Chiemel Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Bijna iedere ploeg kan tegen deze tegenstander de indruk geven dat het verdedigend wel goed staat. Bovendien stond het verdedigend een paar keer helemaal niet goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus 1 uur geleden zei Chiemel: Bijna iedere ploeg kan tegen deze tegenstander de indruk geven dat het verdedigend wel goed staat. Bovendien stond het verdedigend een paar keer helemaal niet goed. Kon Ajax vorig seizoen niet. En Ajax speelt nu eigenlijk nog met een minder team dan vorig seizoen. Ik kan me niet per se 3 hele gevaarlijke momenten van de tegenstander herinneren. Maar wellicht vergeet ik een momentje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Hoop wel dat onze Italiaan nu wel genoeg gezien heeft van Rasmussen en forbs. Man wat waren die slecht gisteren. Die forbs kan niks anders dan rennen. Er zit geen actie in, geen vlammend schot ofzo. Helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 8 uur geleden zei timpy00: Kon Ajax vorig seizoen niet. En Ajax speelt nu eigenlijk nog met een minder team dan vorig seizoen. Ik kan me niet per se 3 hele gevaarlijke momenten van de tegenstander herinneren. Maar wellicht vergeet ik een momentje. Er is een lichte verbetering misschien, maar ik vraag me dus af wat het niveau van deze tegenstander is (rechter rijtje Eredivisie?). Het doelpunt tegen en die tegenaanval waar Rasmussen een onderschepping deed kan ik mij met name herinneren, positieve is dan dat Rasmussen dit wel doet. En wat kleinere momentjes waarbij er weinig druk op de bal wordt gezet aan de zijkanten, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 21 minuten geleden zei Chiemel: Er is een lichte verbetering misschien, maar ik vraag me dus af wat het niveau van deze tegenstander is (rechter rijtje Eredivisie?). Het doelpunt tegen en die tegenaanval waar Rasmussen een onderschepping deed kan ik mij met name herinneren, positieve is dan dat Rasmussen dit wel doet. En wat kleinere momentjes waarbij er weinig druk op de bal wordt gezet aan de zijkanten, Ik schrok oprecht van die actie in de 1e helft van Rasmussen, waarbij hij eigenlijk best goed de bal mee nam en zich kinderlijk eenvoudig van die bal liet aflopen. Dat is toch geen Ajax materiaal mannen? Traore laat in die 10 minuten even zien dat die meer kwaliteit in zijn linkerteen heeft, dan die gehele voorhoede bij elkaar de eerste helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Rasmussen is toch sowieso meer een 9,5 dan een flankspeler imo. Best een prima schot, maar voor de rest veel te weinig urgentie in zijn spel. Maargoed, sowieso geen basismateriaal als het team weer meer vorm krijg met terugkomende ek gangers en transfers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 2 uur geleden zei Gert: Rasmussen is toch sowieso meer een 9,5 dan een flankspeler imo. Best een prima schot, maar voor de rest veel te weinig urgentie in zijn spel. Maargoed, sowieso geen basismateriaal als het team weer meer vorm krijg met terugkomende ek gangers en transfers. Ik vind het persoonlijk vooral vrij gek dat die "ineens" een kans krijgt, in 2 hele belangrijke wedstrijden, terwijl eigenlijk iedereen binnen Ajax het er wel over eens is dat die niet goed genoeg is, als ik die geluiden zo hoor de afgelopen 2/3 jaar. Dan heb je toch wel ander materiaal nog op de bank zitten, met bijvoorbeeld Berghuis en Godts, maar ook een Unuvar loopt er nog rond. Met alle respect, maar Unuvar heeft in zijn kleine teen meer voetballend vermogen dan Rasmussen in zn hele lichaam. Sutalo heeft mij wel positief verrast in elk geval, ik vond hem wat zekerder ogen en ook met de bal aan de voet maakte hij best vaak de goede keuze. Forbs en Rasmussen hoop ik niet al te vaak te gaan zien dit seizoen. Ik denk toch wel, op basis van deze twee wedstrijden, dat het zoiets zou moeten worden: Keepeer: Ramaj Verdediging: Rensch-Sutalo-Kaplan-Hato Middenveld: Henderson-vd Boomen-Hlynsson/Berghuis Aanval: Bergwijn-Brobbey-Traore Dat is dan in het geval dat er niemand bij komt en imo de ideale elf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Ik zal die Taylor ook op het transferlijstje pompen, krijg je vast net iets meer dan 10 miljoen voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 1 uur geleden zei La Pulga: Ik zal die Taylor ook op het transferlijstje pompen, krijg je vast net iets meer dan 10 miljoen voor Niet als die zo blijft voetballen als die eerste helft gisteren... Wat die daar weer aan het doen was. Die was echt alleen maar aan het worstelen met de bal en elke bal verkeerd spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus 3 uur geleden zei Elsjorro1990: Ik vind het persoonlijk vooral vrij gek dat die "ineens" een kans krijgt, in 2 hele belangrijke wedstrijden, terwijl eigenlijk iedereen binnen Ajax het er wel over eens is dat die niet goed genoeg is, als ik die geluiden zo hoor de afgelopen 2/3 jaar. Dan heb je toch wel ander materiaal nog op de bank zitten, met bijvoorbeeld Berghuis en Godts, maar ook een Unuvar loopt er nog rond. Met alle respect, maar Unuvar heeft in zijn kleine teen meer voetballend vermogen dan Rasmussen in zn hele lichaam. Sutalo heeft mij wel positief verrast in elk geval, ik vond hem wat zekerder ogen en ook met de bal aan de voet maakte hij best vaak de goede keuze. Forbs en Rasmussen hoop ik niet al te vaak te gaan zien dit seizoen. Ik denk toch wel, op basis van deze twee wedstrijden, dat het zoiets zou moeten worden: Keepeer: Ramaj Verdediging: Rensch-Sutalo-Kaplan-Hato Middenveld: Henderson-vd Boomen-Hlynsson/Berghuis Aanval: Bergwijn-Brobbey-Traore Dat is dan in het geval dat er niemand bij komt en imo de ideale elf. Ik hoop vd Boomen juist niet al te vaak meer in een Ajax shirt te zien. Die man is zo ontzettend langzaam. Dat kan echt niet, zeker niet hoe Farioli wilt spelen. Een van de eerste middenvelders die weg zou mogen van mij. Forbs was eerste helft wel oke overigens. Enige waar gevaar vanaf kwam. Heb ook het idee dat Farioli hem er sowieso bij wilt houden. Hoop persoonlijk vooral op een nieuwe rechtsback omdat ik Rensch beu ben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Nekketh zit in de problemen met ze relatie, dat verklaard waarom die zo slecht speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Besiktas zou echt by far de vervelendste loting zijn. Dus het zal Besiktas wel worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Mocht Ajax verliezen van de Grieken, dan is er ook een kans op een moeilijke loting in de play-off van de Conference League: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Bodo Glimt - Ajax na vorig jaar wordt must-see televisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Mijn hemel, is er nog een ronde na deze? Wordt een lang seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Mochten we winnen van Panathinaikos dan gaan we dus naar Noorwegen of Polen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Tijd dat Brobbey en Bergwijn topfit worden, anders ga je het tegen Panathinaikos niet redden. Mocht Bergwijn blijven, hopelijk wordt hij op een andere manier gebruikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Zojuist zei Chiemel: Tijd dat Brobbey en Bergwijn topfit worden, anders ga je het tegen Panathinaikos niet redden. Mocht Bergwijn blijven, hopelijk wordt hij op een andere manier gebruikt. Brobbey Godts - Bergwijn - Bertje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus (bewerkt) 2 uur geleden zei Thierryvane: Mochten we winnen van Panathinaikos dan gaan we dus naar Noorwegen of Polen. Bij verlies moet Ajax in de UCL tegen RC Lens. Vervelende loting. 5 augustus bewerkt door 007mark Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus (bewerkt) 1 uur geleden zei Chiemel: Tijd dat Brobbey en Bergwijn topfit worden, anders ga je het tegen Panathinaikos niet redden. Mocht Bergwijn blijven, hopelijk wordt hij op een andere manier gebruikt. Ja lekker op het bankje Citaat Ajax heeft ook Naci Ünüvar laten weten dat hij deze zomer mag vertrekken. De 21-jarige aanvallende middenvelder zit in hetzelfde schuitje als Owen Wijndal, Silvano Vos, Benjamin Tahirović en Borna Sosa, zo laat Francesco Farioli weten. Ünüvar ontbrak maandag tijdens de Open Dag van Ajax. "Hij zit in dezelfde situatie als Silvano en de anderen. Hij mag vertrekken", vertelt Farioli aan ESPN. "Hij is net als Silvano een kind van de club. Het is nooit makkelijk, geloof mij. Dit is het enige deel wat ik niet leuk vind aan mijn werk. Maar helaas is het de taak van de trainer om beslissingen te nemen." "Toen ik coach werd besloot ik om niets te verbergen, om eerlijk en direct te zijn in mijn communicatie", gaat de oefenmeester verder. "Als iets goed gaat, ben ik de eerste om ze te feliciteren. Maar als ik niet genoeg ruimte zie voor hun kwaliteiten, dan is het beste voor iedereen om met ze te praten. Met alle respect, maar om te zeggen waar het op staat. Het is onmogelijk, of in ieder geval heel moeilijk, om met 35 à 36 spelers te werken. Dat is moeilijk voor iedereen." "Ik heb deze beslissingen genomen. Ik zeg niet dat het de beste beslissingen zijn, maar het is die van mij. De club steunt mij", aldus Farioli. Ünüvar speelde het afgelopen seizoen op huurbasis voor FC Twente en keerde deze zomer terug in Amsterdam. Daar gaat nog een creatieve speler, zal vast wel terecht zijn als die al 3 jaar eigenlijk helemaal niets heeft gepresteerd. 5 augustus bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Ik denk dat we allemaal wel eens genoten hebben van Unuvar, maar hij heeft uiteindelijk weinig laten zien. Dit is niet een speler waarvan ik denk dat hij sowieso ergens anders gaat slagen, hoe graag ook. Heeft zijn fysiek behoorlijk tegen. Ajax zal hem wel willen verkopen voor 10M, maar voor een verkapte bankspeler van Twente krijg je er niet meer dan 3 a 4M voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus 1 minuut geleden zei Chiemel: Ik denk dat we allemaal wel eens genoten hebben van Unuvar, maar hij heeft uiteindelijk weinig laten zien. Dit is niet een speler waarvan ik denk dat hij sowieso ergens anders gaat slagen, hoe graag ook. Heeft zijn fysiek behoorlijk tegen. Ajax zal hem wel willen verkopen voor 10M, maar voor een verkapte bankspeler van Twente krijg je er niet meer dan 3 a 4M voor. En toch blijf ik het gek vinden, want qua voetballend vermogen heeft hij 10x zoveel meer inhoud dan jongens als Banel, van axel Dongen, Martha en Rasmussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus Ja maar dan kan die ook gewoon bij een amateurclub terecht a la Achabar en Mastour. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 5 augustus Share Geplaatst 5 augustus 3 uur geleden zei Elsjorro1990: En toch blijf ik het gek vinden, want qua voetballend vermogen heeft hij 10x zoveel meer inhoud dan jongens als Banel, van axel Dongen, Martha en Rasmussen. Er is dan ook een stuk meer nodig dan voetballend vermogen om de top te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten