Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Wie is... de Mol? 2017

Niejo101

Wie is... de Mol? 2017  

27 leden hebben gestemd

1. 1. Wie is... de Mol? 2017

• Diederik Jekel
    • Imanuelle Grives
    • Jeroen Kijk in de Vegte
    • Jochem van gelder
    • Sanne Wallis - de Vries
    • Thomas Cammaert

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 164
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Toen ik zag dat de pot al zo hoog was, wist ik eigenlijk al dat er een dergelijke opdracht aan zat te komen. Vind dit soort opdrachten nooit leuk. Helemaal schandalig trouwens dat het nu om zelfs maar 3 jokers gaat. Eigenlijk helemaal niets. En de mol zal wel enkele keren geboden hebben en dat wordt gezien als mollenstreek in de finale. Een hele goede zelfs. Met dit soort opdrachten heb je dus eigenlijk dat de mol de eerste 3 afleveringen toch niets hoeft te doen, omdat zo goed als de gehele pot nu toch leeg gaat...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toen ik zag dat de pot al zo hoog was, wist ik eigenlijk al dat er een dergelijke opdracht aan zat te komen. Vind dit soort opdrachten nooit leuk. Helemaal schandalig trouwens dat het nu om zelfs maar 3 jokers gaat. Eigenlijk helemaal niets. En de mol zal wel enkele keren geboden hebben en dat wordt gezien als mollenstreek in de finale. Een hele goede zelfs. Met dit soort opdrachten heb je dus eigenlijk dat de mol de eerste 3 afleveringen toch niets hoeft te doen, omdat zo goed als de gehele pot nu toch leeg gaat...

De mol hoeft nooit in dit soort opdrachten iets te doen omdat alle kandidaten standaard enorm hebberig worden. Begrijp overigens niet hoe ze (Sanne en Thomas geloof ik) bij de gedachte kwamen dat ze 1500 pp hadden. Zoveel zat er niet eens in de pot.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De mol hoeft nooit in dit soort opdrachten iets te doen omdat alle kandidaten standaard enorm hebberig worden. Begrijp overigens niet hoe ze (Sanne en Thomas geloof ik) bij de gedachte kwamen dat ze 1500 pp hadden. Zoveel zat er niet eens in de pot.

Precies. Daarom vond ik het wel opvallend dat Jeroen niet bood; heb niet meegekregen dat hij niet mocht bieden, of heb ik dat echt gemist?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij hoopte nog steeds op een joker, als er in totaal niet te veel uitgegeven werd. Hij is niet bepaald de slimste volgens mij. Ook gewoon maar twee honderd euro verzekeren. Kansloze actie.Â*

Dan nog minder kansloos dan Jochem Diederik en Sanne....Jochem antwoorde wat is je joker waard "niks" aan Art en hij geeft bijna 4000 euro voor uit :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jochem die weer eens iets niet lijkt te kunnen vinden. Heeft zijn envelop ook omgewisseld met die van Thomas, zodat ze een tweede stukje misten. Wel heel stom dat ze de envelop van Jochem dan niet geopend hebben.

Helemaal omdat hij hem overduidelijk omruilde met die van Thomas.

Nu is dit mijn eerste seizoen, maar is het vaker zo dat de mol zo overduidelijk de mol is? Dit is de zoveelste keer dat Jochem zo onbeholpen iets niet kan. Eerder al in dat pretpark, met die enveloppen op de duinen, volgens mij nog iets wat ik vergeet en nu deze. Hij stond op 2 meter afstand van die ene poster, volgens mij met vrij duidelijk zicht. Los daarvan vind ik hem ook het minst oprecht overkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De echte molacties kom je normaal gesproken pas te weten in de finale-aflevering, als de mol bekend gemaakt wordt en ze ergens in Nederland gaan napraten over de editie. Dan pas komen dit soort acties pas vaak voor het eerst in beeld. Nu ligt de nadruk zoveel op deze acties, dat ik daarom juist ga twijfelen of hij wel de mol kan zijn. Nooit eerder zag je de molacties al zo duidelijk in beeld als bij Jochem, mocht hij de mol zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is gewoon Jochem... Een mol brengt geen geld in de pot, zoals veel anderen op allerlei plekken wel hebben gedaan. Diederik met die posters, Sanne gaat gewoon netjes overal in terwijl ze niet durft. Imannuelle ook zoiets en brengt ook geld in het laatje. Jeroen is gewoon ontzettend stom geweest, maar heeft daarvoor ook geld in het laatje gebracht. en Thomas moet ik nog een keer checken, maar ik heb die al 4 afleveringen geleden uit mijn verdachtenlijstje gehaald om die reden.

bewerkt door himan
Link naar opmerking
Deel via andere websites