Socrates Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Van de Beek is met afstand de beste tien van de selectie. Ook zonder wedstrijdritme. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 9 minuten geleden zei Socrates: Van de Beek is met afstand de beste tien van de selectie. Ook zonder wedstrijdritme. Gelukkig speelt Wijnaldum dat steeds vaker bij Oranje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 (bewerkt) 52 minuten geleden zei Kyrill: Af en toe een pingel? Hij heeft er 15 ingeschoten als fucking centrale middenvelder, doe normaal man. JIj als Man United fan hoort iig weten Donny niks speelt, zelfs McTominay speelt nog veel meer en vaker Ik geef toe Boadu en Stengs overschat als fucked zijn maar wat Koopmeiners doet dit seizoen, is gewoon indrukkwekkend, klaar. ik heb niet gezegd dan Van de Beek beter is. ik vind dit trouwens ook appelen met peren vergelijken. Van de Beek is een prima speler op zijn positie. 14 mei 2021 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 34 minuten geleden zei Kyrill: Gelukkig speelt Wijnaldum dat steeds vaker bij Oranje Gelukkig? Niet voor mij in elk geval. Ik vind Van de Beek een betere tien. En Wijnaldum vind ik het best als controleur met een grote rol in de omschakeling terug, zoals hij vaak bij Liverpool speelt. Klöpp ziet dat wat dat betreft goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Mijn afvallers: Bizot Van Aanholt Hateboer Karsdorp St. Juste Timber Vilhena Bergwijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Socrates: Gelukkig? Niet voor mij in elk geval. Ik vind Van de Beek een betere tien. En Wijnaldum vind ik het best als controleur met een grote rol in de omschakeling terug, zoals hij vaak bij Liverpool speelt. Klöpp ziet dat wat dat betreft goed. Ja, gelukkig. Ik vind je als bondscoach spelers moet meenemen die goed seizoen hebben gehad, in vorm zijn, belangrijk voor hun club en iig iets hebben laten zien. Van de Beek heeft geen van dat alles, normale invalbeurten is hem al niet eens gegund dit seizoen. 14 mei 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Ah, een soort beloningsselectie dus. Ja, ik heb liever gewoon de beste voetballers. En de meeste buitenlandse bondscoaches ook. Denk maar niet dat Santos bijvoorbeeld Félix thuis gaat laten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Bizarre voorselectie, totaal uit balans. Normaal met 23 man en een 4-3-3 ga je voor 8 verdedigers, 6 middenvelders en 6 aanvallers (of extra aanvaller/middenvelder ten koste van een verdediger). Nu met 26 spelers kun je in elke linie een extra man meenemen. En dan heb je een voorselectie met 13(!) verdedigers, 7 middenvelders en 9 aanvallers. Past meer bij een 5-2-3 en dan is het nóg uit balans. Bij mij zouden afvallen: Krul/Stekelenburg, Blind, Tete, Hateboer, St. Juste, Timber, Promes. Laatste vind ik heel lastig. Het is logisch dat er een spits afvalt nog. Dan gaat het imo tussen Weghorst en Malen, omdat De Jong het meest iets anders toevoegt aan wat je al hebt. Ik denk dat mijn keuze dan op Malen als afvaller zou vallen, hoewel dat eigenlijk niet te verdedigen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 1 uur geleden zei Socrates: Ah, een soort beloningsselectie dus. Ja, ik heb liever gewoon de beste voetballers. En de meeste buitenlandse bondscoaches ook. Denk maar niet dat Santos bijvoorbeeld Félix thuis gaat laten. De beste voetballers zijn degene die beste spelen en dus zeker niet iemand die nooit speelt zoals Donny Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 7 minuten geleden zei Kyrill: De beste voetballers zijn degene die beste spelen en dus zeker niet iemand die nooit speelt zoals Donny dat is toch helemaal geen waar. omdat Donny op de bank zit bij een van de betere clubs in Europa is hij geen goede speler? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Aaron21: dat is toch helemaal geen waar. omdat Donny op de bank zit bij een van de betere clubs in Europa is hij geen goede speler? Hij kan nog wel goed zijn, zkr maar je wordt iig geen betere voetballer van jaar vrijwel niks spelen.... Wat ie al wel speelde was ook https://www.whoscored.com/Players/275035/Show/Donny-van-de-Beek zie hier bepaald niet indrukwekkend....6.31 nou wow, goed zeg! 14 mei 2021 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Zojuist zei Kyrill: Hij kan nog wel goed zijn, zkr maar je wordt iig geen betere voetballer van jaar vrijwel niks spelen.... gaat hem vooral aan wedstrijdritme ontbreken en dat is zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 10 minuten geleden zei Kyrill: De beste voetballers zijn degene die beste spelen en dus zeker niet iemand die nooit speelt zoals Donny Ah ja, dus eigenlijk kan op die manier een vaste waarde van FC Emmen beter zijn dan een bankzitter van de nummer twee van Engeland? Interessant. Ik kijk alvast uit naar een selectie met Michael de Leeuw, Azor Matusiwa en Henk Veerman. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Regis Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Tsja dan zou Babel er ook bij moeten zitten ipv Bergwijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 wat dachten jullie van Melvin Platje? maakte laatst nog speelminuten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 1 minuut geleden zei Regis: Tsja dan zou Babel er ook bij moeten zitten ipv Bergwijn. Eigenlijk onbegrijpelijk van Babel hè. Constant geselecteerd, vorige week nog geroemd door De Boer zelf bij Goedemorgen Eredivisie en dan nu niet eens meer in de voorselectie. Begrijp me niet verkeerd, ik had hem al veel eerder laten vallen, maar het gaat me meer om het moment om het nu te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 12 minuten geleden zei Karlo: Eigenlijk onbegrijpelijk van Babel hè. Constant geselecteerd, vorige week nog geroemd door De Boer zelf bij Goedemorgen Eredivisie en dan nu niet eens meer in de voorselectie. Begrijp me niet verkeerd, ik had hem al veel eerder laten vallen, maar het gaat me meer om het moment om het nu te doen. Voelt bijna alsof het één grote grap was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Terugkomend op Koopmeiners, die gast kan dan nog naar Jong Oranje ipv 90 minuten banken elke wedstrijd omdat Frenkie op zijn plekje speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 56 minuten geleden zei Karlo: Eigenlijk onbegrijpelijk van Babel hè. Constant geselecteerd, vorige week nog geroemd door De Boer zelf bij Goedemorgen Eredivisie en dan nu niet eens meer in de voorselectie. Begrijp me niet verkeerd, ik had hem al veel eerder laten vallen, maar het gaat me meer om het moment om het nu te doen. Ja dat vind ik ook zo vreemd; als je zelf zo enorm overtuigd van Babel was, waarom hem dan laten vallen terwijl hij in zijn beste vorm in maanden zit. Dan komt dit echt over als bang zijn voor de buitenwereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Zojuist zei Sophomore: Ja dat vind ik ook zo vreemd; als je zelf zo enorm overtuigd van Babel was, waarom hem dan laten vallen terwijl hij in zijn beste vorm in maanden zit. Dan komt dit echt over als bang zijn voor de buitenwereld. een coach die de supporters laat kiezen = afvoeren die handel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 Geen Babel en Strootman, lekker Frankie Benieuwd wie er gaan afvallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 33 minuten geleden zei Aaron21: een coach die de supporters laat kiezen = afvoeren die handel. Hoe ziet selectie van Belgie eruit? Gaan Origi, Thorgan Hazard en Januzaj mee? En Eden zal ie meegenomen worden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 49 minuten geleden zei Kyrill: Hoe ziet selectie van Belgie eruit? Gaan Origi, Thorgan Hazard en Januzaj mee? En Eden zal ie meegenomen worden? Eden & Thorgan gaan sowieso mee. Origi en Januzaj heb ik geen idee, maar denk eerder van niet. 26 man is natuurlijk 3 meer dan normaal, dus misschien is er wel plaats voor 1 van hen of voor beide. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 14 mei 2021 Share Geplaatst 14 mei 2021 2 uur geleden zei Aaron21: een coach die de supporters laat kiezen = afvoeren die handel. Graag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 16 mei 2021 Share Geplaatst 16 mei 2021 We weten toch al lang wie de echte bondscoach is. Dwight!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten