Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden zei La Pulga:

Ik denk dat omdat hij juist op zo'n hoog niveau traint en gewend is om als invaller binnen te komen het wel verstandig is om mee te nemen. Wie zou je anders in zijn plaats willen zien? Die gaat ook maar max 30 minuten maken op dit toernooi hoor maar ik ga er vanuit dat hij dat ook nog accepteert.

Is voor mij nog steeds geen reden om

iemand mee te nemen. Wat ik zeg, het is zo enorm krom tov de jongens die wel spelen (welke positie dan ook). Ik heb geen namen in m’n hoofd. Het gaat mij meer om het principe dat Oranje iets is dat je moet verdienen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Thierryvane:
Dit is toch gênant. 

Zeg dat wel. Wat een afgang. Plaats gewoon een afbeelding met die namen en ga niet zo interessant lopen doen. Ook lullig voor de afvallers op zo'n manier.

En dan beginnen met de keepers. Nou echt spannend hoor: gaat Marco Bizot afvallen óf de AZ-keeper óf de keeper met één interland?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Rogier.:

Straks gaat Promes wel mee, dat zou echt een belachelijke keuze zijn ;e Onbegrijpelijk dat Anwar niet meegaat, maar Frank heeft het niet zo op hem. En inderdaad, 3-5-2 zit er wel aan te komen zo

Al kan Promes wel weer als winkgback spelen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Vitesse88:

iemand mee te nemen. Wat ik zeg, het is zo enorm krom tov de jongens die wel spelen (welke positie dan ook). Ik heb geen namen in m’n hoofd. Het gaat mij meer om het principe dat Oranje iets is dat je moet verdienen. 

Ik denk dat het wel afhangt van welke middenvelders er afvallen voor het Nederlands elftal. Als Klaassen/Wijnaldum zou afvallen voor Van de Beek dan geef ik je gelijk maar zoals ik het nu zie gaat iedereen gewoon mee. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Regis:

Al kan Promes wel weer als winkgback spelen 

Promes is net zo min een wingback als El Ghazi in mijn ogen. Kunnen het allebei niet. El Ghazi speelt tenminste nog wekelijks op Premier League niveau, dat is wel wat meer weerstand (ook verdedigend) dan Promes die bij Spartak als nummer 10 speelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Vitesse88:

Wat een onzin. Op die manier verdien je eerder een plek als basisspeler van Groningen dan als bankzitter van Barca. Denk je dat Bosnië Pjanic niet selecteert en Wales zonder Bale naar het EK gaat? Je moet je beste voetballers meenemen. Van de Beek is met afstand je beste 10 en nog altijd een betere controleur dan Kooomeiners, Gravenberch en Klaassen. Hij is ook gewoon hartstikke fit. Speelt afgelopen week nog negentig minuten tegen Wolves.

Verder belachelijk om Bergwijn en El Ghazi niet mee te nemen. Koopmeiners is een zaadvoetballer, balletje breed en tikkie terug. Was bij Jong Oranje op dat toernooi al drie keer niks. Die hele manier van afvallers bekend maken is net alsof het een awardshow is, terwijl je eigenlijk gewoon mededeelt dat ze op kunnen flikkeren naar huis. Raar.

Wb de discussie over De Jong en Weghorst: zou ze allebei niet meenemen. Of ja, misschien Weghorst als pinchitter. Maar in een 3-4-1-2 zou ik niet met één van hen beginnen. Depay, Gakpo, Malen en El Ghazi waren voor mij de kandidaten geweest, in die volgorde ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Rogier.:

Promes is net zo min een wingback als El Ghazi in mijn ogen. Kunnen het allebei niet. El Ghazi speelt tenminste nog wekelijks op Premier League niveau, dat is wel wat meer weerstand (ook verdedigend) dan Promes die bij Spartak als nummer 10 speelt.

Naja Promes heeft natuurlijk wel ervaring met het spelen op die positie. Zou hem zelf ook niet meenemen, maar ik snap wel dat het als een bondscoach een overweging kan zijn. Zeker met de beperkte opties die je op die plekken hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Regis:

Naja Promes heeft natuurlijk wel ervaring met het spelen op die positie. Zou hem zelf ook niet meenemen, maar ik snap wel dat het als een bondscoach een overweging kan zijn. Zeker met de beperkte opties die je op die plekken hebt.

Hoelang is dat geleden?

Bergwijn speelde als RM onder Mourinho, zou ik hem eerder gebruiken. In een 3-4-1-2 als RM sowieso. Als RVV, tja, moet je ze beide niet gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Chiemel:

Noa Lang schijnt alsnog mee te gaan, gaat daarom niet mee met Jong Oranje. Bergwijn en El Ghazi afvallers. 

Lang is blessa.

#WeTheWave :-D

Wát een topmarketing. Man man man. Bizot dus als verwacht afgevallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites