Gert Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 2 uur geleden zei Thierryvane: 28 jaar en transfervrij. Gaf toen in aanloop van de Aston Villa pot aan dat hij Ajax wel zag zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 18 uur geleden zei Hwb: Tot nu toe heeft elk medium dat ik erover heb gelezen het over 'technisch manager'. En een manager is toch echt geen directeur. Toen sprake van Vivell, had ook niemand het erover dat hij technisch manager zou worden, maar TD. Dus ik vraag me af waar jij dit op baseert. Je moet niet teveel naar een medium kijken. Dit is een semantische discussie, mierenneukerij die ik niet van je ga winnen. Je kan de hoofdverantwoordelijke voor de spelers van Ajax 1 ook trainer noemen, maar ook coach of zelfs manager. Ik zie dit ook als een zelfde soort onzin discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 6 uur geleden zei Elsjorro1990: Misschien wat rigoreus, maar is het niet gewoon een optie om gigantisch schoon schip te maken en iedereen in die bestuurslaag die dit de afgelopen 2/3 jaar mogelijk gemaakt heeft er uit te sodeflikkeren? Wordt natuurlijk wel de vraag wie je als vervangers gaat aantrekken, maar dit hele fiasco moet toch wel voor nog wat meer hoofden gaan zorgen? De chaos zou er niet per se groter door worden, nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Bertrand Traore Zou ik heel graag terug willen. Wat een voetballer. @Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april https://www.bnr.nl/nieuws/economie/10544895/van-praag-zelf-ook-in-de-fout-bezat-aandelen-al-tijdens-knvb-voorzitterschap Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april 9 minuten geleden zei sennid: https://www.bnr.nl/nieuws/economie/10544895/van-praag-zelf-ook-in-de-fout-bezat-aandelen-al-tijdens-knvb-voorzitterschap Was toch al lang bekend? Zijn aandelen heeft hij al in de jaren negentig gekocht toen ze naar de beurs gingen. Er wordt wel met man en macht aan gewerkt om hem eruit te werken hé . En dat Omdat hij stelling heeft genomen tegen een hele lugubere unit van een algemeen directeur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 april Share Geplaatst 15 april Knappe 2-1 winst van Jong op Cambuur. Forbs & Rijkhoff met de goals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april (bewerkt) Traore lijkt mij een prima aanwinst, helemaal voor die positie. Sowieso vroeg ik mij al af in hoeverre er nog interessante transfervrije spelers zijn komende zomer. Genoeg interessante namen, uiteraard. Kenny Tete bijvoorbeeld ook. 16 april bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Eindelijk 4-3-3 boys. Wat een verademing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 6 minuten geleden zei Chiemel: Traore lijkt mij een prima aanwinst, helemaal voor die positie. Sowieso vroeg ik mij al af in hoeverre er nog interessante transfervrije spelers zijn komende zomer. Genoeg interessante namen, uiteraard. Kenny Tete bijvoorbeeld ook. Miranda linken ze ook al een tijdje aan Ajax. Linksback van Betis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 1 uur geleden zei Chiemel: Traore lijkt mij een prima aanwinst, helemaal voor die positie. Sowieso vroeg ik mij al af in hoeverre er nog interessante transfervrije spelers zijn komende zomer. Genoeg interessante namen, uiteraard. Kenny Tete bijvoorbeeld ook. Die Mbappe. Zou dat niks zijn? Kan me bijna niet voorstellen dat het was is als ie transfervrij is komende zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Modric welcome to Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 8 minuten geleden zei Gert: Modric welcome to Ajax. Die is maar 8mln waard, kan je beter Marten de Roon halen, die is nog paar jaar jonger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 6 minuten geleden zei Erwin.: Die is maar 8mln waard, kan je beter Marten de Roon halen, die is nog paar jaar jonger Dislike Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april Op 15-4-2024 om 19:09 zei cimbomcu: Je moet niet teveel naar een medium kijken. Dit is een semantische discussie, mierenneukerij die ik niet van je ga winnen. Je kan de hoofdverantwoordelijke voor de spelers van Ajax 1 ook trainer noemen, maar ook coach of zelfs manager. Ik zie dit ook als een zelfde soort onzin discussie. Ik zei elk medium. Daarnaast is het geen semantische discusie, dat maakte ik al duidelijk. Zit hij aan de directietafel of niet? Een technisch manager doet dat niet, een directeur transfers of een technisch directeur (beide zijn termen die ik langs heb horen komen toen Vivell in beeld leek) wel. Wel of niet bij de directie aan tafel is geen semantiek. Is het een AD met Geelen, Lenderink en Beuker als enige technische man, of zit De Lang daar ook bij? Rond de aanstelling van Beuker leek het er namelijk echt op dat er een tweede directeur gezocht zou worden. En dan heb je dus twee technische mensen in het directieteam zitten. Met De Lang lijkt dat nu niet zo en dus gaat de net bedachte organisatiestructuur op de schop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april 56 minuten geleden zei Hwb: Ik zei elk medium. Daarnaast is het geen semantische discusie, dat maakte ik al duidelijk. Zit hij aan de directietafel of niet? Een technisch manager doet dat niet, een directeur transfers of een technisch directeur (beide zijn termen die ik langs heb horen komen toen Vivell in beeld leek) wel. Wel of niet bij de directie aan tafel is geen semantiek. Is het een AD met Geelen, Lenderink en Beuker als enige technische man, of zit De Lang daar ook bij? Rond de aanstelling van Beuker leek het er namelijk echt op dat er een tweede directeur gezocht zou worden. En dan heb je dus twee technische mensen in het directieteam zitten. Met De Lang lijkt dat nu niet zo en dus gaat de net bedachte organisatiestructuur op de schop. Directieteam technische zaken zou kunnen bestaan uit Beuker of bijvoorbeeld een Vivelli. En dan De Lange als hoofdscout. Of geen Vivelli maar directie uit De Lange en Beuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 16 april Share Geplaatst 16 april En dat is dus allebei niet zo, want De Lang wordt nu (of is al?) technisch manager en zit daarmee niet in de directie. Waarmee Beuker dus de enige technische man in de directie is. En dat is, voor zover ik begrepen heb, anders dan hoe de organisatiestructuur zou worden. Dan kun je met een fantasie-term als 'directieteam technische zaken' komen, maar dat gaat helemaal niet over de kwestie die ik schets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april We krijgen Sanchez dus ook weer terug komende zomer lees ik. Gelukkig hebben we dan alvast 4 rechtsbacks voor komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april 1 uur geleden zei Chiemel: We krijgen Sanchez dus ook weer terug komende zomer lees ik. Gelukkig hebben we dan alvast 4 rechtsbacks voor komend seizoen. Huh die had toch al het aantal potjes gespeeld van die verplichte koopoptie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Zag op Twitter langs komen. Interessant Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 april Share Geplaatst 17 april Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 16 uur geleden zei timpy00: Huh die had toch al het aantal potjes gespeeld van die verplichte koopoptie? Dacht dat de deal naar Mexico wel geregeld was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 34 minuten geleden zei Gert: Dacht dat de deal naar Mexico wel geregeld was. Kunnen wij samen voor zorgen Gert. Jij neemt touw mee, ik een grote zak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 april Share Geplaatst 18 april 2 uur geleden zei Thierryvane: Kunnen wij samen voor zorgen Gert. Jij neemt touw mee, ik een grote zak. Denk jij wat ik denk? Hem verhangen, in stukken zagen en in een zak op zee gooien en dan richting Mexico? Nee, ik wil geen mensen pijn doen. Liever crowdfunden Thier. Dit kan echt niet jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 april Share Geplaatst 19 april Kwam dit filmpje tegen, gek dat ze daar 24 jaar nog steeds niet van hebben geleerd. Mag ik trouwens de rol van putdus overnemen hier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten