Pino Geplaatst 14 oktober 2018 Share Geplaatst 14 oktober 2018 Mwah ik was niet zo overtuigd als Snoeks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 15 oktober 2018 Share Geplaatst 15 oktober 2018 Ik vond het zo duidelijk, echt een domme overtreding wat nergens op sloeg. Ben benieuwd naar het duo De Ligt - De Vrij tegen Lukaku. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 15 oktober 2018 Share Geplaatst 15 oktober 2018 Als Lukaku speelt..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 16 oktober 2018 Share Geplaatst 16 oktober 2018 Beide ploegen zullen wel wat wijzigingen doorvoeren. Volgens mij las ik dat Rosario, Danjuma en Hateboer onder andere ook gaan spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 16 oktober 2018 Share Geplaatst 16 oktober 2018 Lekkere goals Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 november 2018 Share Geplaatst 9 november 2018 Dilrosun voor het eerst opgeroepen. Verder eigenlijk geen bijzonderheden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 november 2018 Share Geplaatst 9 november 2018 (bewerkt) 'Geen bijzonderheden' als je de selectie vergelijkt met de vorige keer, maar zitten genoeg bijzonderheden in wat mij betreft. Vijf centrale verdedigers en maar één linksback, maar één spits (en ook nog eens Luuk), Bizot als derde keeper, Tete als rechtsback, Strootman die erbij zit ook al ziet hij er bij ongeveer elk tegendoelpunt van l'OM er ongelukkig uit, Dilrosun erbij nu hij juist zijn basisplek kwijt is, geen Klaassen, geen De Guzman en weet nog steeds niet waar Rosario goed in is. 9 november 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 november 2018 Share Geplaatst 9 november 2018 Koeman heeft al redelijk succesvol met Depay of Babel in de spits gespeeld. Dan is het vreemd om te zeggen dat Luuk de enige spits is. Zelfde voor de linksback: Van Aanholt, Aké en Blind komen daar onder Koeman voor in aanmerking. En Dilrosun noemde ik wel als bijzonderheid. Danjuma geblesseerd btw, daarom er niet bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 9 november 2018 Share Geplaatst 9 november 2018 (bewerkt) 35 minuten geleden zei Hwb: En Dilrosun noemde ik wel als bijzonderheid. Ghehe ja dat klopt natuurlijk. Denk dat wij 'bijzonderheden' anders definiëren. Jij kijkt erna als 'wat is er anders dan de vorige keer' vanuit de denkwijze van R.Koeman. Ik kijk erna zonder de selectie te vergelijken met vorige selecties en hou weinig rekening met de denkwijze van R.Koeman. Door vaak iets vreemds te doen wordt het niet ineens normaal ;c 9 november 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 9 november 2018 Share Geplaatst 9 november 2018 8 minuten geleden zei Sophomore: Ghehe ja dat klopt natuurlijk. Denk dat wij 'bijzonderheden' anders definiëren. Jij kijkt erna als 'wat is er anders dan de vorige keer' vanuit de denkwijze van R.Koeman. Ik kijk erna zonder de selectie te vergelijken met vorige selecties en hou weinig rekening met de denkwijze van R.Koeman. Door vaak iets vreemds te doen wordt het niet ineens normaal ;c Dat niet alleen. Ik vind het niet vreemd om Depay of Babel als spits te zien. Of Aké of Blind als optie voor linksback. Ik vind het wat star om te zeggen dat ze dat (per definitie) niet zijn en dat er nu maar 1 spits en 1 linksback is opgeroepen. Daarnaast vind ik dat je de denkwijze van Koeman kunt volgen om te zeggen wat er wel en niet bijzonder is in een selectie die door Koeman is samengesteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 9 november 2018 Share Geplaatst 9 november 2018 Ja, je kan ook kijken dat je net met 3-0 van Duitsland hebt gewonnen. Dan wil je ook niet te veel veranderen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 november 2018 Share Geplaatst 10 november 2018 21 uur geleden zei E2E: Verrassend dat Danjuma er niet bij zit. Volgens de berichten is hij geblesseerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 10 november 2018 Share Geplaatst 10 november 2018 Groeneveld zit er ook niet bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 10 november 2018 Share Geplaatst 10 november 2018 Zojuist zei 007mark: Groeneveld zit er ook niet bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 10 november 2018 Share Geplaatst 10 november 2018 Ik weet dat het het lieveligetje van Koeman is, maar wat is er de gedachte achter dat Vilhena er wéér bij is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 11 november 2018 Share Geplaatst 11 november 2018 8 uur geleden zei PJHoutman: Ik weet dat het het lieveligetje van Koeman is, maar wat is er de gedachte achter dat Vilhena er wéér bij is? Vraag ik me dus ook af. Zo een overschatte voetballer die ik elke week weer verafschuw als hij basis staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 november 2018 Share Geplaatst 12 november 2018 (bewerkt) Ben wel fan van hem eerlijk gezegd. Maar ok, zie hem minder aan het werk dan jullie neem ik aan. Ohjah zou dan wel weer eerder De Guzman of Klaassen oproepen in plaats van Vilhena (of Rosario, zoals ik eerder aangaf). 12 november 2018 bewerkt door Sophomore Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 november 2018 Share Geplaatst 12 november 2018 Vroeger had je alleen de pinchitter. Nu zie je steeds vaker de pinmidder (goed bedacht he) Vilhena is dat voor Koeman. Als de wedstrijd moet gewonnen worden, een beetje pit en gif erin, een speler die zich in de rondte werkt en doldwaas druk zet komt Vilhena erin. Bij Ajax komt dan De Wit, bij Atletico is dat vaak Thomas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 12 november 2018 Share Geplaatst 12 november 2018 Dan kan hij toch beter Klaassen oproepen lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 12 november 2018 Share Geplaatst 12 november 2018 Mbappé moet nog ff een voedselvergiftiging krijgen en NL maakt een kansje tegen de Fransen. Die vallen echt bij bosje af zeg, misschien wordt de Nations League dan toch niet serieus genomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 november 2018 Share Geplaatst 12 november 2018 6 uur geleden zei Pino: Dan kan hij toch beter Klaassen oproepen lijkt me. Mwa, dat is toch veel meer een echte voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 november 2018 Share Geplaatst 13 november 2018 Hahahahahahahahahaha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 14 november 2018 Share Geplaatst 14 november 2018 15 uur geleden zei PJHoutman: Hahahahahahahahahaha Verbaast je het dat hij zulke onzin uitkraamt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 14 november 2018 Share Geplaatst 14 november 2018 ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 15 november 2018 Share Geplaatst 15 november 2018 Als je R.Koeman moet geloven, dan is Tete het meest zeker van een basisplaats van alle spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten