Tim' Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Ja, dat zegt die knip-en-plak-site. Zegt het AD dat zelf ook? Nee, want die link wordt nota bene in hetzelfde artikel gegeven. En waarom zegt Thijs van Es dan later: "Als Henk zelf niet de beslissing had genomen om op te stappen, dan hadden wij dit voor hem gedaan."? Linkje (ook AD) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 Deli is even zichzelf niet en begrijpelijk. Maar is wel duidlelijk hoe het zit en zat met Fraser. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 23 maart 2023 Share Geplaatst 23 maart 2023 De eigenaar van een club ontslaan wordt buitengewoon lastig. Die moet zelf besluiten om hem te verkopen. Helemaal in het voetbal, waar je geen overkoepelende organisatie hebt die hier (heel) veel druk op kan zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 (bewerkt) Op 20-3-2023 om 13:58 zei Vitesse88: Even de discussie ‘geen uitpubliek’ aanwakkeren hier. Hoe staan jullie erin? Ik verbaas me dat het in Nederland niet normaal kan maar in andere landen wel. Ik ben van mening dat we het totaal niet op orde hebben. Gasten met een SV komen doodleuk het stadion binnen. Het zou voor mij een heel stuk plezier wegnemen. Uitpubliek hoort er altijd bij. Vind het leuk om af en toe een uitpotje te pakken. Maar ik heb gisteren met eigen ogen het probleem gezien. Psv scoorde, 3 gasten juichen (vader en 2 zoons) en meteen gezeik. Ik zei al tegen de jongens dat het de perfecte samenvatting was waarom het in Nederland fout gaat. Anderzijds, vorige week had Vitesse vrij vervoer naar Sparta en stonden er Vitesse supporters gewoon biertjes te drinken in de supportershome van Sparta. Ik ben tegen collectieve straffen. Het slaat nergens op dat een hele club geen uitsupporters mee mag nemen omdat er een paar ergens buiten het stadion op de vuist zijn gegaan. Is echt niet alleen in Nederland hoor, in Engeland en Frankrijk word er ook wekelijks gevochten. Het is gewoon onzin van de burgemeesters om zich zo door angst te laten regeren. Je haalt de hele sfeer weg, omdat je gewoon wat wil besparen op politie inzet. Voetbalsupporters zijn geen criminelen. 24 maart 2023 bewerkt door LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 24 maart 2023 Share Geplaatst 24 maart 2023 Haha denken jullie nou echt dat die foute Fraser zelf is weggegaan, die zag de bui al hangen natuurlijk Ook janken over Seumeren deze week, wat is dat een toch een treurige man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 5 uur geleden zei cimbomcu: Haha denken jullie nou echt dat die foute Fraser zelf is weggegaan, die zag de bui al hangen natuurlijk Ook janken over Seumeren deze week, wat is dat een toch een treurige man. Hij zag de bui al hangen en daarom is hij inderdaad weggegaan. Fijn dat je jouw eigen punt weerlegt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 12 uur geleden zei cimbomcu: Haha denken jullie nou echt dat die foute Fraser zelf is weggegaan, die zag de bui al hangen natuurlijk Ook janken over Seumeren deze week, wat is dat een toch een treurige man. Hoezo is janken over van Seumeren treurig? Wat die deed was even triestig, of misschien nog erger, want het was niet uitgelokt door een vreselijk etter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Aaron21: Hoezo is janken over van Seumeren treurig? Wat die deed was even triestig, of misschien nog erger, want het was niet uitgelokt door een vreselijk etter. Lees die zin waar je op reageert nou nog eens. 25 maart 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 2 minuten geleden zei MetalMichael: Lees die zin waar je op reageert nou nog eens. Als jij het zegt zeker niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 6 minuten geleden zei Aaron21: Als jij het zegt zeker niet. OK, jij bent degene die de flater slaat in deze. Zelf weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 1 uur geleden zei Aaron21: Hoezo is janken over van Seumeren treurig? Wat die deed was even triestig, of misschien nog erger, want het was niet uitgelokt door een vreselijk etter. Dat staat er niet. Zoals MM zegt. Misschien dat je 't van mij wel aanneemt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 48 minuten geleden zei Lenstra: Dat staat er niet. Zoals MM zegt. Misschien dat je 't van mij wel aanneemt Nee, want jij bent een vriend van MM.😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 Heb ik weer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 5 minuten geleden zei Lenstra: Heb ik weer Wat heb ik verkeerd begrepen aan de post van Cim dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 1 uur geleden zei Aaron21: Nee, want jij bent een vriend van MM.😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 Cim’s mening over Fraser kennende denk ik inderdaad ook dat zijn post over Fraser ging, maar je kan t allebei de kanten oplezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 (bewerkt) Tuurlijk ging zijn post over Fraser. 25 maart 2023 bewerkt door Aaron21 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 24 minuten geleden zei Aaron21: Tuurlijk ging zijn post over Fraser. Je leest slecht. Ging ook over van Seumeren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 25 maart 2023 Share Geplaatst 25 maart 2023 23 minuten geleden zei Kyrill: Je leest slecht. Ging ook over van Seumeren. Nee. Het ging over Fraser die erover had geklaagd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 maart 2023 Share Geplaatst 26 maart 2023 23 uur geleden zei Tim': Hij zag de bui al hangen en daarom is hij inderdaad weggegaan. Fijn dat je jouw eigen punt weerlegt. Dus is een discussie over zelf opstappen of niet overbodig toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Op 26-3-2023 om 04:55 zei cimbomcu: Dus is een discussie over zelf opstappen of niet overbodig toch? Klopt, want het stond als een paal boven water dat hij niet ontslagen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 25 minuten geleden zei Tim': Klopt, want het stond als een paal boven water dat hij niet ontslagen is. Als het aan Henk Fraser lag was het een storm in een glas water en zou die gewoon kunnen aanblijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 https://www.google.com/amp/s/m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp%3fuid=416821 Spannende dagen voor Vitesse Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 Dat is natuurlijk super onhandig aan het huren van een stadion. Zou zomaar ook bij Feyenoord kunnen gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 27 maart 2023 Share Geplaatst 27 maart 2023 4 uur geleden zei Djurovski: https://www.google.com/amp/s/m.voetbalzone.nl/amp/doc.asp%3fuid=416821 Spannende dagen voor Vitesse Update: Akkoord wordt snel verwacht Aan alle voorwaarden voor een akkoord leek zo voldaan, maar uiteindelijk ketste telkens alles toch steeds weer af. Dit tot frustratie van Vitesse, vooral. Naar de letter van de wet heeft de club nu vanaf 1 oktober 2023 geen stadion meer. Vitesse geeft maandagavond in een reactie aan nu toch echt snel een akkoord te verwachten over GelreDome. ,,Op dit moment is onze verwachting dat we morgen voortgang kunnen boeken met betrekking tot het opstellen van het contract”, aldus een woordvoerder. Stadioneigenaar Michael van de Kuit van Nedstede is ook vol goede moed. Hij rekent binnen enkele dagen op een doorbraak in het hoofdpijndossier. De afgelopen dagen is er weer onderhandeld, zeggen beide partijen. ‘Uit voorzorg aangevraagd’ Van de Kuit geeft aan alle tijd en energie nu liever te steken in een overeenkomst en niet in een hoger beroep tegen de uitspraak die Vitesse in het kort geding in het ongelijk stelde. Ook de club stapt liever niet opnieuw naar de rechter, zegt de woordvoerder: ,,Het turbospoedappel is niet wat Vitesse wil, maar is uit voorzorg aangevraagd voor het geval partijen onverhoopt toch niet tot een akkoord komen. Dat blijft namelijk de absolute topprioriteit.” Wat een enorme zooi heeft het bestuur er van gemaakt. Gênante vertoning. Gegokt en heel hard verloren. Als alles goedkomt, dan hoop ik dat Parry een goede structuur gaat neerzetten. Als de knvb eens de overname goedkeurt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten