Socrates Geplaatst 22 augustus 2020 Share Geplaatst 22 augustus 2020 De speler 'een aankoop' ken ik niet. Het gaat uiteraard om het aantrekken van de juiste defensieve middenvelder met een zekere basistechniek. Dat is niet zo vreselijk moeilijk, alleen in Frankrijk lopen er tegenwoordig al een stuk of tien rond. Mooi dat jij vertrouwen hebt in de defensieve kwaliteiten van jongens als Gravenberch, Eiting en Taylor. Je bent wel zo'n beetje de enige, zelfs Ten Hag ziet dat anders getuige Alvarez. Volgens mij was jij vorig jaar ook al degene die riep dat de selectie allang prima was, terwijl toen ook al bleek: middenveld niet goed genoeg in defensief opzicht, voorin niet breed genoeg. En dat is beide gebleken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 augustus 2020 Share Geplaatst 22 augustus 2020 Wat was Alvarez weer schrikbarend slecht net. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 augustus 2020 Share Geplaatst 22 augustus 2020 2 uur geleden zei Zeus: De speler 'een aankoop' ken ik niet. Het gaat uiteraard om het aantrekken van de juiste defensieve middenvelder met een zekere basistechniek. Dat is niet zo vreselijk moeilijk, alleen in Frankrijk lopen er tegenwoordig al een stuk of tien rond. Mooi dat jij vertrouwen hebt in de defensieve kwaliteiten van jongens als Gravenberch, Eiting en Taylor. Je bent wel zo'n beetje de enige, zelfs Ten Hag ziet dat anders getuige Alvarez. Volgens mij was jij vorig jaar ook al degene die riep dat de selectie allang prima was, terwijl toen ook al bleek: middenveld niet goed genoeg in defensief opzicht, voorin niet breed genoeg. En dat is beide gebleken. Ah ja in Mexico en in België liepen er ook 2 rond. Helaas renderen beide niet toen ze aangekocht werden voor enorme bedragen. Vorig jaar heeft weinig met dit jaar te maken. De jongens die je noemt zijn weer een jaartje verder. Hoezo getuige Alvarez? Ik heb het niet over 1 positie, ik heb het over het middenveld. Het middenveld is voor mij prima. 2 uur geleden zei Thierryvane: Wat was Alvarez weer schrikbarend slecht net. Ben geen fan van die jongen, maar echt oneens dit. Vond hem verdedigend prima spelen, goed aan het blokken en liep een aantal keer goed in de weg. Dat hij aan de bal niet veel kan is ook duidelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 augustus 2020 Share Geplaatst 22 augustus 2020 Leuke pot. Ajax oogt bij vlagen fris en fruitig. Hoop dat Onana snel weer onder de lat staat. Stekelenburg buiten een paar heel aardige reddingen, echt heel ondermaats in zijn beslissingen aan de bal. Zelfs Blind werd er een keer heel onrustig van. Achterin gaan het interessante keuzes worden. Verwacht dat Dest nog weggaat, gezien de topclubs die achter hem aanzitten en met Mouz heb je een uitstekende back. Voetenwerk waar menig ballerina jaloers op zal zijn. Blind - Schuurs blijft te traag op topniveau. Hoe goed zij het ook doen, het blijft in de omschakeling en met vijftig meter in de rug echt behappen. Elke oefenmatch geef je drie open kansen weg. Taglia blijft ook niet, oogt vandaag ook tegen Salzburg minder. Aanval gaan luxe keuzes worden. Reken Promes niet mee(Donny gaat zeker weg), maar voorin heb je leuk speelgoed met Tadic, Hunt,Traore, Neressi,Antony en Labyad. Laatste krijgt wel te weinig de bal vandaag. Zag je ook toen Kudos daar kwam te staan. Bijna alles gaat over links. Wat logisch is met Alvarez in je rechterzone. Denk dat Traore jaartje ervaring gaat opdoen bij een andere club. Labyad echt een fantastische voorbereiding gespeeld. Eerlijk is eerlijk. Kreeg echt speelplezier van dat ventje. Mooi om te zien in de as. Belangrijkste linie gaat dit jaar ook de hoofdbrekens voor ten Hag worden. Gravenberch lijkt mij een zekerheid onder ten Hag. Heeft een mentale switch gevonden in defensieve arbeid lijkt het. Maakte vandaag wel een paar heel slordige beslissingen aan de bal en al die lange passen van 'm zijn mooi, maar handelen kon ook vaak genoeg. Van de Beek normaliter de 10. Dag en nacht verschil met Promessi. Als de geruchten waar zijn, begrijp ik heel goed waarom Koeman hem naar Barcelona wil hebben. Enige ook die dat aankan in de selectie. Alvarez was vandaag in balbezit tegenpartij niet eens zo heel slecht. Won wat tweede ballen. Als stofzuiger wel oke. Maar goed, we weten allemaal dat je normaliter niet zo'n type nodig hebt op het middenveld bij Ajax. In balbezit veel te vaak achteruit en zeker drie seconden te laat. Had perfect gepast in het voetbal van de Boer. Ajax voetbalt automatisch door met hem te spelen veelal over links. Had je nog geluk dat Salzburg een ploeg is dat op elke speler gaat drukzetten. Maar als dit zo ongeveer de opstelling gaat worden dit seizoen, zet iedere trainer met een beetje voetbalhersenen constant Alvarez vrij aan de bal. Voorbereiding al met al best leuk. Veel combinatie werk gezien. Ook het drukzetten valt mij niet eens tegen. Komen weer wat leuke talenten aan uit 0-19. Gaan dit seizoen wederom niet zo dominant zijn als dat je moet zijn qua uitgaven en selectiewaarde. Daarvoor moet er echt een centrale verdediger en een middenvelder bij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 augustus 2020 Share Geplaatst 22 augustus 2020 3 uur geleden zei cimbomcu: Ah ja in Mexico en in België liepen er ook 2 rond. Helaas renderen beide niet toen ze aangekocht werden voor enorme bedragen. Vorig jaar heeft weinig met dit jaar te maken. De jongens die je noemt zijn weer een jaartje verder. Hoezo getuige Alvarez? Ik heb het niet over 1 positie, ik heb het over het middenveld. Het middenveld is voor mij prima. Ben geen fan van die jongen, maar echt oneens dit. Vond hem verdedigend prima spelen, goed aan het blokken en liep een aantal keer goed in de weg. Dat hij aan de bal niet veel kan is ook duidelijk. De bekende drogredenen weer. In Mexico liep een voor Mexicaanse competitie-begrippen redelijk complete defensief ingestelde speler rond, die als je een beetje goed kijkt niet over heel veel technische eigenschappen beschikt en dus voor Ajax in het profiel van een centrale verdediger past. Bij Standard Luik - daar ga ik weer, voor de 100e keer - liep een dynamische spelmaker rond die in een dynamisch spelende ploeg vooral moest zorgen voor de eindpass en tevens leunde op zijn goede traptechniek. Als ik zeg: een defensieve middenvelder met dus defensieve kwaliteiten en daarnaast een iets meer dan slechts functionele basistechniek, dan heb ik het dus ook echt over dat type speler. Dat profiel. Jij zegt dat het middenveld prima is. Ik weet niet of je het inmiddels al door hebt gekregen: Alvarez maakt onderdeel uit van het middenveld. Waarom? Omdat zonder een defensief ingestelde speler als hij het middenveld niet in balans is, omdat het dus defensieve impulsen en stabiliteit mist. Je kan dus niet zeggen: Alvarez is kut, maar middenveld is prima. Alvarez = middenveld. Prima middenveld = balans door defensieve impulsen/stabiliteit. 2 uur geleden zei Dansmeister: Leuke pot. Ajax oogt bij vlagen fris en fruitig. Hoop dat Onana snel weer onder de lat staat. Stekelenburg buiten een paar heel aardige reddingen, echt heel ondermaats in zijn beslissingen aan de bal. Zelfs Blind werd er een keer heel onrustig van. Achterin gaan het interessante keuzes worden. Verwacht dat Dest nog weggaat, gezien de topclubs die achter hem aanzitten en met Mouz heb je een uitstekende back. Voetenwerk waar menig ballerina jaloers op zal zijn. Blind - Schuurs blijft te traag op topniveau. Hoe goed zij het ook doen, het blijft in de omschakeling en met vijftig meter in de rug echt behappen. Elke oefenmatch geef je drie open kansen weg. Taglia blijft ook niet, oogt vandaag ook tegen Salzburg minder. Aanval gaan luxe keuzes worden. Reken Promes niet mee(Donny gaat zeker weg), maar voorin heb je leuk speelgoed met Tadic, Hunt,Traore, Neressi,Antony en Labyad. Laatste krijgt wel te weinig de bal vandaag. Zag je ook toen Kudos daar kwam te staan. Bijna alles gaat over links. Wat logisch is met Alvarez in je rechterzone. Denk dat Traore jaartje ervaring gaat opdoen bij een andere club. Labyad echt een fantastische voorbereiding gespeeld. Eerlijk is eerlijk. Kreeg echt speelplezier van dat ventje. Mooi om te zien in de as. Belangrijkste linie gaat dit jaar ook de hoofdbrekens voor ten Hag worden. Gravenberch lijkt mij een zekerheid onder ten Hag. Heeft een mentale switch gevonden in defensieve arbeid lijkt het. Maakte vandaag wel een paar heel slordige beslissingen aan de bal en al die lange passen van 'm zijn mooi, maar handelen kon ook vaak genoeg. Van de Beek normaliter de 10. Dag en nacht verschil met Promessi. Als de geruchten waar zijn, begrijp ik heel goed waarom Koeman hem naar Barcelona wil hebben. Enige ook die dat aankan in de selectie. Alvarez was vandaag in balbezit tegenpartij niet eens zo heel slecht. Won wat tweede ballen. Als stofzuiger wel oke. Maar goed, we weten allemaal dat je normaliter niet zo'n type nodig hebt op het middenveld bij Ajax. In balbezit veel te vaak achteruit en zeker drie seconden te laat. Had perfect gepast in het voetbal van de Boer. Ajax voetbalt automatisch door met hem te spelen veelal over links. Had je nog geluk dat Salzburg een ploeg is dat op elke speler gaat drukzetten. Maar als dit zo ongeveer de opstelling gaat worden dit seizoen, zet iedere trainer met een beetje voetbalhersenen constant Alvarez vrij aan de bal. Voorbereiding al met al best leuk. Veel combinatie werk gezien. Ook het drukzetten valt mij niet eens tegen. Komen weer wat leuke talenten aan uit 0-19. Gaan dit seizoen wederom niet zo dominant zijn als dat je moet zijn qua uitgaven en selectiewaarde. Daarvoor moet er echt een centrale verdediger en een middenvelder bij komen. Eens met Blind & Schuurs te traag, hier ook al een paar keer gezegd. Idem dito met nieuwe CV en vooral middenvelder, Alvarez en VD Beek. Mazraoui vind ik geen wereldback. Die was tegen Utrecht ook weer lui en ongeconcentreerd. Die heeft gewoon een fysiek sterke leiderstype als De Ligt naast zich nodig, die hem alert kan houden en fouten van hem kan herstellen. Als dat het geval is: voor een back ontzettend technisch vaardig. Dat is mooi om te zien. Voor de rest: mooi dat je er weer eens bent. Sta ik hier eens niet in mijn ééntje! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 Donny > Barca zal niet lang meer duren vrees ik. Krijg je weer die engerd van een Guido Albers te zien. Hopelijk daarna vuurwerk van Marcie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 Barca gaat nooit 55 miljoen voor hem betalen. En Suarez wil eigenlijk helemaal niet naar Ajax, maar bij Barca blijven. Gaat nog een moeilijk verhaal worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Skkky50 Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 (bewerkt) 21 uur geleden zei Zeus: Ajax is al geplaatst. Misschien de combinatie grotere competitie plus hoger salaris. Maar zou best kunnen dat er nog een iets grotere club voor hem komt. Barca schijnt op die positie nu naar Angeliño te kijken, dus dat is mogelijk één minder als dat doorgaat. Klopt ja, mijn fout. Zat te denken aan de strijd tussen Pot 2 en Pot 3. Ik zie Tagliafico die stap niet maken, aangezien Leicester zich ook vaak genoeg niet kwalificeert voor Europees voetbal. Een club als Valencia, AS Roma zie ik hem eerder overwegen. Bij naam al groter, en vaker ook verzekerd van Europees voetbal. 23 augustus 2020 bewerkt door Skkky50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 (bewerkt) Mag toch hopen dat Barca geen 55 miljoen neerlegt voor hem. Vind het wel een logischer aankoop dat PJanic maar veelste veel geld. Max 30 en dat moet Ajax dan weer niet doen. Overigens lees ik nu ook dat Nico naar Barca gaat, dat is een stukje beter. 23 augustus 2020 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 Waar lees je dat? Tagliafico heeft interesse van Leicester en geruchten m.b.t. de linksback-positie bij Barca wijzen nu naar Angeliño en vooral Gaya. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Zeus: Waar lees je dat? Tagliafico heeft interesse van Leicester en geruchten m.b.t. de linksback-positie bij Barca wijzen nu naar Angeliño en vooral Gaya. https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=376069 Ook voetbalprimeur meldde het al. 23 augustus 2020 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 23 augustus 2020 Share Geplaatst 23 augustus 2020 19 uur geleden zei cimbomcu: Ah ja in Mexico en in België liepen er ook 2 rond. Helaas renderen beide niet toen ze aangekocht werden voor enorme bedragen. Vorig jaar heeft weinig met dit jaar te maken. De jongens die je noemt zijn weer een jaartje verder. Hoezo getuige Alvarez? Ik heb het niet over 1 positie, ik heb het over het middenveld. Het middenveld is voor mij prima. Ben geen fan van die jongen, maar echt oneens dit. Vond hem verdedigend prima spelen, goed aan het blokken en liep een aantal keer goed in de weg. Dat hij aan de bal niet veel kan is ook duidelijk. Welke wedstrijd heb jij gezien dan? Heeft 1 keer een goede verdedigende actie gehad in de eerste helft vlak bij het doel. Rest van de tijd is hij alleen maar het spel aan het vertragen. Of te korte ballen afgeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Tagliafico wordt nu gelinkt aan Napoli en Marin aan Cagliari. Laatste zal inmiddels iedereen wel toejuichen geloof ik. Of Nico naar Napoli wil betwijfel ik, niet per se een overduidelijke stap vooruit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Miljoentje of 6/7 voor Marin? Nu Magallán nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Zou top zijn. Voor beiden partijen. Prima speler die Marin voor een ander spelsysteem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Tagliafico zou zomaar in een Ziyech-situatie terecht kunnen komen, dat de echte top niet voor hem komt. Ik betwijfel of hij dan wil gaan. Hij wordt toch al 28 over een week, dus zijn stap nu moet wel een goede zijn. Dan zie ik 'm in ieder geval niet zo snel naar een club vertrekken die niet Champions League speelt komend seizoen. Goed bericht over Marin zeg. Hopelijk is het waar en kan die jongen weer ergens minuten gaan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Op 22-8-2020 om 23:53 zei Zeus: De bekende drogredenen weer. In Mexico liep een voor Mexicaanse competitie-begrippen redelijk complete defensief ingestelde speler rond, die als je een beetje goed kijkt niet over heel veel technische eigenschappen beschikt en dus voor Ajax in het profiel van een centrale verdediger past. Bij Standard Luik - daar ga ik weer, voor de 100e keer - liep een dynamische spelmaker rond die in een dynamisch spelende ploeg vooral moest zorgen voor de eindpass en tevens leunde op zijn goede traptechniek. Als ik zeg: een defensieve middenvelder met dus defensieve kwaliteiten en daarnaast een iets meer dan slechts functionele basistechniek, dan heb ik het dus ook echt over dat type speler. Dat profiel. Jij zegt dat het middenveld prima is. Ik weet niet of je het inmiddels al door hebt gekregen: Alvarez maakt onderdeel uit van het middenveld. Waarom? Omdat zonder een defensief ingestelde speler als hij het middenveld niet in balans is, omdat het dus defensieve impulsen en stabiliteit mist. Je kan dus niet zeggen: Alvarez is kut, maar middenveld is prima. Alvarez = middenveld. Prima middenveld = balans door defensieve impulsen/stabiliteit. Drogredenen? Hoezo? Ajax zocht naar Alvarez en Marin en hadden echt wel meer verwacht van die jongens. Helaas dus verkeerd gegokt, net zoals Magallan. Dus jij kan wel heel makkelijk uit je ivoren toren lullen dat het niet zo moeilijk is om een 6 te halen, maar jij bent hier de eerste zeikerd wanneer er een 6 komt die gewoon onvoldoende presteert. Dan ga ik liever voor wat we al hebben, en ook waar Ajax voor staat, namelijk de jeugd. Ik vind het middenveld prima ja, daar hoort Alvarez bij. Ik ben geen fan van de type Alvarez op het middenveld maar vindt het dan onzin om nog een speler voor tig miljoen aan te kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 In Italië gaan geruchten dat Lazio interesse heeft in Martinez en Alvarez. Kan mij haast niet voorstellen dat er ook maar iets van waar is, maar anders toch heel snel een strik eromheen en op het vliegtuig zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Omdat je slecht scoutingswerk - thans, als ze daadwerkelijk als zessen werden gezien - in mijn schoenen schuift, terwijl ik niks te maken heb met het aantrekken van zowel Alvarez en Marin. Had beide hoogstwaarschijnlijk ook nooit aangeraden bij Ajax, laat staan als zes. Bij beide heb ik toch echt niet lang nodig gehad om te zien wat voor type speler ze in elk geval niet zijn. En ja, de jeugd en wat we al hebben. Maar er loopt geen echte zes rond momenteel, dus we hebben niks. Of je moet Llansana al door willen schuiven naar het eerste, maar dat zou ik toch niet doen. Volgens mij heb ik jou al vaker in dit soort situaties zien zeggen: nee, eigen jeugd. Nee, duidelijke miskopen gewoon nog maar een kans geven. Als jij het voor het zeggen zou hebben bij Ajax, zou het al snel weer terug bij af zijn. Europa League voetbal-niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 14 minuten geleden zei Regis: In Italië gaan geruchten dat Lazio interesse heeft in Martinez en Alvarez. Kan mij haast niet voorstellen dat er ook maar iets van waar is, maar anders toch heel snel een strik eromheen en op het vliegtuig zetten. Zou je Martínez ook willen zien vertrekken ja? Die is toch afgelopen seizoen sterk gebleken en is ook nog eens multifunctioneel inzetbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Ik vind Martinez uiteindelijk toch gewoon een LCV. Bij voorkeur in een driemansachterhoede. Snel, alert, stevige tackle en agressief. Positioneel en technisch niet goed genoeg voor het middenveld bij Ajax. Op linksback mijn twijfels bij zijn offensieve kwaliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 25 minuten geleden zei Zeus: Omdat je slecht scoutingswerk - thans, als ze daadwerkelijk als zessen werden gezien - in mijn schoenen schuift, terwijl ik niks te maken heb met het aantrekken van zowel Alvarez en Marin. Had beide hoogstwaarschijnlijk ook nooit aangeraden bij Ajax, laat staan als zes. Bij beide heb ik toch echt niet lang nodig gehad om te zien wat voor type speler ze in elk geval niet zijn. En ja, de jeugd en wat we al hebben. Maar er loopt geen echte zes rond momenteel, dus we hebben niks. Of je moet Llansana al door willen schuiven naar het eerste, maar dat zou ik toch niet doen. Volgens mij heb ik jou al vaker in dit soort situaties zien zeggen: nee, eigen jeugd. Nee, duidelijke miskopen gewoon nog maar een kans geven. Als jij het voor het zeggen zou hebben bij Ajax, zou het al snel weer terug bij af zijn. Europa League voetbal-niveau. Snap je niet wat ik bedoel of wat? Je kan gewoon er niet van uit gaan dat een aankoop wel gewoon makkelijk en beter rendeert dan wat je al in huis hebt. En laatste wat je zei, dat kan ik ook hoor: als het aan jou ligt krijgen we een vreemdelingenlegioen met alleen maar spelers waar je 10+ miljoen voor betaald en dan maar hopen dat er niet teveel miskopen tussen zitten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Tja. Met de open deur: je weet niet of wat je binnenhaalt ook beter rendeert dan wat er al is, kan je natuurlijk net zo goed niks meer aantrekken. Tagliafico, Neres, Onana etc. had jij waarschijnlijk dan ook nooit gehaald. Jij hebt kennelijk nog nooit van gewoon degelijk scoutingswerk gehoord. De Ajax-scouts zijn per definitie Goden in hun vakgebied en als ze een speler aanraden die uiteindelijk niet rendeert, bewijst dat puur dat aankopen ook maar gewoon ontzettend risicovol zijn. Vertel ze dat maar eens bij Shaktar of Atalanta. Neen. Goed scouten is een vak en eigenlijk geen geweldig moeilijk vak, mits je een speler een beetje snel kan lezen. Niet meer, niet minder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 1 uur geleden zei Zeus: Tja. Met de open deur: je weet niet of wat je binnenhaalt ook beter rendeert dan wat er al is, kan je natuurlijk net zo goed niks meer aantrekken. Tagliafico, Neres, Onana etc. had jij waarschijnlijk dan ook nooit gehaald. Jij hebt kennelijk nog nooit van gewoon degelijk scoutingswerk gehoord. De Ajax-scouts zijn per definitie Goden in hun vakgebied en als ze een speler aanraden die uiteindelijk niet rendeert, bewijst dat puur dat aankopen ook maar gewoon ontzettend risicovol zijn. Vertel ze dat maar eens bij Shaktar of Atalanta. Neen. Goed scouten is een vak en eigenlijk geen geweldig moeilijk vak, mits je een speler een beetje snel kan lezen. Niet meer, niet minder. Haha. Wat ben jij toch aan het zeiken zeg. De Zeus die altijd schreeuwt om inhoudelijke posts en vindt dat hij zelf de enige is die dat brengt gaat lekker over in het schreeuwen in de ruimte waar een Hansie Kraay jaloers op zou zijn. Cimbomcu: aangezien ik wel tevreden ben over het middenveld, en de toekomstige talenten op die positie zou ik ervoor kiezen om geen aankoop te doen. Zeker omdat een aankoop niet altijd een geslaagde aankoop hoeft te zijn. Zeus: DUS JIJ BENT TEGEN AANKOPEN EN HAD TAGLIAFICO, NERES EN ONANA OOK NOOIT GEHAALD Dacht dat jij van de inhoud was en niet van dit zwart-witte post gedrag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 augustus 2020 Share Geplaatst 24 augustus 2020 Ga elkaar anders even lekker PM'en of word volwassen. Here we go. #BREAKING #MikeVerweij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten