Thierryvane Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 (bewerkt) Men verwacht vandaag de presentatie van Conceição. Morgen is Bassey aan de beurt en later (of volgende week pas) Brobbey. 18 juli 2022 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Men verwacht vandaag de presentatie van Conceição. Morgen is Bassey aan de beurt en later (of volgende week pas) Brobbey. Als deze drie lukken en je kijkt hoe er verkocht is met Gravenberch, Haller en Martinez, dan is H2 toch wel geslaagd voor het eerste examen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 Dat kun je pas bepalen als ze een wedstrijd of twintig hebben gespeeld, lijkt me Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 Live te volgen op de BBC zeker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 12 minuten geleden zei PJHoutman: Dat kun je pas bepalen als ze een wedstrijd of twintig hebben gespeeld, lijkt me Nja, dit dus. Als je het negatief bekijkt: ik hoorde dat Bassey nog niet eens heel lang geleden op de bank zat en nog niet eens een heel seizoen als CV speelt. Die Portugees heeft ook nog weinig bewezen geloof ik en als ie clausule heeft van 5 miljoen kan ie nooit heel goed zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 15 minuten geleden zei Chiemel: Nja, dit dus. Als je het negatief bekijkt: ik hoorde dat Bassey nog niet eens heel lang geleden op de bank zat en nog niet eens een heel seizoen als CV speelt. Die Portugees heeft ook nog weinig bewezen geloof ik en als ie clausule heeft van 5 miljoen kan ie nooit heel goed zijn. Zit op een semi-jeugdcontract, waarbij de clausule pas per 1 juli in is gegaan (zoals het gerucht is). Verwachtingen bij Porto waren dat hij wel zijn contract zou verlengen, waardoor ook recent nog een bod van 20 miljoen is geweigerd (weet niet zeker of dit waar is). Krijgt nu heel weinig kansen doordat Porto zonder buitenspeler speelt. Zijn vader is coach van Porto, dus het lijkt me wel dat die jongen weet of hij komend jaar kansen zal krijgen. Wat betreft Bassey; vind het ook veel. Maar sinds Gio is gekomen is hij centraal achterin belandt, en daar doet hij het heel goed. Ook beste man aan kant van Rangers in de EL-finale. Tegelijkertijd is 'ie home grown in Engeland, wat de prijs natuurlijk omhoog drijft. In die zin alleen een groot risico als 'ie flopt, maar dat is bij iedere speler zo. Vind het met die prijzen tegenwoordig wat dubbel. Ze zijn gewoon gestegen, en in die zin is het verstandiger om gewoon 20 miljoen tegen een potentiële topper aan te klappen, dan voor een kleine 10 miljoen een speler halen die meer in de breedte wat doet. Als je naast zo'n investering wat buitenkansjes kan halen (Wijndal, Conceicao), doe je het eigenlijk heel goed. Maar het blijft veel geld inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 6 minuten geleden zei Rogier.: Zit op een semi-jeugdcontract, waarbij de clausule pas per 1 juli in is gegaan (zoals het gerucht is). Verwachtingen bij Porto waren dat hij wel zijn contract zou verlengen, waardoor ook recent nog een bod van 20 miljoen is geweigerd (weet niet zeker of dit waar is). Krijgt nu heel weinig kansen doordat Porto zonder buitenspeler speelt. Zijn vader is coach van Porto, dus het lijkt me wel dat die jongen weet of hij komend jaar kansen zal krijgen. Wat betreft Bassey; vind het ook veel. Maar sinds Gio is gekomen is hij centraal achterin belandt, en daar doet hij het heel goed. Ook beste man aan kant van Rangers in de EL-finale. Tegelijkertijd is 'ie home grown in Engeland, wat de prijs natuurlijk omhoog drijft. In die zin alleen een groot risico als 'ie flopt, maar dat is bij iedere speler zo. Vind het met die prijzen tegenwoordig wat dubbel. Ze zijn gewoon gestegen, en in die zin is het verstandiger om gewoon 20 miljoen tegen een potentiële topper aan te klappen, dan voor een kleine 10 miljoen een speler halen die meer in de breedte wat doet. Als je naast zo'n investering wat buitenkansjes kan halen (Wijndal, Conceicao), doe je het eigenlijk heel goed. Maar het blijft veel geld inderdaad. Met elke investering die je doet is het afwachten of het zo uitpakt als je vooraf hand verwacht. Zeker met Bassey heb ik daar nog wel een paar vraagtekens, maar wat ik begreep hield Ajax hem al langer in de gaten. Daarnaast geeft Gio vrij hoog van hem op en is hij vorig seizoen positief opgevallen. Dus ondanks het vrije hoge bedrag snap ik wel dat ze hem uiteindelijk halen. Hoop vooral dat hij ook een beetje de pit brengt die een Martinez altijd wel bracht. Wat betreft Conçeicao eens. Volgens mij is hij met recht een buitenkansje. Natuurlijk moet je ook dat nog maar afwachten, want hij is jong en heeft alles nog te bewijzen. Alleen voor dit geld kun je best de gok nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 59 minuten geleden zei ElMarcos: Als deze drie lukken en je kijkt hoe er verkocht is met Gravenberch, Haller en Martinez, dan is H2 toch wel geslaagd voor het eerste examen? Graag nog even Timber verlengen, een tweede spits, eventueel een rechtsback. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 Wanneer worden ongeveer de rugnummers bekend gemaakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Wanneer worden ongeveer de rugnummers bekend gemaakt? Waarschijnlijk net nadat je het shirt van Mo hebt besteld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 5 minuten geleden zei ElMarcos: Waarschijnlijk net nadat je het shirt van Mo hebt besteld die ga ik zelf halen uit de fanshop de 30e. Anders zet ik wel Mo met nummer 1 neer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 Ik denk dat Mo gewoon 27 behoudt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 Schrok me helemaal dood #dubbelpost #sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 1 uur geleden zei Thierryvane: Schrok me helemaal dood #dubbelpost #sorry Zolang het bij meetrainen blijft helemaal prima, maar ik neem toch aan dat we hier niet weer aan gaan beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 Clement en Eiting trainen ook mee met jong. Die moet je toch gewoon binnenhalen als rechterrijtje eredivisieploeg sowieso. Hoop dat Eiting voor Volendam kiest, want dan komt ie iig in een ploeg dat probeert te voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 Clement heeft bij Zwolle toch geen pepernoot geraakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 (bewerkt) 27 minuten geleden zei PJHoutman: Clement heeft bij Zwolle toch geen pepernoot geraakt? Afgelopen jaar niet idd (wie wel bij Zwolle). Jaar ervoor nog aanvoerder meen ik. Iig geen natuurtalent, maar wel een speler die het rechterrijtje prima aankan 18 juli 2022 bewerkt door NicoHaak Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 juli 2022 Share Geplaatst 18 juli 2022 Als Babel weer een contract krijgt dan ga ik niet meer kijken. Dan schrijf je Daramy ook volledig af. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 19 juli 2022 Share Geplaatst 19 juli 2022 Citaat Hoofdcoach Alfred schreuder heeft op de burelen van de landskampioen de naam van Martin Braithwaite laten vallen als mogelijke offensieve versterking Doen! Blijven ze ten minste van JSL af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 juli 2022 Share Geplaatst 19 juli 2022 2 uur geleden zei Djurovski: Doen! Blijven ze ten minste van JSL af Heb dan toch liever JSL, want daar zit gezien zijn leeftijd nog rek in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 19 juli 2022 Share Geplaatst 19 juli 2022 Kan de situatie van Haller Ajax op de één of andere manier nog financieel schaden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 19 juli 2022 Share Geplaatst 19 juli 2022 Ik weet niet dat of dat de juiste overweging is om te maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 19 juli 2022 Share Geplaatst 19 juli 2022 Brobbey dus ook zo goed als binnen. Prima transferzomer tot nu toe boys. Bassey en Conceicao nog even binnen halen, Nico op weg naar Lyon lijkt het. Wellicht nog een reservespits halen en een middenvelder, al hoop ik dat Kudus/Taylor kunnen verrassen. Maar dan nog zou de spoeling daarachter wel wat dun worden qua types. Gaat een mooi seizoen worden zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 juli 2022 Share Geplaatst 19 juli 2022 Het zal mij niks verbazen als die tweede spits er niet komt en Schreuder het met Kudus gaat proberen. Speelde hij ook al tegen Eupen. Kijktip vanavond: Oefenpot tegen RB Salzburg om 18:30 uur @ZiggoSport Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 juli 2022 Share Geplaatst 19 juli 2022 1 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik weet niet dat of dat de juiste overweging is om te maken Enorm heftig nieuws voor Haller. Hopelijk kunnen ze hem snel en goed behandelen, waardoor hij dit achter zich kan laten. 1 uur geleden zei Thierryvane: Het zal mij niks verbazen als die tweede spits er niet komt en Schreuder het met Kudus gaat proberen. Speelde hij ook al tegen Eupen. Als alternatief hebben ze natuurlijk ook nog Tadic. Al zou ik, zeker gezien de blessuregevoeligheid van Brobbey, het wel een risico vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten