Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Nederlands Elftal

Baddoo

Aanbevolen berichten

29 minuten geleden zei Kelvin:

Gelijk het wanbeleid van Koeman blootgelegd. Allemaal wissels die scoren. 

Ja, ik weet dat het een wedstrijd van de reserves was.

Die verborgen witte tekst komt toch wat minder lekker uit als je de MU Dark skin gebruikt :D 

image.png.15e4e7d025fe16a36ae2c50d6ac1a69e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Ik dus absoluut niet. Ik vind het in z'n interviews altijd een ongelooflijke blaaskaak. Het ligt vrijwel altijd aan een ander bij hem. 

Ik kan hem juist enorm waarderen. Niet van die saaie standaard antwoorden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Oerlie:

Foden door familieomstandigheden naar huis, mocht Oranje Engeland tegenkomen scheelt dat natuurlijk wel enorm. 

Ik lees dat het hun zwakste speler is dit toernooi. Hopelijk is hij er dus weer bij tegen het grote Oranje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Elsjorro1990:

Ik dus absoluut niet. Ik vind het in z'n interviews altijd een ongelooflijke blaaskaak. Het ligt vrijwel altijd aan een ander bij hem. 

Matig gepland allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Laat dat die Belgen hier maar niet horen. Altijd arrogant die gasten! Maar hebben nog nooit een EK gewonnen, een Wk finale verloren of met 50.000 man van links naar rechts gesprongen op Snollebolletje.;e. Zou nooit mijn land kunnen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Beppu:

Laat dat die Belgen hier maar niet horen. Altijd arrogant die gasten! Maar hebben nog nooit een EK gewonnen, een Wk finale verloren of met 50.000 man van links naar rechts gesprongen op Snollebolletje.;e. Zou nooit mijn land kunnen zijn.

Neem aan dat de maker van MU er wel rekening mee heeft gehouden dat mensen uit het mooie Vlaanderen het Nederlands elftal topic niet te zien zullen krijgen. Ik zie bijvoorbeeld ook niet een De Rode Duivels topic namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Thierryvane:

Dus als Tsjechië of Georgië vanavond wint moeten wij tegen de winnaar van Groep E? Dus op dit moment Roemenië? Berlijn we komen d'r aan!

Dit vroeg ik me dus ook af. Welk resultaat maakt nu of je Engeland of Roemenië krijgt?

Roemenië zou leuk zijn mocht je die winnen. Krijg je daarna mogelijk weer Oostenrijk :-D

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Thierryvane:

Ook niet helemaal waar dus. De Tsjechen moeten met 3-0 winnen, zo niet gaat Hongarije door. Gaat dan (volgens mij) tussen het doelsaldo van de Hongaren en Turken.

Tsjechië moet met 1 of 2 doelpunten verschil winnen van Turkije lees ik. Of inderdaad Georgië winnen van Portugal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je deze loting ziet zonder de kennis van de groepsfase ziet, dan denk je potentieel halve finale. Maar je weet gewoon dat je gewoon door een afstandschot van Marin of een kopbal van Wober (gezien de doelpuntendrift van de ex-ajacieden) eruit gaat vliegen

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles minder dan de halve finale zou een regelrechte schande zijn. Dat Oostenrijk tactisch sterk is, is ook geen excuus aangezien je al tegen ze hebt gespeeld. Het zou me echter niets verbazen als bij Koeman het angstzweet al uitbreekt omdat hij geen idee heeft wat de oplossing is. Maar goed, eerst Roemenië, ik mag hopen dat we niet het gore lef hebben om ze te onderschatten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is het overigens ook niet gewoon tijd om over te stappen van 4-3-3 naar 5-3-2? Het blijft toch idioot dat van Gaal oordeelt dat je ploeg niet instaat is om een resultaat te halen met 4-3-3, je mist al je middenvelders en toch ga je proberen meer te domineren met een 4-3-3

Verbruggen - Frimpong, de Vrij, van Dijk, Ake/vd Ven, Maatsen - Schouten/Gravenberch, Reijnders, Simons - Depay, Gakpo

Een systeem waarbij je in ieder geval zorgt dat je gebruik maakt van de twee spelers die een topseizoen hebben gedraaid.

bewerkt door Kelvin
Link naar opmerking
Deel via andere websites