Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Eredivisie Topic

FC-Breda

Aanbevolen berichten

Op camera beelden is toch zo de biergooiers en de gene die apengeluiden te zien?

dikke boete geven, stadionverbod en meldingsplicht op t bureau. En je bent er zo vanaf. Nee nu ga je krijgen Utrecht paar wedstrijden zonder publiek. Wat kan dat dat volk schelen. En heb je iedereen ermee terwijl maar 1 procent t verziekt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei putdus:

Op camera beelden is toch zo de biergooiers en de gene die apengeluiden te zien?

dikke boete geven, stadionverbod en meldingsplicht op t bureau. En je bent er zo vanaf. Nee nu ga je krijgen Utrecht paar wedstrijden zonder publiek. Wat kan dat dat volk schelen. En heb je iedereen ermee terwijl maar 1 procent t verziekt.

Haha meldplicht. Hoe zie je dat voor je? Elke wedstrijd jezelf melden? Waarom moeten mensen die over de grens gaan bij het voetbal altijd in verhouding zwaarder gestraft worden dan wanneer het daarbuiten gebeurt? Sv, boete, klaar.

We gaan mensen die betrokken zijn bij ellende in het uitgaansleven, om maar even een voorbeeld te noemen, toch ook geen meldplicht geven voor de stapavonden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Mansveld:

Haha meldplicht. Hoe zie je dat voor je? Elke wedstrijd jezelf melden? Waarom moeten mensen die over de grens gaan bij het voetbal altijd in verhouding zwaarder gestraft worden dan wanneer het daarbuiten gebeurt? Sv, boete, klaar.

We gaan mensen die betrokken zijn bij ellende in het uitgaansleven, om maar even een voorbeeld te noemen, toch ook geen meldplicht geven voor de stapavonden?

Zou best een goed idee zijn trouwens! :LO:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Mansveld:

sv heeft geen zin zonder meldingsplicht. Meldingsplicht heb je in Engeland ook. Elke wedstrijd dat je club speelt meld je je op t bureau.

mensen die zich misdragen in het uitgaansleven komen bij een ontzegging van een kroeg veel minder makkelijk binnen dan iemand met een stadionverbod in een stadion. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei putdus:

sv heeft geen zin zonder meldingsplicht. Meldingsplicht heb je in Engeland ook. Elke wedstrijd dat je club speelt meld je je op t bureau.

mensen die zich misdragen in het uitgaansleven komen bij een ontzegging van een kroeg veel minder makkelijk binnen dan iemand met een stadionverbod in een stadion. 

Mensen die bij de ene kroeg geweigerd worden kunnen gemakkelijk een andere in... 

Meldplicht is echt van de zotten en dat een sv zonder meldplicht geen zin heeft slaat ook nergens op. Een enkeling zal er maling aan hebben, maar denk niet dat men zit te wachten op extra boetes van eerst €900, dan €1500 en daarna €2000 per keer. Ik ken er iig weinig die dat risico zullen nemen/hebben genomen. En die 'm hebben genomen zijn allemaal tegen de lamp gelopen.

Daarnaast zijn de straffen mbt voetbal(stadions) al veel zwaarder dan reguliere straffen.

bewerkt door Mansveld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei MetalMichael:

Die waas voor je ogen belemmert je vermogen tot begrijpend lezen merk ik. Tel tot 10, adem een keer diep in en uit en lees nou het stukje voor het dikgedrukte nog eens.

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=407592

Ik ben niet de enige verdediger van Ajax.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Michaelinho*:

Maar wat wil je hier tegen beveiligen dan? Dit kon je 12 of 24 weken voorbereiden. Apengeluiden, met bier gooien, daar doe je helemaal niks aan als club. Behalve dan de camerabeelden in detail terug kijken en ieder individu een stadionverbod geven. Maar daar is geen tijd/geld voor. 

Er zijn gewoon teveel hersenlozen in onze maatschappij, die dit gedrag heel normaal vinden. En dan maandag weer met je trotse bek maar je werk gaan. Ik zou het bijna crimineel willen noemen. 

Natuurlijk wel als ze onze eigen @LouisPSV kunnen vinden en verbod geven, helaas...

Kunnen ze deze totale idioten echt wel vinden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Kyrill:

Natuurlijk wel als ze onze eigen @LouisPSV kunnen vinden en verbod geven, helaas...

Kunnen ze deze totale idioten echt wel vinden...

Gaan er ook zeker wel een paar gepakt worden, kan haast niet anders. 

Maar volgens mij gaat het meer over de veiligheid/controle vooraf. Dat kan a nooit 100% waterdicht zijn en b hou je daar bier/fris gooien, oerwoudgeluiden, andere spreekkoren etc niet tegen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Mansveld:

Gaan er ook zeker wel een paar gepakt worden, kan haast niet anders. 

Maar volgens mij gaat het meer over de veiligheid/controle vooraf. Dat kan a nooit 100% waterdicht zijn en b hou je daar bier/fris gooien, oerwoudgeluiden, andere spreekkoren etc niet tegen.

Helemaal mee eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei cimbomcu:

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=407592

Ik ben niet de enige verdediger van Ajax.

Klopt. Er zullen er vast nog veel meer te vinden zijn.

Zojuist zei 007mark:

Geluk van een kampioen, dat AZ. Wat een blunder was dat van die keeper.

Paar minuten daarvoor ook wel echt pech met die bal die onderkant lat eruit stuitert. 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei cimbomcu:

Zou jij daar blijven liggen als alles op je geflikkerd wordt dan?

Dan ie beter tegen de boarding aan kunnen gaan liggen ipv dit zielige typisch Ajax gedrag. Zit nu de samenvatting te kijken, vind het knap dat Ajax met 11 man eindigde en er niet een aantal dooie gevallen zijn. Zie ze alleen maar op de grond liggen aanstellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei Mansveld:

Dan ie beter tegen de boarding aan kunnen gaan liggen ipv dit zielige typisch Ajax gedrag. Zit nu de samenvatting te kijken, vind het knap dat Ajax met 11 man eindigde en er niet een aantal dooie gevallen zijn. Zie ze alleen maar op de grond liggen aanstellen.

Dan heb je niet goed gekeken, 2 blessures.

Die Bouzaid had best een rode kaart mogen hebben anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Michaelinho*:

Amen. 

Moet nog zien of Fraser dit aan de praat gaat krijgen. En dan is dat ja Sparta vorig jaar toch al het 2e jaar op rij dat het nergens op lijkt. De lovende woorden over Fraser en zijn potentie zullen daarna toch ook wel snel afnemen.

'k Fräser voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Mansveld:

Mensen die bij de ene kroeg geweigerd worden kunnen gemakkelijk een andere in... 

Meldplicht is echt van de zotten en dat een sv zonder meldplicht geen zin heeft slaat ook nergens op. Een enkeling zal er maling aan hebben, maar denk niet dat men zit te wachten op extra boetes van eerst €900, dan €1500 en daarna €2000 per keer. Ik ken er iig weinig die dat risico zullen nemen/hebben genomen. En die 'm hebben genomen zijn allemaal tegen de lamp gelopen.

Daarnaast zijn de straffen mbt voetbal(stadions) al veel zwaarder dan reguliere straffen.

daarom heb je ook vaak een kroeg verbod in de hele stad/ dorp.

Dat volk kan die boetes niks schelen. Ze controleren zeer zelden op identiteitskaart dus de pakkans is zeer klein.

Lekkrr veilig vanuit een vak bier gooien op iemand. Denken dat alles maar mag in “hun” stadion , gefrustreerd schreeuwen en de ene kk na de ander. Pauper volk.

bij motorsport veel gemoedelijker sfeer en nief die kneusjes die in een groep opeens heel wat zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei MetalMichael:

Die waas voor je ogen belemmert je vermogen tot begrijpend lezen merk ik. Tel tot 10, adem een keer diep in en uit en lees nou het stukje voor het dikgedrukte nog eens.

Ah Arno Vermeulen vond het ook al raar dat er geel werd gegeven aan Rensch terwijl hij daar bekogeld werd. Maar ook hij zal wel een verdediger van Ajax zijn.

Tom Egbers ook al..

Lafaardje Makkelie voelt zich tegenwoordig zo groot en arrogant dat die weigert voor de camera te komen na alle gebeurtenissen gisteren.

Oh en Timber die gaf aan ''scheids hij wordt bekogeld!'' en krijgt daarom geel :-D

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

TImber kreeg geel omdat hij van grote afstand aankwam om zich te beklagen over de arbitrage terwijl er al twee of drie Ajacieden om hem heen stonden. Terecht dus.

En wil je me volgende keer pas quoten als je met een nieuw, steekhoudend argument komt en niet met iemand die het met je eens is op een niet terzaken doend punt?

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Lekker met je Feyenoord-bril op vanochtend? Makkelie floot dramatisch gisteren.

Nou inderdaad. De kaarten voor zowel Rensch als Tadic sloegen als een lul op een drumstel. Van der Kust krijgt niks, terwijl hij veel te laat zijn tackle in zet.... En dan hebben we het maar niet over alle vieze overtredingen van Dost of de actie van meneer Boussaïd.

Overigens is dit niet wat ik van Makkelie gewend ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MetalMichael:

TImber kreeg geel omdat hij van grote afstand aankwam om zich te beklagen over de arbitrage terwijl er al twee of drie Ajacieden om hem heen stonden. Terecht dus.

En wil je me volgende keer pas quoten als je met een nieuw, steekhoudend argument komt en niet met iemand die het met je eens is op een niet terzaken doend punt?

Het is nooit terecht als een speler zegt ''hey scheids hij wordt bekogeld'' dat hij daarvoor geel krijgt.

Ik zal je maar niet zeggen wat Afellay zei hierover in Studio Voetbal he? Of is die oer Psv'er ook al een verdediger van Ajax ;) 

Of terwijl je nogal nutteloze opmerking gisteren over emotionele waas was vooral zinloos en bekrompen, gezien zowel meerdere users in het arbitrage topic het onzin vonden dat Rensch geel kreeg als ook meerdere analisten/presentatoren.  Dus zoiets geks zeg ik niet, dat Makkelie gisteren ook niet gelukkig was is ook al een feit. Dan vind ik een opmerking van 10 tellen, emotionele waas, niet begrijpend lezen en adem in adem uit niet gepast.

Dan moet je niet gaan janken als ik er dan op terug kom met zo'n opmerking.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites