Kyrill Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Lazy: Ventje is 17. Daar kun je als Dortmund toch niet van op aan man. Sterker nog dat zou je als club zijnde ook niet mogen verwachten. Anyhoo: Nog paar dagen geduld en dan schijnt het los te gaan. Ajax wacht bewust tot 1 juli vanwege het boekjaar en dan kan het snel gaan Uiteraard lieverd. Helemaal mee eens. Maar zou toch zonde zijn als hij gratis weggaat...? Dan is die FM bug van jaar geleden met hem dalijk in echt misschien nog realiteit ook.... Veel plezier alvast. 1 juli is voor mij ook hele bijzondere datum 27 juni 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 (bewerkt) 7 minuten geleden zei NicoHaak: Ja 1 juli zit ik de hele dag met de broek op de enkels. Tourstart en Ajax die de ene na de andere topper binnenharkt. Sorry not sorry. Wel zorgen voor voldoende tissues hé? En vergeet niet de belangrijke plekken voldoende te hydrateren. Zonder gekheid. Ik heb die datum ook gehoord. Dus mogelijk een goed excuus om die dag de media extra goed in de gaten te houden! 2 minuten geleden zei Kyrill: Uiteraard lieverd. Helemaal mee eens. Maar zou toch zonde zijn als hij gratis weggaat...? Dan is die FM bug van jaar geleden met hem dalijk in echt misschien nog realiteit ook.... Ik vind dit soort acties van spelers ook wel veelzeggend voor hun eigen mentaliteit hoor. Je bent zeventien, hebt nog niks laten zien en krijgt alle rust en ruimte om achter een ervaren spits te groeien. Wanneer hij zichzelf echt zo goed vind, dan moet hij gewoon lekker zorgen dat hij de concurrentiestrijd wint van Adeyemi. Zo werkt het nu eenmaal in de top. Wat mij betreft zou hij er goed aan doen om te verlengen en zich een jaar of twee te laten verhuren. Dan terugkomen, met ervaring en goals op zak. 27 juni 2022 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Maar jongens hè, als we het voor elkaar krijgen om het qua vertrekkers hier bij te laten en we halen brobbey, bergwijn en wijndal, dan hebben we toch wel weer een hele lekkere selectie hè? Al zou ik het liefst wel zien dat er op het middenveld nog wat bij komt. Ik heb niet zoveel zin in een seizoen klaassen-alvarez-taylor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Zojuist zei Elsjorro1990: Al zou ik het liefst wel zien dat er op het middenveld nog wat bij komt. Ik heb niet zoveel zin in een seizoen klaassen-alvarez-taylor. Of Berghuis - Kudus - Taylor. Verwacht eigenlijk nog wel dat Alvarez weggaat en er een voetballende zes voor in de plaats komt. Daarnaast ben ik heel benieuwd naar Fitz-Jim en Ünüvar, en wie weet wat een Delgado kan klaarspelen nu hij even heeft kunnen wennen aan Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 5 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik heb niet zoveel zin in een seizoen klaassen-alvarez-taylor. Zou het niet eerder Berghuis - Alvarez - Klaassen worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 17 minuten geleden zei Rogier.: Of Berghuis - Kudus - Taylor. Verwacht eigenlijk nog wel dat Alvarez weggaat en er een voetballende zes voor in de plaats komt. Daarnaast ben ik heel benieuwd naar Fitz-Jim en Ünüvar, en wie weet wat een Delgado kan klaarspelen nu hij even heeft kunnen wennen aan Nederland. Vooral benieuwd naar Ünüvar. Dit moet zijn seizoen worden, anders vrees ik dat 'ie vertrekt. Aardig wat concurrentie ook op zijn positie(s). Heeft wel een mondeling akkoord bereikt, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 1 uur geleden zei ElMarcos: Wel zorgen voor voldoende tissues hé? En vergeet niet de belangrijke plekken voldoende te hydrateren. Zonder gekheid. Ik heb die datum ook gehoord. Dus mogelijk een goed excuus om die dag de media extra goed in de gaten te houden! Ik vind dit soort acties van spelers ook wel veelzeggend voor hun eigen mentaliteit hoor. Je bent zeventien, hebt nog niks laten zien en krijgt alle rust en ruimte om achter een ervaren spits te groeien. Wanneer hij zichzelf echt zo goed vind, dan moet hij gewoon lekker zorgen dat hij de concurrentiestrijd wint van Adeyemi. Zo werkt het nu eenmaal in de top. Wat mij betreft zou hij er goed aan doen om te verlengen en zich een jaar of twee te laten verhuren. Dan terugkomen, met ervaring en goals op zak. Is ook gewoon dat 1 juli de transfermarkt opengaat. Vermoed dat hij dat gewoon bedoelde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Ja maar Haller is ook bewust nog niet bekend gemaakt officieel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 2 minuten geleden zei Chiemel: Is ook gewoon dat 1 juli de transfermarkt opengaat. Vermoed dat hij dat gewoon bedoelde? Volgens mij heeft het te maken met de financiële afsluiting van het voetbal boekjaar. Anders kan je de overgang toch gewoon bekend maken, waarna ze vanaf 1-7 aansluiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 2 uur geleden zei Thierryvane: Vooral benieuwd naar Ünüvar. Dit moet zijn seizoen worden, anders vrees ik dat 'ie vertrekt. Aardig wat concurrentie ook op zijn positie(s). Heeft wel een mondeling akkoord bereikt, toch? Volgens mij wel. Zou daar verder ook niet voor vrezen overigens. Die gaat echt wel willen slagen, maar heeft vanwege zijn fysiek net als een Ziyech (en in mindere mate een recent voorbeeld met Foden) net wat meer tijd nodig. Net 19 geworden, gaat dit seizoen zijn minuten maken in Ajax 1, net als Foden dat deed (maar dan een jaartje eerder), om vervolgens op te bouwen naar meer en meer speeltijd. Zou ook niet weten waar hij naartoe zou moeten om zich echt verder te ontwikkelen, die heeft echt een dominant voetballende ploeg om zich heen nodig, dus dan kom je al snel in een mindere competitie terecht waar spelers hem waarschijnlijk ook minder begrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 2 uur geleden zei Chiemel: Is ook gewoon dat 1 juli de transfermarkt opengaat. Vermoed dat hij dat gewoon bedoelde? 2 uur geleden zei ElMarcos: Volgens mij heeft het te maken met de financiële afsluiting van het voetbal boekjaar. Anders kan je de overgang toch gewoon bekend maken, waarna ze vanaf 1-7 aansluiten. Klopt wat ElMarcos. Alles na 1/7 wordt op de boekhouding van volgend seizoen geschreven. Dus 'mogen' nog niet bevestigd worden etc. Als je nu akkoord meldt heb je dat bereikt voor 1/7 en moet je hem verplicht op de balans van 21/22 zetten, dat wil Ajax niet vanwege het schrijven van zwarte cijfers Zelfde geldt voor de uitgaande transfer van Haller. Ook dat doet Ajax bewust, zodat het mee kan in de begroting van 22/23 3 uur geleden zei Rogier.: Of Berghuis - Kudus - Taylor. Verwacht eigenlijk nog wel dat Alvarez weggaat en er een voetballende zes voor in de plaats komt. Daarnaast ben ik heel benieuwd naar Fitz-Jim en Ünüvar, en wie weet wat een Delgado kan klaarspelen nu hij even heeft kunnen wennen aan Nederland. Kudus? Eerst eens langer dan 2 duels fit blijven voordat die aanspraak kan maken op een basisplek. Mis ook nog Mootje in je overzicht hoor. Mo op 10 komend seizoen, Taylor als loper er naast en dan kijken naar een voetballende 6 óf spelen met Klaassen daar. Die heeft dat in het verleden ook gedaan bij Bremen en tijdje bij Ajax, al is die eigenlijk te mager als voetballende 6. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Normaal doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Als hij weggaat dan gaat het een heel lang seizoen worden. Dan komt het zo te staan achterin: Wijndal - Blind - Timber - Rensch. Laten we stellen dat het wel eens beter is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 1 uur geleden zei La Pulga: Als hij weggaat dan gaat het een heel lang seizoen worden. Dan komt het zo te staan achterin: Wijndal - Blind - Timber - Rensch. Laten we stellen dat het wel eens beter is geweest. Wanneer Martinez vertrekt, dan heb je achterin wel iemand erbij nodig. Zeker aangezien ik in Mallejan ook absoluut geen toekomst zie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 2 minuten geleden zei ElMarcos: Wanneer Martinez vertrekt, dan heb je achterin wel iemand erbij nodig. Zeker aangezien ik in Mallejan ook absoluut geen toekomst zie. Het gaat dan wel erg moeilijk worden om een geschikte vervanger te vinden. Misschien Senesi proberen? geintje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 16 minuten geleden zei La Pulga: Het gaat dan wel erg moeilijk worden om een geschikte vervanger te vinden. Misschien Senesi proberen? geintje Ja, dat wordt een hele lastige opgave. Voor Ajax is het nagenoeg onmogelijk om spelers te halen die enigszins in de buurt komen van dat niveau. Zou een enorm verlies betekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 12 minuten geleden zei ElMarcos: Ja, dat wordt een hele lastige opgave. Voor Ajax is het nagenoeg onmogelijk om spelers te halen die enigszins in de buurt komen van dat niveau. Zou een enorm verlies betekenen. En ook nog linksbenig. Pittige klus. Tenzij hij met Blind achterin gaat spelen, maar dat denk/hoop ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 (bewerkt) Martinez niet weg doen joh, zou zonde zijn. Ben ik misschien wel het meest fan van binnen dit elftal. Aan de andere kant moet Ajax in staat zijn om voor minder dan de helft van dat geld een vervanger te halen uit Zuid-Amerika. 27 juni 2022 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 4 uur geleden zei La Pulga: Als hij weggaat dan gaat het een heel lang seizoen worden. Dan komt het zo te staan achterin: Wijndal - Blind - Timber - Rensch. Laten we stellen dat het wel eens beter is geweest. Feitelijk gezien een korter seizoen. Omdat je dan lekker snel overal uitligt. Wat ik natuurlijk van harte zou toejuichen. Tis een irritant ventje, maar verdedigen kan die. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 5 minuten geleden zei Chiemel: Martinez niet weg doen joh, zou zonde zijn. Ben ik misschien wel het meest fan van binnen dit elftal. Aan de andere kant moet Ajax in staat zijn om voor minder dan de helft van dat geld een vervanger te halen uit Zuid-Amerika. Haha vind het altijd wel leuk om zulke berichten te zien, met Antony ten op zichte van Neres heeft dat goed uitgepakt maar ik denk dat een voetballer als Martinez wel echt uniek is in Zuid-Amerika. De kans bestaat natuurlijk dat je ook gewoon een Mallejan 2.0 kan halen en een centrale verdediger van zulke klasse is anders scouten dan één van de zovele rechtsbuitens in Brazilië. Het is niet onmogelijk, maar ik denk dat je dan al je lijstje klaar moest hebben voor vervangers en daar zijn H2 denk ik niet echt goed op voorbereid. Die scouten nu voornamelijk op Nederlanders, wat niet slecht is maar letterlijk iedereen kent die namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 5 uur geleden zei Thierryvane: Normaal doen. Volgens mijn maat en die hard Arsenal fan(heeft er 2 tats van) gaat bedoeling worden dat hij linksback gaat spelen bij ons... Dat kan ie volgens transfermarkt ook maar ik zei tegen hem dat doet/deed ie alleen nooit bij Ajax lol.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Dan kunnen jullie inderdaad beter voor Nico gaan, die zal daar echt niet misstaan en voor max 5 miljoen op te halen. Dat zijn 50000 seizoenkaarten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: Dan kunnen jullie inderdaad beter voor Nico gaan, die zal daar echt niet misstaan en voor max 5 miljoen op te halen. Dat zijn 50000 seizoenkaarten Martinez is jonger en vaste international en Saliba zal vast niet alles gaan spelen op CV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: Volgens mijn maat en die hard Arsenal fan(heeft er 2 tats van) gaat bedoeling worden dat hij linksback gaat spelen bij ons... Dan vind ik het echt zonde van je geld. Zijn kracht ligt echt centraal. Misschien als defensieve middenvelder, maar ik zie in hem geen back. Dan kun je inderdaad net zo goed Nico ophalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 juni 2022 Share Geplaatst 27 juni 2022 Ach ja Ajax is ook al jaren infamous om spelers op rare posities te zetten.... Mijn mantra/motto wees blij dat je speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten