Chiemel Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Sympathie voor Akpom is wel weer ff weg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 We gaan de CL in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Gooijer goal en assist ontnomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Zojuist zei Thierryvane: Gooijer goal en assist ontnomen. Zonde inderdaad hoe die kansen zomaar werden weggegooijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 (bewerkt) Waar heb ik naar zitten kijken na die 3-1 en al die wissels? Hlysson passzuiverheid van 51% 14 december 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 Minder spannend dan gevreesd iig. Positieve: Akpom hblijft wel gaan en zorgt dat hij in de situaties komt om kansen te krijgen. Negatieve: Elke mogelijkheid waar hij niet direct hoeft af te drukken maar meer dan 2 sec bedenktijd heeft dat gaat sowieso mis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 december 2023 Share Geplaatst 14 december 2023 (bewerkt) Die tussenronde van de UCL moet je kunnen overleven, zolang je maar niet Frankfurt loot. Glijdende schaal van kwaliteit van alle teams volgens de Euro Club Index: Bovenste lijn is Frankfurt. Gent is al een tijdje aan het stijgen, dus die lijken me ook heel ongunstig. Doe maar een rematch met Ludogorets, of 2 potten tegen Ferencvaros, Slovan Bratislava of Legia Warschau. Oude ploeg van Sutalo moet ook wel kunnen, zijn lekker leeggekocht en dat is zichtbaar (zelfde vrije val als Ajax). 14 december 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Het was weer janken eigenlijk he maar het is dat die grieken er echt niks van kunnen. Weet niet(qua team ontwikkeling) of je nou blij wordt van die donderdag potjes. Zeker nu AZ eruit ligt, gunstig voor hun denk in de strijd voor plek3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Ik hoop zo dat Valkanis & Co zondag Mikau minuten geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 49 minuten geleden zei jj1: Het was weer janken eigenlijk he maar het is dat die grieken er echt niks van kunnen. Weet niet(qua team ontwikkeling) of je nou blij wordt van die donderdag potjes. Zeker nu AZ eruit ligt, gunstig voor hun denk in de strijd voor plek3. Als je de ConfL wedstrijden puur voor ontwikkeling zou gebruiken kan het team / spelers er wel baat bij hebben. Oftewel, dan kan je overwegen andere spelers speeltijd te geven. Maar dan moet Ajax eerst de keuze maken of ze voor de winst gaan of voor ontwikkeling van spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 57 minuten geleden zei jj1: Het was weer janken eigenlijk he maar het is dat die grieken er echt niks van kunnen. Weet niet(qua team ontwikkeling) of je nou blij wordt van die donderdag potjes. Zeker nu AZ eruit ligt, gunstig voor hun denk in de strijd voor plek3. Verwacht dat het voor ons ook niet heel veel meer potten gaat worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Props voor akpom hoor, die doet wat die moet doen. Maar die mag wel even 100 strafrondjes gaan lopen, die moet die bal natuurlijk ALTIJD afgeven aan gooijer. Doodzonde dit als spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Mwah. Als spits die in een concurrentiestrijd zit wil je gewoon die hattrick maken, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 6 minuten geleden zei PJHoutman: Mwah. Als spits die in een concurrentiestrijd zit wil je gewoon die hattrick maken, toch? Ja. Het probleem is wel: Dan MOET je hem maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Hij mag de balletjes inderdaad wel in een hoek gaan plaatsen. Al zijn kansen (plus tweede goal) waren recht op de keeper af. Zo koelbloedig is 'ie dus niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 15 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ja. Het probleem is wel: Dan MOET je hem maken. Dat is een ander verhaal en dat ben ik ook met je eens, maar op zich denk ik dat het heel begrijpelijk is dat hij m niet aflegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Begrijp waarom hij het doet, maar begrijpelijk is het niet. Hij krijgt toch ook gewoon meer props als hij de bal aflegt ipv zelf schiet? Behalve als het afgesproken is dat hij dit mocht doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 2 uur geleden zei Gert: Verwacht dat het voor ons ook niet heel veel meer potten gaat worden Hangt er een beetje vanaf. Zitten best wel matige teams in die competitie. Die tussenring moet sowieso wel te doen zijn. Maar ook de volgende ronde zitten er nog genoeg poulewinnaars in die ook niet heel speciaal zijn. Ik ben altijd wel blij met doordeweekse potjes. En welk Europes toernooi ook als je nubtwee rondjes doorkomt gast zoiets toch altijd goed leven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Hij mag de balletjes inderdaad wel in een hoek gaan plaatsen. Al zijn kansen (plus tweede goal) waren recht op de keeper af. Zo koelbloedig is 'ie dus niet. Bij die eerste vd 2 mega kansen 2e helft waar hij vanaf eigen helft doorloopt, daar doet hij wel veel goed. Kruist nog even mooi voor een verdediger, zodat die alleen kan laten lopen of rood pakken. Maargoed die afronding is dan wel echt kaas idd. Gewoon niet zijn kwaliteit. Ook niet zo'n probleem bij een goed Ajax, waar hij normaal die bal in the box gewoon krijgt en af kan drukken (wat hij ook al heeft bewezen). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 9 minuten geleden zei Gert: Bij die eerste vd 2 mega kansen 2e helft waar hij vanaf eigen helft doorloopt, daar doet hij wel veel goed. Kruist nog even mooi voor een verdediger, zodat die alleen kan laten lopen of rood pakken. Maargoed die afronding is dan wel echt kaas idd. Gewoon niet zijn kwaliteit. Ook niet zo'n probleem bij een goed Ajax, waar hij normaal die bal in the box gewoon krijgt en af kan drukken (wat hij ook al heeft bewezen). Mwoah, nu pakken we er 2 hele grote kansen uit die die mist, maar hij heeft een moyenne dit seizoen van 1 goal per 60 minuten. Vind ik nu niet bepaald de statistieken van een slechte afmaker. Ja oke, scorebordjournalistiek. Maar ik had persoonlijk mee het idee dat die gewoon kapot was en die sprints dermate veel energie kostte, dat het afmaken niet helemaal lekker meer ging. Heeft natuurlijk niet echt veel volle wedstrijden gespeeld tot nu toe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 1 minuut geleden zei Elsjorro1990: Mwoah, nu pakken we er 2 hele grote kansen uit die die mist, maar hij heeft een moyenne dit seizoen van 1 goal per 60 minuten. Vind ik nu niet bepaald de statistieken van een slechte afmaker. Ja oke, scorebordjournalistiek. Maar ik had persoonlijk mee het idee dat die gewoon kapot was en die sprints dermate veel energie kostte, dat het afmaken niet helemaal lekker meer ging. Heeft natuurlijk niet echt veel volle wedstrijden gespeeld tot nu toe. Ik bedoel te zeggen dat het een hele goede afmaker is wanneer hij dus direct kan afdrukken. En matig is wanneer hij bedenktijd krijgt en ruimte heeft. Eerste helft gisteren had hij ook zo'n moment dat hij vrij de bal had op 20 meter van het doel en hij dan even niet weet wat te doen. Uiteindelijk werd dat een schot dat werd gekraakt. Zo'n moment had hij ook tegen Sparta. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Ik was druk aan het werk, en kon dus niet zien. Gefeliciteerd met de winst, en nu voorbereiden op knallen in de ECL/Confetti league, ik hoop/verwacht minimaal halve finale voor Ajax! En hopelijk kan Johnny genieten van de bruiloft, van zijn zoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 Prima dag gisteren. Op naar Athene! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 3 minuten geleden zei cimbomcu: Prima dag gisteren. Op naar Athene! Wat is daar dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 15 december 2023 Share Geplaatst 15 december 2023 11 minuten geleden zei cimbomcu: Prima dag gisteren. Op naar Athene! Alweer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten