Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei Hwb:

Ik heb wel het idee dat jouw opvatting van wereldtopper bij Spanje een stuk ruimer is dan bij Nederland. Ik zie bij Spanje ook enkele namen, waarvan hun hoogtepunt wat langer geleden is dan 15 jaar (Raúl en Morientes met name).

Bij Nederland vergeet je sowieso; Vd Sar, De Jong (weet niet of je Nigel of Frenkie bedoelde), Van Dijk, De Vrij, Huntelaar, Kuijt. Daarnaast denk ik dat op hun top (maar die duurde niet lang genoeg of was misschien net niet hoog genoeg) mannen als Stekelenburg, Vd Wiel en Strootman niet onderdeden voor enkele namen op jouw lijstje. En waar schalen we bv Dumfries en Aké in?

Neemt niet weg dat je verder gelijk hebt natuurlijk.

Interessant trouwens, Spanje heeft vooral een enorm overschot aan talentvolle middenvelders, kijkend naar dat lijstje. Bij Nederland is het toch wat evenwichtiger verdeeld (al ontbreken backs).

Ik bedoelde Frenkie ja. Nigel heb ik nog over getwijfeld. Hebt gelijk sommige zijn idd langer dan 15 jaar geleden. Strootman vind ik twijfel geval maar kan idd wel bij ja. Ik heb onze lichting onderschat geef ik toe. Thnx voor gelijk geven. Spanje natuurlijk ook toen EK, WK en EK gewonnen. Maar die 5-1 van Nederland op Spanje blijft schitterend natuurlijk maar jammer dat we daar buiten vooral van ze verloren. Ake en Dumfries vind ik nog te vroeg om te noemen, misschien in toekomst wel :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 19-9-2021 om 23:51 zei La Pulga:

Affelay ziet Toornstra graag in het Nederlands elftal.. En dan drink ik te veel..

Je had net zo goed Oma Gerdie kunnen schrijven ziet Toornstra graag in Oranje, en ik had er net zo weinig waarde aan gehecht...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Vermoedelijke opstelling Oranje: Bijlow; Dumfries, De Vrij, Van Dijk, Blind; Til, De Jong, Klaassen; Berghuis, Depay en Gakpo.

Ik zie maar 1 Barça speler in deze opstelling (gelukkig). Overigens lijkt me een middenveld met Klaassen en Til me niet heel bevorderend voor het spel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei Erwin.:

Ik zie maar 1 Barça speler in deze opstelling (gelukkig). Overigens lijkt me een middenveld met Klaassen en Til me niet heel bevorderend voor het spel.

2 ;) alhoewel, 1 hoort er eigenlijk niet te spelen dus in die zin heb je gelijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar over het middenveld. Dat wordt lekker de fuik in lopen vanavond :classic_biggrin: De vermoedelijke opstelling is perfect voor Letland. Je links en rechtsbuiten draaien naar binnen, je spits zakt uit tussen je twee middenvelders en je twee middenvelders zijn weinig beweeglijk en hebben beide de drang om in de 16 te komen. Daarnaast speel je met 2 backs waarvan 1 geen loopwonder is en de ander met de dozen nog om zijn schoenen loopt.

Wordt weer een lekker potje :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Lazy:

Maar over het middenveld. Dat wordt lekker de fuik in lopen vanavond :classic_biggrin: De vermoedelijke opstelling is perfect voor Letland. Je links en rechtsbuiten draaien naar binnen, je spits zakt uit tussen je twee middenvelders en je twee middenvelders zijn weinig beweeglijk en hebben beide de drang om in de 16 te komen. Daarnaast speel je met 2 backs waarvan 1 geen loopwonder is en de ander met de dozen nog om zijn schoenen loopt.

Wordt weer een lekker potje :mrgy:

Schei uit, je moet dit gewoon met een 4-0 minstens winnen. Je speelt tegen niveau HBS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites