Pino Geplaatst 11 december 2018 Share Geplaatst 11 december 2018 Ik snap die hype rond Doan ook niet zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 december 2018 Share Geplaatst 11 december 2018 Ik vind juist Doan echt goed. Zou hem ook graag bij Ajax zien. Alleen voor absoluut niet meer dan een miljoentje of 8. Ik heb goed opgelet op Magallan, echt een hele goede verdediger. Helaas voetballend niet veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 december 2018 Share Geplaatst 11 december 2018 Vond het niveau niet heel best anders. Maar je hebt gelijk, vooral Boca in vergelijking met River dat wel goed voetbalde en positiespel speelde. Boca deed helemaal niks behalve duelleren. Al had ik ze het wel gegund na alle gedoe. Ook wel opmerkelijk dat Tevez, Gago, Quintero en Zarate op de bank zaten. Opvolger Ziyech, mooi die Quintero ophalen :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 11 december 2018 Share Geplaatst 11 december 2018 54 minuten geleden zei cimbomcu: Ik vind juist Doan echt goed. Zou hem ook graag bij Ajax zien. Alleen voor absoluut niet meer dan een miljoentje of 8. Ik heb goed opgelet op Magallan, echt een hele goede verdediger. Helaas voetballend niet veel. Dit hebben we de laatste jaren al zo vaak gehoord: Sulejmani, Larsson etc. Heel goed in de pronvincie compleet falen zodra ze bij een grote club terecht komen. Is het niet waard om daar 8 a 10 miljoen voor neer te tellen, terwijl je in het buitenland gewoon een veel betere kan halen. Zegt ook wel veel dat alleen CSKA Moskou ofzo concreet voor hem was is toch niet het niveau wat je als Ajax moet willen nastreven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 december 2018 Share Geplaatst 11 december 2018 28 minuten geleden zei Regis: Dit hebben we de laatste jaren al zo vaak gehoord: Sulejmani, Larsson etc. Heel goed in de pronvincie compleet falen zodra ze bij een grote club terecht komen. Is het niet waard om daar 8 a 10 miljoen voor neer te tellen, terwijl je in het buitenland gewoon een veel betere kan halen. Zegt ook wel veel dat alleen CSKA Moskou ofzo concreet voor hem was is toch niet het niveau wat je als Ajax moet willen nastreven. Dat is toch geen argument? Gewoon individueel naar de speler kijken en dan oordelen. Als ik hem dan zie spelen dan denk ik dat hij een versterking kan zijn, is pas 20 ook. Ja geweldenaar die Quintero Bart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 12 uur geleden zei cimbomcu: Dat is toch geen argument? Gewoon individueel naar de speler kijken en dan oordelen. Als ik hem dan zie spelen dan denk ik dat hij een versterking kan zijn, is pas 20 ook. Ja geweldenaar die Quintero Bart. Dit zeiden we ook van zat andere spelers en vind Doan toch beduidend minder indrukwekkend dan die gasten. Sowieso zie ik liever focus op gewoon wat echte versterkingen er lopen 5000 Doan's op de toekomst rond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 Enige dat Doan voor heeft op andere spelers bij subtoppers is zijn marketingwaarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 14 uur geleden zei Regis: Dit hebben we de laatste jaren al zo vaak gehoord: Sulejmani, Larsson etc. Heel goed in de pronvincie compleet falen zodra ze bij een grote club terecht komen. Is het niet waard om daar 8 a 10 miljoen voor neer te tellen, terwijl je in het buitenland gewoon een veel betere kan halen. Zegt ook wel veel dat alleen CSKA Moskou ofzo concreet voor hem was is toch niet het niveau wat je als Ajax moet willen nastreven. Daarom wordt hij gevolgd door Dortmund en Atletico o.a . Gerucht wat nu rondgaat is dat hij verkocht wordt aan City en dat die hem voor 1,5 jaar terug verhuren . Zal zeker niet verkeerd zijn . City had in eerder stadium al interesse maar koos toen voor Groningen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 Sandler en Rodney Kongolo zijn ook naar City vertrokken. Vincent van den Berg naar Arsenal... Zo is er nog wel een hele lijst aan spelers die naar topclubs in Engeland zijn vertrokken, puur om de concurrentie, voor te willen zijn mocht hij per ongeluk toch echt doorbreken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 (bewerkt) 3 uur geleden zei Regis: Dit zeiden we ook van zat andere spelers en vind Doan toch beduidend minder indrukwekkend dan die gasten. Sowieso zie ik liever focus op gewoon wat echte versterkingen er lopen 5000 Doan's op de toekomst rond. Welke dan? Sulejmani noem je, en verder bij Ajax? Wat Doan bijvoorbeeld al voor heeft op Sulejmani is zijn techniek en balvaardigheid, dat is de essentie om bij Ajax te kunnen slagen. 12 december 2018 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 1 uur geleden zei komodo25: Daarom wordt hij gevolgd door Dortmund en Atletico o.a . Gerucht wat nu rondgaat is dat hij verkocht wordt aan City en dat die hem voor 1,5 jaar terug verhuren . Zal zeker niet verkeerd zijn . City had in eerder stadium al interesse maar koos toen voor Groningen Dat soort jongen worden gewoon gebruikt om geld te verdienen he. Lekker een aantal jaar verhuren voor een mooie geldsom en na 5 jaar voor 10 miljoen aan Bolton verkopen. Gewoon lekker aantoonbare versterkingen halen. . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 1 minuut geleden zei cimbomcu: Welke dan? Sulejmani noem je, en verder bij Ajax? Wat Doan bijvoorbeeld al voor heeft op Sulejmani is zijn techniek en balvaardigheid, dat is de essentie om bij Ajax te kunnen slagen. Dat had Mickey ook bij Heerenveen. Lamprou, Gudelj, Dijks, Sinkgraven, Viergever, Boer, Van der Hoorn, Duarte, Moisander, Sigthorsson. moet ik nog doorgaan of heb je genoeg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 21 minuten geleden zei Regis: Dat had Mickey ook bij Heerenveen. Lamprou, Gudelj, Dijks, Sinkgraven, Viergever, Boer, Van der Hoorn, Duarte, Moisander, Sigthorsson. moet ik nog doorgaan of heb je genoeg? Sulejmani was veel meer een pure dribbelaar. Nee ik heb niet genoeg, dat soort spelers ga je toch niet vergelijken met een Sulejmani of Doan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 (bewerkt) Jongens als Sulejmani, Gudelj, Sinkgraven en van der Hoorn waren toch dé mensen van het moment. Die zouden Ajax echt naar een hoger niveau tillen. Hetzelfde wat er nu gezegd wordt over een Doan. Doan is gewoon een gevalletje zoals die Japanner die jaren bij Arsenal speelde (Miyachi??) en het leuk deed toen hij werd verhuurd aan Feyenoord. Waar speelt die nu? Bij St. Pauli (alle respect) in de 2e Bundesliga. Waar speelt Sulejmani nu? In de Zwitserse competitie? Nooit ergens zijn "belofte" waar gemaakt. Gudelj, bezwijkt onder de druk en van der Hoorn schijnt het leuk de toen in het Championship maar is ook niet de nieuwe Jaap Stam wat iedereen dacht. Enige die voordeel van de twijfel verdiend is Sinkgraven, want die jongen is alleen maar geblesseerd. Volgens mij moeten we ook niet vergeten dat hij nu speelt met veel ruimte en weinig druk. Tuurlijk heerst er een bepaald verwachtingspatroon in Groningen over Doan, maar in de rest van het land is dat nihil. Hele andere situatie dan bij Ajax, PSV en Feyenoord. Voor die 10 miljoen is echt wel een stabielere en betere factor te koop dan Doan. 12 december 2018 bewerkt door Bramvinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 1 uur geleden zei Bramvinos: Jongens als Sulejmani, Gudelj, Sinkgraven en van der Hoorn waren toch dé mensen van het moment. Die zouden Ajax echt naar een hoger niveau tillen. Hetzelfde wat er nu gezegd wordt over een Doan. Dat werd volgens mij alleen over Sulejmani gezegd en zeker niet over vd Hoorn. Wel eens verder over Doan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 Lekkere opstelling van Ten Hag. Exact hoe ik het zou doen in zulke wedstrijden. Al ben ik wel benieuwd of Blind gewoon naast De Jong in de 4-2-3-1 gaat spelen, of dat 'ie als nummer zes in een 4-3-3 gaat spelen. Maar absoluut een goede opstelling, ook met Tadic als centrale aanvaller en met een plek voor Neres op de linkervleugel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 5 uur geleden zei Bramvinos: Jongens als Sulejmani, Gudelj, Sinkgraven en van der Hoorn waren toch dé mensen van het moment. Die zouden Ajax echt naar een hoger niveau tillen. Hetzelfde wat er nu gezegd wordt over een Doan. Doan is gewoon een gevalletje zoals die Japanner die jaren bij Arsenal speelde (Miyachi??) en het leuk deed toen hij werd verhuurd aan Feyenoord. Waar speelt die nu? Bij St. Pauli (alle respect) in de 2e Bundesliga. Waar speelt Sulejmani nu? In de Zwitserse competitie? Nooit ergens zijn "belofte" waar gemaakt. Gudelj, bezwijkt onder de druk en van der Hoorn schijnt het leuk de toen in het Championship maar is ook niet de nieuwe Jaap Stam wat iedereen dacht. Enige die voordeel van de twijfel verdiend is Sinkgraven, want die jongen is alleen maar geblesseerd. Volgens mij moeten we ook niet vergeten dat hij nu speelt met veel ruimte en weinig druk. Tuurlijk heerst er een bepaald verwachtingspatroon in Groningen over Doan, maar in de rest van het land is dat nihil. Hele andere situatie dan bij Ajax, PSV en Feyenoord. Voor die 10 miljoen is echt wel een stabielere en betere factor te koop dan Doan. Spreek voor je zelf. Vd Hoorn nooit was ingezien, Gudelj vond ik een vreselijke aankoop. Sulejmani vond ik wel echt een goede aankoop, helaas niet waargemaakt. Doan en Miyachi klopt ook niet. Miyachi is echt retesnel, kan verder weinig. Doan is niet zo snel, maar technisch juist heel goed. Maar we zullen het zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 Ook in zijn voorkomen met interviews etc. Heerlijke opstelling, ben benieuwd. Eens @Barteh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 31 minuten geleden zei cimbomcu: Spreek voor je zelf. Vd Hoorn nooit was ingezien, Gudelj vond ik een vreselijke aankoop. Sulejmani vond ik wel echt een goede aankoop, helaas niet waargemaakt. Doan en Miyachi klopt ook niet. Miyachi is echt retesnel, kan verder weinig. Doan is niet zo snel, maar technisch juist heel goed. Maar we zullen het zien. Ik zeg toch nergens dat jij dit gezegd hebt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 Zo, dit is even de slechtste 15 minuten van Blind sinds die terug is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 Frenkie is ook niet bepaald foutloos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 Slechte eerste helft, vooral de mannen op het middenveld en aanval. Ook de sfeer in het stadion is mager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 Huhu gaat lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 Gore mof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 12 december 2018 Share Geplaatst 12 december 2018 Wat gebeurt er allemaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten