Thierryvane Geplaatst Zondag at 15:41 Share Geplaatst Zondag at 15:41 5 minuten geleden zei Geppiej: Overigens wil ik nog wel ff die afgekeurd doelpunt van Brobbey benoemen. Dat was wat mij betreft een geldige. 100% goal. Neemt niet weg dat het gewoon wéér heel matig was vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst Zondag at 16:17 Share Geplaatst Zondag at 16:17 49 minuten geleden zei Geppiej: Deze nederlaag mag op conto van Farioli hoor. Begin gewoon met je beste 11 en je wint deze wedstrijd gewoon. Enige lichtpuntje is Mika Godts weer terug. Wat was vandaag dan de beste elf geweest om te starten? En dan wel graag fitte spelers. Want spelers die geen 60 tot 90 kunnen zou ik niet opstellen. Ik zou vooral pleiten voor Traore ipv Berghuis. En liever nog Fitz-Jim ipv Akpom. Verder zou ik het niet weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst Zondag at 16:21 Share Geplaatst Zondag at 16:21 (bewerkt) Farioli is 'trots' op zijn ploeg qua inzet. Ik hoop dat Valentijn en Mike nachtrusttabletten in huis hebben. Zondag at 16:22 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst Zondag at 16:36 Share Geplaatst Zondag at 16:36 (bewerkt) Op 5-12-2024 om 16:07 zei Thierryvane: Zou lekker zijn als Godts nog minuten kan maken. Scheelt een hoop. Koekoek, vandaag de beste Ajacied. Als je met Godts, Brobbey en Fitz-Jim was begonnen ... Ik snap dat ie rouleert, zeker met zoveel wedstrijden, maar toch. Zondag at 16:36 bewerkt door Lenstra Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst Zondag at 17:04 Share Geplaatst Zondag at 17:04 44 minuten geleden zei timpy00: Wat was vandaag dan de beste elf geweest om te starten? En dan wel graag fitte spelers. Want spelers die geen 60 tot 90 kunnen zou ik niet opstellen. Ik zou vooral pleiten voor Traore ipv Berghuis. En liever nog Fitz-Jim ipv Akpom. Verder zou ik het niet weten. Brobbey voor Weghorst. En Fitz-Jim voor Klaassen. Dan nog Henderson voor van de Boomen. En inderdaad ook Traore voor Berghuis. Godts kon niet starten, dat snap ik ook wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst Zondag at 18:48 Share Geplaatst Zondag at 18:48 Vind jullie allemaal wel heel overtuigd van Fitz-Jim, dan ben ik zeker niet. Zijn ondergrens ligt wel heel laag hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst Zondag at 18:55 Share Geplaatst Zondag at 18:55 1 uur geleden zei Geppiej: Brobbey voor Weghorst. En Fitz-Jim voor Klaassen. Dan nog Henderson voor van de Boomen. En inderdaad ook Traore voor Berghuis. Godts kon niet starten, dat snap ik ook wel. Henderson is ook niet fit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst Zondag at 18:56 Share Geplaatst Zondag at 18:56 7 minuten geleden zei Chiemel: Vind jullie allemaal wel heel overtuigd van Fitz-Jim, dan ben ik zeker niet. Zijn ondergrens ligt wel heel laag hoor. Hoe kijk je naar de ondergrens van Fitz-Jim als jonge speler die voor het eerst op dit hoge niveau speelt? Is het reëel om te stellen dat zijn inconsistentie vooral het gevolg is van kwaliteit of van zijn leeftijd en gebrek aan ervaring? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst Zondag at 19:01 Share Geplaatst Zondag at 19:01 2 minuten geleden zei ElPrincipito: Hoe kijk je naar de ondergrens van Fitz-Jim als jonge speler die voor het eerst op dit hoge niveau speelt? Is het reëel om te stellen dat zijn inconsistentie vooral het gevolg is van kwaliteit of van zijn leeftijd en gebrek aan ervaring? Het gaat er volgens mij niet echt om de waarom van zijn ondergrens, meer dat ie te laag is in genoeg wedstrijden en mensen dat blijkbaar niet zoveel uitmaakt want hij moet gewoon in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst Zondag at 19:07 Share Geplaatst Zondag at 19:07 Zou berghuis zijn contract niet verlengen. Voegt toch niks toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst Zondag at 19:17 Share Geplaatst Zondag at 19:17 15 minuten geleden zei Chiemel: Het gaat er volgens mij niet echt om de waarom van zijn ondergrens, meer dat ie te laag is in genoeg wedstrijden en mensen dat blijkbaar niet zoveel uitmaakt want hij moet gewoon in de basis. Dat is een terecht punt. Zijn ondergrens is inderdaad een aandachtspunt, zeker als je kijkt naar wat er van een basisspeler bij Ajax wordt verwacht. Tegelijkertijd denk ik dat het ook belangrijk is om te kijken naar de context: zijn leeftijd, de staat van het team, en het feit dat hij nog veel te leren heeft. De vraag is dan of je hem nu de kans geeft om te groeien, met het risico van wisselvalligheid, of dat je kiest voor een meer ervaren speler. Hij heeft in mijn ogen wel potentie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boppah Geplaatst Zondag at 21:43 Share Geplaatst Zondag at 21:43 (bewerkt) 2 uur geleden zei ElPrincipito: Dat is een terecht punt. Zijn ondergrens is inderdaad een aandachtspunt, zeker als je kijkt naar wat er van een basisspeler bij Ajax wordt verwacht. Tegelijkertijd denk ik dat het ook belangrijk is om te kijken naar de context: zijn leeftijd, de staat van het team, en het feit dat hij nog veel te leren heeft. De vraag is dan of je hem nu de kans geeft om te groeien, met het risico van wisselvalligheid, of dat je kiest voor een meer ervaren speler. Hij heeft in mijn ogen wel potentie. Met de staat van het huidige Ajax zou ik juist in jongens met potentie gaan investeren. Je richten op de Klaassens, Taylors, Traore's etc ben je misschien op de korte termijn minder wisselvallig, maar beter dan dat gaat het ook niet worden. In Fitz-Jim zit veel meer voetbalintelligentie en gogme dan in Klaassen en Taylor samen. Laat die jongen maar naast Henderson meters maken. Zondag at 21:43 bewerkt door Boppah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst Maandag at 06:54 Share Geplaatst Maandag at 06:54 9 uur geleden zei Boppah: Met de staat van het huidige Ajax zou ik juist in jongens met potentie gaan investeren. Je richten op de Klaassens, Taylors, Traore's etc ben je misschien op de korte termijn minder wisselvallig, maar beter dan dat gaat het ook niet worden. In Fitz-Jim zit veel meer voetbalintelligentie en gogme dan in Klaassen en Taylor samen. Laat die jongen maar naast Henderson meters maken. Je wilt je beste middenvelder en een van je betere spelers van dit seizoen die 22 jaar is uit het elftal halen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst Maandag at 08:21 Share Geplaatst Maandag at 08:21 Dit was wel het moment van de wedstrijd vond ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Maandag at 08:32 Share Geplaatst Maandag at 08:32 Gaaei moet zijn voetbalkwaliteiten ergens mee compenseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst Maandag at 09:20 Share Geplaatst Maandag at 09:20 Een van Bommel die provoceert en niet kan incasseren. Je verwacht het niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst Maandag at 09:28 Share Geplaatst Maandag at 09:28 Mark kon vroeger best prima incasseren hoor, die deelde hem net zo hard weer terug uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst Maandag at 09:29 Share Geplaatst Maandag at 09:29 Zojuist zei Erwin.: Mark kon vroeger best prima incasseren hoor, die deelde hem net zo hard weer terug uit Lag altijd te janken op de grond wanneer hij zelf een tikkie kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst Maandag at 09:40 Share Geplaatst Maandag at 09:40 Nah hij was altijd de scheids aan het bespelen. Janken zie ik meer als zielig doen en boos op je tegenstander worden, maar vooruit ik begrijp je wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst Maandag at 10:29 Share Geplaatst Maandag at 10:29 49 minuten geleden zei Erwin.: Nah hij was altijd de scheids aan het bespelen. Janken zie ik meer als zielig doen en boos op je tegenstander worden, maar vooruit ik begrijp je wel. Moet gelijk aan Poulsen denken tegen v. Bommel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boppah Geplaatst Maandag at 10:41 Share Geplaatst Maandag at 10:41 3 uur geleden zei timpy00: Je wilt je beste middenvelder en een van je betere spelers van dit seizoen die 22 jaar is uit het elftal halen? Je beste middenvelder is Henderson. Klaassen is een leuke speler voor vechtvoetbal. Taylor is op zijn best een aardige speler voor een club als Twente. Het probleem bij Taylor en Klaassen is vooral dat ze het team nooit naar een hoger niveau zullen tillen. Draait het team goed doen ze leuk mee, draait het team niet dan zakken ze door een ondergrens. Daarmee is het nuttige selectie vulling. Maar het zijn niet de spelers die Ajax weer naar de top brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst Maandag at 10:57 Share Geplaatst Maandag at 10:57 16 minuten geleden zei Boppah: Je beste middenvelder is Henderson. Klaassen is een leuke speler voor vechtvoetbal. Taylor is op zijn best een aardige speler voor een club als Twente. Het probleem bij Taylor en Klaassen is vooral dat ze het team nooit naar een hoger niveau zullen tillen. Draait het team goed doen ze leuk mee, draait het team niet dan zakken ze door een ondergrens. Daarmee is het nuttige selectie vulling. Maar het zijn niet de spelers die Ajax weer naar de top brengen. Taylor niveau Twente, ja? Ik zou het lekker bij RKC houden maat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst Maandag at 11:07 Share Geplaatst Maandag at 11:07 25 minuten geleden zei Boppah: Je beste middenvelder is Henderson. Klaassen is een leuke speler voor vechtvoetbal. Taylor is op zijn best een aardige speler voor een club als Twente. Het probleem bij Taylor en Klaassen is vooral dat ze het team nooit naar een hoger niveau zullen tillen. Draait het team goed doen ze leuk mee, draait het team niet dan zakken ze door een ondergrens. Daarmee is het nuttige selectie vulling. Maar het zijn niet de spelers die Ajax weer naar de top brengen. Taylor is tot nu toe dit seizoen je beste en meest constante middenvelder. Als je nou Ajax dit seizoen ongeveer 5 keer live gezien zou hebben dan haal je jouw eigen mening over Taylor al onderuit. Is een van de weinige die constant levert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst Maandag at 11:41 Share Geplaatst Maandag at 11:41 43 minuten geleden zei Thierryvane: Taylor niveau Twente, ja? Ik zou het lekker bij RKC houden maat. Denk je dat Taylor Ajax kampioen gaat maken? Bepalend gaat zijn in de CL? Basispeler NL elftal wordt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst Maandag at 11:49 Share Geplaatst Maandag at 11:49 Nee Psv wordt fluitend kampioen (helaas). Taylor voegt wel degelijk wat toe aan dit Ajax. Is jong, ontwikkeld zich, vrijwel neit geblesseerd, kan goals en assists maken voor het team en is tweebenig. Of hij dan basisspeler van oranje zal worden, dat weet toch niemand en dat is ook geen maatstaaf om hem wel of niet van niveau FC Twente te betichten. Als je nu al ziet wat voor een middenvelders momenteel bij oranje moeten banken, dan is het geen schande als je je daar niet tussen weet te voetballen. Maar de tijd zal leren hoe Taylor zich verder ontwikkeld en welke clubkeuze hij zal maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten