Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2372

• Chiemel

1900

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1525

Zojuist zei Thierryvane:

Ik krijg Getafe-uit flashbacks. Scheids blijft ook maar strooien en strooien.

En grappig genoeg blijft het team dat alleen maar gericht is op bederven van het spel onbestraft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je Wijndal en Gaaei moet brengen op de vleugels dan weet je dat je fucked ben. Als dan de scheids rood geeft voor iets wat geen overtreding is en de var denkt dat het allemaal wel best is. Dan weet je zeker dat je de sjaak bent.

Hopelijk houden we de 1-1 nog vast. Maar vrees ervoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien maar daarin had Wijndal al drie keer geel moeten hebben voor schwalbes. Tegelijkertijd heeft deze scheidsrechter in diezelfde periode werkelijk NIETS goed beoordeeld. 

Wel héél lelijk hoe je hem over de streep trekt, maar een puntje in Praag is niet onaardig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Urbeto:

Ik heb alleen de laatste 20 minuten gezien maar daarin had Wijndal al drie keer geel moeten hebben voor schwalbes. Tegelijkertijd heeft deze scheidsrechter in diezelfde periode werkelijk NIETS goed beoordeeld. 

Wel héél lelijk hoe je hem over de streep trekt, maar een puntje in Praag is niet onaardig. 

Slavia deed exact hetzelfde maar dan gedurende de hele wedstrijd, is niet netjes wat Wijndal deed, maar wel terecht in dit geval.,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Urbeto:

Wijndal gedroeg zich heel eng ja. Echter, als de scheidsrechter consequent was geweest en hem geel had gegeven voor zijn schwalbes, had Slavia de wedstrijd met zes man geëindigd. Die waren vanaf minuut een al aan het rollebollen. Daarnaast was die tweede gele kaart voor Baas niet eens een overtreding dus dat compenseert het voor wat Ajax betreft weer. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei joostmakaay:

Slavia deed exact hetzelfde maar dan gedurende de hele wedstrijd, is niet netjes wat Wijndal deed, maar wel terecht in dit geval.,

Dat geloof ik direct hoor, maar vond het opvallend dat hij in 20 minuten al zoveel afkeer op kon wekken met z'n schwalbes. Of nouja, het blijft natuurlijk Wijndal. Dat is nu eenmaal een enorme patjepeeër. 

7 minuten geleden zei Arles:

Wijndal gedroeg zich heel eng ja. Echter, als de scheidsrechter consequent was geweest en hem geel had gegeven voor zijn schwalbes, had Slavia de wedstrijd met zes man geëindigd. Die waren vanaf minuut een al aan het rollebollen. Daarnaast was die tweede gele kaart voor Baas niet eens een overtreding dus dat compenseert het voor wat Ajax betreft weer. 

Mijn irritatie over de scheids nam in een kort tijdsbestek ernstige vormen aan en ik was niet eens voor een van deze ploegen ;c Die 'overtreding' op Rugani was misschien nog wel het slechtst. Echt een schande op dit niveau. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt alles was lelijk aan deze wedstrijd. Zelfs de commentator en scheids. Blij dat we iig het punt eruit hebben gesleept. 

Kijk wel weer uit naar Zondag. Hopelijk durven ze het aan met Faberski. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Gert:

Als je Wijndal en Gaaei moet brengen op de vleugels dan weet je dat je fucked ben. Als dan de scheids rood geeft voor iets wat geen overtreding is en de var denkt dat het allemaal wel best is. Dan weet je zeker dat je de sjaak bent.

Hopelijk houden we de 1-1 nog vast. Maar vrees ervoor.

Perfecte samenvatting van mijn gevoel. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites