Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Ja compleet debiel. Als je komend jaar CL wil spelen moet je ook gewoon kampioen worden.  Buitendat is het spel gewoon echt heel matig en dat komt voor het grootste deel door de keuzes die Ten Hag maakt.  Voor de duizendste keer onderhand.

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

29 minuten geleden zei Regis:

Ja compleet debiel. Als je komend jaar CL wil spelen moet je ook gewoon kampioen worden.  Buitendat is het spel gewoon echt heel matig en dat komt voor het grootste deel door de keuzes die Ten Hag maakt.  Voor de duizendste keer onderhand.

Of de Europa League winnen ;)

13 minuten geleden zei Regis:

Ten Hag. neem je rotzooi mee. Debiel

Koppositie natuurlijk ook kwijt. Morgen PSV op 1 punt en Feyenoord op 2 :-D

Och, meestentijds als Feyenoord kan profiteren dan doen ze het niet. Verwacht er dus niet te veel van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tsja, Ajax is het allerbelangrijkste in mijn leven, ben emotioneel betrokken, stop jaarlijks een godsvermogen in die club. Als je dan al een jaar naar vrij matig spel moet kijken met toch een behoorlijke ploeg. Je punt verlies altijd direct te trainer te verwijten is door zijn idiote keuzes. Dan krijg je zulke reacties. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Rogier.:

Sjongejonge Regis, weer in een pot azijn gevallen?

Nou ja ik kan ook echt vreselijk chagrijnig worden van een dergelijke wedstrijd. Prima, je moet rouleren. Snap ik. Maar waarom doe je dan een jongen als lang weg en hou je een jongen als Danilo er niet bij? Ik snap dat niet. We zitten nu gewoon weer 90 min lang te kijken naar een elftal waar er 3/4 op de verkeerde positie staan, er 2 spelen die het shirt van Ajax nooit meer aan mogen trekken en ten hag die dan weer met zijn gebruikelijke idiote wissels komt. Zodra het er op aan komt geeft ten hag in dit soort situaties niet thuis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het niet gezien, maar het zal niet best geweest zijn @Elsjorro1990. Ben zelf ook wel eens ontzettend boos en teleurgesteld na van die kutwedstrijden tegen matige teams die eigenlijk niet mega-belangrijk zijn, dus kan me je reactie heel goed voorstellen @Regis. No worries

Hoop alleen wel dat je ook inziet hoe belangrijk Ten Hag ook is. Denk dat we het met een andere trainer (behoudens een Slot) heel vaak nog een stuk zwaarder zouden hebben namelijk. Je zou maar Feyenoord-fan zijn bijvoorbeeld, wat die al jaren laten zien is nog veel vaker zo frustrerend (niets ten nadele meelezende Feyenoorders). Betekent overigens niet dat je geen kritiek mag hebben, hij heeft inderdaad ook nog genoeg tekortkomingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Onbegrijpelijk waarom ETH gister met Tadic als rechtsbuiten begon. Je had hem gewoon links neer moeten zetten en met Promes speel je sowieso met tien man. Wat is die gast gezonken tot zeer matige prestaties zeg. Die mist echt de passes van zijn Ziyech.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Rogier.:

Ik heb het niet gezien, maar het zal niet best geweest zijn @Elsjorro1990. Ben zelf ook wel eens ontzettend boos en teleurgesteld na van die kutwedstrijden tegen matige teams die eigenlijk niet mega-belangrijk zijn, dus kan me je reactie heel goed voorstellen @Regis. No worries

Hoop alleen wel dat je ook inziet hoe belangrijk Ten Hag ook is. Denk dat we het met een andere trainer (behoudens een Slot) heel vaak nog een stuk zwaarder zouden hebben namelijk. Je zou maar Feyenoord-fan zijn bijvoorbeeld, wat die al jaren laten zien is nog veel vaker zo frustrerend (niets ten nadele meelezende Feyenoorders). Betekent overigens niet dat je geen kritiek mag hebben, hij heeft inderdaad ook nog genoeg tekortkomingen.

Het gaat me meer om het vasthouden aan bepaalde idealen van ten hag. Waarom nou weer tadic op rechtsbuiten? Je speelt met een voorhoede die weer 0,0 diepgang heeft. Promes weer in de basis, die is zo erg uit vorm dat is niet te doen. Geen enkele actie lukt. Het viel me nog mee dat alvarez er niet in stond. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het was slecht he, Klaiber ook dramatisch. 

Promes had wel moeten spelen he, wie zet je er anders in?  Dus de kritiek op die keuze begrijp ik niet. Maar goed, de concurrentie is ook niet best dus gaat nog aardig zo ook ;c  Nu al spanning voor woensdag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 6-12-2020 om 08:41 zei r4vje:

Onbegrijpelijk waarom ETH gister met Tadic als rechtsbuiten begon. Je had hem gewoon links neer moeten zetten en met Promes speel je sowieso met tien man. Wat is die gast gezonken tot zeer matige prestaties zeg. Die mist echt de passes van zijn Ziyech.

Promes was anders in de voorbereiding ijzersterk. Maar nu idd hopeloos uit vorm. Had ook graag Antony rechts en tadic links gezien. Maar lijkt erop dat Antony niet helemaal fit is. Alle flair is er momenteel af iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei NicoHaak:

Promes was anders in de voorbereiding ijzersterk. Maar nu idd hopeloos uit vorm. Had ook graag Antony rechts en tadic links gezien. Maar lijkt erop dat Antony niet helemaal fit is. Alle flair is er momenteel af iig.

Dan heeft die misschien daar al zijn kruit verschoten. Op dit moment speelt hij belabberd en het is te hopen dat hij binnenkort ergens een keer weer een beetje vorm gaat terugvinden. Denk dat er momenteel aardig wat vermoeidheid bij de spelers heerst. Als ze maar niet weer zo'n dip krijgen zoals vorig seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Het was slecht he, Klaiber ook dramatisch. 

Promes had wel moeten spelen he, wie zet je er anders in?  Dus de kritiek op die keuze begrijp ik niet. Maar goed, de concurrentie is ook niet best dus gaat nog aardig zo ook ;c  Nu al spanning voor woensdag.

Tadic op links misschien IPV rechtsbuiten? Zowiezo ben ik nog steeds pissig dat ze lang hebben weggedaan. Niet dat dat de jongen is die ons eigenhandig naar de titel geschoten had, maar dat vond ik nou echt een lekker voetballertje met veel bravoure. Die heb ik liever dan promes ja. Daar gaat echt alles fout op het moment. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Elsjorro1990:

Tadic op links misschien IPV rechtsbuiten? Zowiezo ben ik nog steeds pissig dat ze lang hebben weggedaan. Niet dat dat de jongen is die ons eigenhandig naar de titel geschoten had, maar dat vond ik nou echt een lekker voetballertje met veel bravoure. Die heb ik liever dan promes ja. Daar gaat echt alles fout op het moment. 

Ja, maar dan zet je Promes dus op rechts? Dat kan die al helemaal niet. Ik ben het niet eens met de kritieken op Promes hier, ik vind ook dat hij het dramatisch doet. Maar die jongen kan normaal gesproken toch wel voetballen, dus hopen dat het nog eruit gaat komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites