Gert Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei (bewerkt) Denk dat Thier nu op het strand ligt. Of zich kapot aan het zweten is tijdens een hardlooprondje over het strand. GertVerwij hier: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1201514/strijd-om-mikautadze-barst-los-met-nieuwe-gegadigde-ajax-wil-miljoenenbedrag.html Verschillende mooie clubs willen onze Georgische Messi. Bedrag tussen de 15-20 miljoen wordt er genoemd. Heeft Sven dan toch goed gezien. Beste wachten we het EK nog even af zodat hij nog 3 goals ( = 3x 5 miljoen per goal) maakt en voor 30 miljoen de deur uit kan. 22 mei bewerkt door Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 27 minuten geleden zei Gert: Denk dat Thier nu op het strand ligt. Of zich kapot aan het zweten is tijdens een hardlooprondje over het strand. GertVerwij hier: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1201514/strijd-om-mikautadze-barst-los-met-nieuwe-gegadigde-ajax-wil-miljoenenbedrag.html Verschillende mooie clubs willen onze Georgische Messi. Bedrag tussen de 15-20 miljoen wordt er genoemd. Heeft Sven dan toch goed gezien. Beste wachten we het EK nog even af zodat hij nog 3 goals ( = 3x 5 miljoen per goal) maakt en voor 30 miljoen de deur uit kan. Misschien moeten we jou even uit de zon halen?! 🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Zojuist zei Arezo: Misschien moeten we jou even uit de zon halen?! 🤣 Ben zelf toch het zonnetje in huis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei 59 minuten geleden zei Gert: Ben zelf toch het zonnetje in huis? Dat sowieso. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Nieuwe trainer is binnen, Ravioli! Lekker man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Morgen wellicht presentatie. Krijg je toch het gevoel dat het nieuwe seizoen ook al voor de deur staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 mei Share Geplaatst 22 mei Ja opgelucht. Moeten het maar zien nog uiteraard. Maar iig een trainer waarin we hoop kunnen hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Hij is er! #FarioliCalcio Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Gefeliciteerd mannen! Althans, daar gaan we dan vanuit . Wel heel benieuwd naar de transferperiode en de eerste wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Ik ben benieuwd hoe Fabio Aioli het gaat doen. Kan nooit slechter dan vorig seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei FF-side Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Poh, deze man doet gewoon IRL FM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 23 mei Share Geplaatst 23 mei Ik ga de gifjes van FDB wel missen. Staat zijn scooter al op Marktplaats? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei Het is wel een leuk mannetje moet ik zeggen. Ben benieuwd of hij een beetje geaccepteerd wordt door die hele hele hele foute krant en fossielen als Sjaak Swart e.d. Zelfs ik hoop op een iets beter Ajax, want dat gevoel van medelijden kan ik niet nog een jaar opbrengen, ik hoop dat jullie dat snappen. Het gat naar Twente en AZ is natuurlijk heel groot, maar niet onoverkomelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei 13 minuten geleden zei Arezo: Het is wel een leuk mannetje moet ik zeggen. Ben benieuwd of hij een beetje geaccepteerd wordt door die hele hele hele foute krant en fossielen als Sjaak Swart e.d. Zelfs ik hoop op een iets beter Ajax, want dat gevoel van medelijden kan ik niet nog een jaar opbrengen, ik hoop dat jullie dat snappen. Het gat naar Twente en AZ is natuurlijk heel groot, maar niet onoverkomelijk. Je begint steeds meer als een Ajacied te klinken. Mooie ontwikkeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei Trainerslijstjes hoeven niet meer. Transferlijstjes mogen dus weer beginnen. Gaat ie nog spelers van Nice meenemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei 10 uur geleden zei La Pulga: Poh, deze man doet gewoon IRL FM. Verademing om naar te luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 24 mei Share Geplaatst 24 mei interessante draad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Er is niet onlangs een (massa)ontslag van personeel geweest nog toch? Valt op zich wel te verwachten. Zoals dat bij degradatieclubs ook soms gebeurt. Verder dan maar liever 1 a 2 gerichte aankopen dan de selectie helemaal vervangen lijkt mij. Hele selectie vervangen is sowieso niet haalbaar, maar dan ga je ook weer halfgare vervangers krijgen. Kortom, ik verwacht niet bijzonder veel inkomende transfers en dat deze hele gerichte aankopen zullen zijn waar weer verder op gebouwd kan worden. Behalve als de verkoop allemaal heel gunstig valt, maar dat verwacht ik ook niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 mei Share Geplaatst 26 mei Ik verwacht stuk of 10 a 12 uitgaand en 5 a 6 inkomend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 mei Share Geplaatst 27 mei Wat is het rustig hier, gelukkig is onze nieuwe trainer al volop bezig met de voorbereiding Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei 11 uur geleden zei La Pulga: Wat is het rustig hier, gelukkig is onze nieuwe trainer al volop bezig met de voorbereiding Iedereen is massaal Italiaans aan het leren via duolingo. Verder is het nu toch vooral gewoon afwachten. De trainer is bekend, maar de voorbereiding nog niet gestart. Op transfergebied is er ook nog weinig concreet en/of serieus nieuws te melden. Tijd voor een zomerslaapje denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei 12 uur geleden zei La Pulga: Wat is het rustig hier, gelukkig is onze nieuwe trainer al volop bezig met de voorbereiding Live vanuit Spanje een nieuwtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Dat zou wel lekker zijn, als speler in ieder geval een erg goede leider gebleken en niet bij de minste clubs gespeeld waar die ook nog eens aanvoerder was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Eerste 13 miljoen is waarschijnlijk binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten