Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Denk niet dat De Roon echt een Ajax type speler is eigenlijk (je kan hem er altijd goed bij hebben natuurlijk), maar dat 'hij er niet veel van kan' is wel echt het meest lachwekkende wat ik vandaag heb gelezen. Na de voorspelling dat Romero topscorer werd in de Eredivisie dan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

3 uur geleden zei PJHoutman:

Denk je dat Koeman dat Groningen-verleden meeweegt? Daar geloof ik niet veel van.

Scheelt dat Koeman een trainersverleden heeft bij PSV, Ajax, Feyenoord, AZ en Vitesse. Dus als ie zijn verleden meeweegt, heeft het nog steeds geen effect?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Hwb:

Vandaar dat De Roon basisspeler is in het Oranje dat uit de crisis is én van een club uit een top-5 competitie die zich voor de CL lijkt te plaatsen.

De Roon is imo een type speler dat we nu niet hebben en best een paar keer goed hadden kunnen gebruiken. Nu ken ik Marin niet, maar met het vertrek van Frenkie mag er imo nog wel wat verdedigende degelijkheid (uiteraard met voldoende balvaardigheid) op het middenveld bij. Ik kan me voorstellen dat De Roon aan dat profiel voldoet.

En dat ontbreekt dus naar mijn idee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Hwb:

Nu ken ik Marin niet, maar met het vertrek van Frenkie mag er imo nog wel wat verdedigende degelijkheid (uiteraard met voldoende balvaardigheid) op het middenveld bij. 

Ik weet niet of hij al ter sprake gekomen is, en het is dat een pak grote clubs al achter hem aanzitten en hij dus moeilijk zal te halen zijn, maar Sander Berge van Genk is letterlijk de ideale middenvelder voor Ajax. Veel meer dan Marin. En een veel hoger potentieel ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei cimbomcu:

Vond dit wel het mooist dan vandaag.

Steeds meer een afkeer aan die vent. Wat hij bij Groningen heeft gepresteerd petje af. Keus voor Twente was al twijfelachtig.. Daarna mooie stap gemaakt. Maar kiest dan weer voor een foute club  Na Groningen Ajax dit seizoen dat gemiep van Groningen had geen respect voor Ajax... Dat moet je toch wel weten als oud speler.. Ach ja toch trots dat hij het groen en wit heeft gedragen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei komodo25:

Steeds meer een afkeer aan die vent. Wat hij bij Groningen heeft gepresteerd petje af. Keus voor Twente was al twijfelachtig.. Daarna mooie stap gemaakt. Maar kiest dan weer voor een foute club  Na Groningen Ajax dit seizoen dat gemiep van Groningen had geen respect voor Ajax... Dat moet je toch wel weten als oud speler.. Ach ja toch trots dat hij het groen en wit heeft gedragen 

Afkeer en trots? :cab:  Foute club... Manmanman, grow up.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei komodo25:

:-D Ja man hele foute keuze van hem om naar Ajax te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Kavinos:

Afkeer en trots? :cab:  Foute club... Manmanman, grow up.

Tja blijkbaar kan dat. Als ik aan Tadic denk denk ik ten eerste aan wat hij heeft laten zien als speler van Groningen. Trots dat een speler met zulke kwaliteiten voor Groningen heeft gespeeld. De stap naar Twente ( ook al zo'n foute club) deed al wat afbrokkelen maar goed. Spelers uit zulke landen zijn pure broodvoetballers en hebben weinig op met hoe supporters over andere clubs denken. Daarna een mooie stap gemaakt en als een oud Groningen speler terug keert naar Nederland dan hoop ik niet dat dat bij Ajax is. Twente, Heerenveen en Ajax zijn toch de 3 clubs waar ik het liefst geen oud Groningen spelers zie schitteren. Foute clubs door de ogen van een club supporter. Dat Tadic zo'n stap maakt kan ik wel begrijpen, maar zie hem dan liever in een PSV shirt. Of liever een mooie stap in Europa maken. Maar dat je na een wedstrijd dan ook nog eens zegt dat Groningen geen respect toonde voor Ajax. Sorry hoor maar dan brokkelt het goede beeld wat ik nog van hen had rap af

bewerkt door komodo25
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een kansloze verhalen zeg. Ben een echte Feyenoorder, al meer dan 10 jaar een seizoenskaart maar zal Ajax nooit een 'foute club' noemen. Gewoon een mooie club met een rijke historie en bovenal een duidelijke en goede visie. Dat jij dan iemand liever in een PSV shirt ziet lopen vind ik echt onbegrijpelijk; PSV bestaat voor 90% uit zeikerds en nare mensen.  

Denk dat Tadic geen betere stap had kunnen maken dan naar Ajax te gaan; hij is de ster en kan echt laten zien wat hij kan ipv sporadisch goed spelen bij een club die niet voor een kampioenschap speelt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei komodo25:

Foute club? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Regis:

Foute club? 

Foute club in de zin van waarom juist bij 1 van de 3 clubs waar de meeste supporters van Groningen niet warm bij lopen. Blijkbaar blazen de meeste hier het woord fout weer heel erg op 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei komodo25:

Foute club in de zin van waarom juist bij 1 van de 3 clubs waar de meeste supporters van Groningen niet warm bij lopen. Blijkbaar blazen de meeste hier het woord fout weer heel erg op 

'De meeste supporters' ahhh ik zie dat je geen eigen mening hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei komodo25:

Tja blijkbaar kan dat. Als ik aan Tadic denk denk ik ten eerste aan wat hij heeft laten zien als speler van Groningen. Trots dat een speler met zulke kwaliteiten voor Groningen heeft gespeeld. De stap naar Twente ( ook al zo'n foute club) deed al wat afbrokkelen maar goed. Spelers uit zulke landen zijn pure broodvoetballers en hebben weinig op met hoe supporters over andere clubs denken. Daarna een mooie stap gemaakt en als een oud Groningen speler terug keert naar Nederland dan hoop ik niet dat dat bij Ajax is. Twente, Heerenveen en Ajax zijn toch de 3 clubs waar ik het liefst geen oud Groningen spelers zie schitteren. Foute clubs door de ogen van een club supporter. Dat Tadic zo'n stap maakt kan ik wel begrijpen, maar zie hem dan liever in een PSV shirt. Of liever een mooie stap in Europa maken. Maar dat je na een wedstrijd dan ook nog eens zegt dat Groningen geen respect toonde voor Ajax. Sorry hoor maar dan brokkelt het goede beeld wat ik nog van hen had rap af

Wat een onzin verhaal man. Joe!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei komodo25:

Kwam gewoon heel naar over, maar wat je zegt valt allemaal wel mee volgens mij. Snap ook niet waarom je als Groningen fan iets tegen Ajax zou hebben en waarom een oud speler daar rekening mee zou moeten houden.  Blij met Dusan, Allene dat Dirk Kuyt gedrag mag ie wel meestoppen.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei komodo25:

Broodvoetballer klopt al imo niet, hij ging naar Twente terwijl die misschien ook wel naar het buitenland kon. Heeft daarna jarenlang bij Southampton gespeeld, had ook wel ergens anders meer geld kunnen verdienen. Daarna gaat die juist naar de Eredivisie, niet om geld te verdienen maar om kampioen te worden en CL te spelen. Sowieso carriere van Servie > Groningen > Twente > Southampton > Ajax is nou niet echt een carriere voor iemand die voor het geld voetbalt.

Je moet wat meer lijken op je directeur.

https://www.ajaxfanatics.nl/nieuws/hoofdnieuws/228784/nijland-wij-hebben-een-prima-verstandhouding-met-ajax

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites