Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,5k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2378

• Chiemel

1905

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1529

2 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Brobbey wel relatief snel toch?

Jezus wat is deze scheids een lachertje zeg. Absoluut geen enkel excuus voor dit belabberde niveau van Ajax, maar hoe kun je hier nou niet voor een vrije trap fluiten? Wat voor mongool is dit zeg. 

Even als eerste te melden dat dit nog niet zo best is om maar even positief te blijven. Kan natuurlijk ook niet, want dit moet nog gaan groeien met zoveel nieuwe spelers.

Maar mijn hemel, die scheidsrechter is het ook wel helemaal kwijt hè. Dat met Brobbey is gewoon anders vrije doorgang naar het doel. En ja, het is Brobbey dus geen honderd procent goal, maar dan wordt je toch gek als speler. Juist omdat het wellicht sneller gaat lopen als je op voorsprong komt. 

Verder heeft het gewoon tijd nodig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Geppiej:

Even als eerste te melden dat dit nog niet zo best is om maar even positief te blijven. Kan natuurlijk ook niet, want dit moet nog gaan groeien met zoveel nieuwe spelers.

Maar mijn hemel, die scheidsrechter is het ook wel helemaal kwijt hè. Dat met Brobbey is gewoon anders vrije doorgang naar het doel. En ja, het is Brobbey dus geen honderd procent goal, maar dan wordt je toch gek als speler. Juist omdat het wellicht sneller gaat lopen als je op voorsprong komt. 

Verder heeft het gewoon tijd nodig.

Kan toch niet dat je daar überhaupt niet voor fluit? En dan direct geel geven als een speler daar terecht over klaagt. Wat een schande.

Eigenlijk was dat van halilovic nog lachwekkender. Die maakte een pirouette en raakte halverwege zelf uit balans, en krijgt gewoon een vrije trap mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vreemdenlingenelftal is nu wel redelijk compleet, nu 10 spelers die vorig seizoen niet eens meededen erin staan.

Tempo ligt ook weer lekker laag, had je beter Noa Lang en Dest kunnen hebben. Als ze ook maar een beetje proberen tempo te maken komt er weer een belabberde pass.

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dijks geen 2e geel? Verrassing.

Als je die forbs ziet, is het toch idioot dat je niet een betere linksbuiten hebt kunnen halen dan dat voor 20 mil? Wie heeft dat gescout? Die heeft werkelijk nog geen bal geraakt.

Lekker ook om dan Brobbey te wisselen, je niet werkende middenveld intact ( die Georgiër heb ik overal zien lopen behalve op 10 of rechtsbuiten) laat en forbs laat staan. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Thierryvane:

Waarom Tahirovic wisselen?!

Überhaupt die wissels. Gaaei voor Rensch snap ik nog, godst ook wel, die had er in de rust wel al ingemogen.

Dat het slecht is, is een understatement. Dat dat lastig is met nieuwe spelers die bijna nog niet getraind hebben, snap ik ook. Maar er zit geen enkel idee achter. 0,0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een hele dikke onvoldoende voor dit team zeg. En daarbij direct een hele dikke onvoldoende voor Maurice. Je bent een hele voorbereiding bezig met een middenveld met tahirovic-vd boomen en een 10. We zien al de hele voorbereiding dat dat niet werkt. En dan toch weer daar mee beginnen, en dan de betere van de 2 wisselen. 

Daarbij had hij Rensch er in de 1e helft direct uit moeten halen. Die liep een paar keer in de omschakeling op zn dooie gemakkie terug. Er uit met die gek. In de rust had die ook prima forbs, mikau en Avila kunnen wisselen.

Enige voldoendes vandaag, Hato, sutalo, gorter en Brobbey. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Een hele dikke onvoldoende voor dit team zeg. En daarbij direct een hele dikke onvoldoende voor Maurice. Je bent een hele voorbereiding bezig met een middenveld met tahirovic-vd boomen en een 10. We zien al de hele voorbereiding dat dat niet werkt. En dan toch weer daar mee beginnen, en dan de betere van de 2 wisselen. 

Daarbij had hij Rensch er in de 1e helft direct uit moeten halen. Die liep een paar keer in de omschakeling op zn dooie gemakkie terug. Er uit met die gek. In de rust had die ook prima forbs, mikau en Avila kunnen wisselen.

Enige voldoendes vandaag, Hato, sutalo, gorter en Brobbey. 

Doet Rensch al 2 jaar. Hato had wel 1 grote fout en verloor nog wel te veel krachtduels vond ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga even alleen in op de aankopen vandaag:

Gaaei: viel mij best mee, had minder verwacht

Sutalo: dikke prima

Avila: viel mij best mee, best prima

Branco: vertraagt de boel ontzettend, spel gaat gewoon te snel voor hem

Tahirovic: oke

Forbs: gewoon slecht, je kan wel snel zijn maar een beetje gogme. Komop zeg.

Mikautatze: snap dat het niet zijn positie was, maar viel mij het nog meest tegen. Ontzettend slecht en laconiek.

Akpom: zie ik wel wat in, heeft wel kwaliteiten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei cimbomcu:

Ga even alleen in op de aankopen vandaag:

Gaaei: viel mij best mee, had minder verwacht. Kreeg te weinig de bal op bepaalde momenten 

Sutalo: dikke prima. Eens, beter bestand tegen counters met hem. Aan de bal nog wat safe.

Avila: viel mij best mee, best prima. Leek aan het begin nog wat moeite te hebben met het tempo, die dieptepasses waren nu wat ongelukkig maar bieden nog potentie.

Branco: vertraagt de boel ontzettend, spel gaat gewoon te snel voor hem. Vind vooral die voorzetten en lange ballen vies tegenvallen, na Heracles weinig goede ballen meer gezien

Tahirovic: oke. Valt mij het meeste mee.

Forbs: gewoon slecht, je kan wel snel zijn maar een beetje gogme. Komop zeg. Eens

Mikautatze: snap dat het niet zijn positie was, maar viel mij het nog meest tegen. Ontzettend slecht en laconiek. Was niet goed, maar naast Sutalo wel de volgende waar ik de meeste potentie in zie.

Akpom: zie ik wel wat in, heeft wel kwaliteiten. Speelde onzichtbaar en leek wat afwezig, verder niet heel erg op gelet. Zie de toegevoegde waarde nog niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Niet mee eens, ik vond Hato de beste aan Ajax kant. Zat werkelijk overal tussen. 

Er tussenzitten is prima (anticipatie), maar heeft wel moeite met luchtduels. Dat zorgt nog wel eens voor gevaar. Wel tevreden met zo'n 17 jarige hoor.

Waar kan je het beste spelersstatisieken van de wedstrijd vinden?

bewerkt door Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites