Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

22 minuten geleden zei Chiemel:

En Wijndal, Sosa, Vos, Unuvar dan? ;)

Vos en Unuvar zie ik wel in Eredivisie verhuurd worden. Wijndal wellicht naar Midden-Oosten (of heel misschien PSV wel), Sosa was al bijna naar Italie toch?

Voor Sosa is genoeg interesse vanuit Italië en Spanje. Wijndal durf ik niet te zeggen, weinig tot geen geruchten. Vos en Ünüvar maak ik mij geen zorgen over.

Net binnen: Medic verkast waarschijnlijk naar Bochum.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

4 uur geleden zei MetalMichael:

Dus die 1/3 teruggang in salaris budget gaat er niet komen?

Als Bergwijn en Rulli weg zijn en nog een stuk of 3 van die onnodige weg zijn dan ben je daar al wel denk ik gezien wat er al weg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het wel vreemd dat we Sutalo nog niet verkocht hebben, hij het ook nu best behoorlijk doet (Farioli is tevreden over hem) en dat dan Rugani (rechtsbenige CV die vooral RCV speelt) bijna binnen is, terwijl je weet dat Farioli mede vanwege het opbouwen met een linksbenige LCV zal spelen en daar met Baas, Hato, Kaplan en Janse genoeg opties heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Thierryvane:

Laat de transfercarrousel maar beginnen...

Dit zou echt geweldig zijn. Komt in alles tekort voor Ajax en als Wolves uit zichzelf komt levert dat ook weer een paar miljoen meer op dan als we actief op zoek gingen naar een nieuwe club voor hem. Plus Premier League tax en volgens mij kunnen we een prima vervanger in huis halen. Mits Bergwijn vertrekt uiteraard, als die ‘gewoon’ blijft zit je denk ik wel goed met hem en Godts. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei cimbomcu:

Ik vind het wel vreemd dat we Sutalo nog niet verkocht hebben, hij het ook nu best behoorlijk doet (Farioli is tevreden over hem) en dat dan Rugani (rechtsbenige CV die vooral RCV speelt) bijna binnen is, terwijl je weet dat Farioli mede vanwege het opbouwen met een linksbenige LCV zal spelen en daar met Baas, Hato, Kaplan en Janse genoeg opties heeft.

Of wellicht is het vreemder dat er werkelijk nog niemand verkocht is, muv van de spelers die al verhuurd waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Arles:

Dit zou echt geweldig zijn. Komt in alles tekort voor Ajax en als Wolves uit zichzelf komt levert dat ook weer een paar miljoen meer op dan als we actief op zoek gingen naar een nieuwe club voor hem. Plus Premier League tax en volgens mij kunnen we een prima vervanger in huis halen. Mits Bergwijn vertrekt uiteraard, als die ‘gewoon’ blijft zit je denk ik wel goed met hem en Godts. 

Laten we hopen dat hij (Forbs) en Bergwijn snel weg zijn. Dan Danjuma oppikken in Spanje of Trésor bij Burnley. #ikspeelteveelFM

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dubbelpost: sorry!

Nu hebben onze vrienden van ESPN het wel vaker fout, maar what the fuck is dit voor opstelling. Baas dan back, Dies centraal lijkt me.

Citaat

Francesco Farioli gooit de basisploeg van Ajax voor het thuisduel met sc Heerenveen drastisch om. De Ajax-trainer wil zijn selectie vooral fit houden voor het belangrijke Europese thuisduel met Panathinaikos en wijzigt zijn ploeg naar alle waarschijnlijkheid op liefst zes plaatsen. Dat melden bronnen aan ESPN.

Met het oog op het drukke speelschema kiest Farioli dus voor een aantal mutaties in zijn basisopstelling, vooral in de defensie en op het middenveld. Zo maakt Dies Janse zich op voor zijn officiële debuut. De van origine centrale verdediger vervangt Jorrel Hato op de linksbackpositie. Het lijkt erop dat Youri Baas en Josip Sutalo hun basisplaats in het hart van de defensie behouden, terwijl Anton Gaaei de vervanger van Devyne Rensch is op rechts.

Het middenveld bestaat naar alle waarschijnlijkheid uit Branco van den Boomen, Kristian Hlynsson en Sivert Mannsverk. Daarmee geeft Farioli het gehele middenveld dat in Athene nog in de basis stond rust. Brian Brobbey is nog steeds niet wedstrijdfit, waardoor Chuba Akpom wel 'gewoon' in de punt start. Verder is de verwachting dat Mika Godts een basisplaats krijgt op de linkerflank, terwijl Steven Berghuis zijn basisplaats als rechtsbuiten behoudt om wedstrijdritme op te doen.

Vermoedelijke opstelling: Pasveer; Gaaei, Sutalo, Baas, Janse; Mannsverk, Van den Boomen, Hlynsson; Berghuis, Akpom, Godts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

45 minuten geleden zei timpy00:

Verwacht eigenlijk als Baas speelt dst hij wel lcv speelt.

Verder een hoop wisselingen maar zijn sommige zo erg?

Heel benieuwd naar Hlynsson.

Ik denk een hoge Gaaie en Janse wat meer naar achteren. 

Onebgrijpelijk wie dan die opstelling lekt naar ESPN. waaorm zou je dat doen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei CrisChivu:

Ik denk een hoge Gaaie en Janse wat meer naar achteren. 

Onebgrijpelijk wie dan die opstelling lekt naar ESPN. waaorm zou je dat doen?

Is al jaar of 2 toch?

Altijd wel een speler ofzo die praat 

Link naar opmerking
Deel via andere websites