Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2372

• Chiemel

1900

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1525

3 minuten geleden zei Nom de Guerre:

Ietwat onredelijk danwel onrealistisch, het is niet zo dat Ajax invloed heeft op hoe de justitiële macht in Nederland werkt :D 

Nee dat is in Rusland natuurlijk wel anders. Misschien dat daar de verwarring is. :D   Maar goed Promes zou sowieso gewoon naar Rusland mogen en daar mogen voetballen. Als hij veroordeeld word levert Rusland ook gewoon uit, want Promes is geen onderdaan van de Russische staat. Dat is in deze juridisch strafrechtelijk het belangrijkste, lijkt mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Nom de Guerre:

Misschien moet Marc die oud-Russische onderhandelingstechniek van wodka op tafel eens proberen, daar schijnen mensen relaxter van te worden.

Nou, ik niet.

Heb laatst nog een spits gehaald voor 130 miljoen in FM na een flesje wodka.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

44 minuten geleden zei Regis:

Ja, vind het dus raar dat het nu ineens een struikelblok is. Toen zij al gesprekken met Quincy begonnen te voeren was het strafonderzoek al bekend. Komen ze dus nu ineens hier mee. Wat mij betreft prima als we voor een deel garant gaan staan. Kunnen niet snel genoeg van die rotte appel af zijn.

Zal vast deel van de tactiek zijn. Ze konden langer wachten omdat de deadline in Rusland later ligt. Vervolgens moet Ajax voor de zekerheid een vervanger halen en kunnen zij druk zetten voor een lager bedrag omdat Ajax anders met meerdere spelers opgescheept zit. Wel mooi dat het een huurdeal is nu, weinig risico verder.

En wel goed dat Idrissi er is, omdat de spoeling in Europese wedstrijden anders wel heel dun wordt nu Haller niet mee mag doen ;c Man, wat zal die zich kut voelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Thierryvane:

Blijkbaar stond Haller wel op de lijst, maar hebben ze een vinkje niet aangevinkt. Heer-lijk.

Ik zie Overmars al lekker met een zak paprika chips zitten en per ongeluk met zijn elleboog het vinkje bij Haller wegdrukken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei Thierryvane:

Ene kant snap ik het van Brobbey. Stel dat Haller/Traoré uitvalt, ben je de lul. Maar pfffffff.

Kudus nieuwtje is top.

Maar wat is zijn issue dan? Ik snap het oprecht niet. Oké, hij zal balen dat haller is gehaald. Snap ik. Maar de clubs waarmee hij nu mee in verband gebracht word, daar is de concurrentie nog even wat gekker. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Boeien toch? Hij gaat gewoon weg. Zaakwaarnemer zegt dat het niet aan Ajax ligt en dat Ajax echt vertrouwen in hem heeft uitgesproken en een hele goede  aanbieding heeft gedaan maar dat het ''gevoel'' bij Brobbey ontbreekt. Nou prima, succes.

Hoop dat we iig vaker Traore gaan zien dan Brobbey nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

58 minuten geleden zei Chiemel:

Die Brenner voor 11 mil naar Cincinatti, dan zou hij vast niet heel goed zijn toch? 

Beetje Danilo 2.0. Heel goed dat hij niet gehaald is, want zo eentje hebben we er dus al rondlopen. En qua talent, tja, dat is altijd een vraagteken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei cimbomcu:

Boeien toch? Hij gaat gewoon weg. Zaakwaarnemer zegt dat het niet aan Ajax ligt en dat Ajax echt vertrouwen in hem heeft uitgesproken en een hele goede  aanbieding heeft gedaan maar dat het ''gevoel'' bij Brobbey ontbreekt. Nou prima, succes.

Hoop dat we iig vaker Traore gaan zien dan Brobbey nu.

Tja, zonde is het natuurlijk wel. Rijkhoff en Brobbey verliezen op één dag. Las dat Rijkhoff 500K op jaarbasis gaat verdienen. Jochie is zestien en nog geen pepernoot geraakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Allemaal tactiek. Hij was niet getergd genoeg. Dus niet ingeschreven zodat hij komende maand met het schuim op zn bek speelt en 3 ballen door het net heen ramt iedere wedstrijd.

Veel zuurder dat we Gravenberch missen in de eerste wedstrijd tegen Lille dan Haller iig. 

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites