cimbomcu Geplaatst 19 mei 2021 Share Geplaatst 19 mei 2021 Ik vind het eigenlijk ook wel sneu dat je iemand afserveert vanwege de publieke opinie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 Mo wordt niet opgeroepen voor jong oranje, ze vinden hem niet fit (goh) genoeg. Nu gaat meneertje naar Marokko. Nou bye bye. Gozer maakt dit seizoen amper iets klaar bij psv, het is volkomen logisch dat hij niet opgeroepen wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 21 mei 2021 Share Geplaatst 21 mei 2021 1 uur geleden zei Vitesse88: Nu gaat meneertje naar Marokko. Fake news toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Bergwijntje blijft thuis, logische keus. Verder hopen bij de aanvallers dat ook De Jong en Promes thuisblijven. Al zou ik het ook niet erg vinden dat Bergosso thuis blijft, want ben bang dat hij anders basisspeler gaat zijn.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Zul je zien dat Promes wel meegaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Promes sowieso thuis laten. Luuk de Jong heeft de laatste maanden ook weinig potten kunnen breken dus mag toch aannemen dat Frank nu echt Weghorst boven hem verkiest. Berghuis, tsja, op een EK kan je er niet veel mee, anderzijds: wie neem je dan wel mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 De Jong zal sowieso meegaan. Promes en El Ghazi zouden allebei in de problemen kunnen komen, maar vind het toch wel logisch in elk geval die eerste niet mee te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 (bewerkt) 1 minuut geleden zei Tim': De Jong zal sowieso meegaan. Promes en El Ghazi zouden allebei in de problemen kunnen komen, maar vind het toch wel logisch in elk geval die eerste niet mee te nemen. Zal die dan zowel De Jong als Weghorst meenemen? In dat geval kan je als Weghorst zijnde beter de eer aan jezelf houden. Frank zal dan wel weer zo'n eigenwijze keumes zijn die Luuk eerder in zal brengen dan Wout 26 mei 2021 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Zojuist zei Jotew: Zal die dan zowel De Jong als Weghorst meenemen? In dat geval kan je als Weghorst zijnde beter de eer aan jezelf houden. Frank zal dan wel weer zo'n eigenwijze keumes zijn die Luuk eerder in zal brengen dan Wout. Ligt eraan hoe De Boer gaat spelen. Staat Luuk basis dan gaat Weghorst 100% mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Zojuist zei Thierryvane: Ligt eraan hoe De Boer gaat spelen. Staat Luuk basis dan gaat Weghorst 100% mee. Op basis van wat zou hij overwegen om met Luuk de Jong in de basis te starten? Op basis van zijn prestaties de laatste maanden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Ik zou lekker met Weghorst in de basis beginnen, geen idee waarom. Mocht het niet lopen dan haal je hem lekker de eerste wedstrijd er uit en start je weer met Depay in de spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 8 minuten geleden zei Jotew: Op basis van wat zou hij overwegen om met Luuk de Jong in de basis te starten? Op basis van zijn prestaties de laatste maanden? Als hij met een echte spits gaat starten dan zal dat denk ik Luuk zijn. Stond de laatste twee interlands ook basis in de punt. Hot take: lekker met Memphis en El Ghazi voorin starten. 5-3-2. Let's go! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 10 minuten geleden zei Thierryvane: Als hij met een echte spits gaat starten dan zal dat denk ik Luuk zijn. Stond de laatste twee interlands ook basis in de punt. Hot take: lekker met Memphis en El Ghazi voorin starten. 5-3-2. Let's go! Krijg je hetzelfde spel als Barcelona dit seizoen, geloof me daar wordt je niet echt blij van. Tis dat ze Messi hebben anders werd er al helemaal niets gecreëerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 38 minuten geleden zei Thierryvane: Zul je zien dat Promes wel meegaat. Wie moet anders de steekpass geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Citaat De keuze om El Ghazi niet op te nemen in de definitieve selectie is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk. Uit het niets nam De Boer de vaste basiskracht van Aston Villa bij de voorlopige selectie. Maar zonder dat die ook maar één minuut de tijd kreeg om zijn kwaliteiten op een Oranje-training te tonen, werd El Ghazi alweer afgeserveerd. Wat is dit voor show joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 1 minuut geleden zei MetalMichael: Wie moet anders de steekpass geven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 2 minuten geleden zei Thierryvane: Wat is dit voor show joh. De KNVB gaat de acht afvallers uit de selectie voor het EK niet in één keer bekendmaken, zo meldt De Telegraaf. De voetbalbond gaat volgens de krant 'geforceerd mee in de trend om te scoren op social media' en zal de afvallers een voor een onthullen in een speciale presentatie. Die 'show' vindt dinsdagmiddag plaats tussen 14.00 uur en 15.30 uur. Goh over show gesproken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 We gaan vrolijk door! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 4 minuten geleden zei La Pulga: De KNVB gaat de acht afvallers uit de selectie voor het EK niet in één keer bekendmaken, zo meldt De Telegraaf. De voetbalbond gaat volgens de krant 'geforceerd mee in de trend om te scoren op social media' en zal de afvallers een voor een onthullen in een speciale presentatie. Die 'show' vindt dinsdagmiddag plaats tussen 14.00 uur en 15.30 uur. Goh over show gesproken.. Wat een eieren. Als je dat doet om aan te kondigen wie er wel mee gaan, dan zou ik dat nog kunnen begrijpen. Wel vrij bijzonder dat El Ghazi thuisblijft (goed jaar gehad) maar iemand die een heel jaar op de bank zit (Luuk en wellicht Donny) wel meegaan. 2 pinchhitters mee, ook vrij onlogisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Het lijkt er zo wel op dat er vanuit een 3 mans defensie gespeeld gaat worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Straks gaat Promes wel mee, dat zou echt een belachelijke keuze zijn Onbegrijpelijk dat Anwar niet meegaat, maar Frank heeft het niet zo op hem. En inderdaad, 3-5-2 zit er wel aan te komen zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 2 minuten geleden zei Rogier.: Straks gaat Promes wel mee, dat zou echt een belachelijke keuze zijn Onbegrijpelijk dat Anwar niet meegaat, maar Frank heeft het niet zo op hem. En inderdaad, 3-5-2 zit er wel aan te komen zo Sowieso dat Donny ook mee gaat. Ook ergens heel raar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 Zojuist zei Vitesse88: Sowieso dat Donny ook mee gaat. Ook ergens heel raar. Daar kan ik dan op zich nog wel inkomen, traint dagelijks ook nog op een heel hoog niveau. Plus, we hebben eigenlijk alleen Klaassen echt als alternatief voor zo'n positie. Donny lijkt me ideaal voor achter de spitsen. Maar inderdaad, spelen doet 'ie niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 2 minuten geleden zei Rogier.: Daar kan ik dan op zich nog wel inkomen, traint dagelijks ook nog op een heel hoog niveau. Plus, we hebben eigenlijk alleen Klaassen echt als alternatief voor zo'n positie. Donny lijkt me ideaal voor achter de spitsen. Maar inderdaad, spelen doet 'ie niet. Ik ben wel fan van Donny, fijne speler maar het Nederlands elftal is iets dat je moet verdienen op basis van je spel bij je club. En dat heeft Donny niet. Leuk dat het niveau op de training hoog ligt maar wedstrijdritme heeft hij amper. Het is krom naar de jongens die wel een heel seizoen goed gespeeld hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 mei 2021 Share Geplaatst 26 mei 2021 3 minuten geleden zei Vitesse88: Ik ben wel fan van Donny, fijne speler maar het Nederlands elftal is iets dat je moet verdienen op basis van je spel bij je club. En dat heeft Donny niet. Leuk dat het niveau op de training hoog ligt maar wedstrijdritme heeft hij amper. Het is krom naar de jongens die wel een heel seizoen goed gespeeld hebben. Ik denk dat omdat hij juist op zo'n hoog niveau traint en gewend is om als invaller binnen te komen het wel verstandig is om mee te nemen. Wie zou je anders in zijn plaats willen zien? Die gaat ook maar max 30 minuten maken op dit toernooi hoor maar ik ga er vanuit dat hij dat ook nog accepteert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten