. Laat het maar snel 21:00 uur zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 wat moet ik verwachten van Ajax vanavond? Denken jullie dat ajax kan winnen vanavond of zou een gelijkspel een goed resultaat zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Gelijkspel zou behoorlijk zijn. We zijn natuurlijk behoorlijk veel verwend afgelopen seizoenen waardoor we soms denken geniaal te zijn, maar uiteindelijk is Ajax redelijk gelijkwaardig aan ploegen als Sporting en Besiktas. Ik heb zelf maar veilig een 2-1 overwinning voor Sporting voorspeld, kan het alleen maar meevallen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Verwacht ook een moeizame avond, heb naar het idee dat Sporting ons het minst ligt van alle ploegen. We zijn redelijk statisch op het moment, en volgens mij zet Sporting het meest druk. Daar komen wij niet onderuit. #jinxeffect Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Ik denk dat het een hele vervelende pot gaat worden. Heb me er mentaal iig al op voorbereid door wat bier in huis te halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 haha okay laten we hopen dat we allemaal positief verrast worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Adan, Feddal, Inacio, Luis Neto, Pedro Porro, Palhinha, Nunes, Vinagre, Cabral, Paulinho, Nuno Santos Pasveer, Mazraoui, Timber, Martinez, Blind, Alvarez, Gravenberch, Berghuis, Antony, Haller, Tadic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Wordt een makkie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Niet te hopen dat Cabral op Blind staat. Zin in Palhinha, dat is nog eens een echte defensieve middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Wat een topspits, die Haller Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 september 2021 Share Geplaatst 15 september 2021 Begint zo toch wel de Björn Vleminckx van Ajax te worden met z'n kutgoals he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten