Kyrill Geplaatst 18 september 2021 Share Geplaatst 18 september 2021 30 minuten geleden zei Hwb: Ik heb wel het idee dat jouw opvatting van wereldtopper bij Spanje een stuk ruimer is dan bij Nederland. Ik zie bij Spanje ook enkele namen, waarvan hun hoogtepunt wat langer geleden is dan 15 jaar (Raúl en Morientes met name). Bij Nederland vergeet je sowieso; Vd Sar, De Jong (weet niet of je Nigel of Frenkie bedoelde), Van Dijk, De Vrij, Huntelaar, Kuijt. Daarnaast denk ik dat op hun top (maar die duurde niet lang genoeg of was misschien net niet hoog genoeg) mannen als Stekelenburg, Vd Wiel en Strootman niet onderdeden voor enkele namen op jouw lijstje. En waar schalen we bv Dumfries en Aké in? Neemt niet weg dat je verder gelijk hebt natuurlijk. Interessant trouwens, Spanje heeft vooral een enorm overschot aan talentvolle middenvelders, kijkend naar dat lijstje. Bij Nederland is het toch wat evenwichtiger verdeeld (al ontbreken backs). Ik bedoelde Frenkie ja. Nigel heb ik nog over getwijfeld. Hebt gelijk sommige zijn idd langer dan 15 jaar geleden. Strootman vind ik twijfel geval maar kan idd wel bij ja. Ik heb onze lichting onderschat geef ik toe. Thnx voor gelijk geven. Spanje natuurlijk ook toen EK, WK en EK gewonnen. Maar die 5-1 van Nederland op Spanje blijft schitterend natuurlijk maar jammer dat we daar buiten vooral van ze verloren. Ake en Dumfries vind ik nog te vroeg om te noemen, misschien in toekomst wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Affelay ziet Toornstra graag in het Nederlands elftal.. En dan drink ik te veel.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Het zou in ieder geval een betere optie zijn dan Til, want Toornstra is daar gewoon de betere versie van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 5 minuten geleden zei PJHoutman: Het zou in ieder geval een betere optie zijn dan Til, want Toornstra is daar gewoon de betere versie van. Maar die heeft natuurlijk ook niets in het Nederlands elftal te zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 19 september 2021 Share Geplaatst 19 september 2021 Ah, de draufgangers. Van de Beek > Klaassen > Til/Toornstra > De Wit/Ekkelenkamp > S. de Jong > Immers & co De eerste kan voetballen en de rest gaat van Eredivisie-nuttig naar niet om aan te gluren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 20 september 2021 Share Geplaatst 20 september 2021 Je kan van Ginkel ook nog naast Til/Toornstra zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 oktober 2021 Share Geplaatst 4 oktober 2021 Ik mag Van Gaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober 2021 Share Geplaatst 4 oktober 2021 Op 19-9-2021 om 23:51 zei La Pulga: Affelay ziet Toornstra graag in het Nederlands elftal.. En dan drink ik te veel.. Je had net zo goed Oma Gerdie kunnen schrijven ziet Toornstra graag in Oranje, en ik had er net zo weinig waarde aan gehecht... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Ajax zal vrijdagavond tijdens Letland-Nederland opnieuw de hofleverancier van Oranje worden, gevolgd door Feyenoord, Internazionale en FC Barcelona, verwacht De Telegraaf. Wat een tekst Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Citaat Vermoedelijke opstelling Oranje: Bijlow; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Blind; Til, De Jong, Klaassen; Berghuis, Depay en Gakpo. Ik zie maar 1 Barça speler in deze opstelling (gelukkig). Overigens lijkt me een middenveld met Klaassen en Til me niet heel bevorderend voor het spel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 13 minuten geleden zei Erwin.: Ik zie maar 1 Barça speler in deze opstelling (gelukkig). Overigens lijkt me een middenveld met Klaassen en Til me niet heel bevorderend voor het spel. 2 alhoewel, 1 hoort er eigenlijk niet te spelen dus in die zin heb je gelijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 2 minuten geleden zei Lazy: 2 alhoewel, 1 hoort er eigenlijk niet te spelen dus in die zin heb je gelijk... Oh ja, ik moet nog wennen aan Depay by Barça Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Maar over het middenveld. Dat wordt lekker de fuik in lopen vanavond De vermoedelijke opstelling is perfect voor Letland. Je links en rechtsbuiten draaien naar binnen, je spits zakt uit tussen je twee middenvelders en je twee middenvelders zijn weinig beweeglijk en hebben beide de drang om in de 16 te komen. Daarnaast speel je met 2 backs waarvan 1 geen loopwonder is en de ander met de dozen nog om zijn schoenen loopt. Wordt weer een lekker potje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 35 minuten geleden zei Lazy: Maar over het middenveld. Dat wordt lekker de fuik in lopen vanavond De vermoedelijke opstelling is perfect voor Letland. Je links en rechtsbuiten draaien naar binnen, je spits zakt uit tussen je twee middenvelders en je twee middenvelders zijn weinig beweeglijk en hebben beide de drang om in de 16 te komen. Daarnaast speel je met 2 backs waarvan 1 geen loopwonder is en de ander met de dozen nog om zijn schoenen loopt. Wordt weer een lekker potje Schei uit, je moet dit gewoon met een 4-0 minstens winnen. Je speelt tegen niveau HBS. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Dit kan nog wel eens heel irritant commentaar gaan worden. Zo'n neerbuigende en al bijna wanhopige toon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 1 minuut geleden zei Abe: Dit kan nog wel eens heel irritant commentaar gaan worden. Zo'n neerbuigende en al bijna wanhopige toon. Heel ziek inderdaad, tuurlijk zetten die gasten geen druk. Maar wel een golasoooooooo! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Til, wat een grap dat hij in Oranje speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Al een paar power napjes gedaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Hopelijk komt er met Lang en Gravenberch wat nieuw elan, dat walking football het afgelopen uur slaat nergens op. Mogen ze niet bewegen van ome Louis? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Wat zal Luis Enrique jaloers zijn op deze selectie he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Niks loos, dit wordt minimaal halve finale in Qatar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Jezus wat is dit slecht. Overigens de scheids ook kak zeg. Lekker die emsis oid van Letland 800x van die kleine kutovertredingen laten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Gravenberch ook niet aanspeelbaar he. Lastige positie in zo'n wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 3 punten mee naar Nederland, EZ win. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 8 oktober 2021 Share Geplaatst 8 oktober 2021 Winst is winst, ook al voelt het alsof ik negentig minuten lang een zaaddodend middel toegediend heb gekregen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten