Sanel Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Paar beelden bekeken, doet me beetje denken aan Onana eerlijk gezegd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 2 minuten geleden zei Sanel: Paar beelden bekeken, doet me beetje denken aan Onana eerlijk gezegd. Beloofd niet veel goeds dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 (bewerkt) Onana was wel goed hoor. Maar deze kerel heeft geen bal direct klemvast lijkt het, meevoetballend ook wat minder. Valt op. 3 augustus 2023 bewerkt door Sanel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 5 minuten geleden zei Sanel: Onana was wel goed hoor. Maar deze kerel heeft geen bal direct klemvast lijkt het, meevoetballend ook wat minder. Valt op. Haha ja was een grapje, ik denk dat Onana de beste keeper is geweest bij Ajax ooit. Inderdaad, zelfs boven Van der Sar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Benieuwd naar het transferbedrag, zou 10 miljoen echt veel vinden. Gorter zal wel vertrekken na alle verhalen, hopelijk verkoop i.p.v. verhuur. Met de Setfords is er genoeg talent om Ramaj op te volgen, en zie het Gorter toch niet redden. In verder nieuws Wat een fashionista die Sven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 3 uur geleden zei ElMarcos: Wil niet als rechtsback spelen en centraal op het middenveld schijnt hij voor Ajax (flink) te kort te komen? @Sanel Door meerdere trainers te licht bevonden (zelfs Heitinga gaf hem geen kansen). Nu mooie kans om aan minuten te komen bij Twente met flink doorverkooppercentage voor Ajax. Ik meen dat er ook een terugkoopclausule bij zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 (bewerkt) 1 uur geleden zei timpy00: Het is niet zo dat als je 20 miljoen verkoopt je 20 miljoen kan uitgeven natuurlijk. Verder is het denk ik wel zo dat ze waarschijnlijk rond zijn met Sutalo dus dat bedrag weten ze al en dat ze x miljoen voor 2e verdediger hebben. Dan zijn andere uitgaven ook niet een beperking op een cv. Want het is niet zo dat als deze keeper niet komt en Sutalo niet dar Ajax ineens een verdediger van 30 plus miljoen gaat halen. Extra reden om niet nog een buitenspeler voor 20 miljoen en een extra keeper voor 10 miljoen te halen. Ik ben de logica totaal kwijt. Als deze keeper halen is in het kader van dat Rulli weggaat dan klopt het dus weer niet dat ze eerst moeten verkopen om daarna te kunnen kopen. En waarom dan geen Noppert of Olij voor bv 6 miljoen. Die Diant Ramaj is op transfermarkt ook maar 750K waard he Stel je kan 70% van je transferinkomsten direct besteden aan nieuwe spelers: Inkomsten totaal zon 63M Timber: 40 Bassey: 22.5 Regeer: 900K Zou je bij wijze van zo'n 44 miljoen kunnen besteden: Borges: 20 Tahirovic: 7.5 Ramaj: 10 Hou je zo'n 7 miljoen over. Nouja, tel Sutalo hierboven op en je hebt dus geen geld meer om nog een CV erbij te kopen. Alleen als Alvarez of Kudus verkocht wordt, maar dan lever je dus gigantisch in op kwaliteit. 3 augustus 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 33 minuten geleden zei Rogier.: @Sanel Door meerdere trainers te licht bevonden (zelfs Heitinga gaf hem geen kansen). Nu mooie kans om aan minuten te komen bij Twente met flink doorverkooppercentage voor Ajax. Ik meen dat er ook een terugkoopclausule bij zat. Dus als het toch wat word kunnen we hem altijd terugnemen, maar voor nu snap ik de keuze prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 23 minuten geleden zei Chiemel: Extra reden om niet nog een buitenspeler voor 20 miljoen en een extra keeper voor 10 miljoen te halen. Ik ben de logica totaal kwijt. Als deze keeper halen is in het kader van dat Rulli weggaat dan klopt het dus weer niet dat ze eerst moeten verkopen om daarna te kunnen kopen. En waarom dan geen Noppert of Olij voor bv 6 miljoen. Vroeg me dus eerst ook af waarom er een keeper gehaald wordt, maar het is eigenlijk best logisch. Gorter vertrekt (al dan niet huur). Dan houdt je alleen nog Rulli en Pasveer (buiten wat opties uit de jeugd) over. Pasveer ligt er nog lang uit, dus dan heb je alleen nog Rulli over. Wat betreft Pasveer; 2/3 maanden out werd gezegd, maar hij is 39 en was al niet zo goed meer, dus dat zal wel minstens na de winterstop worden. Áls hij al op niveau komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 4 uur geleden zei Thierryvane: Jij spoort echt niet. Dankje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 27 minuten geleden zei Rogier.: Vroeg me dus eerst ook af waarom er een keeper gehaald wordt, maar het is eigenlijk best logisch. Gorter vertrekt (al dan niet huur). Dan houdt je alleen nog Rulli en Pasveer (buiten wat opties uit de jeugd) over. Pasveer ligt er nog lang uit, dus dan heb je alleen nog Rulli over. Wat betreft Pasveer; 2/3 maanden out werd gezegd, maar hij is 39 en was al niet zo goed meer, dus dat zal wel minstens na de winterstop worden. Áls hij al op niveau komt. Kan in deze financiele fase er dan gewoon voor kiezen om Gorter niet te laten vertrekken he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Of om een van de Setfords een kans te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 12 minuten geleden zei Chiemel: Kan in deze financiele fase er dan gewoon voor kiezen om Gorter niet te laten vertrekken he Precies, hele rare aankoop voor zoveel geld. Of ze zien hem als eerste keeper dat die grabbelaar weggaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 (bewerkt) En Sutalo is dus nog helemaal niet binnen 3 augustus 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Ik zie dat weinig mensen hier noemen als eventuele reden om die keeper te halen hij gewoon een fantastisch talent is en dat Ajax/Sven nu denkt, nu kunnen we hem nog voor 10 halen. Later zal die veel te duur zijn? Weet niet of die het gaat waarmaken, maar dat lees ik eruit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 (bewerkt) 26 minuten geleden zei Chiemel: En Sutalo is dus nog helemaal niet binnen Wat zijn deze percentages? Komt boven de 100% uit als je dit optelt haha In ander nieuws; de vermoedelijke reden dat Ajax het geld voor Borges zo snel heeft neergeklapt: 3 augustus 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Nog steeds niet logisch. Met Bergwijn en Godts voldoende met de huidige middelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Misschien komt Borges niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 3 uur geleden zei Chiemel: Extra reden om niet nog een buitenspeler voor 20 miljoen en een extra keeper voor 10 miljoen te halen. Ik ben de logica totaal kwijt. Als deze keeper halen is in het kader van dat Rulli weggaat dan klopt het dus weer niet dat ze eerst moeten verkopen om daarna te kunnen kopen. En waarom dan geen Noppert of Olij voor bv 6 miljoen. Die Diant Ramaj is op transfermarkt ook maar 750K waard he Stel je kan 70% van je transferinkomsten direct besteden aan nieuwe spelers: Inkomsten totaal zon 63M Timber: 40 Bassey: 22.5 Regeer: 900K Zou je bij wijze van zo'n 44 miljoen kunnen besteden: Borges: 20 Tahirovic: 7.5 Ramaj: 10 Hou je zo'n 7 miljoen over. Nouja, tel Sutalo hierboven op en je hebt dus geen geld meer om nog een CV erbij te kopen. Alleen als Alvarez of Kudus verkocht wordt, maar dan lever je dus gigantisch in op kwaliteit. Ja zo werken transfers dus niet irl. Heeft meer met afschrijvingen te maken. Buiten het feit dat Ajax het vermogen heeft ok te investeren in spelers die ze als buitenkans zien. Maar het is een misvatting dat 100 miljoen binnenkomen betekend dat je dit jaar 70 miljoen kunt investeren. Die Ramaj geen idee of die goed of slecht is maar waarde op transfermarkt zegt natuurlijk niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 21 minuten geleden zei timpy00: Ja zo werken transfers dus niet irl. Heeft meer met afschrijvingen te maken. Buiten het feit dat Ajax het vermogen heeft ok te investeren in spelers die ze als buitenkans zien. Maar het is een misvatting dat 100 miljoen binnenkomen betekend dat je dit jaar 70 miljoen kunt investeren. Die Ramaj geen idee of die goed of slecht is maar waarde op transfermarkt zegt natuurlijk niks. Zou daar wel eens wat meer over willen weten. Voor hoeveel kan je spelers op de balans zetten? Waar baseer je dat op? Als iemand een goed linkje heeft, hou ik me aanbevolen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 2 minuten geleden zei Lenstra: Zou daar wel eens wat meer over willen weten. Voor hoeveel kan je spelers op de balans zetten? Waar baseer je dat op? Als iemand een goed linkje heeft, hou ik me aanbevolen. Waarschijnlijk lepelt @Thierryvane het zo op. Maar er is een twitter account die met betrekkingen tot Ajax daar inzichten overgeeft op twitter dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 32 minuten geleden zei timpy00: Ja zo werken transfers dus niet irl. Heeft meer met afschrijvingen te maken. Buiten het feit dat Ajax het vermogen heeft ok te investeren in spelers die ze als buitenkans zien. Maar het is een misvatting dat 100 miljoen binnenkomen betekend dat je dit jaar 70 miljoen kunt investeren. Die Ramaj geen idee of die goed of slecht is maar waarde op transfermarkt zegt natuurlijk niks. Oke, maar je punt versterkt alleen mijn argumenten soort van he. Ik neem aan dat je niet suggereert dat er méér uitgegeven kan worden dan mijn berekening als het beginpunt is dat er eerst verkocht moet worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 7 minuten geleden zei Chiemel: Oke, maar je punt versterkt alleen mijn argumenten soort van he. Ik neem aan dat je niet suggereert dat er méér uitgegeven kan worden dan mijn berekening als het beginpunt is dat er eerst verkocht moet worden. Ja dat zou dus wel kunnen. Enerzijds gezien je een bedrijf bent met vet op de botten dus kun je investeringen doen die je ziet als toekomstige kansen. Verder betekend een speler als Timber verkopen ook dat er meer geld binnenkomt dan een Alvarez verkopen voor hetzelfde bedrag of zelfs tien miljoen hoger. Doordat er hogere salarissen wegvallen bijvoorbeeld kan er ook meer geïnvesteerd worden op langere termijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 (bewerkt) Vers van de pers; Kroaat Jakov Medic, schijnt nu ook op de verlanglijst te staan aldus VI. Je verwacht het misschien niet, maar hij speelt in de Bundesliga. De 2. Bundesliga dan wel, maar toch 3 augustus 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 augustus 2023 Share Geplaatst 3 augustus 2023 Centrale verdediger die ook als verdedigende middenvelder uit de voeten kan - voor de minder fanatieke 2.Bundesliga-volgers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten