ElPrincipito Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november https://www.nu.nl/binnenland/6334641/israel-stuurt-vliegtuigen-naar-amsterdam-na-zorgen-om-zeer-gewelddadig-incident-tegen-israeliers.html Wat gezellig in Amsterdam. Alsof die fans zelf verantwoordelijk zijn voor de Israëlische regering. Sneu weer dat het zo moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november #HalsemaOut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Of zullen we de daders gewoon eens verantwoordelijk houden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 8 minuten geleden zei Urbeto: Of zullen we de daders gewoon eens verantwoordelijk houden? Uiteraard, don't get me wrong. Dat tuig moet heel gauw de bak in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 3 minuten geleden zei Thierryvane: Uiteraard, don't get me wrong. Dat tuig moet heel gauw de bak in. Krijgen 3 uur taakstraf. Weer ontopic: lekker wedstrijdje! Fijn dat Brobbey heeft gescoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 19 minuten geleden zei Urbeto: Of zullen we de daders gewoon eens verantwoordelijk houden? Ik las gisteravond in Volkskrant Magazine van 18 oktober, een toffe en interessante Column van Thomas van Luyn. Hij had vind ik zelf, echt een mega goede suggestie... Voetbal teams wiens supporters of hooligans de boel verzieken en ontregelen die teams en clubs punten aftrek geven. En zodoende degene met de beste en fans die wel goed gedragen, gaan het goed doen, en die niet doen, krijgen steeds meer punten aftrek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 11 minuten geleden zei Kyrill: Ik las gisteravond in Volkskrant Magazine van 18 oktober, een toffe en interessante Column van Thomas van Luyn. Hij had vind ik zelf, echt een mega goede suggestie... Voetbal teams wiens supporters of hooligans de boel verzieken en ontregelen die teams en clubs punten aftrek geven. En zodoende degene met de beste en fans die wel goed gedragen, gaan het goed doen, en die niet doen, krijgen steeds meer punten aftrek. Klinkt leuk maar dat gaat in de praktijk niet werken. Het is voor mij als Ajacied bijvoorbeeld niet zo moeilijk om een kaartje voor een wedstrijd van Feyenoord te kopen, als ik daar dan de boel ga verzieken krijgt Feyenoord puntenaftrek. Dat moeten we toch ook niet willen. En waar leg je dan de grens? Er is bij mij op het vak in de Arena weleens een grote vechtpartij geweest tussen fans en stewards, telt dat dan ook? Of krijg je die puntaftrek pas als je een fakkel op het veld gooit oid? En verschilt het aantal punten dat wordt afgetrokken dan? Vind het een beetje populistisch geroep altijd, dit soort oplossingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 21 minuten geleden zei Kyrill: Ik las gisteravond in Volkskrant Magazine van 18 oktober, een toffe en interessante Column van Thomas van Luyn. Hij had vind ik zelf, echt een mega goede suggestie... Voetbal teams wiens supporters of hooligans de boel verzieken en ontregelen die teams en clubs punten aftrek geven. En zodoende degene met de beste en fans die wel goed gedragen, gaan het goed doen, en die niet doen, krijgen steeds meer punten aftrek. Heb je een link, want dit klinkt in de basis als een behoorlijk onhaalbaar idee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 20 minuten geleden zei Kyrill: Ik las gisteravond in Volkskrant Magazine van 18 oktober, een toffe en interessante Column van Thomas van Luyn. Hij had vind ik zelf, echt een mega goede suggestie... Voetbal teams wiens supporters of hooligans de boel verzieken en ontregelen die teams en clubs punten aftrek geven. En zodoende degene met de beste en fans die wel goed gedragen, gaan het goed doen, en die niet doen, krijgen steeds meer punten aftrek. Echt het naïeve idee van iemand die niets van voetbal afweet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november (bewerkt) 12 minuten geleden zei timpy00: Heb je een link, want dit klinkt in de basis als een behoorlijk onhaalbaar idee. Je moet wel abbonement voor hebben, dit is de link iig; https://www.volkskrant.nl/volkskrant-magazine/al-die-tv-series-met-sporten-waar-ik-nooit-iets-over-hoefde-te-weten-blijken-eindeloos-boeiend-te-zijn~b15dd0af/?referrer=https://www.google.com/ @Urbeto heeft ie waarschijnlijk idd niet nee. @Arles ja je draagt goede punten aan, valt zeker wat voor te zeggen. Maar op zn allerminst is opvallend hier zelfs nog vaak gaat, met alleen maar thuis fans zonder uitfans.. En dat bij Schalke-Dortmund vice-versa de uitfans zelfs tussen de thuisfans zitten, en nog niet eens fout gaat bv.... 8 november bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 4 minuten geleden zei Kyrill: Je moet wel abbonement voor hebben, dit is de link iig; https://www.volkskrant.nl/volkskrant-magazine/al-die-tv-series-met-sporten-waar-ik-nooit-iets-over-hoefde-te-weten-blijken-eindeloos-boeiend-te-zijn~b15dd0af/?referrer=https://www.google.com/ De passage waaraan jij refereert. Spoiler Ik heb nooit gesnapt waarom het voetbal de hordes megolen die eromheen hangen zo omarmt. Want dat doen ze. Als de KNVB er vanaf zou willen, zou het zó gepiept zijn: als het tuig stout doet, dan trek je punten van hun ploeg af. Niet heel ingewikkeld. Mocht het moreel uitgedaagde deel van het sfeervak daar de nadelen niet van inzien, dan schoont de sport zich vanzelf op doordat clubs met hardnekkig tuig langzaam de ranglijsten afzakken ten faveure van clubs met leuke fans. Klopt er iets niet aan die redenering? Ik denk het niet, en het zal wel heel vaak voorgesteld worden door boze moraalridders zoals ik, maar mijn onderbuik en ik hebben het erover gehad en het is echt een heel goed idee. Ik denk dat het niet gebeurt omdat er veel geld zit in grote clubs met tuig op de tribunes, en die moeten natuurlijk wel bovenaan blijven staan, anders verdampen die investeringen. Maar goed, waar bemoei ik me mee, ik besteed mijn weekenden anders. Het kost alleen zo veel geld, al die politie elk weekend. Even vraag @Kyrill stel je voor Ajax of PSV of Feyenoord krijgt 15 punten aftrek, wat denk je dat er dan gaat gebeuren? Om een voorbeeld te geven die regel met die bekertjes enzo, die heeft ervoor gezorgd dat supporters de macht krijgen over de wedstrijden. Ajax-Feyenoord, Groningen-Ajax. Dit soort regels in het algemeen zorgen juist voor meer problemen en vaak macht bij de onwillende supporters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Zojuist zei timpy00: De passage waaraan jij refereert. Inhoud verbergen Ik heb nooit gesnapt waarom het voetbal de hordes megolen die eromheen hangen zo omarmt. Want dat doen ze. Als de KNVB er vanaf zou willen, zou het zó gepiept zijn: als het tuig stout doet, dan trek je punten van hun ploeg af. Niet heel ingewikkeld. Mocht het moreel uitgedaagde deel van het sfeervak daar de nadelen niet van inzien, dan schoont de sport zich vanzelf op doordat clubs met hardnekkig tuig langzaam de ranglijsten afzakken ten faveure van clubs met leuke fans. Klopt er iets niet aan die redenering? Ik denk het niet, en het zal wel heel vaak voorgesteld worden door boze moraalridders zoals ik, maar mijn onderbuik en ik hebben het erover gehad en het is echt een heel goed idee. Ik denk dat het niet gebeurt omdat er veel geld zit in grote clubs met tuig op de tribunes, en die moeten natuurlijk wel bovenaan blijven staan, anders verdampen die investeringen. Maar goed, waar bemoei ik me mee, ik besteed mijn weekenden anders. Het kost alleen zo veel geld, al die politie elk weekend. Even vraag @Kyrill stel je voor Ajax of PSV of Feyenoord krijgt 15 punten aftrek, wat denk je dat er dan gaat gebeuren? Om een voorbeeld te geven die regel met die bekertjes enzo, die heeft ervoor gezorgd dat supporters de macht krijgen over de wedstrijden. Ajax-Feyenoord, Groningen-Ajax. Dit soort regels in het algemeen zorgen juist voor meer problemen en vaak macht bij de onwillende supporters. Ja true eens eens. Dat zou hel zijn, dan gaan ze zich alleen maar nog meer misdragen idd, is niet te doen. Ik denk dat letterlijk plan van zijn column, van Thomas van Luyn ook niet te doen/uitvoerbaar is nee. Maar het is wel opvallend zoveel problemen steeds oplevert bij voetbal, en bij andere sporten bijna niks bv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Thomas van Luyn is het type man dat nooit voetbal kijkt, er niets om geeft, geen enkele kennis van zaken heeft en er toch een oordeel over velt. Erg vermoeiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Dus eerst is het een interessante en toffe column en een half uur later is het een onuitvoerbaar plan en weet hij niet waar ie over praat. Weer een pagina gevuld laten we maar zeggen On-topic: Wat een heerlijke goal die 2-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Die goal van Brobbey was trouwens de ideale frustratie-schot die hij kon doen. Of keihard scoren, maar in ieder geval lekker rammen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 16 minuten geleden zei Kelvin: Dus eerst is het een interessante en toffe column en een half uur later is het een onuitvoerbaar plan en weet hij niet waar ie over praat. Weer een pagina gevuld laten we maar zeggen On-topic: Wat een heerlijke goal die 2-0. lk vind het nog steeds een interessante column, want zoals ik al zei, is bizar hoevaak het fout blijft gaan bij voetbal Lekker selectief, niet alles lezen, zucht. Er moet sowieso iets gebeuren, want loopt te vaak spuigaten uit hé goh Aanstekers tegen spelers hun hoofd , zonder uitfans etc blablabla Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 1 uur geleden zei Kyrill: lk vind het nog steeds een interessante column, want zoals ik al zei, is bizar hoevaak het fout blijft gaan bij voetbal Lekker selectief, niet alles lezen, zucht. Er moet sowieso iets gebeuren, want loopt te vaak spuigaten uit hé goh Aanstekers tegen spelers hun hoofd , zonder uitfans etc blablabla Zonder uitfans is toch een maatregel die getroffen wordt zodat er minder gebeurd en minder politie inzet nodig is? Dat zou koren op de molen moeten zijn van de columnist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 2 uur geleden zei Kyrill: Voetbal teams wiens supporters of hooligans de boel verzieken en ontregelen die teams en clubs punten aftrek geven. Totaal irrelevant als discussiepunt in het licht van de gebeurtenissen van gisterenavond. Die hadden niks met voetbal of fans te maken. Laten we het hier nu weer lekker over Ons Aller Ajax hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november Zojuist zei ElMarcos: Laten we het hier nu weer lekker over Ons Aller Ajax hebben. Hebben we na zondag nog steeds dit goede gevoel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november WZAWZDB!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 november Share Geplaatst 8 november 12 minuten geleden zei timpy00: Hebben we na zondag nog steeds dit goede gevoel? Gelijkspelletje zou al helemaal niet verkeerd zijn. En bij Twente zijn ze denk ik iets meer tot het gaatje gegaan in een uitwedstrijd en hebben sommige spelers de laatste paar weken een stuk minder rust gehad. Dus op dat vlak heeft Ajax een streepje voor. Maar dit Ajax lijkt vooral goed te spelen tegen andere ploegen die willen voetballen en dat wil Twente ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Op 8-11-2024 om 12:35 zei timpy00: Hebben we na zondag nog steeds dit goede gevoel? Vrees er voor. Zou wel echt bizar om in twee weken tijd te winnen van Feyenoord, PSV en FC Twente. Maar ik ben bang dat de goede reeks weleens morgen tot halt wordt geroepen door de Tukkers. Altijd lastig daar in Enschede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Als we verliezen dan heb ik nog een erg goed gevoel over deze 1.5 week. Wat hoopgevend is het geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Matchday! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 november Share Geplaatst 10 november Feyenoord variant dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten