Kyrill Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Mooi minuut stilte voor Willy. En gaaf publiek bij is! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Je n is gefikst, nu dat probleem met de wegvallende woorden nog. Redelijk open wedstrijd tot dusver, best een leuk schouwspel voor de neutrale kijker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) Karlsson, Wijndal en Koopmeiners vind erg sterk spelen zeg. Boadu mwwah. Ajax had controle tot minuut 20-22, daarna werd AZ behoorlijk gevaarlijk zeg. @MetalMichaelnee, sommige posts gaan vanaf mijn mobiel. 25 april 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Ik vind het vooral één groot foutenfestival. De invloed van het publiek lijkt vooral een soort overenthousiasme te zijn: met name bij Ajax raken ze elke bal te hard. Maar het is wel redelijk fel, de intensiteit ligt wel hoog. Maar ja, in de Championship ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Klaassen doet maar weer.... Snoert veel mensen hier de mond.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Goed gedaan door Haller vooral. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 1 minuut geleden zei cimbomcu: Goed gedaan door Haller vooral. Had ook wel wat goed te maken na die opgelegde kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Oh, dacht dat we vandaag kampioen konden worden. Haha, niet dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Weer Davy , de Dirkuijt van Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Helemaal vergeten dat Idrissi bij Ajax zat joh. Enkel gehuurd of verplichte koopoptie? Zou je ook best zonder kunnen namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 3 minuten geleden zei Chiemel: Oh, dacht dat we vandaag kampioen konden worden. Haha, niet dus. Maar je bent nu wel voor 99,5%.... 1 punt in laatste 4 duels, is genoeg nu..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Kampioenuuuuh, geen club die ons kan evenaren. Zeus ouwe zeikerd je dikke moer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 2de helft wel helemaal gedomineerd he? Uitstekend Ajax gezien, AZ geen schijn van kans gelaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Klopt Ajax was heer en meester 2e helft, doodzonde AZ in 1e helft niet 1 of 2 goals heeft gescoord, waar ze recht op hadden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) 22 minuten geleden zei Regis: Kampioenuuuuh, geen club die ons kan evenaren. Zeus ouwe zeikerd je dikke moer Gefeliciteerd, hopelijk heb je weer genoten van het geweldige spel. En knap, hoor, de concurrentie was ook van bijzonder hoog niveau. 25 april 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Beetje vreemd want je weet dat mijn pa vorig jaar juni heel onverwacht is overleden. Dik genoten vandaag ja. Lekkerste dagen als supporter dit. Wij kunnen ook niet veel doen aan het niveau van de concurrentie. Alleen maar knap wat wij in een kleine competitie als Nederland voor elkaar krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 7 minuten geleden zei Socrates: En jouw dikke vader! Maar nee, gefeliciteerd, hopelijk heb je weer genoten van het geweldige spel. En knap, hoor, de concurrentie was ook van bijzonder hoog niveau. 1e helft zkr wel hoor. Mag blij zijn 0-0 stond in rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 (bewerkt) 6 uur geleden zei Regis: Beetje vreemd want je weet dat mijn pa vorig jaar juni heel onverwacht is overleden. Dik genoten vandaag ja. Lekkerste dagen als supporter dit. Wij kunnen ook niet veel doen aan het niveau van de concurrentie. Alleen maar knap wat wij in een kleine competitie als Nederland voor elkaar krijgen Prima dat je vandaag een blije supporter bent, gefeliciteerd ermee, maar zie weinig aanleiding om mij erbij te halen. Lijkt me heel logisch dat ze kampioen zijn geworden, maar goed. 25 april 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Zeus, zou graag eens uit jou willen horen dat Ajax 2de helft erg goed heeft gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 7 minuten geleden zei cimbomcu: Zeus, zou graag eens uit jou willen horen dat Ajax 2de helft erg goed heeft gespeeld. Tot de 60e minuut niet, was het nog steeds vooral slordig. Daarna keek ik LBL. Maar zal vast, al vind ik jou niet een erg betrouwbare bron op voetbalgebied. Maar heb gewoon gezegd dat Ajax goed speelde in de tweede helft uit bij Lille en ook dat ik ze in de uitwedstrijd tegen AS Roma naar eigen kunnen vond spelen. Dat frame van mimi wat negatief is vooral supporterssentiment. Prima, zelf weten, ik weet dat ik vrij rationeel naar voetbal kijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 1 uur geleden zei MetalMichael: Helemaal vergeten dat Idrissi bij Ajax zat joh. Enkel gehuurd of verplichte koopoptie? Zou je ook best zonder kunnen namelijk. Optionele koopoptie van 18 miljoen. Gaat niet gebeuren dus. Kijkende naar de geruchten e.d., lijkt een verkoop van Neres bij een goed bod deze zomer, en de aankoop van Sulemana het meest voor de hand te liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Kattig hoor sommige Ajax supporters hier In ieder geval proficiat met dit kampioenschap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 april 2021 Share Geplaatst 25 april 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 april 2021 Share Geplaatst 26 april 2021 Kam-pi-oe-nen! Let niet op die vreselijke tweet maar wát een filmpje. Heeft nog altijd niks te zoeken bij Ajax imo, maar een mooi figuur is het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 april 2021 Share Geplaatst 26 april 2021 Wat was dat genieten gisteren. Wat een intense pot. Az behoorlijk niveau delen in de eerste helft. De inzet van Ajax was maximaal en dan is het toch weer bijzonder dat we in de 2e helft het spelniveau en conditioneel niveau wel weten vast te houden en Az (en Vitesse vorige week) niet. Terwijl de Ajax spelers heel veel minuten in de benen hebben de afgelopen weken. Een echte wedstrijd ( het eerste uur ) met uiteindelijk de terechte winnaar. YESSSS LEKKERFREDDDDDDDDDDDDDDD! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten