Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

2 minuten geleden zei Bogatyr:

Hij zal dat misschien in de nadagen van zijn carrière komen doen? Beetje a la Van Wolfswinkel.

Van Wolfswinkel is toch niet helemaal in zn nadagen? We hebben t hier niet over 37 jarige kerels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Jotew:

Van Wolfswinkel is toch niet helemaal in zn nadagen? We hebben t hier niet over 37 jarige kerels

Weghorst is 32. Van Wolfswinkel is 35. Weghorst kan over twee jaartjes toch gewoon zijn droom waarmaken en zijn carrière afsluiten bij zijn clubje Twente?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Chiemel:

Ik ben Ajacied en FC Groningen fan, het kan. Dat Weghorst ook Twente fan is, is echt het minst boeiende nieuws van deze hele zomer.

Zal me verder ook een rotzorg zijn. Gaat me om hoe Woutje zich uitte over Twente. Droom dit, supporters sinds de jeugd dat blablabla. En 3 weken later sliep hij vroeger in een ajax pyama en looptie te janken van emotie. Mag ik toch bijzonder vinden? maargoed maakt verder ook niet uit

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Jotew:

Zal me verder ook een rotzorg zijn. Gaat me om hoe Woutje zich uitte over Twente. Droom dit, supporters sinds de jeugd dat blablabla. En 3 weken later sliep hij vroeger in een ajax pyama en looptie te janken van emotie. Mag ik toch bijzonder vinden? maargoed maakt verder ook niet uit

Dat het een bijzondere vent is, zijn we het allemaal wel over eens denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei putdus:

Dat provincieclubje moet zich niet te veel in hun hoofd halen. Als Ajax komt is de keuze natuurlijk snel gemaakt 

Het gaat de Twente supporters die ik ken ook niet zo zeer om de keuze tussen Ajax of Twente. Waar men raar van opkijkt is dat Weghorst al langere tijd zegt altijd Twente supporter te zijn geweest en hij nu opeens stelt dat hij vroeger al voor Ajax was. Dat komt een beetje bipolair over. Het is immers het één of het ander.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

36 minuten geleden zei Urbeto:

Het gaat de Twente supporters die ik ken ook niet zo zeer om de keuze tussen Ajax of Twente. Waar men raar van opkijkt is dat Weghorst al langere tijd zegt altijd Twente supporter te zijn geweest en hij nu opeens stelt dat hij vroeger al voor Ajax was. Dat komt een beetje bipolair over. Het is immers het één of het ander.

Is dat zo? Zeker in de tijd waarin Weghorst opgroeide concurreerden Twente en Ajax totaal niet. Destijds werd de horlepiep gedanst als ze een keer het linkerrijtje haalden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

43 minuten geleden zei Urbeto:

Lees je dit @Chiemel 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei PJHoutman:

Is dat zo? Zeker in de tijd waarin Weghorst opgroeide concurreerden Twente en Ajax totaal niet. Destijds werd de horlepiep gedanst als ze een keer het linkerrijtje haalden. 

Ik vind dat geneuzel van voor verschillende clubs in hetzelfde land zijn persoonlijk altijd een beetje onzin. Als je écht supporter bent van een club bestaat er geen ruimte meer voor andere clubs, hooguit sympathie. Zeker in de situatie waar twee clubs op hetzelfde niveau uitkomen. Daarbij maakt het echt niet uit of je elkaar op de ranglijst in de nek hijgt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Urbeto:

Ik vind dat geneuzel van voor verschillende clubs in hetzelfde land zijn persoonlijk altijd een beetje onzin. Als je écht supporter bent van een club bestaat er geen ruimte meer voor andere clubs, hooguit sympathie. Zeker in de situatie waar twee clubs op hetzelfde niveau uitkomen. Daarbij maakt het echt niet uit of je elkaar op de ranglijst in de nek hijgt. 

lees je dit @Chiemel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Djurovski:

Hoezo

Onze @Chiemel geeft aan voor zowel Groningen als Ajax te zijn. Volgens jou is dat niet mogelijk. Ben dus benieuwd hoe @Chiemel hier over denkt

Ben je het zo gewend dat mensen jouw berichten niet eens meer lezen dat je daar twee berichten aan moest wijden? Vermoeiend, maar bovenal draagt het niets bij. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Urbeto:

Ik vind het oordelen over voor hoeveel clubs iemand kan/mag zijn altijd een beetje onzin. Al support iemand 20 clubs, het zal mij echt een rotzorg zijn. Ik zie ook niet in hoe de liefde voor één club alle ruimte in zou moeten nemen. Er zijn toch ook mensen die gedijen bij een open relatie? Zolang iets dergelijks voor hen goed voelt, wie ben ik dan om daar iets van te vinden? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Urbeto:

Ben je het zo gewend dat mensen jouw berichten niet eens meer lezen dat je daar twee berichten aan moest wijden? Vermoeiend, maar bovenal draagt het niets bij. 

Wat leverd jouw bijdrage op dan dat je het moet vermelden wat iemand wel of niet mag supporten? Misschien is de man/vrouw/het  die ik tag niet eens online of vind deze user het onzin om er op te reageren. Kan ook he. Daarvoor is het is het forum. Als Groningen supporter vind ik de keuze van Chiemel vreemd. Jij vind het blijkbaar niet kunnen als iemand voor meer dan 1 club in Nederland is . Hierdoor tag ik iemand die het er niet mee eens is. Het is dan aan die persoon of hij er wel of niet op reageerd. Maar het draagt zeker wel bij aan aan het onderwerp wat je zelf opwerpt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites