Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

Promes sowieso thuis laten. Luuk de Jong heeft de laatste maanden ook weinig potten kunnen breken dus mag toch aannemen dat Frank nu echt Weghorst boven hem verkiest.

Berghuis, tsja, op een EK kan je er niet veel mee, anderzijds: wie neem je dan wel mee?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Tim':

De Jong zal sowieso meegaan. Promes en El Ghazi zouden allebei in de problemen kunnen komen, maar vind het toch wel logisch in elk geval die eerste niet mee te nemen.

Zal die dan zowel De Jong als Weghorst meenemen? In dat geval kan je als Weghorst zijnde beter de eer aan jezelf houden. Frank zal dan wel weer zo'n eigenwijze keumes zijn die Luuk eerder in zal brengen dan Wout :-D

bewerkt door Jotew
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Jotew:

Zal die dan zowel De Jong als Weghorst meenemen? In dat geval kan je als Weghorst zijnde beter de eer aan jezelf houden. Frank zal dan wel weer zo'n eigenwijze keumes zijn die Luuk eerder in zal brengen dan Wout.

Ligt eraan hoe De Boer gaat spelen. Staat Luuk basis dan gaat Weghorst 100% mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Thierryvane:

Ligt eraan hoe De Boer gaat spelen. Staat Luuk basis dan gaat Weghorst 100% mee.

Op basis van wat zou hij overwegen om met Luuk de Jong in de basis te starten? Op basis van zijn prestaties de laatste maanden? ;e;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Jotew:

Op basis van wat zou hij overwegen om met Luuk de Jong in de basis te starten? Op basis van zijn prestaties de laatste maanden? ;e;e

Als hij met een echte spits gaat starten dan zal dat denk ik Luuk zijn. Stond de laatste twee interlands ook basis in de punt.

Hot take: lekker met Memphis en El Ghazi voorin starten. 5-3-2. Let's go!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Thierryvane:

Als hij met een echte spits gaat starten dan zal dat denk ik Luuk zijn. Stond de laatste twee interlands ook basis in de punt.

Hot take: lekker met Memphis en El Ghazi voorin starten. 5-3-2. Let's go!

Krijg je hetzelfde spel als Barcelona dit seizoen, geloof me daar wordt je niet echt blij van. Tis dat ze Messi hebben anders werd er al helemaal niets gecreëerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

De keuze om El Ghazi niet op te nemen in de definitieve selectie is op zijn zachtst gezegd opmerkelijk. Uit het niets nam De Boer de vaste basiskracht van Aston Villa bij de voorlopige selectie. Maar zonder dat die ook maar één minuut de tijd kreeg om zijn kwaliteiten op een Oranje-training te tonen, werd El Ghazi alweer afgeserveerd.

Wat is dit voor show joh. :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thierryvane:

Wat is dit voor show joh. :-D

De KNVB gaat de acht afvallers uit de selectie voor het EK niet in één keer bekendmaken, zo meldt De Telegraaf. De voetbalbond gaat volgens de krant 'geforceerd mee in de trend om te scoren op social media' en zal de afvallers een voor een onthullen in een speciale presentatie. Die 'show' vindt dinsdagmiddag plaats tussen 14.00 uur en 15.30 uur.

Goh over show gesproken..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei La Pulga:

De KNVB gaat de acht afvallers uit de selectie voor het EK niet in één keer bekendmaken, zo meldt De Telegraaf. De voetbalbond gaat volgens de krant 'geforceerd mee in de trend om te scoren op social media' en zal de afvallers een voor een onthullen in een speciale presentatie. Die 'show' vindt dinsdagmiddag plaats tussen 14.00 uur en 15.30 uur.

Goh over show gesproken..

Wat een eieren. Als je dat doet om aan te kondigen wie er wel mee gaan, dan zou ik dat nog kunnen begrijpen. 

Wel vrij bijzonder dat El Ghazi thuisblijft (goed jaar gehad) maar iemand die een heel jaar op de bank zit (Luuk en wellicht Donny) wel meegaan. 2 pinchhitters mee, ook vrij onlogisch.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rogier.:

Straks gaat Promes wel mee, dat zou echt een belachelijke keuze zijn ;e Onbegrijpelijk dat Anwar niet meegaat, maar Frank heeft het niet zo op hem. En inderdaad, 3-5-2 zit er wel aan te komen zo

Sowieso dat Donny ook mee gaat. Ook ergens heel raar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vitesse88:

Sowieso dat Donny ook mee gaat. Ook ergens heel raar. 

Daar kan ik dan op zich nog wel inkomen, traint dagelijks ook nog op een heel hoog niveau. Plus, we hebben eigenlijk alleen Klaassen echt als alternatief voor zo'n positie. Donny lijkt me ideaal voor achter de spitsen. Maar inderdaad, spelen doet 'ie niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Rogier.:

Daar kan ik dan op zich nog wel inkomen, traint dagelijks ook nog op een heel hoog niveau. Plus, we hebben eigenlijk alleen Klaassen echt als alternatief voor zo'n positie. Donny lijkt me ideaal voor achter de spitsen. Maar inderdaad, spelen doet 'ie niet. 

Ik ben wel fan van Donny, fijne speler maar het Nederlands elftal is iets dat je moet verdienen op basis van je spel bij je club. En dat heeft Donny niet. Leuk dat het niveau op de training hoog ligt maar wedstrijdritme heeft hij amper. Het is krom naar de jongens die wel een heel seizoen goed gespeeld hebben. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Vitesse88:

Ik ben wel fan van Donny, fijne speler maar het Nederlands elftal is iets dat je moet verdienen op basis van je spel bij je club. En dat heeft Donny niet. Leuk dat het niveau op de training hoog ligt maar wedstrijdritme heeft hij amper. Het is krom naar de jongens die wel een heel seizoen goed gespeeld hebben. 

Ik denk dat omdat hij juist op zo'n hoog niveau traint en gewend is om als invaller binnen te komen het wel verstandig is om mee te nemen. Wie zou je anders in zijn plaats willen zien? Die gaat ook maar max 30 minuten maken op dit toernooi hoor maar ik ga er vanuit dat hij dat ook nog accepteert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites