Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Thierryvane:

Dan zou ik het alsnog raar vinden om 0 minuten te maken in de twee laatste oefenwedstrijden. Zolang Real Madrid zich maar niet met hem gaat bemoeien.

Was een geintje. Pijntjes lees ik nu. Gelukkig maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2358

• Chiemel

1891

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

13 uur geleden zei Chiemel:

Voorbereiding zit er op? Hoe zitten jullie nu op de Fariolischaal (1-100) en de kampioenschaal (18-1)?

Ik ga er niet vanuit dat Traore er in zijn eentje voor gaat zorgen dat Ajax 2 plekken hoger gaat eindigen. Dus plek 5 is realistisch en het doel denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Arezo:

Ik ga er niet vanuit dat Traore er in zijn eentje voor gaat zorgen dat Ajax 2 plekken hoger gaat eindigen. Dus plek 5 is realistisch en het doel denk ik.

Traore is niet de enige wijziging hè, Bouwman is er ook bij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ajax is geïnteresseerd in Argentijns jeugdinternational Santiago López, zo melden Argentijnse media. De linksbuiten is voor een bedrag van 20 miljoen dollar (omgerekend achttien miljoen euro) op te pikken bij Independiente in zijn vaderland, maar staat ook in de belangstelling van een aantal andere grote clubs.

Nieuwe Messi, netjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Zondag 21 juli
Ajax heeft zijn oog laten vallen op de Braziliaanse Hélio Júnio Nunes de Castro, kortweg Helinho. Met dit nieuws komt Transferwatch.nl op zondagmiddag. De 24-jarige rechtsbuiten is momenteel actief voor RB Bragantino in zijn thuisland. De buitenspeler staat daar nog onder contract tot eind 2028. Helinho maakte tot nu toe dertig goals voor zijn club en hij was 23 maal aangever. Door het aantrekken van Bertrand Traoré heeft de komst van Helinho vooralsnog geen absolute prioriteit voor de Amsterdammers.

@cimbomcu

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-7-2024 om 16:23 zei Thierryvane:

#ForbsSeason  Weer een typische 'Farioli-goal'. Hoog druk zetten van Taylor > bal veroveren > buitenspeler in een 1-op-1 zetten > goal.

Veel van de voorbereiding gezien Thier? Wat valt je op?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Dansmeister:

Ik ben geen expert Dans, dan weet je. Maar ik heb onwijs veel zin in dit seizoen gekregen, mede dankzij de voorbereiding. Geven veel minder weg dan de potten onder Steijn en Van 't Schip, spelers zien er weer gemotiveerd uit, veldspel is beduidend beter en er lijkt er een duidelijk plan te zijn. Iets wat we dik twee jaar niet meer hebben gezien in Amsterdam.

Moeten uiteraard nog wat spelers bij, gaan er ook nog zat weg. Verwacht dat het in augustus pas écht los gaat op de transfermarkt.

Vaiiiiiiiiiiii vai vaiiiiiiiiiiiiii Ajax!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

28 minuten geleden zei Dansmeister:

Heel ander spel als afgelopen seizoen. Zelfs als er geen aankopen komen verwacht ik dat je het veel beter gaat doen.

Meer structuur in opbouw, meer structuur in verdedigen. Als je twee potjes kijkt zie je ineens hele andere dingen als afgelopen seizoen. Spelers die in en door durven stappen.

Verdedigend eigen helft compact vanuit 451 wat ook verwachting was want deed hij bij Nice ook.

Benieuwd naar komende week en ook naar daarna waarna de laatste spelers gaan instromen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei timpy00:

Heel ander spel als afgelopen seizoen. Zelfs als er geen aankopen komen verwacht ik dat je het veel beter gaat doen.

Meer structuur in opbouw, meer structuur in verdedigen. Als je twee potjes kijkt zie je ineens hele andere dingen als afgelopen seizoen. Spelers die in en door durven stappen.

Verdedigend eigen helft compact vanuit 451 wat ook verwachting was want deed hij bij Nice ook.

Benieuwd naar komende week en ook naar daarna waarna de laatste spelers gaan instromen.

Ik begrijp het enthousiasme wel. Het doet mij heel erg denken aan de voorbereiding onder Bosz. Hoe zie je donderdag de opstelling voor je? Hlynsson kan zijn basisplaats normaliter vergeten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Dansmeister:

Ik begrijp het enthousiasme wel. Het doet mij heel erg denken aan de voorbereiding onder Bosz. Hoe zie je donderdag de opstelling voor je? Hlynsson kan zijn basisplaats normaliter vergeten.

Reken maar op:

Citaat

Godts - Akpom - Forbs

Taylor - Hendo - Berghuis/Fitz-Jim

Hato - Kaplan - Sutalo - Rensch

Ramaj

Link naar opmerking
Deel via andere websites