Gert Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 1 minuut geleden zei Jotew: Dat dus.. Daarom geloof ik ook nooit dat, mocht je minder blessures hebben gehad, je dan wel ineens op P2/3 had gestaan. Mag ik dan toch ook denken zonder dat ik meteen FM van m'n laptop moet smijten? Nou wacht even nog even met installaren of deinstalleren van fm. Want ik ben er wel van overtuigd dat als je niet Steijns begin van het seizoen had gehad, maar een trainer die kundiger was en niet intern en extern met bagger ging strooien, dat je dan wel top 2/3 had kunnen spelen. Een trainer had gehad die geaccepteerd had dat hij een passant is en niet zijn zin door hoefde te drukken over het feit dat hij de keeper wilde van zijn vorige werkgever, waar Mislintat voor een andere keeper met meer potentie koos. En ook niet een trainer die alles in het Nederlands ging doen, waar je veel buitenlandse spelers haalt. Je wil toch het beste uit je spelers halen en geen groepjes creëren, omdat je spelers niet de kans geeft om tot de groep toe te treden? En dan ook nog eens direct met een heel andere spelopvatting te gaan spelen, waarbij je geen druk meer zet. En zo kan ik over Steijn wel doorgaan Maar laat FM toch maar gewoon op je PC staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april (bewerkt) Unnerstall - Ramaj/Rulli Sampsted - Rensch/Gaaei Hilgers - Kaplan/Sutalo Propper - Hato Smal - Sosa Sadilek - Mannsverk Kjolo - Taylor Sem - Hlynsson Rots - Berghuis Wolfswinkel - Brobbey Vlap - Bergwijn Is dit beetje logische match-up? 8 april bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 2 minuten geleden zei Kelvin: Unnerstall - Ramaj/Rulli Sampsted - Rensch/Gaaei Hilgers - Kaplan/Sutalo Propper - Hato Smal - Sosa Sadilek - Mannsverk Kjolo - Taylor Sem - Hlynsson Rots - Berghuis Wolfswinkel - Brobbey Vlap - Bergwijn Is dit beetje logische match-up? Weet niet of je gezien de wekelijks wisselende brei die Ajax dit seizoen is een elftal tegenover elkaar kan zetten. Maar ik zie geen vier spelers die ik bij Ajax zou willen zien spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 4 minuten geleden zei timpy00: Weet niet of je gezien de wekelijks wisselende brei die Ajax dit seizoen is een elftal tegenover elkaar kan zetten. Maar ik zie geen vier spelers die ik bij Ajax zou willen zien spelen. Unnerstall, Hilgers, Sadilek denk ik? oké dat zijn er 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Ik Propper en Wolfswinkel omdat ik dit oprecht fijne gasten vind. In interviews echt oprecht en eerlijk. Voetballend zou ik sowieso wel graag Rots en Smal bij Ajax willen zien. En dan liefste Rots van die twee. Aangezien Smal ook weer meer de aanvallende back is, waar we met jongens als Sosa en Wijndal dezelfde types hebben gehaald wat geen goede match bleek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 1 minuut geleden zei Arezo: Unnerstall, Hilgers, Sadilek denk ik? oké dat zijn er 3. Waarom zou Ajax Unnerstall willen halen. Hebben al 20 keepers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 4 minuten geleden zei Arezo: Unnerstall, Hilgers, Sadilek denk ik? oké dat zijn er 3. Die zou ik alle drie niet willen. Unnerstall op de lijn waarschijnlijk wel beste keeper van de Eredivisie. Maar op keepers gebied heb je op dit moment geen klagen en zie ik liever Ramaj zijn potentie ontwikkelen. Daarbij hoop ik dat Ajax volgend seizoen op een voetbalteam lijkt en dan hebben we er nog iets aan dat Ramaj kan voetballen. Hilgers erg talentvol wel, maar weet niet of hij als jonge speler een toevoeging zou zijn voor dit Ajax. Maar goed, snap wel dat je bij hem komt. Sadilek ben ik niet zo'n fan van persoonlijk, ben meer fan van Kjolo persoonlijk. 3 minuten geleden zei Gert: Ik Propper en Wolfswinkel omdat ik dit oprecht fijne gasten vind. In interviews echt oprecht en eerlijk. Voetballend zou ik sowieso wel graag Rots en Smal bij Ajax willen zien. En dan liefste Rots van die twee. Aangezien Smal ook weer meer de aanvallende back is, waar we met jongens als Sosa en Wijndal dezelfde types hebben gehaald wat geen goede match bleek. Zou je voetballend van Wolfswinkel boven Brobbey verkiezen? Ik heb altijd het idee bij die Rots dat hij een leuke speler is voor erbij maar Twente wellicht daar graag een betere speler zou willen. Maar goed, dat weten de Twente supporters een stuk beter dan ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 6-0 op je kloten gehad gister in je slechtste wedstrijd uit de clubhistorie, zesde staan in de competitie en de dag erna even verkondigen dat het gehele spulletje wat er rond loopt beter is dan bij de nummer 3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 1 minuut geleden zei Beppu: 6-0 op je kloten gehad gister in je slechtste wedstrijd uit de clubhistorie, zesde staan in de competitie en de dag erna even verkondigen dat het gehele spulletje wat er rond loopt beter is dan bij de nummer 3 Ik snap je sentiment, maar ik denk dat ze vooral kijken of de spelers van Twente geschikt zijn om Ajax daadwerkelijk vooruit te helpen ri plek 1-2 en dan ben ik het wel met ze eens dat je de meeste, zo niet allen, niet wilt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Zojuist zei Beppu: 6-0 op je kloten gehad gister in je slechtste wedstrijd uit de clubhistorie, zesde staan in de competitie en de dag erna even verkondigen dat het gehele spulletje wat er rond loopt beter is dan bij de nummer 3 AZ is toch ook beter dan Heracles? Verder zegt niemand het gehele spulletje, en volgens mij is hier ook al vaak genoeg gezegd dat er zeker een hoop moet veranderen aan de selectie. Maar liever niet met spelers van AZ en Twente. Zeker niet uit de leeftijdscategorie die je nodig hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 8 minuten geleden zei Beppu: 6-0 op je kloten gehad gister in je slechtste wedstrijd uit de clubhistorie, zesde staan in de competitie en de dag erna even verkondigen dat het gehele spulletje wat er rond loopt beter is dan bij de nummer 3 Ja je kunt wel direct alles kut vinden en de Arena in brand steken, maar lijkt me ergens ook wel goed om een bepaalde vorm van nuance te vinden en vooruit te denken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april (bewerkt) 12 minuten geleden zei timpy00: Die zou ik alle drie niet willen. Unnerstall op de lijn waarschijnlijk wel beste keeper van de Eredivisie. Maar op keepers gebied heb je op dit moment geen klagen en zie ik liever Ramaj zijn potentie ontwikkelen. Daarbij hoop ik dat Ajax volgend seizoen op een voetbalteam lijkt en dan hebben we er nog iets aan dat Ramaj kan voetballen. Hilgers erg talentvol wel, maar weet niet of hij als jonge speler een toevoeging zou zijn voor dit Ajax. Maar goed, snap wel dat je bij hem komt. Sadilek ben ik niet zo'n fan van persoonlijk, ben meer fan van Kjolo persoonlijk. Zou je voetballend van Wolfswinkel boven Brobbey verkiezen? Ik heb altijd het idee bij die Rots dat hij een leuke speler is voor erbij maar Twente wellicht daar graag een betere speler zou willen. Maar goed, dat weten de Twente supporters een stuk beter dan ik. Nee, niet om voetbal kwaliteiten zoals ik al probeerde aan te geven. Gewoon voor een goede groepsdynamiek. Misschien gaan onze jongens dan ook weer een keertje lachen naar de camera Rots zie ik wel als een speler die echt kwalitatief wat toevoegt. 8 april bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Sowieso eens dat er in de leeftijd 25+ wel een aantal spelers bij mogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 12 minuten geleden zei timpy00: Die zou ik alle drie niet willen. Unnerstall op de lijn waarschijnlijk wel beste keeper van de Eredivisie. Maar op keepers gebied heb je op dit moment geen klagen en zie ik liever Ramaj zijn potentie ontwikkelen. Daarbij hoop ik dat Ajax volgend seizoen op een voetbalteam lijkt en dan hebben we er nog iets aan dat Ramaj kan voetballen. Hilgers erg talentvol wel, maar weet niet of hij als jonge speler een toevoeging zou zijn voor dit Ajax. Maar goed, snap wel dat je bij hem komt. Sadilek ben ik niet zo'n fan van persoonlijk, ben meer fan van Kjolo persoonlijk. Zou je voetballend van Wolfswinkel boven Brobbey verkiezen? Ik heb altijd het idee bij die Rots dat hij een leuke speler is voor erbij maar Twente wellicht daar graag een betere speler zou willen. Maar goed, dat weten de Twente supporters een stuk beter dan ik. Rots is samen met Vlap de meest omstreden speler heb ik het idee. En hij wisselt goede momenten echt af met wedstrijden dat het niets is en het is geen speler die in zijn eentje een wedstrijd voor je beslist. Opvolger van Cerny zijn helpt niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 9 minuten geleden zei Erwin.: Ik snap je sentiment, maar ik denk dat ze vooral kijken of de spelers van Twente geschikt zijn om Ajax daadwerkelijk vooruit te helpen ri plek 1-2 en dan ben ik het wel met ze eens dat je de meeste, zo niet allen, niet wilt. 9 minuten geleden zei timpy00: AZ is toch ook beter dan Heracles? Verder zegt niemand het gehele spulletje, en volgens mij is hier ook al vaak genoeg gezegd dat er zeker een hoop moet veranderen aan de selectie. Maar liever niet met spelers van AZ en Twente. Zeker niet uit de leeftijdscategorie die je nodig hebt. Ik snap wat jullie bedoelen hoor heren. Tuurlijk gaat Ajax deze spelers niet halen. Enige nederigheid zou echter wel een beetje op zijn plaats zijn richting Twente na gister. Zou bij mij in ieder geval niet opkomen om dit nu te roepen na gister als je ze volgende week zondag ook nog eens ontmoet in de Arena. Als het 0-3 wordt staat Jotew vooraan natuurlijk hier. 2 minuten geleden zei Gert: Ja je kunt wel direct alles kut vinden en de Arena in brand steken, maar lijkt me ergens ook wel goed om een bepaalde vorm van nuance te vinden en vooruit te denken. Breng me niet op ideeën Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Zojuist zei Beppu: Ik snap wat jullie bedoelen hoor heren. Tuurlijk gaat Ajax deze spelers niet halen. Enige nederigheid zou echter wel een beetje op zijn plaats zijn richting Twente na gister. Zou bij mij in ieder geval niet opkomen om dit nu te roepen na gister als je ze volgende week zondag ook nog eens ontmoet in de Arena. Als het 0-3 wordt staat Jotew vooraan natuurlijk hier. Oh Twente heeft een beter plan, betere trainer, beter team dit seizoen dan Ajax hoor. Dat staat buiten kijf. Maar dat zegt nog niks over individuele spelers, want er zijn er maar weinig die Ajax een stap vooruit kunnen helpen denk ik. En als een club van Ajax wint mogen ze best vooraan staan, maar is dit zijn niet zo'n hele grote prestatie. Ajax won maar 12 van de 29 duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Dit topic Ik lag een pagina of 30 achter maar heb me prima vermaakt met het bijlezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 1 minuut geleden zei Rykjvk1: Dit topic Ik lag een pagina of 30 achter maar heb me prima vermaakt met het bijlezen Pure ramptoerisme hier toch. Hopelijk is er een enorme kijkersfile aan de andere kant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 52 minuten geleden zei Gert: Ik Propper en Wolfswinkel omdat ik dit oprecht fijne gasten vind. In interviews echt oprecht en eerlijk. Voetballend zou ik sowieso wel graag Rots en Smal bij Ajax willen zien. En dan liefste Rots van die twee. Aangezien Smal ook weer meer de aanvallende back is, waar we met jongens als Sosa en Wijndal dezelfde types hebben gehaald wat geen goede match bleek. Rots wordt volgens mij uitgekotst door alle Twente-fans. @Kelvin @Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april (bewerkt) 10 minuten geleden zei Thierryvane: Rots wordt volgens mij uitgekotst door alle Twente-fans. @Kelvin @Jotew 39 minuten geleden zei Kelvin: Rots is samen met Vlap de meest omstreden speler heb ik het idee. En hij wisselt goede momenten echt af met wedstrijden dat het niets is en het is geen speler die in zijn eentje een wedstrijd voor je beslist. Opvolger van Cerny zijn helpt niet mee. Onder supporters is ie omstreden voor de duidelijkheid, ik heb het idee dat ie bij Oosting als een van de eerste in de opstelling staat. 8 april bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 8 uur geleden zei Gert: Nou benieuwd wat voor een nieuwsfeitje van Ajax we vandaag door onze strot krijgen geduwd Alsjeblieft! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 1 minuut geleden zei Lenstra: Alsjeblieft! Yes! En: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1192105/ajax-maakt-melding-van-ledenvergadering-lot-van-kroes-wordt-eind-mei-besproken.html 21 mei Hahaha, Ajax kennende gaat daar dan weer lekker rustig op wachten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april Dat over Mislintat was toch ook gewoon wat verwacht werd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 3 uur geleden zei Jotew: Met deze spelers maakt het geen fuck uit wie je voor de groep zet. Onzin Nu zou je dol blij zijn met spelers zoals kudus en Alvarez Toen ze er nog wel waren, was het ook vreselijk. Heeft Feyenoord individueel nou veel en veel betere spelers? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 april Share Geplaatst 8 april 1 minuut geleden zei putdus: Onzin Nu zou je dol blij zijn met spelers zoals kudus en Alvarez Toen ze er nog wel waren, was het ook vreselijk. Heeft Feyenoord individueel nou veel en veel betere spelers? Met Twente durfde ik het nog wel aan. Bij Feyenoord zijn wel minstens vier spelers die Ajax kunnen versterken natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten