Thom Geplaatst 8 september 2018 Share Geplaatst 8 september 2018 Ik heb nog zo'n standaard man, Sabatini. Die training snap ik nog niet echt. Staan daar ook tutorials van online? Niet in myclub. Maar in het hoofdmenu de training tutorial voltooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 8 september 2018 Share Geplaatst 8 september 2018 (bewerkt) Goede tip! Zag Nepthentez op YouTube en die grind GP dmv Sim wedstrijden met je slechte spelers. Die training ga ik morgen ff doen. Gisterenavond online gespeeld, 1x winst :r El Khayati, Perisic en keeper van Nice verkregen. Moet alleen ff een nieuwe trainer hebben maar voor een goede moet je coins er tegenaan gooien volgens mij? Moet overigens wel zeggen dat ik nog in flinke twijfel ben of ik PES echt blijf doen en toch voor fifa ga. Mis de transfermarkt, sbc’s, drafts etc eigenlijk best wel. 8 september 2018 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 10 september 2018 Share Geplaatst 10 september 2018 (bewerkt) Ik heb nu Simeone gekocht. Mijn team trekt zich meer terug en vanuit daar speel ik op de counter. Op dit moment erg blij mee omdat de linies zo dicht op elkaar staan. Voordat ik online speel zorg ik wel dat ik minimaal een teamgeest van +90 heb. Plus in begin speel ik vaak nog met zilveren 2 sterren en 3 sterren teams om het spel eigen te maken. Dit is op dit moment mijn 3 sterren team. Verder hou ook rekening met de vorm van een speler. Dit valt te checken voordat je een wedstrijd start en daar is wel degelijk verschil te merken. @Vitesse88 dat is juist een van de redenen dat ik gestopt ben met Fifa. Ik wil met verschillende spelers een team kunnen maken. Kunnen bouwen zodat ze beter worden. Ik zag wel dat jij een paar lekkere spelers hebt. Het is verder ook handig dat je in het menu even je spelanalyse bekijkt en hier een geschikte manager op uitzoekt. [url=https://ibb.co/jYV5VU][img]https://image.ibb.co/f3ROH9/IMG_4770.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/d8TEPp][img]https://preview.ibb.co/iQqiH9/A499_BF70_276_D_4_BB4_A367_4_D15_C161_E703.jpg[/img][/url] [img]https://ibb.co/d8TEPp[/img] 10 september 2018 bewerkt door Thom Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 september 2018 Share Geplaatst 10 september 2018 (bewerkt) Ik heb hem vandaag retour gestuurd :cab: 10 september 2018 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 11 september 2018 Share Geplaatst 11 september 2018 Is er al iets bekend over een database update? Ik wil namelijk met een Master League beginnen, maar dan natuurlijk wel met de juiste namen etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 september 2018 Share Geplaatst 19 september 2018 Ik heb deze gevonden; https://www.dailystar.co.uk/tech/gaming/726830/PES-2019-patch-how-to-download-option-files-ps4-xbox-pc-licenses-kits-badges Is dat beetje betrouwbaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 19 september 2018 Share Geplaatst 19 september 2018 Vast wel. Ik heb nu voor het eerst voor 5 pond een abbo afgesloten met Pesuniverse. Waar speel jij op? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 september 2018 Share Geplaatst 19 september 2018 (bewerkt) Vast wel. Ik heb nu voor het eerst voor 5 pond een abbo afgesloten met Pesuniverse. Waar speel jij op? Speel op de PS4. Wat houdt zo'n abbonement in? 19 september 2018 bewerkt door Bramvinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 21 september 2018 Share Geplaatst 21 september 2018 Is niet meer dan dat je betaald voor een option file met alle correcte shirts in goede resolutie. Je kan natuurlijk ook zoeken op internet maar ik heb het liever in 1x goed voor elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 21 september 2018 Share Geplaatst 21 september 2018 Ah ok. Ik ga er eens naar kijken vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Isco22 Geplaatst 18 december 2018 Share Geplaatst 18 december 2018 Sinds een aantal dagen een gratis versie van PES2019 te downloaden. ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 Net mijn pc versie van Efootball pes 2020 (wat een naam ) gepre-ordered. De demo speelt erg lekker en volgens de geruchten speelt de volledige versie nog beter. ML is sterk verbeterd, met teams die echt anders spelen. Ik denk dat ik hier een carrière van ga maken op dit forum. Beter dan FIFA. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 7 september 2019 Share Geplaatst 7 september 2019 Demo speelt heel lekker inderdaad. Als ik in de loop van dit jaar nog zin heb in een voetbalspelletje wordt dit hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berjan1986 Geplaatst 8 september 2019 Share Geplaatst 8 september 2019 Op 7-9-2019 om 13:56 zei Magikarp: Demo speelt heel lekker inderdaad. Als ik in de loop van dit jaar nog zin heb in een voetbalspelletje wordt dit hem. Mijn verwachtingen zijn weer gedownschaald. Want nu blijkt dat de volledige versie een patch krijgt dat alles wat goed was aan de demo er weer uit haalt. Omdat mensen die graag online myclub spelen geklaagd hebben. Er zitten bijna geen overtredingen meer in, middenveld spel is weg, zelfs de ID zit er bijna niet meer in. Allemaal omdat ze vinden dat het spelletje niet onderbroken moet worden door overtredingen. Die Japanners snappen er ook echt niks van. Citaat Yup, it seems they had a vision but dumped immediately when what I would presume was MyClubbers whined on twitter/Facebook. Sorry if I sound bitter but I'm to old for this crap. Dit vond ik net op een evo-web website, en dit zegt het allemaal. Jonge mensen die graag online spelen hebben geklaagd, het was te langzaam en te moeilijk om een bal af te pakken. Daarom hebben ze het weer veranderd. Laat die lui Fifa spelen, PES hoort moeilijk te zijn. ik heb PES 5 met een patch gedownload en speelde met Heerenveen tegen NAC Breda, een na hoogste niveau en verloor met 0-2. Zo hoort het te zijn. Moeilijk, veel overtredingen (van beide kanten) en gebaseerd op stats. Zo scoorde van Hooijdonk met een vrije trap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 19 september 2019 Share Geplaatst 19 september 2019 (bewerkt) 2 uur geleden zei Berjan1986: Master League is helemaal niet beter uitgewerkt dan Career Mode. ML is bij PES de laatste jaren zo slecht geworden, dat het bijna om te huilen is. Beetje cutscenes erbij doen om het realistischer te maken. Maar de bedragen zijn enorm slecht. En je moet nu ook bijna altijd afkoopsommen tolereren die maar een paar miljoen hoger liggen dan het aankoopbedrag. Totaal onrealistisch. Messi kopen voor 100 miljoen, en dan een afkoopsom van 103 miljoen?! De Careermode in PES zorgt anders wel voor een veel realistischere manier van spelen. Niet alle spelers maar kunnen aantrekken, serieus moeten onderhandelen. Status van je team dat meeweegt of een speler de overstap wel wilt maken. Met FIFA heb je met een beetje slim handelen na 2/3 jaar zelfs al met clubs als Betis of Chievo teams die beter zijn dan City, United, Barcelona en Real Madrid. Speelde met maatje Career Mode met FIFA en we kozen keer voor een lager team, Vallacano. Begin 3e seizoen hadden we voorin Sancho - Jesus - Felix rondlopen. Dat zie je in PES echt niet zo snel gebeuren. Afkoopclausules zijn wellicht iets overdreven, maar als dat dan hetgeen is wat die modus slecht maakt Als jij zoveel goals tegen krijgt met PES, maar blijkbaar dus ook met FIFA, zou ik me serieus zorgen gaan maken of je wel geschikt ben voor die games. Laten we ook niet vergeten dat EA veel meer financiële middelen heeft he. Die leven puur op FUT en het uitbuiten van mensen die YT'ers kijken en die iedere week een Icon zien pakken. Die interesseert het verdere spel helemaal niet. Als er maar winst gemaakt wordt met FUT. Bij Konami doen ze er in ieder geval nog iets aan om ook de offline-spelers tegemoet te komen door een interessante Career Mode te bouwen, wat in mijn optiek met het jaar weer beter wordt. 19 september 2019 bewerkt door Kavinos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Vandaag de 2021 update uitgekomen, ga denk ik wel een Master League starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 Voor jou zeker ook wel aantrekkelijk omdat Barca er in zit met het stadion. Maar speel je dan niet tegen vage teams zonder licensie in Spanje @La Pulga? Ook geen CL, andere clubs met rare namen en kits, het gegeven dat je als coach alleen Cruijff, Maradonna etc kan zijn.. Zie toch ook heel veel minpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 september 2020 Share Geplaatst 15 september 2020 18 minuten geleden zei Zeus: Voor jou zeker ook wel aantrekkelijk omdat Barca er in zit met het stadion. Maar speel je dan niet tegen vage teams zonder licensie in Spanje @La Pulga? Ook geen CL, andere clubs met rare namen en kits, het gegeven dat je als coach alleen Cruijff, Maradonna etc kan zijn.. Zie toch ook heel veel minpunten. Heb het voor de PC gehaald dus er zal vast wel ergens een option file zijn waar ik alle licensies krijg. Wilde trouwens ook met Ajax beginnen, volgens mij is daar wel alles compleet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 17 september 2020 Share Geplaatst 17 september 2020 Op 15-9-2020 om 12:13 zei La Pulga: Vandaag de 2021 update uitgekomen, ga denk ik wel een Master League starten. Is er alsnog iets in de gameplay veranderd? Of is het echt alleen geupdate transfers, nieuwe shirts en 3 nieuwe trainers voor in ML? Ik twijfel of ik hem aan ga schaffen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 september 2020 Share Geplaatst 17 september 2020 8 minuten geleden zei Jeffers: Is er alsnog iets in de gameplay veranderd? Of is het echt alleen geupdate transfers, nieuwe shirts en 3 nieuwe trainers voor in ML? Ik twijfel of ik hem aan ga schaffen. Het is alleen dat inderdaad. En ik heb nu een Barcelona achtergrondje in main menu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 17 september 2020 Share Geplaatst 17 september 2020 1 minuut geleden zei La Pulga: Het is alleen dat inderdaad. En ik heb nu een Barcelona achtergrondje in main menu. Haha oke, ik heb nog een Bol kadobon liggen.. ik ga hem gewoon bestellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 september 2020 Share Geplaatst 17 september 2020 5 minuten geleden zei Jeffers: Haha oke, ik heb nog een Bol kadobon liggen.. ik ga hem gewoon bestellen. Goed dat ik je heb kunnen overtuigen. Overigens heb ik al Beckham, Messi, Nedved en Van Basten in mijn team en dat terwijl ik één wedstrijd heb gespeeld. Pre order bonus ofzo was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeffers Geplaatst 18 september 2020 Share Geplaatst 18 september 2020 21 uur geleden zei La Pulga: Goed dat ik je heb kunnen overtuigen. Overigens heb ik al Beckham, Messi, Nedved en Van Basten in mijn team en dat terwijl ik één wedstrijd heb gespeeld. Pre order bonus ofzo was dat. Nice! Ik zag wanneer ik PES20 opstartte inderdaad wel een pre-order bonus melding en daar die legends bij staan. Vandaag komt de update binnen, meteen even testen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 18 september 2020 Share Geplaatst 18 september 2020 Wel vaag dat je een 2021 update koopt, en dan vervolgens alsnog met Babel bij Ajax speelt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 22 september 2020 Share Geplaatst 22 september 2020 (bewerkt) Transferupdate komt 22 oktober pas las ik, via een data pack. Matig hoor. Transfermarkt sluit 5 oktober al. Wil PES graag eens proberen ipv FIFA maar om nou nog een maand te wachten op up-to-date transfers.. Misschien wel op te lossen met een Option File? 22 september 2020 bewerkt door MarcFR Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten