Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

17 minuten geleden zei Kyrill:

Waarom zijn zoveel mensen hier zo negatief? Zijn resultaten niet belangrijk? 13 punten uit maar 6 duels is gewoon goed hoor. En in EL ben je erg goed begonnen...

Resultaten zijn inderdaad belangrijk. Als je RKC o.i.d. heet dan maakt het spel niet uit, als er maar punten geschraapt worden. Ajacieden zijn, de laatste jaren, de tijden van Ziyech, Frenkie de Jong, Matthijs de Ligt etc. etc. gewend. Het spel ansich is nu gewoon niet heel denderend en dan mag dat best benoemd worden bij een topclub.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo negatief is het hier toch niet? Positiever dan vorig seizoen, maar valt nog genoeg te verbeteren, dus denk dat het niveau van positiviteit hier redelijk realistisch is. Gelukkig niet zo onrealistisch positief als sommigen waren tijdens de zomer dat Mislintat en Steijn begonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 15-10-2024 om 21:32 zei Beppu:

Jullie zullen Mbappe wel op het oog hebben nu hij in aanraking lijkt te komen met justitie:nono::t::sorry:

Gelukkig woont ie nu in Spanje, daar ga je bij straffen onder de 2 jaar, de cel niet in:t:;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Kyrill:

Gelukkig woont ie nu in Spanje, daar ga je bij straffen onder de 2 jaar, de cel niet in:t:

Dat geld wel alleen voor feiten die in Spanje voor de rechtbank komen en als het je 1e straf is op je strafblad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kyrill:

Dan is ie wss wel de pineut,als je ziet hoe daar met Joost al ging...

Moet nog blijken natuurlijk maar je snapt mijn punt wel 

Met Joost Klein gebeurde daar niks geks bij justitie. Ze hebben een klacht onderzocht en vervolgens de zaak geseponeerd wegens gebrek aan bewijs. Vrij normaal is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleurverschil shirts vind ik te beperkt

Brobbeast, ik ben fan van je, maar hou hier aub mee op

Tot de 1-0 leek het aardig. Wordt nu steeds minder. Spelers met ruimte weten niet wat ze met de bal moeten.

Ramaj had hem gehad, pijnlijk.

Hato denkt er ook al te zijn, wat speelt die slecht.

Ajax heeft de scheids in ieder geval niet meezitten 

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Best tevreden over het spel. Niet werelds, maar goed genoeg om verdiend te winnen in een uitpot. Team zie je stapjes blijven maken. 

Wel lang geleden dat ik me in de eredivisie zo aan een scheids heb geërgerd. Wat een vervelende uitstraling en rare beslissingen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Gert:

Best tevreden over het spel. Niet werelds, maar goed genoeg om verdiend te winnen in een uitpot. Team zie je stapjes blijven maken. 

Wel lang geleden dat ik me in de eredivisie zo aan een scheids heb geërgerd. Wat een vervelende uitstraling en rare beslissingen. 

Ja die scheidsrechter. Holy shit.

Vraag me dan ook af wat denkt zo iemand nou als hij deze wedstrijd terug ziet.

Vond overigens bij Traore bijvoorbeeld meer een penalty dan bij Weghorst.

Laat staan die 36e minuut. Heracles maakt overtreding en heeft uiteindelijk een vrije trap en Ajax twee gele kaarten erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites