Socrates Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Traoré is niks. Ik zou als Ajax zijnde het zeker proberen. Als Brobbey zijnde, mwah. Ze zullen niet snel de duurste lantaarnpaal ooit passeren. Tweede keuze achter Haller is ook niet veel waard, dan maar beter het proberen bij Leipzig. Krijg je wat meer centen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Op 13-5-2021 om 11:05 zei MNie: Als je er zelf niets mee doet en iemand anders blij mee kan maken dan kan het wel toch? Het is dan uiteindelijk wat de gek er voor geeft. Kan me alleen niet voorstellen dat je wel een seizoenskaart neemt, maar zoiets niet wilt hebben. Maar geld praat he. + dat sommige mensen 3 seizoenskaarten op hun naam hebben staan. Krijgen ze dan ook 3 keer zo'n ster? Dan zal ik er ook wel 2 wegdoen ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 13 minuten geleden zei La Pulga: + dat sommige mensen 3 seizoenskaarten op hun naam hebben staan. Krijgen ze dan ook 3 keer zo'n ster? Dan zal ik er ook wel 2 wegdoen ja. Ja alle seizoenkaarthouders dus denk inderdaad per. Lekker zakcentje. Mijn buurman zei al dat tie er veel voor over heeft. Zag ze voor twee ruggen staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 1 uur geleden zei Karlo: Ik kan er met mijn verstand niet bij dat Brobbey zou twijfelen om naar Leipzig te gaan. Je hebt met je volle verstand een contract getekend bij een club, dan laat je je keuze toch niet beïnvloeden door passanten? Het is niet zo dat die hele club ineens instort. Het feit dat hier überhaupt over gesproken geeft al aan hoe onzeker Brobbey altijd al is geweest over de keus. Maar inderdaad, als je naar een topploeg gaat waar het stabiel is, is het wel Leipzig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 6 uur geleden zei Rogier.: Heb het wel eens eerder gezegd, maar ik kan me niet voorstellen dat er geen mogelijkheden zijn om dat contract te laten ontbinden. Vergelijk het bijvoorbeeld met een contract dat je tekent bij een werkgever. Daar zit normaal gesproken een proefperiode op, waardoor het contract met wederzijdse (of eenzijdig) instemming opgezegd kan worden. Ik denk dat Ten Hag en Overmars twijfel proeven bij Brobbey, en nu er een nieuwe leiding zit bij Leipzig, lijkt het me dat ze aan het polsen zijn of Leipzig ervoor openstaat de deal af te blazen zodat die nieuwe trainert bijvoorbeeld Daka van Salzburg mee kan nemen. Dan zou je eigenlijk alleen de makelaarskosten en misschien een zacht onkostenprijsje aan Leipzig moeten betalen, maar dat is misschien wel de minst slechte optie van alle die op tafel ligt. Of je het echt moet willen is een tweede. Dit schept een slecht precedent voor andere jeugdspelers die weg willen, en Brobbey kan dit over een paar jaar zomaar nog eens flikken. Daarnaast zie ik niet helemaal in waarom we per se een dure 2e spits nodig hebben. Persoonlijk zie ik het nog zitten in Traoré, en dan hebben we ook nog Danilo die je wel nog moet zien te 'slijten'. Snap in ieder geval de gedachte wel, en lijkt me dat ze daar ook echt mee bezig zijn. Verder is het natuurlijk wel een beetje stemmingmakerij. Ja leuk nog een Amin Younesje scenario daar zit iedereen op te wachten, zeker Leipzig.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 15 mei 2021 Share Geplaatst 15 mei 2021 10 jaar terug alweer. Tering. 10 min voor vertrek nog kotsend van de spanning boven de pot gehangen. Eenmaal bij de Arena was gelijk al duidelijk. Vandaag is onze dag, dit gaat niet fout, die derde ster komt naar Amsterdam. Binnen in het stadion werd dat bij opkomst van de spelers voor de warming-up nogmaals bevestigd evenals met de bloed, zweet en tranen vlak voordat de spelers het veld op kwamen voor de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 mei 2021 Share Geplaatst 15 mei 2021 7 uur geleden zei Regis: 10 jaar terug alweer. Tering. 10 min voor vertrek nog kotsend van de spanning boven de pot gehangen. Eenmaal bij de Arena was gelijk al duidelijk. Vandaag is onze dag, dit gaat niet fout, die derde ster komt naar Amsterdam. Binnen in het stadion werd dat bij opkomst van de spelers voor de warming-up nogmaals bevestigd evenals met de bloed, zweet en tranen vlak voordat de spelers het veld op kwamen voor de wedstrijd. Gaaf filmpje, tof dat je er bij was! Zo'n filmpje hebben ze bij Feyenoord bijna niet.. Gaaf in direct duel was om de titel met de nummer 2 op laatste speeldag, dat maken we niet vaak mee volgens mij. Meestal kan ander team in ander stadion nog kampioen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 (bewerkt) leuk experiment zo met Grav als 6 en Kudus en Ekkel ervoor Spel was dit jaar lang niet altijd goed, maar wat een cijfers kunnen we overleggen zeg . 88 puntos, 102 goals voor en maar 23 tegen. 16 mei 2021 bewerkt door Regis Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 (bewerkt) Soms is er terechte kritiek op Haller he, maar 19 wedstrijden en 11 goals en 5 assists, dat is niet onaardig. Als je ziet dat de toppers in de Eredivisie een heel jaar lang ongeveer 15 maken.. 16 mei 2021 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Zojuist zei cimbomcu: Soms is er terechte kritiek op Haller he, maar 19 wedstrijden en 11 goals en 5 assists, dat is niet onaardig. @Socrates is jouw mening over dit rendement? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 Volgens mij heeft niemand ook ooit gezegd dat Haller geen doelpunten in de Eredivisie zou maken. Dat heeft 'ie ook al eens gedaan en hoort hij ook te doen. De kritiek gaat niet over of hij er een paar ballen inschuift en inkopt of niet. Lekker nietszeggend berichtje dus. Maar misschien hadden ze dan Giakoumakis kunnen kopen, was een stuk goedkoper geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 36 minuten geleden zei Socrates: Volgens mij heeft niemand ook ooit gezegd dat Haller geen doelpunten in de Eredivisie zou maken. Dat heeft 'ie ook al eens gedaan en hoort hij ook te doen. De kritiek gaat niet over of hij er een paar ballen inschuift en inkopt of niet. Lekker nietszeggend berichtje dus. Maar misschien hadden ze dan Giakoumakis kunnen kopen, was een stuk goedkoper geweest. Gaat ook om die assists he, ik zie hem sowieso wel progressie maken in het meevoetballen. Zie de goal van Klaassen tegen AZ of de goal van Antony tegen PSV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 (bewerkt) Wat voor cijfer geven we dit seizoen mannen? Kwartfinale EL, beker, kampioen, 100+ goals en maar 23 tegen. Ah, zie dat @Regis me voor was. 17 mei 2021 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 17 minuten geleden zei Thierryvane: Wat voor cijfer geven we dit seizoen mannen? Kwartfinale EL, beker, kampioen, 100+ goals en maar 23 tegen. Ah, zie dat @Regis me voor was. Europees een 6 Nationaal een 8 Maar ik mis wel Ziyech en Frenkie elke wedstrijd weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 7 minuten geleden zei La Pulga: Europees een 6 Nationaal een 8 Beide een punt/half punt lager zou ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 Jay Gorter lijkt op weg naar Ajax. De twintigjarige keeper van Goa Ahead Eagles is volgens De Telegraaf maandag tijdens een ‘geheim bezoek’ aan sportpartk De Toekomst ‘betrapt’. De sluitpost de club uit Deventer spreekt volgens de krant op het moment van schrijven met hoofdtrainer Erik ten Hag. Lijkt me een leuke aankoop voor Jong Jax. Scherpen mooi verhuren aan Vitesse/Twente bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 18 minuten geleden zei Socrates: Beide een punt/half punt lager zou ik zeggen. Europees een 5? Niet wat laag? Krijg hier Scherpen-vibes bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 1 minuut geleden zei Thierryvane: Europees een 5? Niet wat laag? 5-5.5. Nee, vind ik niet. Het uitgesproken doel een paar jaar geleden was toch structureel overleven in de CL? Dat is niet gelukt. Het spel was ook niet imponerend, in de wedstrijden tegen Liverpool en ook Atalanta (zeker thuis) kon je wmb goed zien dat het elftal van dit jaar gewoon niet van CL-niveau was. Dan had je nog geluk met Midtjylland in je poule, anders was die vierde plek misschien ook nog wel lastig geweest. Daarna in de EL speel je imo één goede wedstrijd uit tegen Lille, maar uiteindelijk ga je er wel redelijk bleu uit tegen een zeer verzwakt AS Roma. Als ze die halve finale hadden bereikt en er niet finaal afgingen had het een 6 kunnen zijn, gewoon voldoende, nu toch net niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 Lange termijn doelstelling is structureel overwinteren in de CL, ja. Zitten we toch behoorlijk dicht tegenaan. Financieel zullen we een aantal ploegen -denk een 10/15 tal clubs- nooit bij kunnen halen, maar qua prestaties zitten we toch al in de Europese top 20 of er iig heel dicht tegenaan. Europees een 5 vind ik dan ook wel wat laag. Ajax was ook tegen Roma vrij gemankeerd zonder belangrijke, sturende krachten als Blind en Onana ook nog beginnend met 3 extreem jonge spelers als Grav, Rensch en Timber. Van zo'n elftal kan je echt moeilijk een halve finale verwachten. Nationaal kunnen we het haast niet beter doen toch? Buiten het 4x onnodig punten verlies dit jaar tegen FC Twente, FC Groningen en Willem II en FC Utrecht. Speltechnisch en tactisch zal het allemaal wat beter moeten, maar toch ook wel veel vertrouwen in de huidige selectie en diens potentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 (bewerkt) Beker ook niet de minste ploegen uitgeschakeld met Utrecht, AZ, PSV, Heerenveen en Vitesse. Hopelijk volgend jaar weer in een volle Arena. 17 mei 2021 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 1 uur geleden zei La Pulga: Jay Gorter lijkt op weg naar Ajax. De twintigjarige keeper van Goa Ahead Eagles is volgens De Telegraaf maandag tijdens een ‘geheim bezoek’ aan sportpartk De Toekomst ‘betrapt’. De sluitpost de club uit Deventer spreekt volgens de krant op het moment van schrijven met hoofdtrainer Erik ten Hag. Lijkt me een leuke aankoop voor Jong Jax. Scherpen mooi verhuren aan Vitesse/Twente bijvoorbeeld. Mag toch hopen dat Vitesse daar niet in trapt. Zou dan scherpen of (liever) Gorter onder contract willen zien. Maar Gorter moet gewoon keepen op eredivisie niveau, denk dat hij wel teruggaat naar de Eagles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 Niet de minste ploegen? Wat hebben die ploegen dit seizoen gepresteerd dan? Heb het idee dat men hier totaal voorbij gaat aan de volledige devaluatie van de Eredivisie-ploegen in de laatste paar seizoenen, buiten Ajax. Dit seizoen is daar wmb echt weer een stap verder in. Vroeger waren ploegen als Heerenveen, Twente, Utrecht en Groningen nog lastige ploegen met een paar zeer aardige spelers, nu is dat echt helemaal niet meer zo. Vitesse en Feyenoord zijn niet eens meer van Europa League-niveau en PSV valt niet eens op in de Europa League. Als PSG weer eens de Ligue 1 wint (ja, dit seizoen dan misschien eens niet), dan is dat toch ook niet direct een 10 uit 10 en beter kan niet? Goh ja, als je obv punten oordeelt, maar dan hoef je ook niet te vragen naar oordelen van personen. Als het puntenaantal alles zegt dan hoef je enkel naar het scorebord te kijken (scorebordjournalistiek is heilig op MU, I know). Ook in de nationale competitie heb ik een Ajax gezien dat in de absolute meerderheid van hun wedstrijden niet tot nauwelijks imponeerde; dat gewoon niet goed speelde. Om dan nog maar te zwijgen over de beginfase waarin Promes constant op tien stond, Labyad in de spits, et cetera. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 2 uur geleden zei La Pulga: Jay Gorter lijkt op weg naar Ajax. De twintigjarige keeper van Goa Ahead Eagles is volgens De Telegraaf maandag tijdens een ‘geheim bezoek’ aan sportpartk De Toekomst ‘betrapt’. De sluitpost de club uit Deventer spreekt volgens de krant op het moment van schrijven met hoofdtrainer Erik ten Hag. Lijkt me een leuke aankoop voor Jong Jax. Scherpen mooi verhuren aan Vitesse/Twente bijvoorbeeld. Je vraagt je toch af waarom Gorter dat zou willen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 17 mei 2021 Share Geplaatst 17 mei 2021 3 uur geleden zei MetalMichael: Je vraagt je toch af waarom Gorter dat zou willen? Zou jij nee zeggen als Ajax komt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten