Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

[quote name='Sophomore']Voor wij ben jij bij Roda - Ajax @Pino ? [/QUOTE] Voorheen was het altijd Ajax, maar sinds Roda de laatste jaren de punten altijd hard nodig heeft, vind ik dat lastiger. Aangezien ik denk dat PSV wel kampioen wordt en Ajax 2e was ik gisteren voor Roda.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorlopig zou ik je willen verzoeken je rancune binnen de desbetreffende topics te houden.

Heb die wedstrijd verder niet gezien maar ik zal eens kijken of je weer compleet doorslaat in je haat jegens Bas Nijhuis. Nog concrete momenten die ik moet terugzien?

bewerkt door Magikarp
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voorlopig zou ik je willen verzoeken je rancune binnen de desbetreffende topics te houden.

Heb die wedstrijd verder niet gezien maar ik zal eens kijken of je weer compleet doorslaat in je haat jegens Bas Nijhuis. Nog concrete momenten die ik moet terugzien?

De goal van Bergwijn. Ben benieuwd wat je van de beslissing van Nijhuis vindt. Gaat dus om Bas Nijhuis, niet dat je opeens een vergelijking gaat maken met een scheidsrechter uit de rugby waar dat soort duels vaker voorkomen. Dat zou weer een vreemde vergelijking zijn namelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De goal van Bergwijn. Ben benieuwd wat je van de beslissing van Nijhuis vindt. Gaat dus om Bas Nijhuis, niet dat je opeens een vergelijking gaat maken met een scheidsrechter uit de rugby waar dat soort duels vaker voorkomen. Dat zou weer een vreemde vergelijking zijn namelijk.

Ik heb het idee dat je ergens een punt van probeert te maken maar dat komt er niet zo lekker uit als je het in gedachten had. Over de overtreding, met 'De goal van Bergwijn' kon ik niet zoveel dus ik heb zelf maar even gekeken of het de eerste of de tweede goal van Bergwijn was, want dat zal er op voetbalzone niet bij hebben gestaan denk ik. Je doelt op de vermeende overtreding van Mauro Junior neem ik aan? Of dat Sparta direct een punt kost weet ik zo net niet, allereerst omdat ze hiermee juist op 1-1 kwamen (en dus 2 punten minder zouden krijgen) en ook omdat er nog zo een 50 minuten te spelen waren. Maar je kan hem geven inderdaad, wordt vaak genoeg voor gefloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat hij het over de penalty heeft. KNJB!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het enige dat weer echt typisch Gözöbüyük is was dat hij weigerde te fluiten voor die handsbal van Onana en dan maar deed alsof hij gefloten had. Diep triest.

bewerkt door PJHoutman
Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Higler show was ook weer bezig.

Wat een enorme engnek zeg. Wat mij betreft overtreding op Bruns (vooraf de 0-1), handsbal in 16 Feyenoord (volgens mij voor rust) iig discutabel vanuit mijn perspectief? Rode kaarten ff thuis terugkijken.

Lekkere 3 ‘bonus’punten zeg, zeker een moment om punten te pakken maar gezien de vorm van Vitesse totsa

geen ‘zekerheid’. Uiteraard zeer blij mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een enorme engnek zeg. Wat mij betreft overtreding op Bruns (vooraf de 0-1), handsbal in 16 Feyenoord (volgens mij voor rust) iig discutabel vanuit mijn perspectief? Rode kaarten ff thuis terugkijken.

Lekkere 3 ‘bonus’punten zeg, zeker een moment om punten te pakken maar gezien de vorm van Vitesse totsa

geen ‘zekerheid’. Uiteraard zeer blij mee.

Die passeeractie van Mount bij Van Beek (?) op de achterlijn. :

bewerkt door Mouko
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel ''nieuwe'' trainers straks, ben benieuwd waar de clubs mee komen. Groningen (Buijs nu), Vitesse, Heracles, Willem 2, Sparta en ik denk ook Heerenveen straks vrij. Sluit ook niet uit dat Cocu en Gio weggaan. Voor de rest zullen trainers als Vd Gaag, Steijn en Vd Brom erg in trek zijn verwacht ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites