Gert Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Dat zo'n speler op 29 augustus als transfervrije speler nog geen club heeft is toch wel opmerkelijk. En waarom nu pas halen en niet veel eerder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 2 minuten geleden zei Gert: Dat zo'n speler op 29 augustus als transfervrije speler nog geen club heeft is toch wel opmerkelijk. En waarom nu pas halen en niet veel eerder? Hij schijnt eerder in beeld te zijn geweest, maar toen wilde hij simpelweg te veel verdienen. Ik denk dat hij vooral een stand-in wordt voor Alvarez. 10 minuten geleden zei Socrates: Maar bijvoorbeeld Alvarez heeft eindelijk eens een serieuze defensieve bijdrage, dus voor wie gaat hij erin komen? Die heeft dit seizoen absoluut een stap weten te maken. Denk dat we blij mogen zijn dat hij niet ook weg gaat. Hoe gek dat wellicht ook klinkt. Dus Grilitsch komt op de bank. Ocampos ken ik ook onvoldoende om iets zinnigs over te roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Grillitsch kan ook centraal achterin op de RCV. Nu heb je een probleem als Timber uitvalt, krijg je Mallejan als basisspeler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 1 minuut geleden zei Thierryvane: Grillitsch kan ook centraal achterin op de RCV. Nu heb je een probleem als Timber uitvalt, krijg je Mallejan als basisspeler. Kaplan zal die rol snel overnemen als zijn werkvergunning rond is vermoed ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 2 minuten geleden zei ElMarcos: Kaplan zal die rol snel overnemen als zijn werkvergunning rond is vermoed ik? Ik denk dat ze hem heel rustig gaan brengen. Misschien zelfs via Jong Ajax. Maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Ik ken Ocampos alleen maar vanaf links, vind dat wel een vrij goede en vooral complete speler maar zie de noodzaak voor hem niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 20 minuten geleden zei Socrates: Dat moeten dan imo wel basisspelers zijn. Ik twijfel er wel over of deze twee dat zouden zijn, al ken ik die van Hoffenheim niet heel goed. Maar bijvoorbeeld Alvarez heeft eindelijk eens een serieuze defensieve bijdrage, dus voor wie gaat hij erin komen? Ik vrees dat Alvarez nog weleens weg kan zijn voor 45 miljoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Zojuist zei Dansmeister: Ik vrees dat Alvarez nog weleens weg kan zijn voor 45 miljoen. Nou ja, voor 45 miljoen zou je ook wel stom zijn om het te weigeren. Het is ook niet ineens een wereldvoetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 3 minuten geleden zei Socrates: Nou ja, voor 45 miljoen zou je ook wel stom zijn om het te weigeren. Het is ook niet ineens een wereldvoetballer. Maar we hebben ook niet iemand die het gat kan vullen wat er achter blijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Zojuist zei ElMarcos: Maar we hebben ook niet iemand die het gat kan vullen wat er achter blijft. Nee, die had als het aan mij ligt er allang geweest. Genoeg interessante middenveldertjes voor op die positie waar je nog naar kan hengelen. Alvarez is niet onvervangbaar. Qua intercepties obv het huidige seizoen misschien moeilijk vervangbaar, maar wat betreft het voetballende gedeelte natuurlijk niet. Wel jammer natuurlijk dat het allemaal weer moet wennen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 6 minuten geleden zei Socrates: Nee, die had als het aan mij ligt er allang geweest. Genoeg interessante middenveldertjes voor op die positie waar je nog naar kan hengelen. Alvarez is niet onvervangbaar. Qua intercepties obv het huidige seizoen misschien moeilijk vervangbaar, maar wat betreft het voetballende gedeelte natuurlijk niet. Wel jammer natuurlijk dat het allemaal weer moet wennen. Niet ideaal om een week voor de CL begint wellicht nog een of twee nieuwe spelers te moeten inpassen, vooral niet op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Lekker weigeren voor nu op Alvarez, is idd te weinig tijd voor normale vervanger te vinden nog... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 augustus 2022 Share Geplaatst 29 augustus 2022 Die Grillitsch schijnt overigens wel goed te kunnen ballen. Als hij echt zo goed is als door sommigen die hem kennen geschetst wordt, is dat een mooie vervanger voor Alvarez na het WK. Kan je die verkopen voor 50 millies en in de 2e seizoenshelft en volgend seizoen Fitz-Jim klaarstomen voor die rol. Maargoed, kan er verder niet over oordelen, blijft opvallend dat hij nog geen club heeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Vlacho ken ik alleen van CL potjes, Destanoglu ken ik niet. @cimbomcu info? Flekken hoef ik absoluut niet bij Ajax te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 12 uur geleden zei Socrates: Nou ja, voor 45 miljoen zou je ook wel stom zijn om het te weigeren. Het is ook niet ineens een wereldvoetballer. Zeker. Iedereen heeft een prijskaartje en als er een bod komt boven dat prijskaartje moet je overgaan tot verkoop. Keihard profiteren van de status die je nu hebt en miljoenen binnenharken. Je moet met een kwart van 45 miljoen altijd een geschikte opvolger vinden als scouting / TD uit Dammie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Staat er iemand van jullie nog bij Schiphol vandaag om spelers te spotten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Helaas, laatste 2 jaar weinig Turks voetbal gezien, nu weer aan het oppakken. Misschien @Acquafresca? Zou echt een keeper overbodig vinden, sowieso niveau van Flekken ga toch weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 45 minuten geleden zei La Pulga: Staat er iemand van jullie nog bij Schiphol vandaag om spelers te spotten? Ik laat graag Twitter het werk doen: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Als ze hem halen mag ik hopen dat hij niet teveel kost, is ook al 28. Misschien dat ze hem een jaar huren i.p.v. Ziyech, zou een beter scenario zijn denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Zojuist zei Rogier.: Als ze hem halen mag ik hopen dat hij niet teveel kost, is ook al 28. Misschien dat ze hem een jaar huren i.p.v. Ziyech, zou een beter scenario zijn denk ik. Ik lees dat Sevilla een bedrag van 24 miljoen + variabel 3 miljoen verwacht voor hem. Dus dat gaat wederom een flinke investering worden. Zojuist kaarten voor Ajax - PSV en Ajax - Liverpool gekocht via een vriend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Hmm. Nog geruchten over Mateuzinho Thier? Ivm blessure Rensch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 5 minuten geleden zei Dansmeister: Hmm. Nog geruchten over Mateuzinho Thier? Ivm blessure Rensch. Zit op de boot naar Brazilië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 30 minuten geleden zei Thierryvane: Ik lees dat Sevilla een bedrag van 24 miljoen + variabel 3 miljoen verwacht voor hem. Dus dat gaat wederom een flinke investering worden. Begrijp niet dat ze dan niet gewoon voor Ziyech gaan, dus kan me dat haast niet voorstellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Beetje een FM transfer dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 15 minuten geleden zei Rogier.: Begrijp niet dat ze dan niet gewoon voor Ziyech gaan, dus kan me dat haast niet voorstellen. Zal die uiteindelijk niet gewoon té duur zijn. Chelsea zal niet willen verhuren en groot deel van de 40 die ze geinvesteerd terug willen zien. Denk dat zij wel vermoeden dat ze hem kunnen slijten voor minstens 30 miljoen. Tel daarbij zijn vorstelijke PL salaris bij op en het lijkt een schier onmogelijke zaak, ook al ontvang je 100m voor Anthony (waar ook nog eens een flink deel van naar Sao Paulo gaat en deel naar zaakwaarnemer). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten