Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Denk dat Thier nu op het strand ligt. Of zich kapot aan het zweten is tijdens een hardlooprondje over het strand.

GertVerwij hier:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1201514/strijd-om-mikautadze-barst-los-met-nieuwe-gegadigde-ajax-wil-miljoenenbedrag.html

Verschillende mooie clubs willen onze Georgische Messi. Bedrag tussen de 15-20 miljoen wordt er genoemd. Heeft Sven dan toch goed gezien.

Beste wachten we het EK nog even af zodat hij nog 3 goals ( = 3x 5 miljoen per goal) maakt en voor 30 miljoen de deur uit kan.

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2359

• Chiemel

1893

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

27 minuten geleden zei Gert:

Denk dat Thier nu op het strand ligt. Of zich kapot aan het zweten is tijdens een hardlooprondje over het strand.

GertVerwij hier:

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1201514/strijd-om-mikautadze-barst-los-met-nieuwe-gegadigde-ajax-wil-miljoenenbedrag.html

Verschillende mooie clubs willen onze Georgische Messi. Bedrag tussen de 15-20 miljoen wordt er genoemd. Heeft Sven dan toch goed gezien.

Beste wachten we het EK nog even af zodat hij nog 3 goals ( = 3x 5 miljoen per goal) maakt en voor 30 miljoen de deur uit kan.

Misschien moeten we jou even uit de zon halen?! 🤣

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is wel een leuk mannetje moet ik zeggen. Ben benieuwd of hij een beetje geaccepteerd wordt door die hele hele hele foute krant en fossielen als Sjaak Swart e.d. Zelfs ik hoop op een iets beter Ajax, want dat gevoel van medelijden kan ik niet nog een jaar opbrengen, ik hoop dat jullie dat snappen. Het gat naar Twente en AZ is natuurlijk heel groot, maar niet onoverkomelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Arezo:

Het is wel een leuk mannetje moet ik zeggen. Ben benieuwd of hij een beetje geaccepteerd wordt door die hele hele hele foute krant en fossielen als Sjaak Swart e.d. Zelfs ik hoop op een iets beter Ajax, want dat gevoel van medelijden kan ik niet nog een jaar opbrengen, ik hoop dat jullie dat snappen. Het gat naar Twente en AZ is natuurlijk heel groot, maar niet onoverkomelijk.

Je begint steeds meer als een Ajacied te klinken. Mooie ontwikkeling.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er is niet onlangs een (massa)ontslag van personeel geweest nog toch? Valt op zich wel te verwachten. Zoals dat bij degradatieclubs ook soms gebeurt. Verder dan maar liever 1 a 2 gerichte aankopen dan de selectie helemaal vervangen lijkt mij. Hele selectie vervangen is sowieso niet haalbaar, maar dan ga je ook weer halfgare vervangers krijgen. Kortom, ik verwacht niet bijzonder veel inkomende transfers en dat deze hele gerichte aankopen zullen zijn waar weer verder op gebouwd kan worden. Behalve als de verkoop allemaal heel gunstig valt, maar dat verwacht ik ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei La Pulga:

Wat is het rustig hier, gelukkig is onze nieuwe trainer al volop bezig met de voorbereiding

Iedereen is massaal Italiaans aan het leren via duolingo. 

Verder is het nu toch vooral gewoon afwachten. De trainer is bekend, maar de voorbereiding nog niet gestart. Op transfergebied is er ook nog weinig concreet en/of serieus nieuws te melden. Tijd voor een zomerslaapje denk ik :classic_tongue:

Link naar opmerking
Deel via andere websites