Gert Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 4 minuten geleden zei timpy00: Eerste 13 miljoen is waarschijnlijk binnen. Wel zonde eigenlijk dat Metz em licht. Voor mijn gevoel had je de prijs nog wat op kunnen drijven en hem kunnen slijten aan andere Ligue 1 clubs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 1 minuut geleden zei Gert: Wel zonde eigenlijk dat Metz em licht. Voor mijn gevoel had je de prijs nog wat op kunnen drijven en hem kunnen slijten aan andere Ligue 1 clubs. Ja zeker. Maar goed, na die wedstrijd tegen Hercules had je er nog geen 2 miljoen voor gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 4 minuten geleden zei timpy00: Ja zeker. Maar goed, na die wedstrijd tegen Hercules had je er nog geen 2 miljoen voor gegeven. Zo zeg dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Kunnen we weer een Neresje kopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei 1 uur geleden zei Chiemel: Kunnen we weer een Neresje kopen Of een Sulejmani Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 10 uur geleden zei Gert: Wel zonde eigenlijk dat Metz em licht. Voor mijn gevoel had je de prijs nog wat op kunnen drijven en hem kunnen slijten aan andere Ligue 1 clubs. Prima dit toch? Bijna geen verlies op geleden, dat is al heel wat. Verbazingwekkend dat hij het in frankrijk weer zo goed doet, want in die wedstrijden die ik hem heb zien voetballen bij Ajax was het wel heet lastig om überhaupt iets van kwaliteit te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 11 uur geleden zei timpy00: Eerste 13 miljoen is waarschijnlijk binnen. Op naar de volgende verkoop... Sanchez al rond met Mexico? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 21 minuten geleden zei Thierryvane: Op naar de volgende verkoop... Sanchez al rond met Mexico? Naar welk getal moeten we kijken? We kunnen nu Derk Boerrigter kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 47 minuten geleden zei Elsjorro1990: Prima dit toch? Bijna geen verlies op geleden, dat is al heel wat. Verbazingwekkend dat hij het in frankrijk weer zo goed doet, want in die wedstrijden die ik hem heb zien voetballen bij Ajax was het wel heet lastig om überhaupt iets van kwaliteit te zien. Boekhoudkundig geen verlies zelfs, denk ik. Lijkt op een goede onderhandeling met Metz, waarbij ze hem konden overnemen voor de waarde waarvoor hij nog in de boeken stond. Hoef je dus niet extra op af te schrijven, terwijl er wel financiële ruimte komt. Waarbij het de vraag is of die financiële ruimte direct te gebruiken is voor versterking, om aangewend moet worden om te compenseren voor inkomstenverlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 37 minuten geleden zei Hwb: Boekhoudkundig geen verlies zelfs, denk ik. Lijkt op een goede onderhandeling met Metz, waarbij ze hem konden overnemen voor de waarde waarvoor hij nog in de boeken stond. Hoef je dus niet extra op af te schrijven, terwijl er wel financiële ruimte komt. Waarbij het de vraag is of die financiële ruimte direct te gebruiken is voor versterking, om aangewend moet worden om te compenseren voor inkomstenverlies. En laten we wel zijn: Op een positie waar je niet direct een concurrent voor terug hoeft te halen, waardoor je verder niet in de problemen komt. Met Brobbey, Akpom en Rijkhoff heb je daar, wat mij betreft, meer dan voldoende diepte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei En ging ook nog gerucht voor doorverkoop percentage dat zou helemaal mooi zijn gezien hij waarschijnlijk toch weer wordt verkocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Weet niet wat ik er van moet vinden, in ieder geval niet mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Durf het bijna niet te zeggen maar ik vind 'm best wel hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Zojuist zei Thierryvane: Durf het bijna niet te zeggen maar ik vind 'm best wel hard. Hoe durf je?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Zojuist zei Rogier.: Hoe durf je?! Zonnesteek opgelopen in Spanje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei @cimbomcu Is dit iets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Welke amateurkunstenaar heeft dat shirt ontworpen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Ik ben nu al bang voor het cringy commerciële kots filmpje dat erbij hoort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei De achterkant is nog veel mooier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei Veel Oost-Europese clubs en wat IJslandse clubs dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 mei Share Geplaatst 31 mei 9 uur geleden zei La Pulga: @cimbomcu Is dit iets? @Acquafresca Vind hem geweldig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni 18 uur geleden zei Thierryvane: Durf het bijna niet te zeggen maar ik vind 'm best wel hard. Urban Warfare tenue hoor dit. Kogelvrij vest eronder, helmpie op en urban camouflage outfit is compleet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Oprecht een prima shirtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 juni Share Geplaatst 1 juni Dit is prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten