Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2375

• Chiemel

1904

• cimbomcu

1571

• Rogier.

1527

4 minuten geleden zei Regis:

Ik denk niet dat het allemaal zo serieus is Karel. Mokum is gewoon hartstikke normaal trouwens. Geen flauw idee wat daar kansloos aan is.

Dat is waar maat. Oke dan is Mokum niet kansloos idd, maar ik vind nog steeds ze niet al te best kunnen zingen.

Maar het idee is opzich leuk als Parodie, is het best grappig iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Zeus:

Promes op tien en Labyad in de spits? Grapje toch?

Lijkt mij gewoon Labyad op 10, Promes op links en Tadic in de spits. Ronald de Boer is niet serieus te nemen.

Overmars hint even naar een vertrek van Traore en/of Brobbey :D 

bewerkt door Regis
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tweede helft zakt PSV in omdat ze moe zijn en dan komen Haller en Kudus even de boel slopen. 4-2 na een 1-2 achterstand bij rust, 2x Haller.

49 minuten geleden zei Regis:

Overmars hint even naar een vertrek van Traore en/of Brobbey :D 

Deze heb ik gemist, wat zei die?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Rogier.:

Tweede helft zakt PSV in omdat ze moe zijn en dan komen Haller en Kudus even de boel slopen. 4-2 na een 1-2 achterstand bij rust, 2x Haller.

Deze heb ik gemist, wat zei die?

Kwam er op neer dat wij niet wisten wat er nog allemaal te gebeuren stond de komende weken en dat ze met Haller al hebben voorgesorteerd op wat nog gaat komen. Dus gaat geheid iemand vertrekken. Traore of Brobbey lijkt mij dan het meest logisch. Met de interesse van Wolves voor Traore en Brobbey die ook al met andere clubs praat

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Chiemel:

Ah, fijn, die ESPN app doet het niet op moment supreme. Ik krijg geen beeld, meer mensen die dat hebben? 

Hoe log je überhaupt in met Ziggo? Bij Fox was er een Ziggo knop te vinden waarmee je in kon loggen, op de ESPN app is deze nergens te vinden. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jongens, ik kan het niet meer aanzien. Onze linksback is zo verschrikkelijk slecht, die kan er echt geen pepernoot van. Zou nu graag opteren voor Blind op linksback en dan Martinez erin voor meer voetbal. Moet je eens opletten hoevaak het misgaat bij Nico op links. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites