Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Fortnite

Magikarp

Aanbevolen berichten

De nieuwe Weekend League. Was er eerst een beetje sceptisch over, ben niet helemaal weg van de 'cartoon'stijl en dacht dat er allemaal rare wapens waren. Er zijn wat vreemde traps, maar de wapens zijn verder vrij normaal. Op een pompoenenraket na. Maar man, wat is dit een lekker spelletje zeg :< Kopie van PUBG natuurlijk, maar dan gratis. Zit hem nu een paar dagen met @Ivoo @JanVertonghen' en @Kokkie te spelen. Genieten. Zag @Lensherr er ook eens naar refereren, zijn er meer die het spelen? [youtube]2gUtfBmw86Y[/youtube] bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Lensherr']Vermakelijk spelletje. Zeker om te relaxen en te lachen met enkele vrienden. Zeker als je met mensen zoals @WesselSCC zit te spelen die op de meest zichtbare plekken dingen beginnen te slopen en zo opvallend mogelijk te werk gaan. We hebben er al leuke momenten mee gehad zeg _O_:-D[/QUOTE] Gelukkig, ik was al bang dat ik de enige was die dat soort stomme dingen deed. :huhu: In mijn eerste potje wel op plek 25 geendigd met 1 kill. Daarna echt zo snel dood, sommige mensen hebben echt al wapens op het moment dat ik nog lekker aan het vliegen ben. :huhu: Dat bouwen is wel echt kak kan daar echt niets van.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het echt een top spel. Heb nu in zo'n 80 potjes 4 wins gepakt solo.

Vriend van me is laatst eerste geworden met twee kills, we zaten met zijn 6'en te kijken en de spanning zat er goed in toen er nog 5 over waren. Toen hij won werd er gejuicht alsof hij de CL gewonnen had.

Haha heb ik ook. Ik word zo zenuwachtig. 2x werd ik zo zenuwachtig dat ik mijzelf maar opblies.

https://www.youtube.com/watch?v=zSkgX9cmRRg(Bij de 2e is het geluidskwaliteit wat minder)

bewerkt door keida
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het echt een top spel. Heb nu in zo'n 80 potjes 4 wins gepakt solo.

Haha heb ik ook. Ik word zo zenuwachtig. 2x werd ik zo zenuwachtig dat ik mijzelf maar opblies.

https://www.youtube.com/watch?v=zSkgX9cmRRg(Bij de 2e is het geluidskwaliteit wat minder)

Hahah zou voorlopig niet meer de rocketlauncher gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net ff lekker solo gespeeld. Man. 300x meer adrenaline dan met duo/squad. Zieke targetpractice ook zeg, kom veel vaker in shootouts omdat je minder rekening hoeft te houden met teamgenoten. Zowel de tactische overwegingen van je eigen team als de aanwezigheid van vijandige teamgenootjes. Domste moment van de dag ook weer gehad, had er 1 afgeknald met 14 over. Z'n paarse SCAR en shield potion gepakt. Ingezet. Zonder te kijken terug naar zn medkit omdat ik op 60 zat :) koud kunstje voor de vent die achter mn huisje vandaan kwam dus :D

Dit ff wat vaker doen om te wennen aan de gunfights want kom maar zelden (of nja, niet vaak genoeg, verkiezen vaak de stealth-route) in die situaties in duo/squad battles, dus als ik er dan opeens wel in zit weet ik niet wat ik wel/niet kan. Verliezen daardoor teveel. Snel bouwen lukt me wel, alleen moet ik de constructies ff doorkrijgen.

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hahah zou voorlopig niet meer de rocketlauncher gebruiken.

Haha het gaat ook wel eens goed.

Ik weet niet waar dit over gaat, maar lijkt mij sterk dat dit over Fortnite Battle Royale gaat. Of je nou betaald of niet, je wordt er niet sterker op.

Ben op zoek naar een tof spel om te spelen, lees hier wat positieve reacties, wel een aanrader dus?

Zeker een aanrader. In het begin is het wel een beetje wennen en oefenen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha het gaat ook wel eens goed.

Ik weet niet waar dit over gaat, maar lijkt mij sterk dat dit over Fortnite Battle Royale gaat. Of je nou betaald of niet, je wordt er niet sterker op.

Zeker een aanrader. In het begin is het wel een beetje wennen en oefenen.

Zijn de recensies van ''Fortnite'' en topic van dit titel is ''Fortnite'' niet 'Fortnite Battle Royal'' en postte het hier om aan jullie te vragen of echt zo erg is of wel mee valt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zijn de recensies van ''Fortnite'' en topic van dit titel is ''Fortnite'' niet 'Fortnite Battle Royal'' en postte het hier om aan jullie te vragen of echt zo erg is of wel mee valt ;)

Het filmpje in het eerste bericht gaat over Battle Royale. Ik vergeet ook bijna dat er nog een normale Fortnite versie is. Volgens mij speelt echt niemand dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is jullie favoriete solo plekje om heen te gaan vanuit de bus? Ik pak iedere keer prison en vanuit naar daar de cirkel

Bij de brug vlakbij tomato drop ik vaak. Zittten achter de muur bij de auto vaak kisten die bijna niemand kent. Of rechts onder dusty depot. Lekker in het midden.

bewerkt door keida
Link naar opmerking
Deel via andere websites