Chiemel Gepost July 9, 2018 Share Gepost July 9, 2018 Aiii, voor het eerst geen punten, maar we staan er nog steeds goed voor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost July 9, 2018 Share Gepost July 9, 2018 8 punten en de koppositie :love: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost July 9, 2018 Share Gepost July 9, 2018 Toch weer een puntje erbij! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimmyy Gepost July 9, 2018 Share Gepost July 9, 2018 Dank voor de 12 punten Duitsland :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeamWesil Gepost July 9, 2018 Share Gepost July 9, 2018 Dank u wel Canada en Duitsland voor de punten, we staan alvast in de linkerkolom. Nu tijd om naar de subtop over te stappen! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tijn Gepost July 9, 2018 Share Gepost July 9, 2018 Begint druk te worden in de top met vier verschillende nummers een tot dusver, hopelijk is het snel weer eens raak voor mijn Russische inzending. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost July 9, 2018 Share Gepost July 9, 2018 Toch weer 5 punten. Dankjewel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bas2204 Gepost July 9, 2018 Share Gepost July 9, 2018 Kijk, met die 10 punten maak ik nou nog eens een leuk sprongetje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grote Ree Gepost July 10, 2018 Share Gepost July 10, 2018 Grappig om te zien hoe overduidelijk de smaak van Vilhena ook in zijn stemgedrag is terug te zien. We blijven op deze manier lekker sprokkelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost July 11, 2018 Share Gepost July 11, 2018 Grappig om te zien hoe overduidelijk de smaak van Vilhena ook in zijn stemgedrag is terug te zien. We blijven op deze manier lekker sprokkelen. Sowieso weet ik soms van te voren als ik zie welk land de punten uitdeelt (lees: user) al of ik veel punten ga krijgen. Zo krijg ik van Vilhena voor mijn gevoel meestal wel (veel) punten en van een Zeus of een Laki meestal niks, of weinig. Maar dat is inderdaad smaak natuurlijk, leuk juist en de uitdaging om iets te vinden wat iedereen waardeert. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laki Gepost July 11, 2018 Share Gepost July 11, 2018 (edited) Sowieso weet ik soms van te voren als ik zie welk land de punten uitdeelt (lees: user) al of ik veel punten ga krijgen. Zo krijg ik van Vilhena voor mijn gevoel meestal wel (veel) punten en van een Zeus of een Laki meestal niks, of weinig. Maar dat is inderdaad smaak natuurlijk, leuk juist en de uitdaging om iets te vinden wat iedereen waardeert. Ik let daar eigenlijk meestal niet op. Ik weet niet eens welk land je bent. Ik kies meestal niet voor saaie en voorspelbare rocknummers, en al zeker niet omdat 95% van zo een muziekfestival één en al rock is, wellicht mijn eigen inzending incluis. Maar goed, ik wil ook niemand hier tegen zijn zin 4 minuten naar house laten luisteren, en dan eindigen met 14 punten, dan hebben we er allemaal niets aan, en kan ik beter gewoon niet meedoen. Mijn huidige inzending doet het ook niet echt goed trouwens, maar zelf geef ik dus de voorkeur aan alternatieve nummers of rock met dat beetje extra, of wat ik gewoon mooi vind, en mijn inzending is daar een goed voorbeeld van. Je bent blijkbaar Zwitserland, en je hebt zes punten gekregen van mij. Dan moet je volgens mij echt niet klagen. Tegenover andere kandidaten die een kans maakten om te winnen, deed je zelfs dankzij mij een gouden zaak, want de landen die 10 en 12 punten kregen, gaan echt niet winnen, en de inzending van Zeus doet het ook echt niet goed, in tegenstelling tot mijn verwachting. Jij en Canada deden de beste zaak door mij. EDIT: Misschien dat ik in andere edities weinig punten gegeven heb aan jou, maar ik let daar absoluut niet op. Ik luister echt puur naar het liedje, en ik weet nooit naar wie ik het gestuurd heb. En daarnaast heb ik ook niet echt wrok tegenover bepaalde users hier, en al zeker niet aan al wie hieraan meedoet. Maar onze smaak zal net zoals bij veel andere gebruikers hier enorm afwijken. Ik vind weinig liedjes echt slecht hier, maar het gebeurt ook niet echt vaak dat ik een liedje hier ontdek waar ik achteraf blijf naar luisteren, op een enkele uitzondering nagelaten. (Vok - Before bvb.) Edited July 11, 2018 by Laki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost July 11, 2018 Share Gepost July 11, 2018 Ik let daar eigenlijk meestal niet op. Ik weet niet eens welk land je bent. Ik kies meestal niet voor saaie en voorspelbare rocknummers, en al zeker niet omdat 95% van zo een muziekfestival één en al rock is, wellicht mijn eigen inzending incluis. Maar goed, ik wil ook niemand hier tegen zijn zin 4 minuten naar house laten luisteren, en dan eindigen met 14 punten, dan hebben we er allemaal niets aan, en kan ik beter gewoon niet meedoen. Mijn huidige inzending doet het ook niet echt goed trouwens, maar zelf geef ik dus de voorkeur aan alternatieve nummers of rock met dat beetje extra, of wat ik gewoon mooi vind, en mijn inzending is daar een goed voorbeeld van. Je bent blijkbaar Zwitserland, en je hebt zes punten gekregen van mij. Dan moet je volgens mij echt niet klagen. Tegenover andere kandidaten die een kans maakten om te winnen, deed je zelfs dankzij mij een gouden zaak, want de landen die 10 en 12 punten kregen, gaan echt niet winnen, en de inzending van Zeus doet het ook echt niet goed, in tegenstelling tot mijn verwachting. Jij en Canada deden de beste zaak door mij. EDIT: Misschien dat ik in andere edities weinig punten gegeven heb aan jou, maar ik let daar absoluut niet op. Ik luister echt puur naar het liedje, en ik weet nooit naar wie ik het gestuurd heb. En daarnaast heb ik ook niet echt wrok tegenover bepaalde users hier, en al zeker niet aan al wie hieraan meedoet. Maar onze smaak zal net zoals bij veel andere gebruikers hier enorm afwijken. Ik vind weinig liedjes echt slecht hier, maar het gebeurt ook niet echt vaak dat ik een liedje hier ontdek waar ik achteraf blijf naar luisteren, op een enkele uitzondering nagelaten. (Vok - Before bvb.) Bedoelde het ook helemaal niet dat je mij persoonlijk geen punten geeft, maar dat bepaalde mensen een andere smaak hebben, waardoor je automatisch minder punten krijgt van diegene ;) en had niet gezien dat jij deze keer toevallig wel 6 punten had gegeven. Thanks nog daar voor! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chimpa Gepost July 12, 2018 Share Gepost July 12, 2018 [CENTER][img]http://iu.srvsnap.net/ah32d.jpg[/img] [U][B]Ste[/B][/U][U][B]mronde 5: Engeland[/B][/U] [I]Inzending van: bas2204[/I] [img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b3/England_in_the_UK_and_Europe.svg/1280px-England_in_the_UK_and_Europe.svg.png[/img] [IMG]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1807/432929/R22yH7DG.png[/IMG] [B]Punten van Engeland:[/B] Klik hier om de Engelse punten te zien!: [URL]https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/223507/5/5/vhyzfmyjvj[/URL] [spoiler=Tussenstand 5/19:] [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1807/432932/cqhlV9tV.png[/img] [/spoiler][/CENTER] @Tijn @Platina32 @Zeus @Jimmyy @007mark @Yves @Vilhena @Roprop @TeamWesil @Chiemel @Laki @bas2204 @Jeroen. @Chimpa @Grote Ree @chrisje1993 @nasje92 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost July 12, 2018 Share Gepost July 12, 2018 helaas geen punten gekregen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
007mark Gepost July 12, 2018 Share Gepost July 12, 2018 Helaas ook niks. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilhena Gepost July 12, 2018 Share Gepost July 12, 2018 Eerste paar stemrondes wel wat punten gekregen, maar nog wat te weinig naar mijn idee. Hopen op meer de komende rondes ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasje92 Gepost July 12, 2018 Share Gepost July 12, 2018 Bedankt voor de 6 punten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viva La Vida Gepost July 12, 2018 Share Gepost July 12, 2018 Bedankt voor de punten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost July 12, 2018 Share Gepost July 12, 2018 Dankje Engeland! 4 punten los van de nummer 2! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeamWesil Gepost July 12, 2018 Share Gepost July 12, 2018 Geen punten deze keer, jammer om te zien... kom op andere landen! :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chimpa Gepost July 13, 2018 Share Gepost July 13, 2018 Alvast een kleine heads-up: de volgorde qua stemrondes blijkt in Scorewiz niet te kloppen (althans niet geheel alfabetisch). Dit betekent dat de toegewezen punten (12 punten, 10 punten, etc.) wel zullen kloppen in de link, maar de algehele stand niet in het vervolg. In de spoiler zal wel de correcte stand te vinden zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chimpa Gepost July 13, 2018 Share Gepost July 13, 2018 (edited) [CENTER][img]http://iu.srvsnap.net/ah32d.jpg[/img] [U][B]Ste[/B][/U][U][B]mronde 6: Frankrijk[/B][/U] [I]Inzending van: Platina32[/I] [img]https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/a/a3/EU-France.svg/1024px-EU-France.svg.png[/img] [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1807/433583/KnFa3exR.png[/img] [B]Punten van Frankrijk:[/B] Klik hier om de Franse punten te zien!: [URL="https://scorewiz.eu/scoreboard/view/part/223507/5/5/vhyzfmyjvj"]https://scorewiz.eu/scoreboard/view/...5/5/vhyzfmyjvj[/URL] [spoiler=Tussenstand 6/19:] [img]https://static.afbeeldinguploaden.nl/1807/433528/9kCqYmdC.png[/img] [/spoiler] @Tijn @Platina32 @Zeus @Jimmyy @007mark @Yves @Vilhena @Roprop @TeamWesil @Chiemel @Laki @bas2204 @Jeroen. @Chimpa @Grote Ree @chrisje1993 @nasje92[/CENTER] Edited July 13, 2018 by Chimpa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisje1993 Gepost July 13, 2018 Share Gepost July 13, 2018 Dankjewel frankrijk voor de 6 punten. De top drie nu binnen gedrongen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeamWesil Gepost July 13, 2018 Share Gepost July 13, 2018 @Chimpa de link naar scorewiz is die van het vorige land ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Platina32 Gepost July 13, 2018 Share Gepost July 13, 2018 (edited) @Chimpa In de lijst van welke edities ik heb meegedaan ontbreekt editie #14, toen ik (toevalligerwijs ook) meedeed als Frankrijk. En in editie 13 werd ik volgens mij niet zesde, maar eindigde ik beduidend lager, als ik het me goed herinner. Edited July 13, 2018 by Platina32 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts