TeamWesil Geplaatst 28 mei 2018 Share Geplaatst 28 mei 2018 (bewerkt) Land: Verenigde Staten Artiest: Grace Vanderwaal Nummer: Clay [/YOUTUBE] 28 mei 2018 bewerkt door TeamWesil Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 @TeamWesil De Verenigde Staten is helaas reeds verkozen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 (bewerkt) Ik pas mijn inzending wel aan. @TeamWesil @Chimpa 30 mei 2018 bewerkt door Platina32 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 [quote name='Platina32']Ik pas mijn inzending wel aan. @TeamWesil @Chimpa [/QUOTE] Dat is vriendelijke van je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 (bewerkt) Ranglijst aller tijden: top tien noteringen per deelnemer 30 mei 2018 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 30 mei 2018 Share Geplaatst 30 mei 2018 [quote name='Platina32']Ik pas mijn inzending wel aan. @TeamWesil @Chimpa [/QUOTE] Daar had ik jammer genoeg overgekeken. Thx! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 Zo te zien ben ik chef podium en daarbij ook meteen chef net niet eerste samen met @Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 15 deelnames, 1x vijfde en verder nooit top 10. De wereld is niet klaar voor mij :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 31 mei 2018 Share Geplaatst 31 mei 2018 15 deelnames, 1x vijfde en verder nooit top 10. De wereld is niet klaar voor mij :D Amateur! Elke editie mee gedaan, nooit hoger dan zesde gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 1 juni 2018 Share Geplaatst 1 juni 2018 Amateur! Elke editie mee gedaan, nooit hoger dan zesde gekomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 2 juni 2018 Share Geplaatst 2 juni 2018 Ik heb één keer met een normaal land meegedaan, gelijk tweede :P Een keer met Macau vijfde. Ik ben de vorige keer gediskwalificeerd, dus ik zit een keertje uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 3 juni 2018 Share Geplaatst 3 juni 2018 (bewerkt) Is Erwin trouwens de Michael Boogerd van dit forum? En bas lijkt dan wel op Zoetemelk. 3 juni 2018 bewerkt door Laki Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 3 juni 2018 Share Geplaatst 3 juni 2018 Ik heb mijn inzending trouwens aangepast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 4 juni 2018 Share Geplaatst 4 juni 2018 Land: Schotland Artiest: CHVRCHES ft. Matt Berninger Nummer: My Enemy fKuxh0E9mSI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 Land: Italië Artiest: Nina Zilli Nummer: Mi Hai Fatta Fare Tardi U08DkmuiwQw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 5 juni 2018 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2018 (bewerkt) [SPOILER=Mentions] @TeamWesil; @Chimpa @King XVI @Chiemel @Zeus @bas2204 @Lakigigar @Erwin. @Platina32 @Grote Ree @steijns @Yves @Lazvic @Richarð. @Viva La Vida @Djordison @woutertwente @Lars990 @007mark @Rogier. @Jeroen. @Vilhena @himan @Max.V. @Kelvin @Jimmyy @koperij @Tomas. @Roprop @The Kerfts @nasje92 @chrisje1993 @QuaLyon [/SPOILER] We hebben al flink wat deelnemers ,maar ik wil iedereen toch graag mededelen dat de deadline voor nieuwe inschrijven morgenavond is. Daarna zal het stemmen dan ook definitief beginnen 5 juni 2018 bewerkt door Roprop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 5 juni 2018 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2018 Overigens @Platina32 ,het is uiteraard helemaal top om je inzending aan te passen. Je wordt alleen wel verzocht dit even door te geven via een mention oid. Voor de volgende keer ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 5 juni 2018 Share Geplaatst 5 juni 2018 [quote name='Roprop']Overigens @Platina32 ,het is uiteraard helemaal top om je inzending aan te passen. Je wordt alleen wel verzocht dit even door te geven via een mention oid. Voor de volgende keer ;) [/QUOTE] Oh, ja, ik dacht even dat Chimpa nog organisator was, sorry. Vandaar dat ik hem mentionde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 5 juni 2018 Auteur Share Geplaatst 5 juni 2018 Ik realiseer me nu zelfs dat ik het gezien had, maar niet echt opgeslagen. Dat is het gemis van een persoonlijke mention. Excuus, Chimpa is ook organisator dus dat is een prima set. Volgende keer gewoon even beide organisatoren meepakken en dan slaan mijn hersencelletjeshet ook op :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 8 juni 2018 Share Geplaatst 8 juni 2018 Kunnen we? Haha sorry! Weer veel zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 juni 2018 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2018 Kunnen we? Haha sorry! Weer veel zin in! Ik volg later vandaag/vanavond met het begin. Donderdag kwam ik er helaas niet aan toe, en zit sindsdien in het buitenland. Nog een paar uurtjes geduld dus. De muziek staat wel reeds in mijn Spotify lijst (zie eerdere edities voor een link), voor als je lekker al wil luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 juni 2018 Share Geplaatst 10 juni 2018 Gevonden. Ga denk nu alvast wat nummers luisteren :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 10 juni 2018 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2018 Trouwe volgers, Het wordt helaas toch morgen vooraleer ik de officiële aankondiging van de kandidaten van dit jaar doe. Mijn goede laptop ligt op het werk en ik ben te moe om met de snelheid van mijn 5 jaar oude bakbeest te dealen. Dit betekent echter niet dat jullie niet alvast kunnen gaan luisteren : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Roprop Geplaatst 11 juni 2018 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2018 [img]http://iu.srvsnap.net/ah32d.jpg[/img] [B]En we zijn los! [/B]Vanaf heden kun je weer stemmen voor de nummers die jullie het meeste aanspreken. Dit doe je zoals eigenlijk ieder jaar weer door middel van een PM. En ook dit jaar mag je deze gewoon naar [I]Chimpa[/I][B](!) [/B]sturen. Vergeet dan niet om meteen één of meerdere reserves mee te sturen, in het geval dat een collega-deelnemer zijn voorkeur niet opstuurt. [spoiler=Deelnemende landen][center] [B]Australië[/B] Jye - I'm not the boy I used to be [YOUTUBE]BklKlQCOJwk[/YOUTUBE] [B]België[/B] Tamino - Sun may Shine [YOUTUBE]NBmLZgB2ovU[/YOUTUBE] [B]Canada[/B] Coleman Hell - Fireproof [YOUTUBE]H9Qg8DJp3Hg[/YOUTUBE] [B]Duitsland[/B] Namika - Je ne parle pas Francais [YOUTUBE]103bx_Waacc[/YOUTUBE] [B]Engeland[/B] Black Foxxes - Sæla [YOUTUBE]lfT6NOadjN0[/YOUTUBE] [B]Frankrijk[/B] Variety Lab - London in the Rain [YOUTUBE]a9wGVLLZPoI[/YOUTUBE] [B]Ghana[/B] Wiyaala ft. Dark Suburb - Mama [YOUTUBE]58mDulytA0M[/YOUTUBE] [B]Ierland[/B] EDEN ft. Puppet - Vagabond [YOUTUBE]mKRRxnm20yw[/YOUTUBE] [B]Ijsland[/B] Agent Fresco - Dark Water [YOUTUBE]1VmNTl6JvDY[/YOUTUBE] [B]Italië[/B] Nina Zilli -Mi Hai Fatta Fare Tardi [YOUTUBE]U08DkmuiwQw[/YOUTUBE] [B]Kameroen[/B] Vagabon - The Embers [YOUTUBE]zTo_Dsa8ijM[/YOUTUBE] [B]Nederland[/B] Jim van der Zee - I Will Go On [YOUTUBE]K6vqIGobnJU[/YOUTUBE] [B]Noorwegen[/B] Kings of Convenience - Mrs. Cold [YOUTUBE]uWqo0fy0-b0[/YOUTUBE] [B]Rusland[/B] Kedr Livanskiy - Otvechai Za Slova [YOUTUBE]fsdkzgoLoGo[/YOUTUBE] [B]Schotland[/B] CHVRCHES ft. Matt Berninger - My Enemy [YOUTUBE]fKuxh0E9mSI[/YOUTUBE] [B]Slowakije[/B] Swan Pride - Kill for Love [YOUTUBE]4PvO2-1BgIE[/YOUTUBE] [B]Verenigde Staten[/B] Grace VanderWaal - Clay [YOUTUBE]Hs5fP7G8gBc[/YOUTUBE] [B]Zweden[/B] Sabaton - Night Witches [YOUTUBE]C7NSUFDHFgg[/YOUTUBE] [B]Zwitserland[/B] Damian Lynn - When we do it [YOUTUBE]8iLuY8ekbQ4[/YOUTUBE] [/center][/spoiler] [B]Spotify lijst: [/B][URL="https://open.spotify.com/user/1140781186/playlist/1kGb3yieygA73Huujbd1d0?si=3g2pPYZIQWe8QcZfZAgbhw"]https://open.spotify.com/user/114078...QWe8QcZfZAgbhw[/URL] [B]LET OP: [/B]Jim van der Zee (Nederland) heeft alleen een live versie van dit nummer op Spotify staan. Voor de album editie refereer ik jullie naar de YT link hierboven. [B]NIEUW IN DEZE EDITIE! [/B] Chimpa en ik hebben het idee om wat nieuwe dingen te proberen in deze editie. Kleine subtiele pilots die de ervaring mogelijk verbeteren. Of niet, we zien het wel. In ieder geval zouden we jullie vragen om, naast jullie stemmen, een verwachte top-drie mee te sturen. Dit is niet jullie eigen top-3, maar simpelweg een top drie over welke nummers je aan het eind van de rit bovenaan verwacht. De meesten van jullie doen al meerdere edities mee en kennen redelijk de algemene smaak van de deelnemers. Dit houdt dan ook in dat we in een PM de volgende informatie van jullie verwachten: - Top 10 - Enkele reserves (Top 11 of 12) - Een verwachte top-drie De deadline voor het stemmen ligt op [B]Zondag 24 Juni om 23 : 59[/B]. Mocht je dit redden, probeer dit dan (tijdig) aan te geven. [spoiler=Mentions] @bas2204; @Viva La Vida; @Chim[a; @Vilhena; @Zeus; @Jeroen.; @Platina32; @Laki; @chrisje1993; @007mark; @TeamWesil; @Yves; @Jimmyy; @Tijn; @nasje92; @QuaLyon; @Grote Ree; [/spoiler] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 15 juni 2018 Share Geplaatst 15 juni 2018 Ik sta niet bij de mentions Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten