Magikarp Geplaatst 29 november 2017 Share Geplaatst 29 november 2017 (bewerkt) De nieuwe Weekend League. Was er eerst een beetje sceptisch over, ben niet helemaal weg van de 'cartoon'stijl en dacht dat er allemaal rare wapens waren. Er zijn wat vreemde traps, maar de wapens zijn verder vrij normaal. Op een pompoenenraket na. Maar man, wat is dit een lekker spelletje zeg :< Kopie van PUBG natuurlijk, maar dan gratis. Zit hem nu een paar dagen met @Ivoo @JanVertonghen' en @Kokkie te spelen. Genieten. Zag @Lensherr er ook eens naar refereren, zijn er meer die het spelen? [youtube]2gUtfBmw86Y[/youtube] 29 november 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 29 november 2017 Share Geplaatst 29 november 2017 Ik speel het zo af en toe, vind het bouwen van die trappen/muren alleen wat minder leuk. Laat maar weten als jullie eens in een squad willen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc. Geplaatst 29 november 2017 Share Geplaatst 29 november 2017 Ik heb zelf PUBG al. Anders had ik hem zeker een x geprobeerd. Cartoon stijl spreekt me alleen niet aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vilhena Geplaatst 29 november 2017 Share Geplaatst 29 november 2017 (bewerkt) Heerlijke spelletje, ben er helaas nog niet goed in. Heb 'm zowel op de ps4 als pc gedownload. Vanavond voor het eerst op de pc proberen, hoop daar toch wat beter in te zijn door mijn ervaringen met call of duty :) 29 november 2017 bewerkt door Vilhena Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 29 november 2017 Share Geplaatst 29 november 2017 Net begonnen met downloaden. Heb er gemixte verhalen over gehoord, zelf leek t me niets maar het hele concept er achter lijkt me dan wel weer vet, dus ook ik kan niet achter blijven. :D Gooi maar is op als jullie gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 november 2017 Share Geplaatst 30 november 2017 Vermakelijk spelletje. Zeker om te relaxen en te lachen met enkele vrienden. Zeker als je met mensen zoals @WesselSCC zit te spelen die op de meest zichtbare plekken dingen beginnen te slopen en zo opvallend mogelijk te werk gaan. We hebben er al leuke momenten mee gehad zeg _O_:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 november 2017 Share Geplaatst 30 november 2017 Ook een paar keer geprobeerd, geinig spelletje maar zelf heb ik een gebrek aan vrienden met een xbox Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bakkes12 Geplaatst 30 november 2017 Share Geplaatst 30 november 2017 [quote name='Lensherr']Vermakelijk spelletje. Zeker om te relaxen en te lachen met enkele vrienden. Zeker als je met mensen zoals @WesselSCC zit te spelen die op de meest zichtbare plekken dingen beginnen te slopen en zo opvallend mogelijk te werk gaan. We hebben er al leuke momenten mee gehad zeg _O_:-D[/QUOTE] Gelukkig, ik was al bang dat ik de enige was die dat soort stomme dingen deed. :huhu: In mijn eerste potje wel op plek 25 geendigd met 1 kill. Daarna echt zo snel dood, sommige mensen hebben echt al wapens op het moment dat ik nog lekker aan het vliegen ben. :huhu: Dat bouwen is wel echt kak kan daar echt niets van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 30 november 2017 Share Geplaatst 30 november 2017 Vriend van me is laatst eerste geworden met twee kills, we zaten met zijn 6'en te kijken en de spanning zat er goed in toen er nog 5 over waren. Toen hij won werd er gejuicht alsof hij de CL gewonnen had. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 30 november 2017 Share Geplaatst 30 november 2017 Echt een tof spel. Enkele keren gewonnen waardoor je nu met een paraplu omlaag gaan vliegen. Mijn tactiek, zoveel mogelijk de confrontatie ontwijken en sneaken tot de finale. Heb het nog niet in groepsverband gespeeld maar zeker wel interesse in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 2 december 2017 Share Geplaatst 2 december 2017 (bewerkt) Ik vind het echt een top spel. Heb nu in zo'n 80 potjes 4 wins gepakt solo. Vriend van me is laatst eerste geworden met twee kills, we zaten met zijn 6'en te kijken en de spanning zat er goed in toen er nog 5 over waren. Toen hij won werd er gejuicht alsof hij de CL gewonnen had. Haha heb ik ook. Ik word zo zenuwachtig. 2x werd ik zo zenuwachtig dat ik mijzelf maar opblies. https://www.youtube.com/watch?v=zSkgX9cmRRg(Bij de 2e is het geluidskwaliteit wat minder) 2 december 2017 bewerkt door keida Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 december 2017 Share Geplaatst 2 december 2017 http://www.metacritic.com/game/playstation-4/fortnite/user-reviews .........Is echt zo erg? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 2 december 2017 Auteur Share Geplaatst 2 december 2017 Zal de full game wel zijn. Zie dingen als pay to win staan in de reviews. Je kan dingen kopen voor Battle Royale, maar dat is allemaal puur cosmetisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 Ik vind het echt een top spel. Heb nu in zo'n 80 potjes 4 wins gepakt solo. Haha heb ik ook. Ik word zo zenuwachtig. 2x werd ik zo zenuwachtig dat ik mijzelf maar opblies. https://www.youtube.com/watch?v=zSkgX9cmRRg(Bij de 2e is het geluidskwaliteit wat minder) Hahah zou voorlopig niet meer de rocketlauncher gebruiken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 4 december 2017 Auteur Share Geplaatst 4 december 2017 (bewerkt) Net ff lekker solo gespeeld. Man. 300x meer adrenaline dan met duo/squad. Zieke targetpractice ook zeg, kom veel vaker in shootouts omdat je minder rekening hoeft te houden met teamgenoten. Zowel de tactische overwegingen van je eigen team als de aanwezigheid van vijandige teamgenootjes. Domste moment van de dag ook weer gehad, had er 1 afgeknald met 14 over. Z'n paarse SCAR en shield potion gepakt. Ingezet. Zonder te kijken terug naar zn medkit omdat ik op 60 zat :) koud kunstje voor de vent die achter mn huisje vandaan kwam dus :D Dit ff wat vaker doen om te wennen aan de gunfights want kom maar zelden (of nja, niet vaak genoeg, verkiezen vaak de stealth-route) in die situaties in duo/squad battles, dus als ik er dan opeens wel in zit weet ik niet wat ik wel/niet kan. Verliezen daardoor teveel. Snel bouwen lukt me wel, alleen moet ik de constructies ff doorkrijgen. 4 december 2017 bewerkt door Magikarp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JordiAFCA1 Geplaatst 4 december 2017 Share Geplaatst 4 december 2017 Ben op zoek naar een tof spel om te spelen, lees hier wat positieve reacties, wel een aanrader dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 Hahah zou voorlopig niet meer de rocketlauncher gebruiken. Haha het gaat ook wel eens goed. http://www.metacritic.com/game/playstation-4/fortnite/user-reviews .........Is echt zo erg? Ik weet niet waar dit over gaat, maar lijkt mij sterk dat dit over Fortnite Battle Royale gaat. Of je nou betaald of niet, je wordt er niet sterker op. Ben op zoek naar een tof spel om te spelen, lees hier wat positieve reacties, wel een aanrader dus? Zeker een aanrader. In het begin is het wel een beetje wennen en oefenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 Haha het gaat ook wel eens goed. Ik weet niet waar dit over gaat, maar lijkt mij sterk dat dit over Fortnite Battle Royale gaat. Of je nou betaald of niet, je wordt er niet sterker op. Zeker een aanrader. In het begin is het wel een beetje wennen en oefenen. Zijn de recensies van ''Fortnite'' en topic van dit titel is ''Fortnite'' niet 'Fortnite Battle Royal'' en postte het hier om aan jullie te vragen of echt zo erg is of wel mee valt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 5 december 2017 Share Geplaatst 5 december 2017 Zijn er uberhaupt mensen die het hele spel hebben? :cab: Volgens mij speelt 9/10e de gratis gedeelte en dat is Battle Royale, je kan alleen dingen kopen die je uiterlijk verbeteren, je zal er niet sterker van worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 Zijn de recensies van ''Fortnite'' en topic van dit titel is ''Fortnite'' niet 'Fortnite Battle Royal'' en postte het hier om aan jullie te vragen of echt zo erg is of wel mee valt ;) Het filmpje in het eerste bericht gaat over Battle Royale. Ik vergeet ook bijna dat er nog een normale Fortnite versie is. Volgens mij speelt echt niemand dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 Het filmpje in het eerste bericht gaat over Battle Royale. Ik vergeet ook bijna dat er nog een normale Fortnite versie is. Volgens mij speelt echt niemand dat. Bedankt, duidelijk(Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 december 2017 Share Geplaatst 6 december 2017 Oe dit ziet er wel geinig uit. Ook maar eens downloaden vanavond en morgen na tentamen eens een avondje proberen. Kan wel weer een mooie game gebruiken in de wintermaanden naast het gebruikelijke Rocket League en af en toe een beetje GTA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 6 december 2017 Auteur Share Geplaatst 6 december 2017 Weer wat lekkere potten gespeeld, maar dan weer net een dom momentje dat afgestraft wordt. Iets te enthousiast op loot af, iets te lang op 1 plek blijven staan, iets te veel gefocused op 1 groepje tegenstanders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fm-helden Geplaatst 7 december 2017 Share Geplaatst 7 december 2017 Wat is jullie favoriete solo plekje om heen te gaan vanuit de bus? Ik pak iedere keer prison en vanuit naar daar de cirkel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
keida Geplaatst 7 december 2017 Share Geplaatst 7 december 2017 (bewerkt) Wat is jullie favoriete solo plekje om heen te gaan vanuit de bus? Ik pak iedere keer prison en vanuit naar daar de cirkel Bij de brug vlakbij tomato drop ik vaak. Zittten achter de muur bij de auto vaak kisten die bijna niemand kent. Of rechts onder dusty depot. Lekker in het midden. 7 december 2017 bewerkt door keida Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten