Thierryvane Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Je zou toch denken dat je makkelijk wat jongens rust kan geven maar nee hoor. Alfred heeft alleen Klaassen gebracht en we zitten inmiddels in minuut 82. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Zojuist zei Thierryvane: Je zou toch denken dat je makkelijk wat jongens rust kan geven maar nee hoor. Alfred heeft alleen Klaassen gebracht en we zitten inmiddels in minuut 82. Sommige spelers in het veld hebben het heft maar in eigen handen genomen wat betreft rust nemen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 CHICOOOOOOOOOOO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Wat heb ik toch zin in Ghana kijken op dat WK, daar speelt Kudus gewoon op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Kudus op 10, Brobbey spits, Bergwijn links, Tadic rechts, Berghuis 8. Achterin is lastig. Maar voorin lijkt me dit logisch nu. Al gaat Jimmy Neutron dat niet doen..... Sanchez kan er echt geen fuck van, Klaassen ook door selecteren in de winter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Brobbey spits en daarachter Bergwijn - Kudus - Conceicao. Doe maar een keertje Alfred. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 1 minuut geleden zei AjaciedBart.: Kudus op 10, Brobbey spits, Bergwijn links, Tadic rechts, Berghuis 8. Achterin is lastig. Maar voorin lijkt me dit logisch nu. Al gaat Jimmy Neutron dat niet doen..... Sanchez kan er echt geen fuck van, Klaassen ook door selecteren in de winter. Achterin is het in principe ook niet lastig; LB: Wijndal, Baas, (Rensch/Blind) LCB: Bassey, Blind RCB: Timber, Magallan/Kaplan (?) RB: Rensch, Sanchez (Regeer :() Waarbij ik nog steeds de hoop heb dat Rensch een CV wordt, heeft in principe de kwaliteiten om daar te slagen als Ajax-speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Zojuist zei Thierryvane: Brobbey spits en daarachter Bergwijn - Kudus - Conceicao. Doe maar een keertje Alfred. Dit ja. Tadic in grote wedstrijden ook structureel in een te laag tempo spelend. Pasveer; Rensch, Timber, Bassey, Wijndal/Taylor; Alvarez/Grillitsch, Berghuis, Kudus; Conceicao, Brobbey, Bergwijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 1 november 2022 Share Geplaatst 1 november 2022 Het zal vast aan Rangers liggen, maar Bassey viel mij vandaag echt positief op met voetballen vanuit achteruit wat normaal zijn zwakte is. Mooi om te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 Kudus De manier ook waarop hij niet boos wordt als Bergwijn hier zelf schiet, i.p.v. afgeeft, wat een klasse (4:45 in de Ziggo Sport samenvatting). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 Wat is die Kudus toch ook een belachelijk goede voetballer Echt bizar hoog niveau heeft die. Nu hopen op eens een plekje op het middenveld, al snap ik Schreuder dat als je hem zo ziet voetballen als gisteren in de spits dat je dat ook een goede optie vindt. Maar goed die Schotten dekten natuurlijk ook niet door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 Onze Mexicaanse vriend op de rechtsback heeft gisteren weer alle hoeken van het veld gezien hè? Volgens mij had hij geen enkele goede interceptie. Je gaat bijna terugverlangen naar Veltman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 2 uur geleden zei cimbomcu: Wat is die Kudus toch ook een belachelijk goede voetballer Echt bizar hoog niveau heeft die. Nu hopen op eens een plekje op het middenveld, al snap ik Schreuder dat als je hem zo ziet voetballen als gisteren in de spits dat je dat ook een goede optie vindt. Maar goed die Schotten dekten natuurlijk ook niet door. Opbouwen of onder druk uitvoetballen is wel een groot verschil bij hem. Maar hij deed het gister inderdaad meer dan prima. Hoop dat het hem vertrouwen heeft gegeven en hij goed voor de dag komt tegen Psv in de duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 5 uur geleden zei Thierryvane: Onze Mexicaanse vriend op de rechtsback heeft gisteren weer alle hoeken van het veld gezien hè? Volgens mij had hij geen enkele goede interceptie. Je gaat bijna terugverlangen naar Veltman. De gene die hem heeft bekeken en aanbevolen moet wedstrijden wel met een blinddoek op kijken. Mijn hemel..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 Die moet echt zijn gehaald als zoethouder voor Alvarez net zoals ze dat toen met Lodeiro bij Suarez deden. Want die heeft echt niks van wat een Ajax back nodig heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 6 uur geleden zei Thierryvane: Onze Mexicaanse vriend op de rechtsback heeft gisteren weer alle hoeken van het veld gezien hè? Volgens mij had hij geen enkele goede interceptie. Je gaat bijna terugverlangen naar Veltman. Kies maar: Veltman Tete Zeefuik Fosu-Mensah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 Zojuist zei Chiemel: Kies maar: Veltman Tete Zeefuik Fosu-Mensah Maakt niet uit wie van de vier, alle vier beter. 31 minuten geleden zei Gert: Die moet echt zijn gehaald als zoethouder voor Alvarez net zoals ze dat toen met Lodeiro bij Suarez deden. Want die heeft echt niks van wat een Ajax back nodig heeft. Absoluut niet nee. Voetballend is het slecht, defensief is het zwak. Zit ook weinig pit in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 1 uur geleden zei Gert: Die moet echt zijn gehaald als zoethouder voor Alvarez net zoals ze dat toen met Lodeiro bij Suarez deden. Want die heeft echt niks van wat een Ajax back nodig heeft. Lodeiro heeft het wel goed gedaan in de VS. Was niet eens zo super slecht. Net als Tobias Sana. 1 uur geleden zei Chiemel: Kies maar: Veltman Tete Zeefuik Fosu-Mensah Tete, maar eigenlijk geen van allen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 2 minuten geleden zei Socrates: Lodeiro heeft het wel goed gedaan in de VS. Was niet eens zo super slecht. Net als Tobias Sana. Tete, maar eigenlijk geen van allen. Ja, die was wel beter dan dat Sanchez nu is. Werd toen meen ik een tijd als spits gebruikt, zoals Kudus nu terwijl het eigenlijk een 10 was. Had wel nog meer ingezeten als hij meer op het middenveld mocht spelen. Maar denk liever niet meer aan hem, omdat ik dan als eerste aan die verlies partij tegen Real moet denken, waar 2x ten onrechte een goal van Lodeiro werd afgekeurd en dankzij de knipoog Kroaat Lyon met 0-100 won. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 Wat kunnen jullie enorm hard/hatelijk zijn om iemand die er net pas is..... Ik verbaas me er steeds minder over, verbaas me nog wel. Magallan(ja terecht uiteindelijk maar kom op) werd ook afgeschreven al na 1 beker duel en 1 inval duel ED... Sanchez heeft nu 2 duels basis en 3x invaller in de ED, 1 goal 1 assist 7.12 CL is wel minder 6.33 met 3 duels bassis en 2x invaller... Maar kom op zeg nu al beginnen over Zeefuik Guti is ook gehaald als ''vriendje'' van Lozano , die laatste is al heellang weg maar Guti wordt gewoon steeds nutitger en beter.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 Misschien dat je Dest nog kan vragen of die zin heeft om terug in Almere te komen wonen? Lijkt me niet heel gelukkig bij Milaan en Barcelona is ook wel voorbij. Verder moet je gewoon lekker scouten, wat is er nou moeilijker dan een rechtsbackje bij Ajax te zijn? 90% heb je in de Eredivisie de bal dus je moet alleen maar kunnen passen en af en toe een voorzetje geven op iemand die niet kan koppen. (misschien onze Lucca dan) Mazza heeft het nu ook wat makkelijker bij Bayern omdat die 95% de bal hebben en vond ik ook nooit verdedigend erg sterk. (oogt vooral traag en tegen een directe tegenstander was het bij Ajax ook niet altijd best) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 Speelt Dest bij Milan? Dat is echt volledig langs mij gegaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 2 minuten geleden zei La Pulga: Misschien dat je Dest nog kan vragen of die zin heeft om terug in Almere te komen wonen? Lijkt me niet heel gelukkig bij Milaan en Barcelona is ook wel voorbij. Verder moet je gewoon lekker scouten, wat is er nou moeilijker dan een rechtsbackje bij Ajax te zijn? 90% heb je in de Eredivisie de bal dus je moet alleen maar kunnen passen en af en toe een voorzetje geven op iemand die niet kan koppen. (misschien onze Lucca dan) Mazza heeft het nu ook wat makkelijker bij Bayern omdat die 95% de bal hebben en vond ik ook nooit verdedigend erg sterk. (oogt vooral traag en tegen een directe tegenstander was het bij Ajax ook niet altijd best) Mazza is de beste back sinds heel lange tijd bij Ajax die onder druk kon uitvoetballen. Top drie in deze categorie van de wereld. Nu heeft het technisch duo vooral gescout op de zogenoemde grinta. Dan zie je binnen één pot dat het totaal niet past in de Ajax stijl. Elke jeugdspeler kan zich beter positioneren op het veld dan Sanchez. Jammer, maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 3 minuten geleden zei Dansmeister: Mazza is de beste back sinds heel lange tijd bij Ajax die onder druk kon uitvoetballen. Top drie in deze categorie van de wereld. Nu heeft het technisch duo vooral gescout op de zogenoemde grinta. Dan zie je binnen één pot dat het totaal niet past in de Ajax stijl. Elke jeugdspeler kan zich beter positioneren op het veld dan Sanchez. Jammer, maar helaas. Ja Mazza was voornamelijk in het begin verdedigend wel echt veel minder. Kwam vaak te laat wat hem een kaartje opleverde en zelfs tegen PSV toen een rode kaart. Positiespel zat er inderdaad vanaf toen die 4 jaar was ingegoten. Het zegt meestal al genoeg dat als Ajax een speler haalt, de hele Twitter community blij is dat zo'n speler dan weggaat en ze zich afvragen hoe hun clubje er geld voor heeft gekregen. Zelfde verhaal toen als Mallejan en ook wel met die Braziliaantjes die waarschijnlijk gestopt zijn met voetballen of ergens weer in Brazilië spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 november 2022 Share Geplaatst 2 november 2022 4 minuten geleden zei La Pulga: Ja Mazza was voornamelijk in het begin verdedigend wel echt veel minder. Kwam vaak te laat wat hem een kaartje opleverde en zelfs tegen PSV toen een rode kaart. Positiespel zat er inderdaad vanaf toen die 4 jaar was ingegoten. Het zegt meestal al genoeg dat als Ajax een speler haalt, de hele Twitter community blij is dat zo'n speler dan weggaat en ze zich afvragen hoe hun clubje er geld voor heeft gekregen. Zelfde verhaal toen als Mallejan en ook wel met die Braziliaantjes die waarschijnlijk gestopt zijn met voetballen of ergens weer in Brazilië spelen. Blijkbaar zagen de managers/club leiding dat heellang heel anders, met 125 duels laatste 4 seizoenen.... 3/4 seizoenen speelde hij 32-33 duels in de competitie per seizoen, zijn minste duels is ''23'' in een seizoen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten